PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hoe gaat het nu met jou debby???

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wacht het rustig af, wie weet...het is wel kloten he...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met mij gaat het goed. Ik heb veel rust deze maand, omdat we besloten hebben niet verplicht te gaan klussen. Dat scheelt een hoop. Aankomende week, waarschijnlijk woensdag of donderdag ongesteld en dan 100 mg Clomid. Hoop op niet teveel bijwerkingen ;).

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik had met 100 mg wel heel veel bijwerkingen maar ja hij sloeg danook niet aan...
    ik hoop dat we nog een beetje gelijk oplopen haha

morgen weet ik of ik ook meteen de pregnyl mag zetten ik hoop het zo...eindelijk weer een nieuwe kans he..

ik hoop zo dat er eindelijk iets uitkomt voor ons beide!!!!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Deze maand wil ik eigenlijk nog niet zwanger worden, haha. Omdat we op vakantie gaan naar Disneyland in Parijs en ik in alle attracties wil :D. Dus ik hoop dat de 100mg aanslaat en dan vanaf volgende maand ga ik druk klussen ;).

Maar voor jou hoop ik dat het gewoon goed gaat!! Blijf positief denken meis, dat helpt :D. Hoe moeilijk het soms ook is...

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja in het begin zei ik ook de hele tijd ik geef niet op,ik geef niet op maar nu begin ik echt de hoop te verliezen...

sorry dat het wat langer duurde dat ik weer antwoorde maar me schatje was boven bezig met onze slaapkamer en hij is op de een of andere manier gevallen en nu is het raampje wat boven de deur zit boven eruit gevallen bijna op hem dus was even boven ik schrok me dood...

disneyland cool ja dan begrijp ik het wel aan de ene kant maar als het zo toch is ben ik superblij voor jullie!!!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh jee, niets met je vriend aan de hand??? Dat is zeker schrikken!!

En tuurlijk, zul je zien dat het nu wel gebeurt en als dat zo is, dan zijn we natuurlijk wel superblij! Maar de druk is even van de ketel.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee niks aan de hand (op een klein sneetje na) hahahaha..

ik hoorde klingklingkling en ben als een gek gerent hahaha nu kan hij er wel om lachen die gek....

ja en dan zul je net zien debby omdat je je er een beetje bij neer hebt gelegd....

ik ben benieuwd hoe het met vliegje is?????zal ze getest hebben...

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja zat ook net aan haar te denken. Jammer dat we geen mobiel nummer van haar hebben....

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zoo we zijn er uit welke kinderwagen het word :D We hebben m niet besteld want t was zoooooo ontzettend druk, het word de Musearts Beige kleur Helemaal WOUW :D . VOlgende maand bestellen we m, die gratis maxi en reistas hoeven we toch niet, maxi hebben we al en reistas koop ik dan wel ;) ... Verder heb me kereltje een keigaaf pakje van Dirkje uitgezocht hij is helemaal trots :D

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    TanteMars, wat gaaaaf!!! Heb je ook plaatjes?

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja he....ik hoop dat het zo is voor haar!!!!en dat ze snel wat nieuws komt brengen hierrrrr....

ik begin nu eerlijk gezegt wel eenbeetje weer de zenuwen voor morgen te krijgen hahaha...

welk hotel ga je in disneyland debby???
    wij zijn toen ik 10 was in santa fe geweest was wel leuk
    maar omdat ik vroeger hersenvliesontsteking heb gehad...
    en tot mijn 16e last had van flauwvallen en duizeligheden,mocht ik niet in ronddraaiende dingen en boven de 30 graden mocht ik ook niet buiten...

als ik dan zo`n duizel aanval kreeg moest alles donker zijn en koel heel raar en op de een of andere manier ben ik eroverheen gegroeid...
    ik kon zelfs niet step aerobics doen want dan maakte ik me te druk en viel ik weer flauw dus mijn bezoek aan disneyland herinner ik me nog wel maar niet veel plezier gehad zeg maar....

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wat leuk tante mars.....
    plaatjes????????

tuurlijk is ie trotse papa.....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan naar Hotel New York. We zijn al 2x eerder geweest en ik vind het helemaal geweldig. Een compleet andere wereld. Wel fijn dat je erover heen bent gegroeid!!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zoek ff de kinderwagen dr bij ;)

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, die ziet er echt super uit TanteMars, helemaal mijn smaak ook!!!!! Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jazeker het was zo erg geworden dat ik een keer op weg naar school fietste en flauwviel en de auto achter me kon net op tijd mijn hoofd ontwijken zeg maar toen heb ik onderzoekn gehad en ja het was van de hersenvliesontsteking...

maar de dokters hadden destijds mij al opgegeven ik was net 1 jaar oud en mijn vader kon het niet bevatten en zei ik wil toch dat jullie spuit in haar ruggenmerg zetten dus kijk nu ik zit er nog steeds.....dankzij papa...

gelkkig gaat het nu goed..
    maar nu ben ik wel bang dat me kleintje het ook gaat krijgen maarde gyn zei dat hoeft niet hoor...dat jij het hebt gehad het is namelijk niet erfelijk zegt hij...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja tante dies echt cool...

lijkt een beetje op de mutsy die wij willen...
    en ja het was de mutsy sand maar ik vind hem op goud lijken hihihihi...

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jaaaaaa kan nu al niet meer wachten om te weten wat het word, Ik voel aan me water een meissie haha.. Maar ik wil gewoon lekker neutraal want om met een knal blauwe of roze kinderwagen te lopen NEE niks voor mij whaha

Deel Deze Pagina