Bizar eigenlijk dat je vader jouw leven heeft gered!!! Wel super natuurlijk. Enf ijn dat het niet erfelijk is.
Tussen die beide zaten we te twijfelen maar vond toch dat glitter achtige stoffie niet zo super. Je ziet er sneller vlekken op zag ik wel. En de Mustearts reed lekkerder.
is leuk dat je aan je water voelt dat het een meisje wordt... womens intuition is toch sterk zeggen ze tijdens de zwangerschap ik hoop het zo voor jullie....... ja en dat is dus ook de reden dat we niet meer voor een limegroene gaan hahahah das een zomerkleur....
Wij wisten niet wat het zou worden, maar ik heb ook vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was, geroepen dat het een jongen was. En dat heb ik volgehouden en ik kreeg gelijk .
Haha.. Maar dus hersenvliesontsteking, brrrrrrrr vergeet nooit meer dat me zusje in eens zo stijf als een plank was en de huisarts bleef volhouden dat het buikgriep was, twee dagen later was ze op sterven na dood. Wat bleek hersenvlies ontsteking arme kind heb 3 weken lang in het ziekenhuis gelegen bloed plassen kotsen, we dachten dat het gebeurt was.
ja me moeder vertelde me dat ik al 2 dagen niet zo lekker was geel spugen enzo heel slap geen leven zeg maar... toen kwam er een inval dokter en zei ja is gewoon een griepje maar na 2 dagen was het alleen maar erger gelukkig was onze eigen huisarts erweer (die heb ik nu nog)en die kwam langs en die zag me en zei meteenhup naar het ziekenhuis.. daar aangekomen was het al zo erg dat ze me niet eens meer wilde helepen ja tot pappie lief uit america snel daarheen was gekomen(was internationaal chauffeur) maargoed ik kan het allemaal navertellen gelukkig...
hahaha ja wij gaan even playstationnen conflict hahaha die militairen doodschieten is zo lachen hahahahhahaha
Lekker gekletst hier!! Tante Mars gave kinderwagen he! Ik wil die ook het liefste.. toevallig vanochtend iemand aan de tel gehad met een beige mutsearts haha. Alleen dan de 3wieler. Helemaal compleet met maxicosi en alles. Vind die wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen. Vraagprijs 135 euro.. Denk voor 100-120 euro heb ik 'm. En nog zo goed als nieuw! Maar nog ff nadenken, of ik nog af wil wachten of niet... Cindy wat fijn dat je het nog allemaal na kunt vertellen!! Ik ken ook meerdere mensen die hersenvliesontsteking gehad hebben..brr. Wel op latere leeftijd dan toch.. Verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb... *schaam* Ik ben kapot! Veel gedaan vandaag. Morgenochtend om 9.00 uur de echo! Ga om 06.55 op staan want ik moet 2 uur van te voren plassen en dan een halve liter drinken! *gaap* Haha!
Goedemorgen!! Ik ben zo zenuwachtig haha, ik hoop dat alles goed is hoor... vind het toch een beetje eng!!
@duchess.. om 9 uur lekker vroeg zeg...ik wens je heel veel succes en plezier om naar je beebje te kijken...... ik ben ook al wakker want heb best de zenuwen of er iets gegroeid is hahaha
Dames, ik kan jullie helaas niet meer bijhouden. Gaat veel te snel en wij zijn ook totaal niet meer bezig met zwanger worden. Ben zaterdag wel ongesteld geworden, netjes weer! 30 dagen cyclus. Donderdag mogen we onze nieuwe hondjes ophalen op Schiphol, waar we ook ons handen vol aan zullen hebben dus helaas meld ik me hier af. Ik heb gewoon de tijd niet om 10 pagina's per dag bij te lezen ivm mijn full time baan en andere hobby's. Ik wens iedereen heel veel succes! Ik zal af en toe zeker wel eens langs waaien om te onderschriften te bekijken, hoe ver iedereen is enzo. Sorry dames!
oh vliegje balen van je ongi maar mooi van je hondjes!!!!!!!! ik wens je veel succes en hou je sterk meid.... heel veel sterkte en knuffels.... xxxcindy
Jammer vliegje maar begrijpelijk... Heel veel succes en natuurlijk plezier met je hondjes strakjes! En het zou leuk zijn als je nog eens langs komt! Cindy hoelaat moet je voor de FM? Wij gaan nu, mijn blaas springt uit elkaar whaha ik moet me toch plassen... Moest minimaal een halve liter water drinken heb er 600 ml van gemaakt. Nu genoeg water gehad voor de aankomende week pff heel vies als je dat 'gedwongen' achter elkaar op moet drinken. Maar ben sowieso geen waterdrinker... Nou ik ben weg, brrrr!! Tot zometeen! Hopelijk kan ik mijn echo aan jullie laten zien.
Heeey meiden!!! @vliegje; succes met je hondjes meis!!! @duchiess; je za; je echo al gehad hebben.. ga dr vanuit dat ie goed was hoor @cindy; vandaar weer een fm? spannend, ik duim voor je!!! Woeii... overmorgen de echo!! zenuwen komen nu wel een beetje hoor Stond vanochtend te douchen en vriendlief was zn handen aan het poetsen, voelde ik ineens dat ik moest overgeven.. dus ik roep EMMER haha hij rennen om de emmer uit de slaapkamer te pakken zag er wel grappig uit Net even boodschappen gedaan, straks cadeautje voor mn zusje halen en dat was het weer vandaag.. heb nu lekker een week vrij
@duchess en en en??????? @tummetje hahaha echt teamwork hahahahaha... ik moet om half 3 daar zijn dus duurt nog wel effe..... ik ben wel heel nieuwsgierig of er echt wat doorgegroeid is.... xxxcindy
@ cindy: dat zal schrikken zijn geweest zijn. Gelukkig heeft je ventje niets. Heavy verhaal zeg over je hersenvliesontsteking. Gelukkig dat alles goedgekomen is zeg! @ tante: mooie wagen zeg! @ vliegje: kom je es ff melden meid. We willen graag weten hoe het met je gaat! Oh ik zie dat je bent geweest. Weet je wat ook heel veel info geeft als je het toch allemaal wil blijven volgen? Een abbo nemen en dan emailnotificaties op dagelijkse update zetten. Kan je toch alles blijven volgen! @ intuïtie over het geslacht: mijn zus was er met beide zwangerschappen stellig van overtuigd dat het meisjes werden. Zijn allebei jongens geworden! @ duchess: wat gek dat de een water drinken zo heerlijk vind en een ander absoluut niet! Hoe ging het? @ tummie: haha grappig dat ie dan zo gaat rennen!