hey meiden, duchess: en en en en en en ............. vliegje: Ik snap je keuze, kom af en toe maar een keertje kijken en zo wanneer je tijd en zin hebt. veel plezier met de nieuwe hondjes in ieder geval! knuffel!! tummetje: hahaha dat zal er lachwekkend uit hebben gezien. EMMER.......zoef weg.......haha. @all: hier alles goed. nog steeds pijn aan mn tepels. en af en toe een vlaag misselijk. had gister een kop soep op en toen werd ik ineens misselijk. en het was na een minuut of twee weer over. vreemd. oja en mn bmm kan ik helemaal niet meer voelen. afgelopen dagen kon ik nog net voelen dat ie helemaal potdicht zat maar vandaag kan ik net een ieniemienie puntje voelen. nog een weekje en als ik dan niet ongi ben ga ik testen. liefs suus
@zethu ik ben ook blij dat alles goed is afgelopen haha... water ja eerlijk gezegd ik lust het ook niet hoor!!!
haha. als ik mijn haren niet verf ben ik ook kei blond. en heb blauwe ogen. ben echt zon hollandse. haha. in volendam met die klederdracht en ik kan op de kaasmarkt gaan staan haha. hoe is het vandaag met jou babyhope?
@ suusje: Ik ben zo benieuwd voor je! @ cindy: volgens mij ligt dat dan aan het water daar. Toen ik daar woonde vond ik het water ook niet lekker! @ haarkleur: Ikke is BlonT hihi! (heb alleen bruine ogen)
j agaat wel de griep is bijna foetsie alleen nog wel veel hoesten heb in ieder geval heel veel buikspieren gekweekt door al dat hoesten hahahaha!!!!! water hier is echt smerig ja zit een smaakje aan hahahaha ja ik heb normaal donkerbruinhaar met blauwe ogen maar ik heb ze zwart al bijna 7 jaar haha vallen me ogen op he!!!! kaasmeisje hahahaha nou ik krijg net een telefoontje van me moeder.. ze zit bij mijn tante en me neef is er ook hij zegt kom maar snel die babyspullen ophalen want ik wordt er gek van hij zei je hoeft denk ik niks meer te kopen..kinderwagen box eetstoel loopstoel..kinderkamer kleertjes etc etc... maar goed kinderwagen krijgen we toch nieuw maar een 2de is altijd welkom hahaha en wat er niet mooi is zoeken we uit en kunnen we weer andere mensen gelukkig mee maken...toch!!!!
Goedemorgen, Vanochtend vergadering op het werk gehad en nu de rest van de middag lekker thuis. Ryan zit heerlijk voor de tv even naar Nemo te kijken, straks een broodje en dan bedtijd. En voor mij strijken :S. @Vliegje, kan me voorstellen dat je het heel druk hebt met allerlei andere dingen! Succes en leuk als je af en toe nog even komt kijken! @Duchess, hoe was de echo?? @CIndy, spannend meis, vanmiddag weer een FM. @Suusje, ik hoop zo voor je dat het raak is en je straks een positieve test hebt!
Ik werk als juridisch secretaresse/office manager bij een advocatenkantoor (Schipper en Lof Advocaten) in Heerhugowaard. Ik werk 3 dagen per week, dinsdag, woensdag en vrijdag. De andere twee dagen ben ik thuis bij Ryan.
haha kom ik aan met mijn poetsbaantje van 1.5 uur per dag haha... maar goed ik mag ook niet werken van vriendlief!!!!! dus ik dacht yeah right ik thuis zitten ga lekker poetsen
owkee. lijkt me een leuke baan. en op maandag lekker vrij. handig gepland hihi. ik doe nu 3 avonden in de week op het callcenter werken. en overdag werk ik als gastouder in een gezin met 4 kindjes. erg leuk!! meestal ben ik dan op vrijdag vrij. heerlijk lang weekend.
Ik werk op vrijdag Suus . Ben donderdag en maandag vrij . Wel leuk dat je ook als gastouder werkt, doe jedat 4 dagen?
pppffff ben weer ff bezig met de bruiloft. we hebben een hele lijst met kosten en budget en weet ik het wat allemaal. af en toe weer ff kijken of alles nog klopt. we gaan pas op 11-11-2011 trouwen maar das zon gewilde datum dat we alles aankomend januari al gaan optioneren. gemeentehuis en kerk staan al vast maar net zoals de auto en zo. tja. hier is het gemeentehuis sinds 2 maanden al helemaal volgeboekt voor die datum. wij waren de derde die op die dag wilde trouwen. om 11 uur. haha.