PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey ladies...

nou gelukkig alleen maar goed nieuws...

rechts eitje 16mm links 2 van 14mm hihi...

moest vandaag nog gonal-f spuiten en morgen ook en woensdag de pregnyl...
    maar de gyn zei gewoon spuiten 37.5 en toen zei hij nee weet je wat spuit maar 75e.i effe een flinke spurt geven die eitjes van jou....

23 october testen als ie posi is bellen voor 3 weken later echo en zo niet gingen we verder met hoofdwaarschijnlijk iui...
    nu had ik vandaag me eigen gyn en die is zo vrolijk hij had op een blaadje getekent 7+8oct met een heel groot hart eromheen hihihiii...
    maar hij had hele goede hoop

en wat de vorige maand betrefd die gyn had dat nooit mogen zeggen meerdere keren per dag...nu is het gewoon 7oct pregnyl...savonds klussen en 8oct ook klussen....
    dus we hadden het te veel gedaan hij lachtte er wel heel erg hard om......

duchesss wat een sweety zeg die beeb van jou.....

xxxxxxxxxcindy

ps gelukkig zijn ze goed gegroeid pfffff wat een opluchting zeg!!!!!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    AHhhw JEUJJ :D :D ..

Zei ik vorige maand al he dat het veel te veel was ..

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja daarom ik dacht ik verraad haar gewoon dfie andere gyn hahahaha...

en ladies ik ben ook meteen gekomen we hebben ong.1.5 uur in de w8tkamer gezeten.. en het is nog 20 minuten rijden hahahahah

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Damn he, ik zat niet langer dan 20 minuten te wachten. Behalce bij een spoed sectio :p ....

Maar ik duik nu echt me koffer ff een uurtje in :p

Xx

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    slaap lekker meiddd !!!!!!!!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha ik heb gewoon 3 eitjes ik kan het niet geloven nadat ik zo ziek ben geweest en helemaal niks voel hahahaha

we zijn er helemaal happy van geworden en vriendlief loopt de hele tijd uit te dagen (net alsof hij weet dat ik vruchtbaar ben nu hahahaha)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaaa goed nieuws Cindy!! Super! :)
    Zie je wel dat ze wel groeien als je ziek bent!!! ;)
    Ben zo blij voor je! EN nu zeggen tegen je vriend dat 'ie raak mag schieten hoor, dat hebben jullie wel eens verdient! En het wordt ook echt tijd dat er een nieuwe zwangere op het lijstje komt. ;)
    Hoop het zo voor je!! :)

Hier ook wel eens zo lang moeten wachten. Kan altijd gebeuren als er wat tussendoor komt. Ze vragen daar ook begrip voor (spoedbevalling en dergelijke :p ) maar het was altijd wel vervelend. Enkel als ik sochtends een afspraak had was ik meteen op tijd aan de beurt.

Ik bedenk me dus net dat ik helemaal geen vlees uit de vriezer heb gehaald ofzo... geen idee wat we nu gaan eten. Heb dus eigenlijk echt geen zin om te koken whaha. Zal eens gaan snuffelen wat ik kan maken...

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wij hebben nu lekker een durum besteld hahaha heerlijk vindt ik die zal zo welkomen hahahaha....

ja we zijn echt uber enthousiast hahaha de gyn was zo posi..

hij zei het moet nu gewoon raak zijn met 3 eitjes als het niet zo is snap ik het niet en trouwens ben vergeten te zeggen dat ik pco vrij ben hahahaha echt alleen goed nieuws er zaten nog maar 3 kleine blaasjes rechts van de 14 dus wordt niet meer als pco beschouwd...

xxxcindy

9. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Duchess wat een super fotos!! Wow wat een feest om dat eindelijk te zien he!!
    En Cindy wat een super goed nieuws!! Jeetje spannend hoor! Aan de bak jij zou ik zeggen, vanaf nu elke dag, dan is het sperma op zijn best!!:D

Ik heb vanochtend bloedtest gehad en progesteron zag er heel goed uit (89) dus bleek goede eisprong. Nog paar daagjes en dan testen!!
    Ik ben wat op de achtergrond geweest, zodat ik er wat minder mee bezig ben..wie weet helpt het.. Maar leef wel met iedereen mee hoor en lees zo nu en dan wel mee:)
    Veel succes allemaal en plezier voor de zwangeren!
    liefs Suzie

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey suzie heb je al wat verschijnselen????????

11. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    niet echt eigenlijk, wel wat kramp in buik, opgeblazen gevoel, 'gassy', maar ja heb ik anders ook wel voor ongesteldheid volgens mij.. en soms denk ik dat mijn borsten ietsje gevoeliger zijn, ook snoep ik wel wat meer, maar weet niet of dat psychisch is:p Heb geen ongesteldheidsgevoel dus dat is eigenlijk wel goed..ben nu wat gevoeliger juist midden in onderbuik ipv links/rechts...maar probeer er maar niet teveel over te denken....want oooo wil het zooo graag, stiekem:)
    Maar wat fijn dat je ook geen PCOS meer hebt! Dat is wel echt heel goed! Wat betekent dat feitelijk? Je moet nog wel gewoon aan medicatie blijven neem ik aan toch? Maar super joh, ik hoop dat wij beide en natuurlijk alle andere deze maand heel veel geluk hebben!!
    Liefs

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaaa goed nieuws Cindy, zie je wel dat jij eerst gaat, zodat ik je kan volgen ;) :D. Maar je verdient het meis, denk eraan, niet meer meerdere keren per dag :D.

@Suzie, wat fijn meis dat jouw eisprong ook goed was!!! Nu maar afwachten, echt superspannend!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee nee gewoon 1 keer hahahahahaha
    ik ga gewoon door met de behandelingen maar zoals het er nu uitzag zag het er perfect uit...(kijk deze gyn blijft tenminste posi)die andere was zo nega vorige week en ik heb het ook verteld en hij schrok er een beetje van,hij zei ja ik denk dat ze haar dag niet had dan hahahahaha....

deb we gaan gewoon gelijk op geloof me maar hahahahaha al zit er 3 weken verschil in we gaan gelijk hihiihihihi
    ik ben echt blij is echt lang geleden dat ik me zo voelde hihi
    en begin langzaam aan alle vertrouwen erin te krijgen hihi

ik heb nu net de spuit gezet maar dat voelde wel een beetje anders dan 37.5 haha ijskoud en prikken en nu voel ik me eierstokken wel hahahahahaha zo raar een vrouwen lichaam

maar dames ga even onm kijken ben erna weer terug xxxxxxxxcindy

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy ik word echt helemaal blij van je berichtje!!! :) De blijdschap springt gewoon van mijn scherm hihi.
    Kan me voorstellen dat je zo blij bent nu. En heel goed dat je het weer ziet zitten!! Positieve energie doet veel hoor!

Suzie wat goed een goed progesteron gehalte!!!
    Nou ik hoop dat het raak is voor je hoor!! ;)

Wij zijn weer aan het frituren whaha echt te erg. Heb wel even gezegd dat dit niet de bedoeling is eigenlijk hoor. ;) Maar had zo geen zin om te koken!
    Heb wel een grote kom salade erbij gemaakt. ;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hmmm lekker duchesss
    ja en dat gevoel had ik ook bij jou berichtje hahaha

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    pfff ik besef nog steeds niet dat ik 3 eitjes heb haha (sorry als ik erover door blijf gaan)kan me voorstellen dat het voor sommige niet makkelijk is maar ik besef het nog niet helemaal...
    ik weet nog dat ik vorige maand zo depri was en dat ik zo hoopte op meer eitjes en in 5 dagen zijn er gewoon 3 gegroeit ik vind het zo onwerkelijk hahaha
    (ik stel me een beetje aan maar goed)hihihihi

nu de rest hier nog en trouwens ik ben er nog niet hoor eerst posi testen......

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou dames ik ga nu lekker op de bank hangen met mijn mannetje...
    mischien kom ik strx nog even bij lezen en anders morgenvroeg weer....

fijne avond dames...

xxxcindyy

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Is toch ook super Cindy!!!! :) Ik ben echt blij voor je!
    Fijne avond!!

Ik ga ook op de bank. Vriendlief is sporten (breakdancen) dus ik heb weer mijn maandag avondje voor mezelf lekker haha. Lekker BNTM, project runway en so you think you can dance. :D Oh en eerst GTST zometeen. ;)
    Heerlijk de maandag avond!! Dadelijk lekker de kaarsjes aan, kopje thee erbij, en samen met de hond op de bank. :D

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jajaja ladies night today hahahaha gtst begint zo bntm so you think you can dance hahahaha...

xxxxxxxx

nu ben ik echt weg hahahahaha

20. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    super spannend hoor, begrijp helemaal dat je er vol van bent...:D Is ook zo leuk als het eindelijk letterlijk zijn vruchten begint af te werpen he haha.
    Ik zit ook alleen maar te googlen of een hoog progesteron al een goede voorspeller kan zijn..ben er namelijk achter gekomen dat 89 echt best wel heel hoog is en dat 10dagen na ovulatie...oooeeehhh spannend:p maar zegt mogelijk niets als temperatuur morgen opeens daalt...
    Nou nu even koken en gedachte op andere dingen...
    veel plezier op de bank;)
    lfs

Deel Deze Pagina