Ik denk dat je dan ijzer te kort hebt.. maar dan zullen ze wel bloedprikken. Als je ook geen vlees eet dan mis je idd voedingsstoffen... Waarom lukt foliumzuur wel en vitamines niet? Je hebt ook merken waarvan de tabletjes best klein zijn.. Ik zou het toch proberen hoor.. het is wel belangrijk, ook voor jezelf. Ijzergebrek komt al sneller voor in de zwangerschap en als je geen vlees eet enzo denk ik al helemaal. Maargoed ik ben geen dokter, hopelijk voel je je snel beter in ieder geval!!
kon het niet laten hoor. testje gedaan kei negatief......... tja we zien het wel aankomende week. liefs suus
Klopt wel een beetje wat je zegt hoor Cin! Je krijgt zin in eten omdat je het nodig hebt. Dus het is heel logisch dat Tummetje zin heeft in vlees als ze het niet eet... Maar neem aan dat ze dus vegetarisch is, dus begrijpelijk dat ze eht nu ook niet eet.
ja idd. weet ik ook wel. mja roch stiekem haha. is ieder geval. ik heb mijn ei op zondag gehad. wanneer dan testen?? zondag of maandag?? mits ik niet ongi ben geworden dan he
Ik eet principieel geen vlees, dus de beeb kan hoog of laag springen.. ik eet het niet Mn vriend zei gisteren hetzelfde "ja maar de beeb wil het" ammehoela denk ik dan Mn lichaam heeft jaren gedaan zonder ijzer, en nu gaat het ineens piepen als een oud wijf @D; die vitaminepillen zijn wel erg groot, misschien zoeken naar kleintjes.. maa er zit een smaakje aan waar ik van over mn nek ga, die foliumzuurtabletten hebben dat niet
Ze zeggen dat je op je NOD kunt testen, maar ik weet dat de banners hier zeggen bij 1 dag overtijd 'vandaag kan ik testen'. Ik testte 2 dagen overtijd knalposi. Ik wilde wachten tot ik overtijd was, maar vooral omdat ik al zoveel testen versleten heb de laatste jaren... haha.
14 dagen na je ei suus... ja ik weet het niet..ik ben zelf niet vega maar denk dat de beeb het wel nodig heeft... ik ga ook zo met de hond lopen haha maar het blijft hier maar regenen...
Smaakje? Hmm die bvan mij niet. Welke heb je? Ik heb centrum materna. Zijn wel flinke pillen maar zit geen geur of smaak aan.
haha tumm ik had allang een frikandel speciaal gehaald al is het er maar 1 per week is de kleine weer tevreden hahahahaha gekske...
Hier blijft het ook regenen Cindy... gek he. We wonen ook zo ver van elkaar vandaan whaha. Het lijkt droog trouwens maar het miezert telkens. Maar ga zo toch echt.. wil strakjes naar bed en daarvoor wil ik toch ff met de bal spelen.. Hondje wordt namelijk somber als ik dat niet genoeg doe, zo sneu. Lijkt wel alsof ze in een depressie komt dan haha. De bal is d'r alles.
dus zou ik zondag kunnen testen. nu is het dinsdag is idd wel een beetje erg vroeg he. test was ook gewoon helemaal wit.....
ja hier nog zo een hahahaha.. dopjes van flessen kleine flesjes haha stokken alles maakt hem happy... en klopt ja ze worden dan een beetje depri als ze niet buiten komen he hahahaha.... ja we wonen aan de andere kant van het land hahahaha....
Ooh dan zit je dus nog 6 dagen voor NOD? Of 5? Moeilijk maar toch afwachten denk ik.. proberen niet teveel mee bezig te zijn. (ja moeilijk... ik ben nog steeds blij dat wij op vakantie waren in mijn wachtweken!!)
Met mijn misselijkheid wandelde ik wel met dr maar niet heel lang en ook niet spelen.. Laatste weken was ze echt down en depri, ik maakte me echt zorgen om d'r. Heb ik vorige week een nieuwe bal gekocht en ga nu dagelijks weer spelen met de bal, nu ik me weer beter voel. En tis meteen een ander hondje. Gister zijn we niet geweest door de drukte en alle spanningen en nu zie ik dr alweer somberder worden. Heb ook wel een heel erg gevoelig hondje trouwens... haha. Dus ga zo lekker spelen met de bal, dat vind ze gewoon lekker. En als ik straks weer minder moe ben, dan ga ik weer zoals voorheen elke middag 1,5 uur wandelen in het bos.
zo ga maar eens even.. me schatje is om 1 uur klaar dus die komt ook zo weer hahaha... hey akon en aventura een liedje haha cool op tmf...s
Ik vond vroeger toch normale frikandellen lekkerder. Erg he haha. Maar ik ben zeeer blij dat er kipfrikandellen bestaan. Soms vind ik het best moeilijk, heb 18 jaar van mijn leven gewoon varkensvlees gegeten en nu dus sinds 3,5 jaar niet meer. En ja hoor nu met de zwangerschap heb ik vaak zin in varkensvlees das heel stom. Worstenbroodjes enzo. Gelukkig is er tegenwoordig echt veel te krijgen in kip of rundvlees!!