PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou als jij weg gaat dan ga ik met hondje spelen haha. Verder reageert er toch niemand meer? :p

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja izelf vind kip en rundvlees het lekkerste maar een speklapje kan er wel in hoor....
    haha..

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ga ook met de hond die ligt me zo aan te kijken van kom op met je kont van die stoel en neem me mee hahahahahahaha

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik zit nu 5 dagen voor nod.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh krijg een smsje van mn vriend "heey zwangere huiskip, nog 1 nachtje slapen he!" nou.. zitten we weer te grienen.. heerlijk die hormonen :p

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh.. daar was ik vroeger gek op.
    Nouja ik ben niet een echte vleeseter.. dat scheelt. Maar van huis uit aten we toch heel veel varkensvlees en nu dus niet meer. Mis sommige dingen wel hoor. Maar ben blij dat ik het niet meer eet.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha tumm lief van je vriend......
    ik krijg ook kippenvel ervan dus snap je goed hahahahaha

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey maar duchess dat betekent dat je wel mac mag eten want die gebruiken allen rundvlees toch???

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hij noemt me gewoon kip! :eek:

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    me vriend zegt ook al dadelijk ben je zo`n zwanger huismusje of kamerolifantje hahahahaha

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Suus ik zou de 12e testen als ik jou was. Je hebt toch de 28e een echo gehad en toen was het eitje weg?
    En op de 26e zat ie er wel nog. Dus dan zou ik de 28e aanhouden voor de zekerheid!!

Haha leuk Tummetje. :D

Nou ik ga met de hond! Tis alweer 1 uur!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja Cindy mac donals lusten we wel. :D

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik ben er ook weg van hahaha....

tot strakkiesss ladies....

ciao ciao

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    WhahA Ik kom hier echt niet weg he... :p

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ok ik ook. :p
    Tot straks!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jij ook al niet maar ik moet mezelf gewoon dwingen hahaha

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben er alweer.. arm hondje. Eerst komen we bij t grasveld en is de basisschool daar aan het gymmen.. Dus loop verder naar een ander grasveld, 2 keer de bal gegooit, begint het zwaar hard te regenen dus een sprintje naar huis getrokken..... Strakjes nog maar een keer proberen.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Pfft, heb veel te lezen hier zo te zien. maar gelukkig kunnen we er weer op komen. Heb de hele ochtend zitten proberen.

@ cindy: whoohoo, 3 eitjes! Super!
    Trouwens pco blijf je altijd hebben, echter door de meds heb je nu gewoon (tijdelijk) geen blaasjes op je eierstokken.

@ suzie: idd hele mooie eisprong! Mijn gyn was al blij toen ik een waarde van 66 had (op 6 dpo dan)

@ flubje: pco is een aandoening die je niet ineens hebt. Die heb je altijd al gehad. Het kan iig niet komen doordat je ondergewicht hebt of zo.
    Het is iig wel zo dat je met pco cellen kan hebben rijpen, maar over het algemeen duurt het wat langer doordat je hormonen niet in balans zijn. De een heeft daardoor geen ovu, de ander wel. En dan kan er ook nog eens een verschil zitten tussen of je een goede ovu hebt of niet.

@ margootje: volgens mij is het zo dat er te weinig oestrogeen is, omdat er te veel LH aanwezig is of zoiets. Ik zou het verhaal van de gyn er eens bij moeten pakken, maar dat heb ik nu in een doos in de bergkast. Omdat ik er door de omstandigheden nu niet steeds aan herinnerd wil worden dat ik zelf ook bezig ben geweest. Ok, ik kom hier dan wel dagelijks neuzen. maar dat is gewoon om de dames van hier te blijven volgen. Want ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het de dames hier verloopt (en vind het gezellig om hier te kletsen)

@ suusje: klinkt goed! Ik duim voor je. Nog 4 dagen wachten zie ik!

@ tante: balen dat je zo slecht slaapt meid! Ik hoop dat je nu lekker kan uitrusten!

@ testen: dames als jullie willen, kunnen jullie 2 testen van trekpleister (zijn dezelfde als die van kv) overnemen! Ik heb er toch niets aan, en ze verlopen over een half jaar!

@ cindy: ooh zo slecht maaltijden overslaan! Het beste kan je 6 keer per dag kleine hoeveelheden eten. En veel, heel veel water drinken... En bewegen is uiteraard ook goed.

@ suusje: als je midden op de dag op 5 dagen voor NOD gaat testen is de kans zeer minimaal (lees, vrijwel onmogelijk) dat je posi test. Wacht gewoon ff tot je NOD!

@ tummetje: haha, kip. Daar moet ik ff waanzinnig om lachen. Ik zat gisteren met iemand te webcammen via msn, en die noemde mijn vogel kip!

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    zethu: ja idd. zat me net al te bedenken dat ik vandaag al 5x ben wezen plassen. en de laatste keer was een minuut of 50 voordat ik de test deed. plasje was ook heel licht. muts dat ik ook ben he haha.

liefs suus

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Gewoon op je NOD (of beter nog, dag na NOD) met je ochtendplasje testen!

Deel Deze Pagina