Yep....helaas wel....denk dat het komt door je overvolle eierstokken...doet verrekte pijn!! Nu heb ik het ook weer......en dat houdt aan totdat ik ongi word meestal...zethu vertelde het pas ook al..die heeft dat ook! Helaas denk ik ook een symptoom van PCO.... Groetjes, MIranda
10,3...is redelijk...welke dag zit je nu? Eitjes zou moeten groien met 1 a 2 mm per dag...en springen met ongeveer 18-20 mm..of uit zichzelf of met behulp van prechnyl...spannend hoor!! En je mannetje...euhm volgens mij is het gemiddeld hoor...niet slecht maar ook niet extreem goed...dus hij hoeft zich geen zorgen te maken hoor...dat het wat slechter is als extreem goed dat komt ook wel eens door stress hoor. Tis een moment opnamen wat ze doen he! Is hij misschien verkouden of gestressed? Dan kan de productie en beweeglijkheid ook minder worden...als je twijfeld gewoon vragen of je nog een keer mag laten testen...en dan goed rusten en zeker weten dat hij niet ziekjes is van te voren hahaha...Maar ik denk niets om je zorgen over te maken hoor, anders had je gynae dat wel verteld vermoed ik! Groetjes, Miranda
Heey Miranda (al weer beter? ) Zit nu pas op dag 12.. op dag 9 had ik mn laatste clomidtablet.. Dus de gyn zei dat het nog wel 5-7 dagen kan duren voor hij rond de 20 zit.. Tot die tijd krijg ik nog echo's.. Ik moet zeggen; ik heb er de ballen verstand van.. Zal het nog wel eens met de gyn over hebben, wist niet dat stress enzo ook invloed erop kan hebben?
@ anja: Welkom hier. Jammer dat je je ook bij ons moet melden zeg. Maar uiteraard mag je je bij ons aansluiten. @ duchess: ik vergelijk gewoon de dingen die ik heb met de vorige cyclus en ik zie gewoon veel overeenkomsten. Ik heb nu ook weer heel veel kleine puistjes gekregen. Die had ik vorige cyclus ook rond dezelfde periode. Ik heb het vermoeden dat mijn cyclus deze keer net zo lang wordt als de vorige keer. Dat zou dan betekenen dat ik rond 19 april mijn NOD ga hebben. Krampen heb ik ook vaker voor ik ongesteld moet worden. Bij mij begon het de laatste keer 2 weken voor ongi heel lichtjes, de dag van de ongi heel sterk. (ik kreeg het pas heel laat 's avonds) Op dit moment heb ik meer steken ter hoogte van mijn eierstokken. Heb ik net als vorige cyclus op CD 35 gekregen. @ suusje: bij mij in de sportschool kijken ze je gelukkig niet raar aan. Het scheelt ook dat ik daar niet de enige "gezette" persoon ben. @ miranda: fijn dat je meid een leuke dag heeft gehad. Heb jij ook een leuke dag gehad? En bedankt weer voor alle info! @ tummetje: Stress heeft voorzover ik weet op alles in je lichaam een invloed.
Haai meiden, Na veel lezen hier op dit topic, zal ik zelf ook even een berichtje neerzetten, Een maandje geleden heb ik ook gehoord dat ik PCO heb, maar er werd me niet echt duidelijk gemaakt wat het precies inhield, dus heb hier met lezen veel aan gehad en weet ik nu wat ik eigenlijk precies heb, Ik moet eerst afvallen en stoppen met roken, nu ben ik al bezig met afvallen en ben ik in drie weken 2 kilo kwijt niet veel maar wel iets om trots op te zijn, als die kilo`s weg zijn ga ik beginnen met stoppen met roken, ik alleen mischien een stomme vraag maar gaat pco ooit weg of blijft het heel je leven? Nou meiden succes! en we komen er wel sorry heel verhaal maar moest het even kwijt! xxx Mandy
Haai meiden, Na veel lezen hier op dit topic, zal ik zelf ook even een berichtje neerzetten, Een maandje geleden heb ik ook gehoord dat ik PCO heb, maar er werd me niet echt duidelijk gemaakt wat het precies inhield, dus heb hier met lezen veel aan gehad en weet ik nu wat ik eigenlijk precies heb, Ik moet eerst afvallen en stoppen met roken, nu ben ik al bezig met afvallen en ben ik in drie weken 2 kilo kwijt niet veel maar wel iets om trots op te zijn, als die kilo`s weg zijn ga ik beginnen met stoppen met roken, ik heb alleen mischien een stomme vraag maar gaat pco ooit weg of blijft het heel je leven? Nou meiden succes! en we komen er wel sorry heel verhaal maar moest het even kwijt! xxx Mandy
Mendiey: is dit voldoende antwoord voor je? Lees anders maar eens alles wat Mgwc vandaag heeft getypt (begint op de vorige bladzijde) Ze heeft in in een paar reacties heel veel info gegeven over PCO. Wat ik je ook als tip kan geven als je info over PCO zoekt: typ in Google PCOS in en je vindt een heleboel Ik moet trouwens ook afvallen. Hoeveel moet jij afvallen? Mmmmmmmmmmm zonnetje begint hier door te breken. Ik hoef niet naar de sportschool zo te zien. Ik ga wandelen! Ben er vanavond weer!
Heey, nou mijn oor zit nog steeds dicht en flinke piep mar geen pijn meer!! Dag 12 hmm dag 9 de laatste...ff denken hoor..hier altijd van dag 4 tot dag 8....dan op dag 18 eisprong...dus nog ff wachten idd voor jouw. Met clomid rijpt je eitje langzamer heb ik gemerkt..en ook gelezen bij anderen. Het schijnt dat een eisprong op dag 18-20 normaal is....bij mij was de DPO dan ook weer langer...ook 18 dagen...of dat normaal is weet ik niet...ik heb het vermoden gehad..(2 cyclussen dat het echt gewoon volgens boekje ging) dat ik wel zwanger was maar een vroege miskraam...1e keer precies 14 dagen...2e keer 15 dagen...3e keer 19 dagen...en laatste keer dan maar op dag 18 getest en toen knalde die eraf! Ach ja...ieder lichaam is anders..maar dat ei komt er wel voor jouw hoor! begin maar vast met klussen hihi...dan zit je nooit fout. Krijg je prechnyl of moet hij zelf springen? Groetjes, Miranda
zethu, klinkt idd dat je een beetje een regelmatige zei het lange cyclus hebt als je al dingen herkent...hopelijk is dat goed!! Jaaa heb een leuek dag gehad was wel doodop meisje ook hoor...zoveel te doen en regelen...en voor de kleine uit te pakken en te zien..al die mensen hihi. Graag gedan zethu...zoals al eerder ben geen gynae..maar heb gewoon zoveel gelezen en gehoord van andere PCOers en studies enz enz...ik weet sommige dingen...ook uit ervarign dan een beetje sommige dingen...je hoeft niet alles aan te nemen wat ik zeg hoor, je kutn ook alles terug vinden op google bv...maar ik doe mijn bst voor jullie...dat beebje komt er wel! Groetjes, Miranda
Haai mandy, grappig ik ken een meisje dat ook zo heet hihi. WElkom hier, zethu heeft al gereageerd..dus dat kan je als antwoord beschouwen hihi...klets lekker mee en hopelijk ben ook jij snel je kilo's kwijt zodat je verder kunt!
@ anja89, jammer genoeg welkom hier. Ik snap dat je je zo voelt. Voel me zelf ook nog heel onzeker. Maar wanneer je straks met hormonen mag beginnen denk ik dat je je al een stuk beter voelt, dan wordt er wat gedaan . Sterkte en succes! @ tummetje, Ik heb geen idee wat goed is met de hoeveelheid zaad en beweeglijkheid. @ Miranda, ja na de eisprong hoort je bmm dicht, hoog en hard te zijn.. Bah ik haat het wanneer mijn lichaam me voor de gek houdt. Heb nog steeds keelpijn jammer genoeg dus ik vertrouw mijn temp nog niet al is die nog hoog . Heb nog nooit een eisprong gehad . @ mendiey, jij ook jammer genoeg welkom hier. Ik vind het goed hoor 2kg in 3 weken, het moet ook niet te snel gaan. En misschien zou het niet verkeerd zijn om nu al te stoppen met roken? In mijn omgeving komen de meesten aan wanneer ze stoppen.. Nou weer zoiets wat me onzeker maakt. Vandaag had ik een klodder slijm na het afvegen met roze er in waarom moet mijn lichaam me nou zo voor de gek houden. Wie spreekt mijn lichaam even tegen? Word er gek van.
Haai meid Jaa we zijn liever niet bij dit onderwerp he, Maar als ik ga stoppen met roken en ook afvallen dan denk ik dat ik ergens ver weg bij iedereen moet wonen haha, het liefst wil ik het ook maar ik kan geen twee moeilijke dingen tegelijk, ik loop bij een zwangerschapsdieetiste en die zegt ga eerst maar afvallen en dan krijg ik hulp met stoppen met roken, kon je je lichaam maar tegen spreken he meid, succes
heej meid, bedankt ik ga lekker lezen en dan kom ik al een eind verder en als ik nog vragen heb mag ik ze hopelijk stellen hier Bedankt
Heej meid, Bedankt dat was het antwoord wat ik zocht, Ik moet zeker 10 kilo afvallen, doe je het met hulp of helemaal alleen? succes met afvallen gaat al erg goed zie ik
@Mandy, ik ben nu aan het stoppen met roken. Ik hoef niet af te vallen, heb eerder onder dan overgewicht maar de gyn zei dat ik metéén moest stoppen met roken. Dus maandag meteen de sigaretten gelaten voor wat ze zijn en het is echt heel moeilijk, maar nog steeds te doen, omdat ik weet waar ik het voor doe. Ben wel heel erg chagrijnig en dat reageer ik behoorlijk op mijn vriend af. Nou ja, hij zegt dat -ie het niet erg vindt dat ik (tijdelijk) zo doe, want hij zegt ook, 'het is voor een goed doel.' Als ik geen doel voor ogen had zou het een stuk moeilijker zijn om te stoppen met roken denk ik. Meiden bedankt voor het warme welkom.
@anja89 Heej meid, wat knap! kan best begrijpen hoe moeilijk het is, en eve chagerijnig dat is wel logies en fijn dat je vriend je steunt Goed hoor!
@ lichaam van MP: jij mag niet langer MP voor de gek gaan houden! @ mp: is dit goed zo? @ mendiey: ik ben ook eerst wat gewicht kwijt gaan raken voor ik stopte met roken. Helaas stopte het afvallen toen. En toen ik er weer voor kon gaan kwam ik thuis te zitten met een burnout. Helaas kwam alles er toen weer bij en nog wat extra zelfs. Nu zit ik geloof ik weer op het gewicht waarmee ik bij de dietist ben begonnen. @ anja: dat sjaggie gedoe is een kwestie van een aantal dagen. Ik heb er zelf iets van 1,5 week last van gehad. Mijn vriend helaas langer, maar hij rookte ook meer een langer als ik @ tante Mars: nog maar 5 dagen en dan prikken meid. Ik hoop zo voor je dat wat je gevoeld hebt ook daarin terug te zien is
Heej meid, jeetje wat een rot moment, toch knap dat je wel heb geprobeerd te stoppen met roken en te afvallen, en dat je nu weer op het gewicht zit als toen je begon, dat is toch ook wel weer goed ben je toch weer wat kwijt toch, het is ook zo moeilijk afvallen en zijn zulke lekkere dingen! maarja we moeten er wat voor over hebben he meid,,