Vandaag gaat het weer goed suusje. Ben alleen een beetje moe. Beetje te laat nog zitten msn-en gisteravond.
wow...meiden toch...wat hebben jullie veel gekletst! Tante mars, meisje toch..zo slecht slapen (het schijnt een kwaaltje te zijn van zwangerschap) gelukkig lekker 2 daagjes bijkomen nu! Euhm....verder heb ik niets onthouden..sorry! Wel las dat iemand een echo morgen heeft? Iemand een nega test maar ver voor NOD en overdag...foei!! Enneuh....oh dat er iemand met de hond wilde wandelen maar dt het ging regenen...raar hier helemaal niet! Groetjes, MIranda
tja miranda dat was ikke van die test (schaam me diep!!) ook nog eens midden op de dag en al tig keer geplast. ben ook echt een megamuts he. hihi hoe is het met jou??
ik wast er weer!! FF tijd.... (kijkt eens rond..ziet de tafel vol met rommel...de vaatwasser vol met schone vaat, de aanrecht vol met vuile vaat, weet dat er boven op zolder 2 manden met vuile was staan...de wasmachine vol met schone, zo ook de droger...en nog 2 manden met schone was staan om te vouwen en strijken......) Dus eigenlijk geen tijd...maar gewoon geen zin hahaha...ontwijkende acties hier....het forum heeft ook aandacht nodig!! Hoe het met mij is..ja wel goed......wachten op ongi!! En dan nog een strip pil...en dan weer clomid!! Mijn gevoel erover is goed!!!!!!!!!!!!!!!! Wil mijn man wel een kadootje voor zijn verjaardag geven hihi...hij is 24 december jarig...en NOD ergens ervoor....1 weekje ofzo.. Groetjes, Miranda
zo heb even een soepje gegeten want moet zo gaan werken en anders is het vanaaf veelstelaat om te eten als ik om 10 uur pas thuis ben. morgen beginnen bij mn nieuwe baan. heb er echt zin in. gastouder is wel leuk met die kleintjes enzo. miranda wie weet kom ik je nog wel een keer tegen daar. is in berghem namelijk. vind mezelf echt dom nu hoor dat ik straks heb getest. veelstevroeg. mja. niet meer doen dus en ik test nu pas weer maandag ofzo. dan is mijn nod zoiets ongeveer. liefs suus
hey meiden, ik ga werken. morgen heb ik een erg drukke dag en ben pas laat thuis dus denk dat ik donderdag een keer weer kan kletsen. vrijdag ben ik jarig dus heb ik ook niet zo heel veel tijd. meiden niet teveel kletsen he. haha. liefs suus
Was ik weer. Hihi Suus testen met middagurine en nadat je nét geplast hebt is inderdaad niet zo slim. Zonde van de test. Nu gewoon wachten hoor hihi. Maar snap goed da tje even widle testen. Miranda goed dat je een goed gevoel erover hebt! Hopelijk komt dat ook uit!! Zethu als ik teveel vraag moet je het zeggen maare, met wie heb jij tot zo laat zitten webcammen? Een leuke jongen toevallig? Hier net heerlijk liggen slapen en dacht dan ga ik daarna met de hond, maar nu regent het nog harder!! (jee ik weet niet meer of het regent of regend is.. da's stom!!) Ga nu maar ff een lekker recept zoeken ofzo. Heb kipfiletblokjes eruit gehaald, wilde kip madras maken, maar daar heb ik dus eigenlijk geen zin in. Even kijken of ik wat anders lekkers kan vinden met kipfiletblokjes...
Wat een drukte hier zeg. Is er nou helemaal niemand? Mijn vriendinnetje belde net, dat ze vanavond langskomt met vriend en haar zoontje. Heb er helemaal zin in. Zij word mijn getuige. Als het goed is neemt ze dozen vol positiekleding mee dus kan niet wachten, haha! Maar das even afwachten, een andere vriendin had deze geleend dus ze zou daar langs rijden voordat ze hier kwam.. Maar hoop echt dat ze het mee neemt! Heb nu niet erg veel om aan te trekken... En kopen kan wel, maar krijgen is toch véél makkelijker!
zo lekker getourd vandaag . Eten gehaald voor de hele week, en verder nog gekeken naar de berging van twee zee containers die het weekend van een schip zijn gewaaid op de Noordzee .. whaha We eten lekker makkelijk, Chili con Carne.
Interessant Tante Mars. Ieh Chili con carne, daar heb ik een trauma ana over gehouden. Dat luste ik vroeger nooit, maar mama maakte het heel vaak als ze minder tijd had... en broer en zus vonden het altijd heeeerlijk. Ik moest het dus verplicht eten. Stom genoeg krijg ik er nu ineens zin in... zo vies was het niet, ik houd alleen niet van bonen. Ik maak vanavond de kipfiletblokjes met een zelfgemaakt warm knoflook-uien sausje, en ga aardappels bakken denk ik, en gekookte wortels erbij.. hmmm..
Wat een drukte hier. Mijn vriendinnetje is gisteravond geweest met een tas vol positiemode. Ben er echt zo blij eme, helemaal geweldig!! Heb nu in totaal met mijn eigen dingen erbij 16 buikbanden (allemaal van haar, haha!), 6 goede broeken, 3 rokken, 4 tuniekjes, 5 zwangerschapsshirtjes en nog 3 broeken voor in huis. Ben echt super blij!! De broeken zitten ook echt super lekker. En een spijkerbroek met redelijk strakke pijpen dus daar kan ik mooi laarzen over aan. Die wilde ik nog een hebben namelijk. Nu wil ik alleen nog wat bolero's in verschillende kleuren en dan kan ik er tegenaan de rest vd zwangerschap.
haha duchess cool en lieff van je vriendin echtwel!!!! nou de pregnyl heb ik al gehad en voel me echt beroerd nu haha opvliegers enzo!! nu heb ik me snel klaargemaakt want me moeder is om 9 uur hier we gaan weer stadden hahahaha.... het is alleen k*t weer haha koud kikkerland hier bah bah... tot strakkiessss xxxcindy
zooo das een beste berg . Jaa heel intresant lekker nik doen dus gewoon hahaha . Chili con Carne ik lustte het ook nooit maar nu mmmm wou het gewoon eten hahah .. Ik ga douchen aankleden honden uit laten en richting de Beebiedokter (verloskundige) .. Knuf
Ikke? Neuj, ik toch niet! Zo ben ik helemaal niet En nee, het is niet die ene jongen van laatst. Deze is veeeeel leuker. hihi.
Ja ben er ook echt blij mee. Als klap op de vuurpijl zei ze ook nog een kinderwagen, maxicosi, box etc etc te hebben die ik van haar mag hebben. De relatie met de vader van haar zoontje is nl over en ze heeft een nieuwe vriend, dus bij een eventuele volgende beeb wil ze toch alles weer nieuw kopen. Dus ik ga binnenkort eens kijken of het wat is! Sommige dingen heeft ze amper gebruikt zei ze, ben dus erg benieuwd!! Winkel ze Cindy!! En hoop dat je niet al te veel last krijgt van de pregnyl! Tante Mars veel plezier bij de verloskundige!!! Oehh Zethu toch!!! Haha. Hier even een beetje paniekerig.. pff. Zou vandaag om 11.00 uur een afspraak hebben bij de GGZ. Belt mijn moeder me om half 10 dat ze haar hebben gebelt (waarom haar? geen idee..) dat mijn psych ziek is, en ik moest ff bellen dat de boodschap goed doorgekomen was. Dus ik bel het nummer wat mijn moeder me gaf. Helemaal in zenuwen door mijn telefoonangst maar ik dacht nog, wat kan er nu verkeerd gaan? Krijg ik één of ander kútwijf aan de telefoon... snap niet dat die daar werkt!! Ze deed net alsof ik gek was en verzon dat mijn afspraak afgebelt was! Kreeg alleen maar reacties van 'ja mevrouw, wat moet ik hier nu mee???' 'wat moet ik hierop zeggen?' 'ik weet niet wie u gebelt heeft hoor' 'ik kan hier niks mee' blablabla.. en echt met zo'n idiote toon dus alsof ik gewoon gek was en alels verzon!!!!!! Ik kreeg dus een dikke paniekaanval toen ik op hing.... lekker!!! Waarom zo iemand bij de GGZ werkt, daar snap ik dus echt geen flikker van!!!! Pfff..... kan er nog steeds om janken......
Hello ladies, He wat rot Duchess, mensen kunnen zo ongevoelig zijn he!! Niets van aantrekken hoor, je bent niet gek! lijkt bijna wel een samenzwering..alsof ze het erom doen..nee hoor, onzin, mijn zus deed dat vroeger wel eens als ik dan net in de kamer geweest was, zei ze 'nee hoor ik heb je net niet gezien hoor, zit in je hoofd..', flauw hoor voelde ik mij gek worden want ik wist toch zeker.... Maar het zal gewoon een misverstand zijn en die vrouw had haar dag niet en reageert dat op jou af. Maar wel heel onaardig, moet je wel nog op terug komen hoor..Nu lekker verder op babyspullen richten, veel belangrijker!! Lekker bezig Zethu!! Blijft het bij webcammen of ga je ze ook live zien, spannend! Tante mars veel plezier bij bebiedokter!! hoop dat alles er goed uit ziet! En veel mooie dingen gekocht cindy? Nou ik ben met veel moeite niet aan het testen...vandaag 12e dag na ovulatie. Moet en zal gewoon een positieve test in handen hebben dus test pas als ik het echt zeker denkt te weten...Ben mij elke ochtend aan het tempen, nog steeds hoog 37 dus goede zaak. Borsten voelen zo nu en dan toch echt wel gevoelig, maar niet dat ik ze niet aan kan raken of zo. Wel heb ik veel last van opgeblazen darmen, boertjes en krampen daarbij, maar ja heb daar wel vaker ook last van, maar nu lijkt het erger..Verder geen menstruatiepijn maar voel wel van alles in onderbuik, weet niet goed..Droomde vannacht dat ik zeker was dat ik zwanger was en dat mijn man mij niet meer wilde! Was echt heel werkelijk, maar in droom besefte ik wel dat ik het gedroomd had, haha! Nou moet nu echt aan de studie! Liefs, good thoughts