PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Zou ik ff aan de gyn navragen. D'r zijn d'r die willen dat je ze tegelijk neemt, maar d'r zijn d'r ook dat je het los van elkaar inneemt.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby staat dat niet op het doosje?
    Bij mij stond er altijd op bijvoorbeeld 1 x daags 2 tabletten of 2 x daags 1 tablet. ;)

Ik moest de 100mg 2 x daags 1 tablet geloof ik.
    Maar sommige moeten ze idd ook 1 x daags 2 tabletten...

Tummetje had je nog gevraagd aan je verloskundige dat je je zo slap voelde enzo?

Ik voel me vandaag echt niet lekker pff. Heb ook slecht geslapen, had haakjes aan een paar nagels waardoor het dekbed telkens bleef hangen. :p Werd er telkens wakker van... En daarnaast nog een keer of 10 minimaal wakker geworden met een elleboog in mijn oog, knie in mijn rug etc etc. Fijn zon vriendje. :p Wordt echt nog wat als ik straks met een dikke buik zit... dan is het bed veelste klein want hij draait alle kanten op. Maargoed. ;)

Ik heb vandaag een luie dag heb ik besloten. ;)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, want ik heb vorige keer direct extra Clomid meegekregen, dus er staat nog steeds 1x daags 1 tablet ;). Maar ik had al even gebeld en ik had zo'n stomme assistente aan de lijn, die de vraag maar vreemd vond volgens mij :S. Maar zij zei dat het niets uitmaakte...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby ik moest ze alletwee tegelijk innemen....yeey nieuwe ronde nieuwe kansen meid.......

@duchess ja hier nog zo`n vriend ligt ook altijd in het midden en draaien en draaien hahaha..

xxxcindy

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@zethu; hihi zeg maar gewoon goedemorgen! :p
    @duchess; jup wel gevraagd, hij zei dat het normaal was (ja dat wist ik ook wel :p). Dat het over een paar weekjes wel beter zou gaan, en ik op mn vocht moet letten. Meer niet. dus ben zelf maar achter ijzertabletten aangegaan, hopen dat die wat gaan helpen.

Zo.. gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaja ikke haha ga weer aan de klus vandaag he hahahaha.....

volgens mij staan me eitjes op springen nu poehpoeh ze staan helemaal strak..en het voelt net alsof ik prikkeldraad krijg onder in me buik hihi....
    lekker spul trouwens die pregnyl heb echt vast geslapen...en voel me echt fit hahaha..

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En goed je best gedaan Cindy? ;)

Tummetje zo normaal vind ik het niet klinken hoor, maar kan aan mij liggen haha. Ik ben ook wel futloos en heel snel uitgeput maar de trap niet op kunnen dat klinkt wel heel erg vind ik!
    Wij wonen bijv 4 hoog zonder lift en ik ben nu na de 3e trap kapot, moet ik ff uitpuffen. :p Maar één trap bijv bij mijn ouders, daar heb ik geen moeite mee?
    Nouja hopelijk voel je je snel beter!!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat stom trouwens debby dat ze zo raar reageerden.
    Als je zelf mag kiezen zou ik voor 2 x daags 1 tablet gaan. Maarja dat ben ik. :p Heb daar een beter gevoel bij op de 1 of andere manier. :p

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaja we hebben goed ons best gedaan hoop ik dan...
    vandaag nog en dan die wachtweken weer he....

trouwens mijn moeder zei dat je een prachtig buikje had...het leken er wel twee zei ze.....hihihi

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ahh wat lief van je moeder. :D
    Het is er maar één haha! Bij de 12 weken echo zijn ze echt heel mijn buik af gegaan met het apparaat om te kijken of er écht geen 2e te bekennen was, maar echt niet. :p
    Ik begin nu wel verschil te merken. Dat wat je zag was echt darmen enzo, ik voel nu echt mijn baarmoeder boven mijn schaambeen uitgroeien. Daar komt nu echt zon bobbeltje haha. :D
    Ik ga met 13 weken weer een foto maken. Volgens mij was het nog niet zo veel verschil nu namelijk.
    Al zei de vriend van mn beste vriendin wel dat ie al weer veel gegroeit was, en hij had hem met 11 weken gezien voor het laatst en nu met 12 weken weer, dus in één week tijd. Ik merk dat niet zo.

Morgen gaan mijn vader en vriendjelief bezig in de winkel met de kerst-artikelen... dat betekend dat ik vanaf zaterdag gewoon bij alle babyspullen van mijn zus kan. :D :D (de dozen voor kerst staan daar voor namelijk) Dus ga meteen snuffelen zaterdag en zondag!! ;)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zow wat is het weer rustig hier zeg!!!!!!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Succes trouwens nog vandaag. :D :D Ik ga duimen dat het raak mag zijn deze ronde! :)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik was met de hond buiten, met de bal. ;) Tis zon lekker weer nu!! :D

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het is gelukkig gestopt met regenen....

thxx ik hoop het ook echt,vriendlief belde net om te zeggen dat ie moest overwerken,ik zeg ja nou das ook mooi ik sta van alles te bedenken wat we moeten doen (ik wil het zo leuk mogelijk houden) zegt ie schat maak je niet druk deze ronde is het gewoon raak...ja dan kom ik weer in een dipje he nou dat hoop ik volgens mij wordt ik nooit zwanger begon gewoon te brullen woehoee lang leve de pregnyl....

ik heb bijna een half uur met me kont omhoog gelegen ik weet echt iet wat we nog moeten doen hoor!!!!!!

leuk spulletjes uitzoeken..
    als het goed is alsss...kunnen we dit weekend ook de spullen bij me neef op komen halen ik ben zo benieuwd,welke kinderwagen het is als ik het goed had was dat de quinny van toen en zij(die ex vrouw) was echt zo`n ziemeltje dus alles moest puntje precies en perfect zijn dus er zal wel geen beschadiging op zitten ik hoophet zo...s

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn internet is echt vervelend sinds gisteren.. snap er niks van. Plaatjes enzo laad ie helemaal niet meer (banners enzo dus ook niet hier.. maar ook geen avatars, of bijvoorbeeld de quote knop en al die dingen...) zie dus overal rode kruisjes! En hij is zwaaar sloom... als ik de pagina vernieuw duurt het echt ff voordat ie er weer op staat, voorheen was dat misschien 2 seconden ofzo. Grrrr. Hopelijk doet ie t snelw eer beter..

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ochjee meisje toch! komt vast goed deze ronde... ik gun het je echt van harte, echt waar!!!!
    Ik zal voor je bidden vandaag!

Leukd at je ook spulletjes kunt gaan halen!!! :)
    Mijn vriendin heeft ook een Quinny van 4 jaar geleden. Zij is ook zo netjes dus ik denk dat het er nog goed uit ziet allemaal! Als dat niet zo is dan wil ik het ook niet hoor, ga het niet nemen omdat het gratis is. ;) (al wil ik haar wel wat geven natuurlijk!! maar ze zei zelf dat ik het zo mocht hebben..) Ga zo eens zoeken hoe de quinny van 4 jaar geleden eruit ziet, als dat ergens te vinden is haha. :p

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk he al die babyspullen uitzoeken! En Cindy, tuurlijk is het bij jou ook raak deze maand!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik hoop het echt...
    pfff daar gaat ze weer de onzekere dame haarzelfe hahaha..

ja die van 4 jaar geleden ja want me neef zijn kleine is nu ook 4 hahahahaha....

en debby bij jou is het ook raak hoor geloof me maar we moeten gewoon gelijk lopen he hahahaha....

dank je duchess dat je voor me wilt bidden,ik geloof er wel in namelijk want me vriend is ook gelovig heeeeeellll erg hahaha...

xxx

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

volgens mij deze quinny speedy

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik geloof er ook in dat het zeker wel helpt. Ik ga niet zeggen dat het dan meteen raak is als ik voor je ga bidden hahaha maar ik denk wel dat het helpt. Maar ik geloof er heel erg in dat het je tijd moet zijn, klinkt misschien stom maarja, ik geloof in het lot zeg maar.... Dat God voor iedereen een 'plannetje' heeft. Ik ga gewoon voor je bidden en hopen dat het deze maand jou maand was en is!

Ik zal voor alle dames die nog aan het klussen zijn gaan bidden!!! Wie weet helpt het. :D :D
    (als we dan toch bezig zijn, he? ;) ) haha!

Ik werd net gebelt door de Fontys maar was te laat met opnemen.
    Hebben voicemail ingesproken bel morgen wel eventjes terug. Wil zo naar bed want voel me echt niet helemaal lekker vandaag.
    Wel leuk, dan kun je dus gratis echo's laten maken. Een collega van mijn vader had het telnr aan me gegeven en zij waren tijdens de zwangerschap een keer of 10 daar geweest en zij hebben een fotoboek vol echos, haha! Dan hoef ik dus geen pretechos te betalen. :p

Deel Deze Pagina