PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahah duchess....

ok dan weet ik dat ook weer dank je ladies....

ja sorry ben ondertussen aan het stofzuigen poetsen hahahahaha

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zit gewoon lekker niets te doen, Ryanl igt even op bed, dus tijd voor mezelf :D :D

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh lekker is dat soms he...

ik ben nu ook klaar,,moet me zo aankleden mam komt rond 1 uur hierheen we gaan even boodschapjes doenhahaha

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie? Ff geleden weer, heb het heel erg druk gehad de laatste tijd vandaar. Ik heb heeeeeeeel wat geklets/pagina's gemist, wat niet haalbaar is voor mij om alles terug te lezen.
    Nog wat belangerijke nieuws?

Hier gaat het verder z'n gangetje, het tempen gaat hier ook goed (sta nog steeds op 37.3). Er gebeurt dus weinig in mijn lichaam, misschien zelfs niks. Wel had ik gisteren vreetbuien (extremer dan normaal) waardoor ik dacht ongie te worden maar geen ongie te bekennen.

Een dikke knuff aan iedereen.

Liefs Roosje

5. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    het maakt geloof ik ook niets uit, maar mij adviseerde ze gewoon tegelijk ben je er in een keer vanaf..ik had trouwens ook geen bijwerkingen. Succes!

Ik heb over een maand al mijn eerste echo!!! Heb zkhs gebeld nl.:)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Je banner staat 1 dag voor ;) hahahahha ..
    Hij staat wel mooi :) ..

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: waarschijnlijk ligt dat aan de instellingen van je computer dat je geen plaatjes en banners ziet.
    Wat je eens zou kunnen doen is via extra, en dan opties de cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen (dat is al voldoende) ff alle vensters van internet-explorer afsluiten en die dan opnieuw openen. Mss dat het dan over is...

@ hier: gaat ff niet lekker vandaag. Ik ben gisteren bijna van mijn bureau gevallen toen ik daar vanaf wilde stappen (was de lamellen aan het terughangen nadat ik ze af had moeten halen voor de monteur) En de kast waar ik mijn hand op had liggen (ik leunde niet eens op de kast) kwam op dat naar beneden donderen. Heb nu echt heel veel last van mijn rug.

En die ene jongen waar ik 2 avonden achter elkaar zo leuk met de webcam mee heb zitten kletsen laat ineens niets meer van zich weten, maar hij heeft mijn berichtjes via netlog wel gelezen zie ik. Hoe ziek is deze wereld wel niet ? :s

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah Zethu, dat is wel erg vervelend. Twee keer auw...hopelijk laat die jongen nog wel iets van zich horen!

9. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    ja maar dacht hoe reken je nu eigenlijk, van assistent heb ik over precies 4 weken een echo omdat ik 10 sept mijn eerste ongesteldheidsdag had...vier weken klinkt beter dan drie, haha, maar als 10 sept dag nul is, is het morgen pas..na ja, is toch nog niet werkelijk voor me dus..

Spannende dagen Roosje, Cindy, Debby! Hoop dat de bijwerkingen mee vallen voor je!

Heel veel liefs allemaal

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    13 dpo komt uit op ongeveer 3 weken en6 dagen dus indd 1 dag :p .. Maak toch niks uit hahah 4 staat indd beter dan drie ;) ..

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Verveel me :-S, mis een maatje hier in de buurt :(

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nee, mijn gevoel zegt me dat hij dat niet meer doet. Als hij al niet meer reageert op mijn berichtjes? Jammer dat ik zoveel tijd aan hem besteed heb.
    Voel me vandaag ook echt niet lekker, alsof ik ziek begin te worden. En dan ook nog eens die rugpijn erbij, door het bijna vallen van gisteren? Denk dat ik dadelijk gewoon ff ga liggen of zo.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met rugpijn kan je, hoe moeilijk ook, het beste in beweging blijven. Misschien even een stukje wandelen of zo?

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja, mss kan ik dat dadelijk ook nog wel even doen.
    Wil zo nog wel de tweede laag op de kozijnen doen die ik vandaag geverfd heb. Eerst ff kijken of het zo droog is. Maar ga ook nog ff banen kijken op internet.

15. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    misschien denkt hij wel na over een mooie tekst! of is er een andere reden die niet op jou slaat waarom hij nog niet reageert..je weet maar nooit.. wel super irritant..

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig Suzie, zie nu pas dat je in Amsterdam woont, waar?

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het enige wat ik hem gevraagd heb is of hij het druk heeft op het werk.
    Tot nu toe reageerde hij in ieder klein gaatje wat hij vrij had op het werk. Ik had ook bij hem in zijn gastenboek iets gelezen waardoor ik zelf zoiets heb van, hee daar klopt iets niet.
    Ik had wat fotootjes van me naar hem gemaild. En dat had die meid ook gedaan. En zij heeft zo te zien aan haar reactie niets meer van hem gehoord daarna. Ik voel me zo dom dat ik er in getrapt heb.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaah meisje toch! dikke knuffel, je bent niet dom...je vertrouwde hem! Omdat hij lief voor je was en interesse toonde, zo begin je een relatie met iemand (voor liefde maar ook vriendschap!) Door interesse te tonen enz....Maar hij zal hoogstwaarschijnlijk als je dat zo leest wel zo een ladykiller zijn...die kickt op de aandacht...en als die je dan heeft............bah!!! Zou em zo graag onder zijn......schoppen!!

Hoe is het verder hier?

Ik zag een zwangerschapsbanner!!! GEFELICITEERD!!!!!!joepie weer roze erbij!!

Groetjes,
    Miranda

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja, denk dat dat ook wel zo is. Maar voel me toch dom dat ik er in getrapt ben.

Maar voel me nu gewoon het rotst dat ik gewoon mijn nachtrust die ik nog zo enorm hard nodig heb heb opge-offerd voor hem. Het voelt gewoon alsof ik ziek begin te worden.
    En dan doet die rug ook nog eens zo verdomd veel pijn... Zit gewoon helemaal onder de paracetamol vandaag. En nog verga ik van de pijn.

20. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    ja hij is je niet waard, eikel..his loss;) niet de jouwe hoor!
    Debby: in de stad/centrum, jij ook dan?

Deel Deze Pagina