Ik heb precies het zelfde haha.. Vandaag alleen gewist en het is weer netjes vind t wel goed hahaha.. Vanavond ff de was vouwen (JAKKIE ) dat schiet me door het hoofd hoor haha, trouwens de hele was heb ik geen zin in.. Terwijl alles anders precies word gewassen haha
Jaa hier precies hetzelfde whaha. Ik was altijd gek op wassen, heel stom. Onze wasmand was echt nooooit vol. Laatst puilde die helemaal uit whaha. Nu moet ik dus eigenlijk aan de kasten beginnen, de kleding omwisselen... winterkleding in de kledingkasten en zomerkleding gaan dan in de inbouwkast.. maar het lukt me gewoon niet om me er toe te zetten.. waardoor de was weg vouwen echt verschrikkelijk is. Want kan het eigenlijk niet kwijt! Pfffff. Ik vind t echt vervelend eigenlijk want ik word er zelf geirriteerd en chagrijnig van.
Ik doe dus telkens ook alleen afwassen, doekje over de keuken, doekje door de badkamer en wc, de tafels en soms ff de meubels afstoffen... that's it. En het ziet er wel netjes uit, maar er zijn stiekem veel meer dingen die moeten gebeuren. Mijn keukenkastjes moeten ook eens een grote beurt hebben... sommige puilen uit en heb geen idee wat er in staat whaha. Dit had ik vroeger nooooit grrr. Ook fijn om even te klagen, vriendlief snapt t niet namelijk. Die vind het wel goed zo en wil al het werk overnemen, en dat vind ik echt superlief, maar de rotklusjes gaat hij ook niet aan beginnen hoor.
Dat doet die van mij ook niet whaha.. Indd bluh k heb 4 wasmanden voor elke kleur was 1 voor bont 1 voor spijker 1 voor wit en 1 voor licht gekleurd. Ja alle vier staan nu vol met op te vouwen was.. Grrrrrrrrr. Van het weekend echt maar ff flink bezig hoor man o man ..
Haha ik hebm aar één wasmand, omdat ik altijd zo snel wasde was dat meer dan genoeg. Dit is alleen voor de vuile was, de schone was gaat op t wasrek (heb geen droger) en normaal gesproken echt meteen als ie droog was de kast in... Maar nu? Ik heb nu ook alweer sinds maandag middag was op t rek hangen, is allang droog maarja... Oh echt te erg he haha. Binnenkort toch maar eens aan de kasten beginnen.. Als ze leeg zijn gaan ze nl naar onze slaapkamer (staan nu op de a.s. babykamer) en daar heb ik dan wel weer zin in.
Vandaag ben ik zelfs zo lui, dat ik de aardappels hier voor de cmputer zit te schillen.... whaha. Dat doe ik normaal gewoon in de keuken, staand.
hier 4 maar als ik de kans krijg gooi ik alles bij elkaar in met als vervolg dat alles verkleurt haha. Dus nu 4 elke dag 1 was en op vrijdag is alles schoon .. Hier ook geen droger dus alles aan het wasrek of droogmolen (als het mooi weer is )
ik moet er niet aandenken!!! (een droger)... Ik heb zo hekel aan die dingen he, laat mij maar lekker ouderwets alles op hangen haha.
Ik vind een droger wel handig, mams heeft er wel een.. Maar wij hebben er geen plek voor. En ik moet zeggen de was ruikt wel veel frisser hier dan bij mijn moeder hoor. Ik sorteer de was gewoon vanuit 1 wasmand. 2 minuutjes werk ofzo. Heb nog nooit wat verkleurd, gelukkig!!! Haha! Waar ik me hier het meest aan erger zijn de hondenharen... vreselijk. Maargoed ik heb hier nog kruiden & olie staan voor de hond die ik vorig jaar gebruikte, alleen nu al een tijdje niet meer. Het hielp toen heel erg goed tegen het extreme verharen dus ik ga er vanavond meteen weer mee beginnen. Want ze verhaard weer vreselijk... En wij hebben dus een witte jack russell, en een bijna zwarte vloer... niet zo handig.. Aardappels en bloemkool staan op, pfff wat een werk whahaha. Nu zit de hond ineens op mijn stoel, moppie.
Oh, ik ben dan snel klaar hoor geen geouwehoer, hup uit de douche (die zit beneden) kleding in de goede mand en klaar, geen omkijken meer na . En indd droger lang niet zo fris al buiten of gewoon boven drogen .. hondenharen heb ik geen last van en heb er drie rond wandelen ... Schatties .
@ Flubjuh, goed dat je zo voor jezelf opkomt, lijkt me erg moeilijk om naar iemand te stappen wanneer je depresieve gevoelens hebt. Maar hulp is idd beter als je je zo voelt. @ Tante Mars, spannend zeg verbouwen klinkt wel super zo'n lange kamer, dat is echt iets aparts. @ Margootje, je temp stijgt idd alleen maar als er een eisprong geweest is. Ik heb nooit van mezelf een tempstijging gehad. Vind het echt goed dat je tempt zo kun je het volgen. Ik zou er gewoon op staan om Clomid te krijgen, bij de 1e ging het toch ook neit vanzelf? @ Debbykoops, heeeeeeeeeel veel succes gewenst met de 100mg!!! @ Babyhope, spannende 2 weken hihihi! @ Duchess, veel foto's maken van je buikje jij . @ Suzie, geweldig dat je over een maand de 1e echo hebt! Dan zie je echt al een mooi beebje !
k snap m ff niet hoor tante mars... whaha. Uit de douche? kleding in de goede mand en klaar? Bedoel je van het rek af en de mand in of wat? Haha! Zondag of maandag ga ik beginnen heb ik net besloten.... Gewoon een muziekje op en gaan met die banaan! Moet dan alleen uitkijken dat ik niet téveel doe.... Oh wacht, maandag mogen we ook naar de verloskundige! Hmm... Ik wil nl beginnen samen met vriendlief, dan begin ik makkelijker, en kan ik het ook best af maken. MP, hoe gaat het met jou?
Haha, ik ben helemaal niet zo actief in het huishouden.. 1 keer per week alles schoonmaken en iedere dag een doekje over de tafels vind ik meer dan voldoende Had alleen vandaag last van poetsdrang Wassen doen we hier (lees ik) om de dag.. vriendlief sport 3 keer in de week, en heeft vieze sokken vrees, dus ik was me rot Lang leven de wasmachine en droger!!! haha
Wij wassen 1x per week, in het weekend. Wij hebben namelijk dan goedkope(re) stroom. Dat betekent dat ik meestal of zondag of maandag de was wegvouw. Arnoud strijkt meestal bij ons, tenzij ik in een goede bui ben, haha. Verder ben ik ook niet zo van het schoonmaken, dat wil zeggen 1x per week. Ik weet nog toen ik zwanger was, dat ik 24 uur per dag plat moest en vreselijke nesteldrang kreeg. Ik moest en zou de keukenkastjes nog aan de binnenkant doen. Maar dat mocht niet. Uiteindelijk heeft die schat van mijn moeder dat gedaan, zoooo lief!
Duches .. Ik heb een blauwe witte grijze en rode wasmand .. De grijze is voor de handdoeken, de witte voor de witte was, de blauwe voor de spijkerbroek en donkere kleding, en de rode voor de bonte was... Dus als we uit de douche komen gaat de was in de mand waar het in moet en word eigenlijk bij een machine vol gewassen. snap je hemm.. Eigenlijk was ik gewoon 2 wassen per dag. maar goed om er een structuur in te houden
Damn volgens mij ben ik errugg warrig aan het praten . Ik zal dus nu ff de handdoeken uit de machien halen en op hangen, is dat maar weer klaar kan de volgende er in . .Onder ONM maar ff opvouwen dan i het maar weer gebeurt.
aaarrrrgghhh.. vriend zit in mn rug te porren als ie langskomt, dus wilde hij het weer doen, heb ik hem getackeld, en viel ie op zn bakkes.. nu issie boos jaaa daaaaaaaaag