PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    oh het lijkt mijn kerel wel, ik heb m gister een rechtse verkocht toen die het voor de zoveelste keer deed. En toen was die ook boos vandaag deed ie het net zo hard weer ;) .

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    zo de was uit de machine de nieuwe erin .. :) zo maar ff ophangen. maar eerst ONM kijken.. Dames ik ga ff een paar uurtjes sluiten :) . Tot straks

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ze zijn gewoon hardleers.. pfff.. als iemand 1x zegt hou op dan is dat toch wel duidelijk :| schijnbaar niet :p

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Tummetje, moest stiekem wel even lachen om je berichtje hoor :D.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook lekker met manlief op de bank zitten en tv kijken. Fijne avond allemaal!

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

allereerst: suzie gefeliciteerd meid!! ga er van genieten he!!

@all: ik heb alle voortekenen van een naderende ongi!! kan wel janken. vooral toen ik las dat de andere suus zwanger is. (komt denk ik door dezelfde naam en omdat we helemaal gelijk liepen sorry suus is niet kwetsend bedoeld!!!) heb dikke puisten en kramp en mn bmm is laag en helemaal open. vind het echt niet leuk. dus ik ga ervan uit dat we de volgende ronde weer ingaan. alhoewel ik steeds heb gezegd dat het de tweede ronde raan zou zijn. tenminste zon gevoel heb ik steeds.

liefs suus

7. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    misschien had ik er onbewust toch een beetje teveel op gehoopt. ben morgen namelijk jarig en vond het wel een leuk cadeautje om dan zon posi test in handen te hebben

liefs suus

8. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante Mars ik snap je nu hoor haha!
    Hier is het ook geen probleem om de was ín de wasmand te krijgen, ín de wasmachine gaat ook nog goed, en op het droogrek lukt me ook (anders gaat ie stinken :p) maar daarna is het probleem hahah.
    Elke dag wassen? Wow. Ik misschien 2 a 3 x in de week, hoogstens! Soms dus maar 1 x in de week zoals nu. Maar heb nu wel redelijk wat was liggen, het beddengoed nog enzo. Heb van de week 2 wasjes achter elkaar gedraait dus eigenlijk toch weer 2 keer. :p

Poetsen... Ja ik ben gewoon heel erg schoon.. Voor de zwangerschap was ik elke dag druk bezig. Elke dag badkamer, wc en keuken. Dagelijks alles afstoffen en de tafels nat afnemen 2 x per dag.
    Stofzuigen en dweilen dagelijks.
    En er waren altijd wel extra klusjes zoals de koelkast schoonmaken, het kleed met de hand stofzuigen, de banken schoonboenen, het bed verschonen, ramen wassen etc etc. :p
    Je kon hier echt niks ontdekken dat vies was!!
    Nu ook niet, maar voor mijn gevoel wel, haha. Kan er gewoon niet tegen. Komt vast omdat mijn vader smetvrees heeft. ;)

Tummetje ik moest wel een beetje lachen om je post hoor. Gelukkig heb ik dat nooit zulke dingen. :p

Suus snap best dat je dat even moeilijk vindt!! Hopelijk heb je het toch fout hoor! Je hebt nog 4 dagen toch?? Dus nog niet de hoop opgeven hoor! En de 2e ronde raak zou ook heel erg mooi zijn!!! Maar de eerste ronde heb je toch al heel veel hoop natuurlijk...
    *knuf*

Zo heeeerlijk gegeten. :D Lekker gekookte aardappels, bloemkool met kaassaus en kipschnitzels. Vinden we allebei echt zo lekker haha.
    Nu gaat vriendlief stofzuigen en de afwas doen, de schat! :D

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Logisch suus!! Wie hoopt er nou niet positief te testen op je verjaardag, dat zou helemaal super zijn toch.
    Ik hoop voor je dat het toch zo is hoor!!! Geen bloed geeft moed. :)

Vanavond weer lekker tv avondje!
    Zometeen eerst extreme home make over, dan gtst, dubbeltje op zn kant en zesde zintuig... Heeeerlijk. Dadelijk de kaarsjes aan, thee zetten... Kan ik echt van genieten haha!

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Suus balen. Hoop dat het volgende ronde beter gaat.

Duch: Hier ook zo :p , dweilen doe ik dan 3x per dag smorgens na het eten en voor het op bed gaan. Koelkast doe ik elke week als de grote boodschappen in huis gehaald zijn :p dus alles een vaste dag bjina haha..

ZO heb nog 1 wasmand die vol staat met op te vouwen was dat is morgen aan de beurt. De rst is gevouwen en hangt ligt in de kast :) . Twee wasjes opgehangen en dalijk de derde.. ZO heb de smaak te wassen nu eerst weer af wassen. WE hebben opgebakken aardappels met SLA (Ja dat lust ik niet ;)) gegeten.

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh lekker opgebakken aardappels, dat hebben wij van de week ook gegeten. :D Wij zijn echt gek op aardappels, op welke manier dan ook haha. (behalve aardappelpuree, vriendlief wel maar ik niet, brrr)

Dweilen 3 keer per dag? Pfff nou hier niet hoor haha!
    Sowieso hebben we laminaat en het is denk ik niet goed om teveel te dweilen. De verkoper in de winkel zei het liefste niet meer dan 1 a 2 x per week. Maar nu met de regen enzo doe ik het dagelijks. Wij doen trouwens geen schoenen aan in huis en dat scheelt ook zeker wel!
    In de zomer dweil ik om de dag. Dan wordt de vloer veel minder vies, hij word namelijk alleen vies van de hond die dan dus nat is door nat gras bijv.
    Stofzuigen doe ik wel het liefst twee keer per dag maar het lukt me nu niet... Maar straks als de kleine er is dan moet het gewoon twee keer per dag of misschien zelfs drie keer. Die haren vind ik echt niks met een baby...

Maare tante mars je hebt de smaak goed te pakken. ;) Hier niet hoor, whaha! Heb gekookt en het opgegeten en vriendlief doet de rest... Hij heeft alles naar de keuken gebracht en een doekje over de tafel gehaald, heeft thee op gezet en is nu aan het stofzuigen. :p En daarna doet ie ook nog de afwas.....
    Ik voel me eigenlijk heel scvhuldig tegenover hem maar als ik aan de slag ga dan is het net alsof ik gewoon breek! Dan sta ik binnen de korste keren te janken en voel ik me gestressed.. zo raar.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    @suus; ohhh neee meis.. hoop echt niet dat je ongi gaat worden :( :( *knuffff*

@hier; vriendlief had chocolademousse voor me meegenomen (kun je me voor wakker maken :p) maar ben nu misselijk.. t smaakt echt nergens naar.. :eek:

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    3x per dag dweilen :eek: *tong valt uit mn mond* haha hier 2 keer in de week :eek: haha vind mn huis ineens vies als ik jullie zo hoor :p

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    *schaamt zich dood*

Heb hier echt een tering bende....ben gewoon een echt slechte huisvrouw.....................

Was doe ik als ik kleren te kort kom....
    Dweilen...eens per maand...
    Wel elke dag stofzuigen, of met swiffer.
    Stoffen....was da?? Als ik me naam kan schrijven...dan pak ik een doek en doe ik ff erover.
    Tafel elke avond voor en na het eten.

Heb gewoon andere dingen te doen....

Heb ook een soort van afwijking. Als ik iets doe moet het perfect en kan ik er goed de hele dag mee bezig zijn. (lees koelkast schoonmaken, of kastjes opruimen) Met als gevolg dat eigenlijk het niet is opgeruimd en dat het alleen maar erger is....wel schoon...enkel niet opgeruimd.

Het lijkt wel alsof ik me er dan zo op focus dat het gewoon niet meer lukt...en dat ik er dan te lang mee bezig ben...ga dan echt met mesje bv alle hoekjes en gaatjes schoonmaken...overal schrobben...enz enz...te gek voor woorden! Daarom probeer ik met de franse slag te doen...maar lukt gewoon niet altijd.

Moet wel zeggen...de babykamer is picobello schoon.....gek genoeg.... Maar daar word ook nog niet echt iets vies....enkel stoffen doe ik vaker daar en stofzuigen...en bedje en kasten afdoen met nat doekje...dweilen doe ik daar ook 1 keer per week.....stom he...waarom kan ik dat in de rest van het huis nu niet..... :(

Groetjes,
    Miranda

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Jaa maar ik heb 3 honden, en me laminaat vloer is toch al verrot dus ja maak nu niks meer uit hahah .. Krijgen terzijnertijd nieuwe vloer erin wil een echt houten vloer :p .. Da moet ik denk ik wat zuiniger mee zijn, de eerste dag dat dit er in lag liet ik meteen een emmer water vallen :p whahahha Vriend boos .

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda, maar als je het dan écht schoon hebt, dan is het de volgende keer toch veel minder werk?
    Ik merk dat als ik iets verwaarloos dat ik het ook niet meer kan allemaal. Dan ben ik er ook te lang mee bezig en overzie ik het allemaal niet meer. Maar juist daarom zorg ik dat ik alles bijhoud. Als ik wil dan ben ik in een half uurtje klaar, zoals vandaag. Zou ik dat niet dagelijks doen, dan zou dat half uurtje al zo een uurtje of langer zijn.
    Maargoed ik voel me ook altijd fijn bij een schoon huis, wordt depressief van een vies/rommelig huis (en ik vind het héél snel rommelig..)
    Ik krijg vaak 'commentaar' als 'hoe moet dat als de kleine er is' enzo.. Maar daar heb ikd us weer geen moeite mee. Van de week was mijn vriendin hier met haar kleine (wordt in november 4) en die kruimelde heerlijk met zijn koekjes en gooide bijna een bak vla over de bank, maar dat vind ik allemaal helemaal niet erg! Maar ohwee als vriendlief knoeit, of als de hond loopt te pitsen met zijn eten... dan word ik gek haha.
    Ik zit volgens mij wel vrij dichtbij smetvrees, maar ik ben er blij mee. Ik ben echt blij dat ik (normaal gesproken, nu dus niet helemaal haha) alles goed bij houd.

Tante Mars watvoor honden heb je?
    Als ik drie van die honden zou hebben als dat ik er nu 1 heb dan zou ik nog niet 3 x per dag dweilen hoor. :p Maar als het 3 kwijlende honden zijn.. dan is t anders. ;)

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    ik heb drie kruisinkjes :D ..

2 maltheser shih tzu
    1 king charles spaniel shih tzu

Kleintjes maar erg lief :D ..

hah

18. suzie79

suzie79 Actief lid

Aug 24, 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    @suus: sterkte en geef moed niet op, heb ook gehoord dat die klachten ook bij zwangerschap voor kunnen komen.

Misschien een troost, maar zo zeker ben ik niet hoor, vandaag was test weer lichter dan gister..maar goed tegenover geen positieve test maakt dat weinig uit, so i'll shut up..Maar blijf positief hoor, je weet maar nooit!!
    liefs
    (en mijn echte naam is niet suzie, mocht dat helpen;)

19. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ suzie: dan heb je een iets kleiner appartement als mij. Dat van mij is 80 vierkante meter

@ duchess: jammer dat die cookies niet helpen dan. Tja, ik heb wel ervaring met kabelinternet, maar niet met een dongel.

@ duchess en tante: stelletje poetsfiemels! Ik ruim hier wel netjes op en hou mijn poets wel in de gaten, maar zo erg? Nee.

@ wasdroger: die heeft mijn ex voor me gekocht toen hij hier in huis kwam wonen. Hij wilde niet de heletijd tussen de was in zitten. Is toch wel ideaal als je op een appartement woont hoor.

Ik was trouwens de hele week door, zodra ik een machine vol heb (heb maar 2 sportbroeken en shirts, maar sport 3 keer in de week, dus moet wel) Maar het vouw- en strijkwerk doe ik alleen in het weekend.

@ suusje: ten eerste van harte met je verjaardag!

Ik hoop eigenlijk dat je niet ongi wordt. Maar we zullen wel zien...

@ dweilen: het laminaat dweil ik 1 keer per maand eigenlijk. Ik zuig het 1 keer per week, swiffer het ook 1 keer per week, vind dat genoeg.

Badkamer/wc liggen tegels, die dweil ik 1 keer per week, net als de keuken waar venyl ligt.

Ik ben trouwens wel heel lui geweest met het huishouden hoor. Maar nu ik er alleen voor sta hou ik alles netjes bij.

@ verder hier: Nog steeds erg veel last van mijn rug. Ik lig altijd graag op mijn rechterzij, en dat lukt nu niet. Zelfs op de rug liggen gaat op een gegeven moment pijn doen. Is echt niet leuk meer.

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    @schoonmaken,,ik moet toch ook echt iedere dag stofzuigen en dweilen hihi 1 x per maand dan denk ik dat we zwarte laminaat hebben hahaha..haren van de hond pfff hou stil hou stil,die hond van ons stopt niet eens met haaruitval valt mee dat hij nog niet kaal is....

@suusje kop op meid..geen bloed geeft moed!!!!en het zijn ook tekenen van een zw schap ja....

@hier zijn de wachtweken aangebroken,we hebben in ieder geval ons best gedaan...mischien dat we er vandaag nog een ronde tegenaan gooien,voor de zekerheid..maar of het iest uitmaakt dat weet ik niet..

xxxcindy

Share This Page