PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Tja, ik woon hier maar alleen he. Wordt verder ook weinig vuil binnengelopen. Ik moet alleen de poepjes van Rocky goed bijhouden om schoon te maken. Zijn veren zijn zo opgeraapt

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik zou willen dat ik niet elke dag hoef te poetsen(hou er niet zo van namelijk...

qua de was pfff daar hou ik al helemaal niet van...maar we hebben toch echt een wasmachine en droger haha heb ik gewassen dan haal ik het eruit en doe het in de droger is het droog blijft het nog heeeeeellll lang in de droger zitten hahahahaha

3. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    vind ik sonde, dan kom ik nog aan het strijken. En ik heb een gruwelijke rothekel aan strijken. Dus haal het altijd vrij snel uit de droger, en leg het dan netjes in een mand, zodat ik het alleen nog maar hoef te vouwen.

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    die van ons droogt kreukelvrij hahaha ik heb nog nooit iets gestreken hahahaha

lui*** hahahaha

5. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    die van mij heeft ook kreukelvrij erop zitten, maar als ik het er dan lang in laat zitten dan komen er toch kreukels in...

Ik heb een aantal dingen waarvan het niet uitziet als die niet gestreken zijn. Dus strijken doe ik wel, maar minimaal (blousen en sommige broeken)

Mijn ex-schoonmoeder streek echt alles. Jee, moet er niet aan denken!

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja een vriendin van mij streek zelfs de boxers van haar ex.....

ik zeg je bent niet goed bij je hoofd hahahaha

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja idd. Ik heb tegen hem ook gezegd toen: als jij wil dat dat gebeurd mag je dat zelf doen. Ik begin er niet aan.
    hij wilde ook zijn spijkerbroeken gestreken hebben. En toen ik ze eens ongestreken in de kast had gehangen had hij niet eens in de gaten dat ik ze niet gestreken had. haha

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja want als je de broeken goed uitklopt voor je ze in de droger doet hoef je ze ook echt niet te strijken...

ik heb ook gezegd als je dat wil hebben dan doe het maar lekker zelf hahahaha..

9. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha. Ja uiteindelijk had ik hem ook zover dat hij zijn spijkerbroeken iedere keer zelf deed. Vooral toen ik net in mijn burnout zat...

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey lieve meiden,

hoe is het met jullie allemaal?? heb nog geen tijd gehad om bij te lezen. ben veelste druk met balonnen blazen en taart eten haha. vanochtend schrok ik wakker om kwart over 7. vriendlief ligt naast me. ik denk onee he die heeft zich 2 uur verslapen. hij moet om 5 uur opstaan nu steeds. dus maakn hem beetje in paniek wakker. moet je niet gaan werken vraag ik. nee zegt ie ik heb vandaag lekker vrij genomen. leuke verassing he. dus we zijn net wezen shoppen voor mijn kadootje. heb een zilveren kettinkje met een hartje eraan gekregen want die wilde ik graag. we zijn ook ergens gaan lunchen en vanaaf neemt ie me mee uit eten. zondag komt alle visite. wordt dan weer een druk dagje.

hier nog geen ongi te bekennen. geen spotting helemaal niks. spotting heb ik meestal wel al een paar dagen vantevoren. heb wel steeds echt erge ongikrampen maar er komt gewoon helemaal niks. raar maar waar. oja en temp was vanochtend gestegen. de laatste anderhalve week is ie steeds 36.8 a 36.9 en vanochtend was ie 37.1............maaaaar dat kan ook komen doordat ik verkouden ben. alhoewel dat verkouden ben ik ook al drie weken. heb voor de zekerheid toch maar testjes in huis gehaald.

liefs suus

11. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oooooooooooooh suus, spannend!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Gefeliciteerd met je verjaardag Suus! Je houdt het wel spannend hoor!!! :D

Cindy in de wachtweken.. hoop dat het nu raak is voor je meis!!

Echt grappig.. zat net fotos te bekijken die ik had gemaakt (nu pas geupload) van 4 weken buikje en gisteren.. :| aaaah haha Vind het wel grappig staan, maar nu lijk ik nog dikker dan ik al ben :eek:

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    ja ik vind het ook spannend maar ik durf echt nergens op te hopen. ben benieuwd wat temp morgen gaat doen. als ik later ga slapen dan temp ik in de ochtend ook later. ik temp dan meteen als ik wakker ben.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    OH hier ook al flink uit de kleren gegroeit, ga volgend weekend maar weer shoppen voor nieuw positie kleding. Me eigen broeken zijn zelfs met open knoop history ;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    @suusje sorry ben je helemaal vergeten te feliciteren.....
    geen bloed geeft moed meid ik hoop het zo voor je!!!!!

@tummetje zow je buikje begint ook al mooi te groeien hoor!!!!!!

@hier ik voel me lekker energiek en fit en happy en goed en ja zo kan ik nog wel even doorgaan hahahahahaha...
    heb er weerrr een goed gevoel over maar we zullen zien over 2 weken hahaha
    je had me gister hier moeten zien liggen hahaha na de daad met mijn benen tegen de muur omhoog nu moeten ze wel naar binnen zijn gegaan..
    dinis verklaarde me voor gek hahaha wel gelachen hierzo....

dames duimen jullie voor me????????

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suusje, gefeliciteerd met je verjaardag!

17. suzie79

suzie79 Actief lid

Aug 24, 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    @Suusje: Happy birthday!! En klinkt allemaal wel goed hoor! Ik test altijd op zelfde tijd (zet wekker) om 7 uur. En hoge temp is goed..oo hoop het voor je, zou super cadeau zijn!
    @Cindy: spannend hoor, ga je ook tempen 'sochtends? think positive..:) ik bande alle negatieve gedachten gelijk uit zodra ze in mijn hoofd kwamen.., sterkte komende weken
    x

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    HIer de VK gebeld, na een hele dag krampen net bloedverlies. Dus gebeld, Ja wacht maar af. Ja hoiiii. We hebben er 4 jaar voor geknokt, ik wil daarmee niet af gescheept worden ze kunnen opze minst even kijken. Ze is nu aan het bellen met het ZKH of ik bij me gyn mag komen.

Ze belt net terug half 9 moeten we ons melden op de poly. het waas echt Oh Mevrouw S. Stuur maar door die moet niet in onzekerheid zitten.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh neee Mars! Hoop dat alles goed gaat meis!

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Hoop het ook....

Share This Page