PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    haha

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop het tante!!!!!!

ja me moeder kwam daarmee ze zei
    100 is meisje
    120 een jongen ben benieuwd wat ervan waar is hahaha...

xxx

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ben weer helemaal gecheckt, alles was goed. :D
    Er is alleen een miscommunicatie geweest ergens haha! Ik ben namelijk gewoon 13 weken vandaag, dus niet 1 dag terug gezet en dus gewoon 19 april uitgeteld. De baby liep met de echo zelfs 3 dagen voor met de groei. Ik mag mijn banner dus wéér gaan veranderen. :p
    Verder was mijn bloed helemaal goed en de echo resultaten ook!
    De extreme rugpijn die ik heb, waarvan ik dacht dat het bandenpijn was, is dus een beknelde zenuw in mijn onderrug... Dat is wel ff balen. VK zei dat het wel eens vaker voorkomt, maar dat het waarschijnlijk over een paar weken wel weer weg is omdat de baby dan hoger komt te liggen. Als ik dan nog steeds last heb, moet ik naar de bekken fysio. Heb al het telnr gekregen voor als het nodig is, maar hoop natuurlijk van niet. tot die tijd moet ik gewoon heel rustig aan doen, wat kan dat kan en wat niet lukt kán ook gewoon niet. En dat ik zon stemmingswisselingen en soms zelfs depressieve gevoelens heb dat komt echt door de hormonen volgens de VK. Ze zei dat er weinig vrouwen zijn die het zo extreem hebben, maar dat ze het allemaal op dezelfde manier beschrijven als ik dus ze gaat er vanuit dat het echt hormonen zijn en dat er niets anders aan de hand is.
    En verder was alles helemaal goed dus!! ;) Het hartje klopte heel mooi hihi. Hoorde mijn hart en doorheen, heel gaaf. Besef alleen nog niet echt dat het mijn kindje is. Op de 1 of andere manier kan ik het nog steeds niet helemaal geloven...Volgens de VK komt dat helemaal goed als ik de baby straks voel schoppen haha.

Cindy, Turkije is geen Europa. ;) Haha. Ze willen graag bij de EU..maar dat duurt nog wel ff. En normaal gesproken moet je ook uit Europa gewoon een verblijfsvergunning hebben. Hoelang woont jou vriend al hier?
    Zelfs als je Belgisch bent heb je een verblijfsvergunning nodig tegenwoordig. Maar vroeger was dat anders en als je een dubbele nationaliteit hebt dan hoeft het al helemaal niet natuurlijk. ;)

We hebben trouwens geen tijd gehad om de vergunning op te halen...helaas. Waren pas om 11 uur klaar bij de verloskundige en we moesten ook nog inkopen voor de winkel. Dus dat ging niet lukken.

Iemand vroeg naar de langste cyclus.. Die van mij ligt rond de 145 dagen.. pfff. ;)

En nog even een dikke knuffel voor Cindy..

Ga nu ff met de hond spelen en dan ff slapen, ben weer doodmoe haha zo erg.

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    mooi dat alles in orde is duchess!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee hoor hij heeft geen verblijfs vergunning nodig woont al 7 jaar in nl...
    en we gaan 21 oct naar de ambassade in rotterdam om zijn paspoort op te halen..
    vroeger was dat wel ja een verblijfsvergunning maar tegenwoordig niet meer hoor...
    kijk al die portugesen en polen die hier werken ze hebben ook geen verblijfs vergunning hoor!!!!

haha muts ik dacht het is europa maar ze zitten dus nog niet bij de eu hahahaha..
    goed dat alles goed is gegaan meid...
    en geloof me als hij/zij schopt leef je ook op die roze wolk..
    thxx voor de knuffel meid..
    ik kan het wel gebruiken met mijn negatieve gedachtes vandaag..

ik zie het gewoon niet gebeuren maar goed...

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Duchess fijn datalles in orde is.

Verblijfsvergunningen enz. Is niks voor mij vind het al eng als ik er aan denk, wat een geregel. Wel mooi dat ie m heeft :)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm het klopt dat de schengenlanden-inwoners zeg maar zo kunnen verhuizen naar een ander schengenland. Maar een vriend van ons uit België heeft wel een verblijfsvergunning voor hier, dus dat is vaag eigenlijk. Ik weet wel dat je normaal gesproken idd vanuit een schengenland gemakkelijk in Nederland kunt gaan wonen. Heb nl 3 'vriendinnen' (kennissen zeg maar :p ) met een Turkse vriend, zij zijn eerst in Belgie gaan wonen (verblijfsvergunning voor belgië is makkelijker dan voor NL) en vanuit daar dus met schengenvisum verhuisd naar NL.
    Mijn vriend mag nu ook wel in een ander schengenland gaan wonen met deze verblijfsvergunning. Maar niet heel europa, alleen de schengen. ;)
    En portugal is ook schengen, dus daarom heb je geen visum nodig.
    Maar Turkije heeft wel een visum nodig hier en dat is heel erg moeilijk en heel erg duur. Ik moet deze week gaan uitzoeken hoeveel het ons gaat kosten om mijn schoonfamilie heirheen te halen voor de bruiloft, maar dat gaat sowieso duizenden euro's kosten... Mét kans dat het visum afgewezen wordt en dan ben ik mijn centjes ook kwijt... brrrr.
    En ja het is heel erg stressig allemaal hoor! Maar wij hebben het goed voor elkaar dus ze hebben geen reden om hem terug te sturen, gelukkig. Maar spannend blijft het altijd, en het is écht een opluchting als je die brief dan leest....

Ik duik snel mn bedje in, mn rug is weer killing na zo'n drukke ochtend.. pff!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja als je familie over wilt laten komen moet je toch een soort van uitnodiging aanvragen en opsturen...
    in ieder geval als ik mijn vriend zijn ouders wil over laten komen vanuit angola gaat dat op die manier!!!!!

dames hoe krijg ik dat negatieve gedoe uit mijn kop...ik geniet niet eens deze maand..
    heb helemaal geen hoop over ik weet het niet meer en me vriend is pas om 20.00 uur afgewerkt die is net pas begonnen...

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    jongens hier is echt de misselijkheid toegeslagen (JOEPIE) ahum.

Manneke is op dit moment in gesprek met een baas :p . Ja meneer is eindelijk een keer door een ronde heen gekomen dit is al het tweede gesprek :D . Ik hoop zo datie deze baan krijgt, dan kan die de opleiding die die wil doen ernaast doen :D.

Hij wil de vaart niet meer in omdat er een kleine aankomt en hij heeft last van claustrofobie, dus als ie word aangenomen is die lekker elke avond thuis en hij heb tijdens deze baan alle vrijheid die die maar kan hebben :D . Hij zit ondertussen al 13 maanden thuis (niet datwe het slecht hebben) maar ze WW loop bijna af dus een baan is wel fijn :D .

Kan je nagaan heb je zooooooooveeeel papieren en nog kom je nergens aan de bak pfff.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Lieverd ik heb ook niet genoten in de wachtweken.. Het is altijd killing, het was onze eerste ronde met Clomid na de operatie.

En hou je sterk he NIET testen..

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee nee testen kan zowiezo niet hij heeft ze allemaal verstopt..

maar normaal ben ik happy tot ik ongi ben maar nu pff ik heb er helemaal geen zin meer in haha..
    iedereen raakt zwanger en ik zie het gewoon even niet meer zitten...
    ben wel blij voor iedereen maar ik zie gewoon echt niet dat ik ooit het gevoel van zwanger zijn krijg...
    alhoewel ik wel een goed gevoel heb van deze ronde!!!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    och meiske, dat gevoel heb ik 3 jaar gehad.
    Toen ik ongi werd 1 augustus, heb ik serieus gedacht gebeurt het ooit wel ??? En iedereen raakte zwanger hier. Toen dacht ik ik ga er gewoon achteraan.. Moed houden hoor./

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ben ook zo`n zenuwlijer..
    ik kijk uit voor alles,me schatje was net aan het stoeien met mij ik zei nee kijk uit..is toch niet normaal dat ik niks meer durf...

en ik heb af en toe steekjes onder in me buik en in mijn rug en dan denk ik zie je nou dat het weer niks is...
    pff ik voel eigenlijk dubbel van alles tegelijk..

xxxx

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames even een vraagje...

wie weet wat het is...
    ik heb nu sinds zaterdag niks anders als buikpijn bij het lopen,zitten,hoesten,niezen haha..
    echt op de hoogte van mijn eierstokken,ook heb ik last van mijn rug,niet zo heel erg maar ik voel het wel...
    ben heel moe,en mijn intuitie zegt dat ik chocola moet eten hahaha...
    het is nu 6 dagen na pregnyl,5 dagen na eisprong...

verder heb ik er deze maand niet alle vertrouwen in,maar eigenlijk heb ik ook weer een heel goed gevoel over deze ronde...(met 3 eitjes)..
    hoe kan het dat ik de hele tijd in mijn hoofd heb dat zijn zaadjes niet bij het eitje komen....pfff ik zit er echt ff doorheen denk ik haha
    en ben nu ook alleen thuis dus ga de hele tijd zitten malen hier....

xxxxcindy

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiesss is er iemand?

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy volgens mij had ik dat eerder al eens gevraagd, maar weet niet meer of je antwoord gegeven had toen, sorry. Maar hebben jullie een samenlevingstest gehad? En zijn je vriend's zwemmertjes ook getest? Of meteen begonnen met behandeling?

Ik snap heel goed dat je je zo voelt trouwens. Ik voelde me de ronden met Clomid ook zo.. toen er telkens niets gebeurde.. En de afgelopen 3 jaar ook... ook veel mensen die zwanger raakten, sommige zelfs ongelukjes en kozen voor abortus, en ik werd maar niet zwanger... Het is echt zooo moeilijk. En het is zo gezond dat je je soms niet goed voelt. En in de wachtweken al helemaal... die zijn gewoon killing!
    Eerst krijg je nog FM's, heb je nog iets om naar uit te kijken, je op te verheugen en op te hopen! En om blij om te zijn... En dan moet je ineens twee weken afwachten en heb je geen idee wat er staat te gebeuren. Het is gewoon een rottijd die twee weken!! Dus ik hoop echt heel hard dat het je laatste wachtweken zijn, echt waar.

En misschien voel je wel een bevruchting en/of innesteling?
    Ik denk wel dat je moet proberen wat minder met je lijf bezig te zijn, moeilijk maar wel beter, denk ik.

Tante Mars misselijk, brr. Hopelijk ben jij er in de 13e week ook vanaf zoals mij!! ;) Tis nog niet helemaal over, zaterdag moest ik ineens weer overgeven en vanochtend ook bijna. Maar het is nu echt alleen nog ochtendmisselijkheid. :p

Wbt familie naar NL halen. Moet je idd uitnodigen maar dat moet altijd. Als zij hierheen komen is het gewoon een toeristenvisum, hiermee ben ik toen ook een keer samen met vriendlief hier op vakantie geweest. Niet al te makkelijk allemaal. Maar schoonmama en papa zijn gepensioeneerd, hebben eigen huis en eigen auto en dat maakt het allemaal wel makkelijker. En mijn schoonzussen zijn getrouwd en hebben kinderen die daar naar school gaan enzo, wat hopelijk ook een beetje helpt..
    Maar ga eerst uitzoeken of het financieel haalbaar is.. Het zou wel geweldig zijn.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja samenlevingstest hadden we gehad voor we begonnen met behandelingen,en die waren goed...
    alles is gewoon goed behalve mijn eisprong die was niet goed maar nu wel...

met mijn lichaam ben ik niet echt bezig maar meer bang voor de bevruchting..dat ie mislukt of zo..
    ja ik heb in mijn rug kleine steekjes ook in mijn liezen..
    maar goed je hebt wel gelijk de wachtweken zijn echt killing..
    het liefst zou ik even vooruit spoelen naar 23 oct.hihihihi

verder had ik vorige maand bijna 12 dagen last van een rode plek waar de pregnyl was gezet nu heb ik hem vanaf vrijdag al niet meer..(dat wil toch niks zeggen hoop ik he),,,
    ik eet heel goed nu...sinds jullie tegen me zeiden goed eten.
    ontbijt ik al na 30 minuten wakker worden...met kopje thee
    tussendoor banaantje en glasmelk..
    avondeten..
    en dan nog een stukje fruit..
    s`avonds drink ik veel thee tegenwoordig..
    heb sinds vorige week maandag geen kop koffie meer gehad...
    dus eigenlijk heb ik me al goed aangepast...
    ik kijk uit met leverpastei,kaneel,en alles wat je tijdens de zwangerschap niet mag hebben...

xxxxxxcindy

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ladies ik moet nu gaan werken...
    kom straks weer even terug....

xxxxcindy

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    :p Duchess ik denk dat ik vanmorgen een beetje te snel moest hihi.. Niet goed ontbeten wat ik normaal doe. Ach t valt ook wel mee heb nog niet over gegeven maar het stond me aardig hoog :) Dalijk lekker zwemmen dan knap ik vast op :D

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh lekker tante zwemmen...
    hopelijk knap je ervan op ja....

en overgeven is op dit moment iets waar ik naar verlang hahahaha...
    alles voor een beeb

Deel Deze Pagina