PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh lekker!!!
    Ik heb dus sinds ik zwanger ben zon zin om te zwemmen!! Maar ik wil nu niet zwemmen met deze buik, ik ben bang dat mensen denken dat ik gewoon heel dik ben in mijn buik. Stom is dat he *schaam* volgens de verloskundige is het een typische zwangere buik. :p

Maar wel lekker Tante Mars, veel plezier!!!

Cindy, goed dat je gezonder eet! ;) Maar eet je nu overdag alleen maar een banaan??? Helemaal niets anders tot het avondeten? Dat is nog steeds niet goed eigenlijk he.. Maarja je moet het zelf weten. ;)

En ik hoop voor je dat het raak is, écht waar.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    oh, hier begint het bijna niet meer te ontwijken wezen (lekkere zin), dus zal me benieuwen of de buurvrouw wat zegt :p .. aangezien zei echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelovig is :p ..

Ach het boeit me weinig, zal douchen benen scheren e.d. want poeh . lijk de achternicht van king kong wel :p

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahahha tante hahaha..

moet ik nog meer eten dan haha dadelijk kom ik die 40 kilo weer aan...ik wist niet dat ik zoveel mocht eten hahahaha

ik vind het nu al behoorlijk wat hoor!!!!! en bananen vullen me goed poehhh...

maar goed ik zal zo ff vlug een mandarijntje eten dan hahahahaha

nu ben ik weg moet echt gaan nu xxxxxx

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar je weet toch wel dat je juist van níet eten dik wordt he? Als je gewoon gezond en regelmatig eet heb je minder kans om aan te komen dan als je weinig eet over de hele dag. Dan valt je stofwisseling e.d. stil.
    3 maaltijden per dag en 3 x een tussendoortje, schijnt het beste te zijn.. ;) En een banaan is géén maaltijd, eerder een tussendoortje. :p

Tante Mars hier kun je er ook niet meer omheen eigenlijk.. whaha. Laatst in de stad kwamen er allerlei mensen naar me toe voor reclame, gratis baby fotoshoot en zulke dingen... dus je ziet echt wel dat ik zwanger ben. :p Maar het zit echt in mijn hoofd..
    Ik heb nu ook echt een harde bobbel boven mijn schaambeen uitsteken, de baarmoeder. Zo leuk. :D

Zal vanavond eens aan vriendlief vragen of hij zin heeft om te gaan zwemmen binnenkort. Ik heb er ineens zoooooveel zin in. Lekker in de kruidenjacuzi enzo.. Heeerlijk. AAH ik wil nu!! :p

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Whaha Duch,

Nou ik sta er eigenlijk verbaasd van want ik ben best wel stevig.
    Maar ja, zo de tankini aan handdoek in de tas en schoon ondergoed en dalijk duiken we lekker het bad in :)

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Veel plezier hoor!! :D

Ja ik ben slank, en heb echt een huge buik.. Heb het er vandaag nog over gehad met de VK. Ze zegt dat sommige vrouwen door de hormonen echt een hele opgeblazen buik krijgen en dat dat bij mij dus ook zo is. En dat in combinatie met mijn darmen die helemaal van slag zijn en een baarmoeder die nu alles omhoog duwt... Ze zei hier komen vrouwen die met 30 weken nog niet zo'n buik hebben! Whaha.
    Ooh ik heb echt zin om te zwemmen heerlijk. Ik vrees alleen dat ik mijn bikini's niet meer pas... aangezien ik 2 cupmaten gegroeit ben. Van de week eens even passen. :p

Iig jij veel plezier tante Mars!!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik ben nu 1 gegroeit groter moeten ze ook niet :p. Heb al F dus ff voldoende hoor

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    zo ik heb me koppie thee (Caffeinne vrij) en broodjes kaas op dus ik kan zwemmen daarna lekker Boerenkool met worst Mjam! :)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Vandaag lekker naar de dierentuin in Amersfoort geweest met vriendinnen en 1 van die vriendinnen heeft een dochterjte van bijna 2. Zo leuk om Ryan en haar samen te zien! Zal later deze week even foto's op Ryan's website plaatsen.

@Suzie, een voorzichtige gefeliciteerd, want een streep is een streep!

@hartslag, Ryan had continue een hele hoge hartslag, maar is toch echt een jongetje :). Bij ons werkende dat fabeltje dus niet, haha.

@Duchess, goed om te horen dat alles bij de vk goed was!! En heerlijk he dat geluid van het hartje :).

Ik weet ook niet meer wie naar de langste cyclus vroeg, maar die van mij was 110.

@TanteMars, vervelend dat je vriend/man al zo lang thuis zit! Hopelijk krijgt hij die baan, dat zou heerlijk zijn natuurlijk!!

@Cindy, kop op meis, ook onze tijd samen komt wel :D. Probeer positief te blijven en ga je niet schuldig voelen als je je down voelt. Dat mag gerust he?!

Ik ga even bi jmijn eten kijken, we eten ook lekker stampot, Hutspot :D.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh hutspot, dat ga ik morgen eten denk ik!
    Wij gaan frituren vanavond, heb ik zo'n zin in! Heb zaterdag uienringen gekocht en inktvisringen.. Hmmmm. :D

Leuk trouwens naar de dierentuin!!! :)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn dol op de dierentuin (mijn man en ik al voor de geboorte van Ryan :D). Dus we hebben ook een abonnement op Artis en gaan regelmatig, gezellig en leuk voor Ryan!

12. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,

na lange tijd even weer een snel berichtje van mij. Een poos niet kunnen reageren vanwege weigerend Internet en drukte qua werk.
    Ik hoop dat ik het goed kan maken met goed nieuws: ik ben namelijk zwanger! Wel nog heel pril, 4 wkn en 5 dgn vandaag, dus ik leef nu eerst naar de eerste echo toe op 28 oktober, en hoop maar dat dan alles goed is.

Hoop morgen weer wat uitgebreider te kunnen reageren, maar wilde jullie dit nieuws niet onthouden.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Yvy, wat gaaaf!!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    gefeliciteerd yvy.......echt waar zoveel geluk hebben sommige hier....

@debby het fabeltje klopt dus wel want hoge hartslag is een jongen hahahahahaha...

suzie hoe gaat het met jou????

ik voel me al iets beter hoor dames!!!!
    heb alleen weer zo`n steken in mijn buik en liezen hahahahaha..

xxxcin ik ga nu even koken....

15. suzie79

suzie79 Actief lid

Aug 24, 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Ivy gefeliciteerd joh!! Wat een heerlijk gevoel he!
    Suusje, wat spannend!! Ik zou zeggen positief hoor, anders zou er gewoon geen streep komen lijkt me..leuk leuk leuk:) nu cindy en Debby nog, dan Zethu nog een lekkere vent met super vruchtbaar zaad, en dan is het helemaal mooi:D en natuurlijk de rest die ik vergeet ook!!!

Stel je voor dat deze forumlezers straks gewoon uit allemaal moeders bestaat! Haha dat zou toch super zijn!

Hier gaat het goed, wat moeier, heel soms licht misselijk gevoel en wat pijntjes in buik, maar eigenlijk gaat het prima. Kom er nu achter dat ik toch wat te veel mensen in mijn omgeving van mijn situatie en MMM op de hoogte heb gesteld en die gaan nu bellen...maar wil het nu ook weer niet aan de hele wereld vertellen, dus weet niet goed wat ik moet zeggen als ze het vragen, neem nu telefoon gewoon niet op. Wil nu ook weer niet gaan liegen, kan ik nl ook niet. maar ja beetje luxe probleem.
    Ben zaterdag met zus, die ook zwanger is (20wk) en moeder gaan shoppen, zij wilde positie kleding kijken.. Wel gek hoor, kan er nog niet aan, pas als mijn buik gaat groeien ga ik ook kopen...kan niet wachten!!
    veel liefs allemaal.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, bij mij zeiden ze juist een hoge hartslag is een meisje en een lage een jongen. Ach...fabeltjes ;)

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja haha je wordt er niet goed van ...
    maar tot nu toe heeft ze elke keer gelijk gehad hahahaha.....

nu ga ik echt koken ladies.....

xxxxxcindy

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey debby ben je begonnen al met je clomid???????
    en hoe voel je je????

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Debby: Valt wel mee hoor, vind het heerlijk dat ie thuis is. Maar nu moet ie toch wel aan het werk, dalijk is de WW afgelopen en zitten we zonder hoofd inkomen. Doordat ie uit de vaart komt heeft ie een erg hoge ww uitkering dus geen nood aan de man..

Hij moet donderdag proef draaien :) vrijdag hoort ie of hij of dat die ander (er is nog 1) het is geworden.. Spannend wel :) ..

Yvi gefeliciteerd :D

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Yvy wat goed, gefeliciteerd!!
    Het rare is dat ik vanmiddag ineens aan jou moest denken, en toen dacht, we hebben al ff niets meer gehoort, zal ze zwanger zijn??
    Zo gek.
    Dit had ik trouwens laatst ook, mijn vriendin was hier en had heel sterk het gevoel dat ze zwanger was.... Kreeg 2 dagen later een smsje dat ze zwanger is geraakt door haar spiraal heen en nu een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft.. :( Maar ik wist dat gewoon, zo stom.

Cindy, ja geluk hebben sommige hier, maar ik vind niet dat je het geluk kunt noemen. Ik snap dat het moeilijk kan zijn dat andere zwanger raken en jij niet. Maar geluk is het niet te noemen met PCO, lijkt mij. Geluk heb je als je stopt met de pil en hup zwanger bent. Maargoed dat is mijn visie. ;)

Suzie waarom vertel je het niet gewoon? :) Is natuurlijk je eigen keus maar ik vond het zoooveel leuker toen mensen het wisten! Het lijkt me ook fijner als het mis gaat, om steun te hebben ipv het in je eentje te moeten verwerken...

Hmm heerlijk gegeten net en nu is het mijn avondje weer. :p Vriendlief is weer naar de breakdance training en ik kan weer lekker op de bank gaan liggen.
    Heb sinds twee uurtjes een hele gevoelige onderbuik, echt groei-krampjes. Die voelde ik eerst in vlagen, maar nu sinds een uurtje of 2 dus constant opkomen. Volgens mij groeit ons beebje goed dus! ;)

Ga nu snel GTST kijken en daarna de rest. ;) In de reclames kom ik nog wel ff spieken haha!

Share This Page