Hier is de pretecho bij 26 weken. 16 weken doen ze niet meer. Ach vraag ik die wel bij de VK aan .. 26 weken gaan we ook doen dan betalen we 75 euro voor 100 foto's en een dvd.
Oooh wacht, ik ga dat helemaal niet doen! Wat stom van mij!! Ik ben helemaal vergeten de Fontys terug te bellen! Die hebben me gebelt voor gratis echo's de rest van de zwangerschap... Maar ik ben helemaal vergeten te bellen. Hehehe... lekker stom. Ik ga dus geen 25 euro betalen, maar mooi bij de fontys voor gratis echo's.
Wat raar. Hier kun je bij alle pretecho bureaus een echo laten maken wanneer je zelf wil, zelfs bij 8 weken al als je maar betaald. De 3D en 4D dat doen ze hier wel vanaf 20 weken ofzo dacht ik..
Elk bureau is anders, deze man is Huisarts van beroep en doet het er naast de werkuren gewoon bij voor de lol . En ik weet dat ie heel kundig is me zus is ook geweest bij m hihi
Nee is niet druk daar want er zijn maar weinig mensen die ervan af weten en/of daadwerkelijk bellen voor een afspraak vertelden ze me. Je bent gewoon in je eentje dan hoor. Er wordt gewoon een uur ingeplant en dan kun je een uur kijken naar je beebje. Ik vind het goed zo, zo mag je elke 2 a 3 weken komen. Als ik dat zou moeten betalen....
Elke drie weken vind ik erg veel. Ik hou het lekker bij 14/16 20 en 26 weken meer dan genoeg. Kost me dan maar 85 euro, ach het maak me ook niet uit, ben allang blij dak zwanger ben, al zal alles er voor moeten wijken! heb het er voor over
Aah ik heb zon pijn dat is echt niet normaal. Ik word er echt verdrietig van..... Heb dus even de VK gebelt... dat het bijna niet uit te houden is al de hele dag... toch naar de fysio of even afwachten... Kon op internet zoeken op zwangerschaps-ischias. Dat is dus wat ik heb schijnbaar. Lees nu de meest verschrikkelijke verhalen van een zwangerschap vol met pijn tot het einde..aaah. Ik hoop echt dat het over gaat.... Staan wel wat tips op internet dus die ga ik maar proberen... maar oooh ik zit er nu wel een beetje doorheen......
Ja nouja er is kans dat het wel gewoon weg gaat tijdens de zwangerschap... maar de kans is net iets groter dat het nog een half jaar aanwezig zal zijn... Jeetje.... Als het volgende week niet minder is ga ik echt naar de fysio.. Het doet echt zeer en ik kan gewoon niks. Niet eens zelf schoenen of sokken aantrekken.
@ Suusje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! En misschien een idee om zo'n test van CB te doen? Geen gekloot meer met streepjes . @ Suzie, haha die testdrang herken ik had het tot de 1e echo de hele tijd. Soms voel je gewoon meer dan de andere dag, ik voelde de baarmoeder al heel snel (steekjes) en opeens was dat weg en dan maak je je ook meteen zorgen. Maar sinds een paar dagen voel ik het weer plus dat we ons kleintje gisteren gezien hebben. Wanneer krijg je een echo? @ Tummetje, jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte.. Gecondoleerd.. @ Tante Mars, geweldig zo'n drukke beeb ! Die van ons lag eerst de hele tijd stil tot de gyn begon te drukken met dat ding hahah . Zo wonderlijk als ze met de armpjes slaan en helemala bewegen hé.
Pff, kletsmiepen, het is bijna niet bij te houden hier . Heb echt niet alles onthouden, dus ga niet op iedereen reageren. Zag wel dat Suusje ook zwanger is? Van harte gefeliciteerd, meid! @Tummetje: gecondoleerd met het verlies van je oma, veel sterkte voor de komende tijd. @Tante Mars: weer mooie echo, leuk, nu al een eigenwijze beeb, dat wordt nog wat als 'ie na de geboorte veel op de foto wordt gezet. @Duchess: zwangerschaps-ischias? Vervelend, joh. Hopelijk gaat de pijn toch weg binnenkort, nog 6 maanden met die pijn lijkt me geen lolletje. Misschien inderdaad toch verstandig om contact op te nemen met de fysio?
Ik heb gisteravond homeopatische tabletten genomen om beter te kunnen slapen en heb vannacht echt zooo lekker geslapen! Ben er zooo blij mee!! Voelde me vanochtend eindelijk weer eens "uitgerust". Nu niet meer na een dag werken, hahaha. Morgen naar de psycholoog, ben benieuwd! @Tummetje, gecondoleerd met je oma . @Zethu, hopelijk werken de pijnstillers nu voldoende en ben je snel van je rugpijn af! En dat zou super zijn als je cyclussen zo kort blijven . @Duchess, even goed in de gaten houden inderdaad, want het wordt straks allemaal zwaarder natuurlijk en dat gaat druk geven op je bekken (wil je niet bang maken hoor). Ooooh lief dat het hondje onder de dekens lag! Lees nu net dat de pijn niet meer te harden is @Cindy, wat heerlijk om te lezen dat je zo lekker in je vel zit! Ik hoop zoo dat het raak is voor jou! En lief dat je naar me vraagt! Vandaag gaat het wel weer goed met die hormonen, het gaat zo op en neer. Er is geen touw aan vast te knopen. @TanteMars,w at super dat jullie weer zo'n mooie echo hebben gehad!! Ga je nu naar de gyn of nog naar de vk? Hoe vaak heb je eigenlijk een echo?
Volgens mij zijn er inmiddels bijna meer zwangeren in onze topic dan niet-zwangeren . Als ik als enige niet-zwanger ben straks, blijven jullie toch wel bij mij hangen he.
hey lieve meiden, heb vanochtend nog een etos test gedaan. streep was niet meer te missen. heb toen ook maar zon clearbleu met indicator gedaan. binnen een minuutje kwam er zwanger 1-2 te staan. dus ik begin het nu toch echt te geloven......... liefs suus
wat een goed nieuws suusje!!!!!proficiat meid!!!! nu debby en ik nog..... en de rest van de niet zwangere... nou ik ben wel gaan werken maar heb het heel rustig aan gedaan hoor!!!! ben nu nog beetje duizelig heb al genoeg gegeten daar ligt het niet aan... lage bloedruk nog nooit geen last van gehad... voel me gewoon zweverig hahaha