ff denken babyhope. -pijnlijke tepels in eerste instantie. -beetje misselijk. en verder nog niet echt iets.
ja ik kan het wel vragen en dingen herkennen.. maar straks is er gewoon weer niks aan de hand en maak ik me weer happy voor niks haha daar gaat ze weer,mvr onzeker... even kijken -beetje pijnlijke boobs.. -krampjes in mijn lies. -veel zin in chocola. -veel plassen -gister temp verl vandaag weer een stijging.. -en vanaf vandaag duizelig (licht in me hoofd.. nou ik vind het wel allemaal lekker klinken...
Suus wat goed, nogmaals gefeliciteerd hoor! Ben zo blij voor je!! Debby, fijn dat je nu beter geslapen hebt!! Watheb je gekocht? Ik gebruikte ook homeopatische slaapmiddelen na het afkicken van normale slaappillen. Werken wel goed!! Nu sliep ik altijd op melatonine, maar sinds ik zwanger ben slaap ik helemaal vanzelf whaha. Maar iig heel fijn dat je je ook meteen beter voelt! Cindy hopelijk voel je je snel beter!! Mijn rug is opzich wel te houden maar het is gewoon heel erg vervelend. Heb net ff uitgejankt en nu kan ik er weer 'tegenaan'. Het is gewoon een hele vervelende pijn.... Ik hoop dat het morgen ietsje beter is misschien... pff. Vriendjelief is pannekoeken aan het bakken. Had shoarma klaarliggen maar omdat ik zon last van mn rug had wilde hij wel pannekoeken maken, de lieverd.
Cindy het klinkt wel goed maar je kjunt toch niks anders doen dan afwachten. Ik deed dit de eerste 1,5-2 jaar ook héél erg... Dacht ook telkens zwanger te zijn. Ik werd er dus op een gegeven moment zelfs schijnzwanger van, ik dacht mezelf echt zwanger... Dus pas wel op hoor, ik heb zelfs een schijnzwangerschap gehad met een buik die dikker werd....
ja maar ja we zijn ook al bijna 48 rondes verder he... ik hoop gewoon 1 keer op goed nieuws al krijg ik heel me leven maar 1 beeb meer vraag ik niet hahahahaha en afwachten ik weet het maar het is zo spannend nu!!!!!!
Oh ik snap het heel goed hoor!! Maar tja ik heb me heel vaak gek gedacht op die manier... Ook altijd aan vriendinnen/schoonmama/schoonzussen etc vragen wat zij voelden etc etc.... En ben echt een paar keer schijnzwanger geweest.... Dan werd ik ook ineensongesteld na een echo waar niets op te zien was bijv. En dat duurde soms lang. Maar meteen als ik wist dat het toch echt niet waar was, dan was het weg.. Je lichaam kan gekke dingen doen, helaas.
i know i know gelukkig komt het zo ver niet hahaha ik vroeg me gewoon af wat de zwangere ladies allemaal voelden voor nod... ik heb nu zo`n goed gevoel erover dat ik niet meer kan wachten haha maar zal moeten vriendlief heeft testen weggelegd... en als ik nu zou testen zou ie waarschijnlijk mischien nog posi zijn door de pregnyl.... och ja ik zie wel wat er weer van komt this month...
Ik denk dat je echt wel een hele goede kans hebt deze maand hoor!!! Ik heb er een goed gevoel bij. En volgens mij jij ook. Ik ga GTST kijken en pannekoeken eten! Tot straks misschien.
ladies ik ga even gtst kijken...... enonder de deken liggen brrr wat is nl toch een koewe kikkerland bah!!!!!
Ik wilde alleen even zeggen dat ik mijn laatste Clomid voor deze ronde in ga nemen...duimen jullie!!!! Oh ja Duchess, ik slik nu Dormeasan van Dr. Vogel.
Het lijkt mij onmogelijk dat ik zwanger ben hoor maar ondanks dat ik PCO heb blijf ik elke maand testen Ik heb maandag getest met een KV test en hem na 3 minuten ofzo weer neergelegd omdat ik alleen een controlle streepje zag. (bij mijn eerste werd die gelijk zichbaar) Was vergeten nog een keer te kijken na een half uurtje. Ik kwam hem vandaag weer tegen omdat ik hem wou weggooien maar toen ik keek zag ik 2 streepjes , wel heel vaag maar het zat er toch. Ik heb gelijk weer getest met de 2e KV test en die was negatief. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken maar ik ga er zowiezo vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik ga morgen proberen om een foto ervan te maken. Ik wil wel even een gevoelige test doen voor de uiterste zekerheid dus mijn vraag ;Welke testen zijn extra gevoelig?
hey lieve meiden, ik ga de pc uitzetten. vriendlief komt zo thuis. ben ook echt ubermoe!! dus ga lekker op de bank met wat te drinken. morgen hoef ik alleen de ochtend dus in de middag ben ik weer hier te vinden hoor!! truste alvast allemaal liefs suus
Flubjuh wat raar! Welke test van kruidvat was het? Ik heb wel eens vals positieve + testen van KV gehad.. Maar de KV 2 voor 5 hebben het altijd goed gedaan bij mij!! Altijd spierwit als ik niet zwanger was...... Debby ik duim voor je!! Fijne avond Suus!
die 2 voor 5 zijn opt moment niet zo betrouwbaar, me zus heb vorige week (voor de zekerheid) ook getest en ja hoor een s treepie .. Maar is echt echt echt NIET zwanger
HEHE, na lang zoeken eindelijk een pret echo bureau gevonden die geslachtsbepaling doet vanaf week 14. Jeetje zeg moet wel ander half uur rijden maar goed boeie.. Morgen meteen een afspraak maken
@ debby: ik denk dat ik eerder als enige niet-zwangere over blijf hoor... Fijn dat je nu zo goed geslapen hebt! @ suusje: super dat je die bevestiging nu hebt meid! @ cindy: doe je rustig aan met dat gevoel? Hou er trouwens rekening mee dat je door de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kan hebben he...