Er word geteld vanaf je laatste ongesteldheids datum...maar in jouw geval zal dat dan idd 4 weken zijn en 1 dag! GEFELICITEEEEERD trouwens
Kiet, gefeliciteerd!!!! Vriendin van mij die zwanger was met icsi, moest de punctie +2 dagen, en dan 2 weken verder reken voor de datum dat je nu zwanger bent.. dus 4 weken en 2 dagen dan?
wat verwarrend zeg.. haha nou ja ik ga van ongeveer 4 weken uit.. anders bel ik het ziekenhuis even dan weet ik wat ben zooooo blij ermee
@miranda; ohh wat zei ik ook alweer.. LEVE BUMBA hahaha @zethu; ohhh je hoeft geen foto's te plaatsen hoor.. gekkie klinkt allebei wel leuk @kiet; je kan ook gewoon 1 oktober aanhouden, en dan ben je vandaag 4 weken en uitgerekend op 24 juni.. heeft je arts er niets over gezegd?
Gefeliciteerd Kiet. Ik weet niet hoe dat geteld wordt met IVF. Zo, ik ga weer verder hier. zp blijft open staan voor als ik een pauze tussendoor moet nemen...
Ik had van mijn ex wel hier een foto staan. Heb ik uiteraard snel verwijderd nadat het uit was. Ik kan Mr. Arnhem zijn foto's trouwens alleen op netlog bekijken. Hij heeft me nog geen foto's van hem gestuurd. maar op zijn msn heeft hij zo'n lieve foto van hemzelf en zijn zoontje. Ik zou zo graag die foto op mijn pc hebben.... Mr. Utrecht heb ik overigens op mijn hyves staan...
Sorry meis, was jou vergeten ! Maar zeker met mr. Arnhem en mr. Utrecht in de bocht maak je een goede kans hoor meis!! Jouw relatie en een kindje komen er ook echt wel.
hahaha tummetje hij lijkt groot maar is een kop kleiner dan mij en ik ben 1.74 hahaha... op die foto zit ik op de trap hahahahaha... ja en als ik hem wakker maak wordt hij altijd chaggie laat dan maar zitten hoor!!!!! hey debby wanneer moet je op fm?? lekker he het laatste pilletje hahaha
sorry kiet van harte gefeliciteerd!!!!! ik denk dat je ook zo`n 4 weken bent!!!! het gaat echt goed hier met de zwangere ladies!!!!!
@ debby: ja maar hoe kan je mij nu vergeten? Ach ja, er zijn wel momenten dat ik er een hard hoofd in heb met Mr. Arnhem en Mr. Utrecht hoor.
Stom he dat ik jou vergat...hoe kan ik jou nou vergeten? onvoorstelbaar gewoon!! Wacht het allemaal rustig af, het is in ieder geval wel fijn voor je eigen gevoel dat de mannen "om je vechten" .
kreeg net nog een berichtje van Mr. Arnhem zijn schoonzus was hem wat soep komen brengen. Hij duikt nu weer zijn bed in, want hij is duizelig en heeft het koud terwijl hij zelf warm is.... Ik vind het zo sneu voor hem...
Heb hem ook al geschreven dat ik wel had willen komen als ik niet zo'n last van mijn rug had gehad. Lijkt me niet goed om zo'n eind te rijden met zo'n pijn. Een klein stukje hier in de stad doet me al pijn
De pijnstillers beginnen een uur na inname te werken. Maar ze werken maar een paar uur. En dan begint de pijn weer. mss moet er nog een basis opgebouwd worden. Ik weet het niet. Ik mag ernaast iig ook nog paracetamol innemen, dus ik red het wel allemaal, zolang ik maar mijn rust op tijd neem. En dat heb ik net dus niet gedaan. Ben net iets te lang doorgegaan met de kozijnen....