PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Op het moment hoor je idd meer over Mr. Utrecht ja. Heb momenteel weer meer contact met hem dan met Mr. Arnhem.
    Komt doordat we een goed gesprek hebben gehad. Waarin ik heb aangegeven wat ik zelf merk mbt hem.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kiwi....geen goede vrucht met zwangerschapsmisselijkheid.....iewh...vies als dat eruit komt!!! Zuur......

Zethu...go zethu, go zethu.....mannenverslindster whahaha...wel leukom te lezen hoor!

Hmm moet ff langs de supermarkt...mams had een vacature zien staan in onze AH...moet dan een brief sturen..maar wil ff gaan kijken of die ook in de winkel hangt misschien is dat handiger solliciteren...want voor brief moet ik naar mijn papa toe om te printen ahhaha....(printer heeft de geest gegeven vorige maand :()

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Bij de AH hebben ze altijd sollicitatieformulieren zover ik weet.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dame sik denk dat ik even lekker ga slapen..
    ik ben zo moe,en heb echt 11 uur geslapen vanacht...
    ik kom strakkies weer even..moet vandaag overwerken pff heb ik geen zin in...

xxxcindy

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ cindy: slaap en werk ze.

@ hier: ik ga me omkleden en ff naar de sportschool voor mijn aangepaste schema uit te voeren. Daarna gelijk boodschappen doen, eten, verven Dus komende uren ff druk.

Jullie zien me wel weer verschijnen.

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    aaaah lig in een deuk hierzo.. haha net mn zorgverzekeraar gebeld om de bevalling en kraamzorg te regelen.. zegt ze; in de 7de maand krijg je een kraampakket.. ik ; ohh leuk! zegt ze; nou.. eh.. dit is niet de blije doos van de prenatal hoor! hahahaha :D :p

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha nee niet echt :D

Daar schrik je wel ff van als je die inhoudt bekijkt hihi...maar zal het niet verklappen!!

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

ik ga ff snel naar de supermarkt en daarna kom ik zsm ff bijlezen en meekletsen.

liefs suus

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier iemand die 1 peuk per dag rookt :( *SCHAAM* .

Ik rookte gewoon nog toen ik een posi test kreeg, heb gezegd bij de eerste echo stop ik per direct heb ik gedaan, maar ik moet elke dag echt 1 shot hebben :p. De ene dag heb ik 1 de andere dag nul omdat ik er van moet overgeven (niet misselijk) ..

De vk vroeg het ook ik zei 1tje per dag, ze zei zolang je onder de norm van 5 per dag blijft ist in orde. Het liefst zien ze helemaal stoppen maar dat duurt hier echt niet lang :)

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha ik heb hier en daar al horror verhalen gehoord.. :p:p

Wat ik bedoelde aan de telefoon was dat je bij mijn verzekering altijd een knuffel krijgt voor de beeb.. en die knuffel vind ik zo schattig.. haha pas toen zij zei dat het geen blije doos was had ik door dat we het allebei over iets anders hadden :D:D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ha meiden, jeetje wat kletsen jullie er gezellig op los, ik zie wel dat ik meerdere malen per dag effe moet kijken wat er weer bijgekomen is in de tussentijd....:)

Bedankt voor het hartelijke welkom, ik voel me eigenlijk gelijk al thuis, ook al heb ik nog maar 1 berichtje geplaatst. Tummetje ik heb inderdaad al bij andere topics eerder meegekletst dit jaar, maar ben er een tijdje mee gestopt omdat ik het zo frustrerend vond dat ik andere meiden hoorde over eisprongen en NODs en ik daar helemaal niet aan mee kon doen. Maar daar is nu eindelijk verandering in gekomen he, dit weekend de allereerste eisprong!!! En nog wel een dubbele ook!!

Vanochtend ben ik weer bij de gyn geweest om te kijken of de slt nu wel goed was na gebruikt van een vaginale douche om het slijmvlies te neutraliseren. De test is volgens de richtlijnen nu positief, maar is zeker niet om over naar huis te schrijven, want er waren heel veel dode zaadjes, slecht enkele die nog leefden :x.... De gyn wilde de hoop niet opgeven, maar is ook niet echt optimistisch gestemd, dus ik schat onze kansen veel lager in dan de 20% in een optimale situatie. Mijn eitjes waren vanmorgen 24mm en nog niet gesprongen, maar dat zal vast vandaag of morgen gaan gebeuren. Vannacht zullen we dus nog maar eens een poging wagen:)....

Ik ben wel een beetje depri gestemd. Natuurlijk blijf ik hopen, maar het is niet leuk om te weten dat je eigen slijmvlies zoveel zaadjes vermoord. En ik kan er verder niets aan doen, das helemaal het vervelende. Ben dan ook benieuwd wat de gyn over 2 weken gaat zeggen als ik weer een afspraak heb. Nu moet ik maandag over een week bloedprikken naar de progesteronwaarden en dan vrijdags terug naar de gyn. Even een weekje rust dus en geen zhbezoekjes....

Het gaat me allemaal niet in de koude kleren zitten, en nu staan we nog maar aan het begin...

Groetjes, Charpi

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    charpi: knuffel meid. het valt allemaal niet mee!!

liefs suus

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dankjewel meid!! Ik probeer het maar positief te blijven bekijken!

14. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!
    @Charpi: welkom hier (helaas)! Balen dat de SLT nog niet echt denderend was, maar wie weet vinden er toch nog zaadjes de goede weg. Ik duim voor je!
    @Margootje: pff, wat een gyn zeg... Als je labiel bent alleen omdat je dolgraag een kind wilt, dan lopen er toch heel wat labiele mensen rond hier. Ik zou ook zeggen: regel een tweede mening, hier schiet je niet mee op!
    @Vruchtje: weinig ervaring met ovu-testen, en dan eerder andersom, wel vaag-posi test, maar geen ei.
    @Babyhope: nee, ik rook niet, nooit gerookt ook.
    @Zethu: gaat nog niet echt lekker met je rug, geloof ik. Helpen de pijnstillers wel een beetje?
    @Tummetje: dat kraampakket schijnt inderdaad wat minder leuk te zijn, je krijgt het niet voor niets pas in de zevende maand, heb ook al verhalen gehoord over grote kraamverbanden etc.

15. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag ga ik langs bij een andere gyn. Hopelijk kan ik daar op wat meer begrip rekenen.

@ Zethu: ik snap ook echt niet hoe hij bij 20% kans op meerlingen komt. Ik zeg al: die vent heeft een opfriscursus nodig! Hij had het over de kans op meerlingen bij vruchtbaarheidsbehandelingen maarja, daar zit natuurlijk ook IVF enzo bij. Bij clomid heb je idd rond de 6 a 7% kans op tweeling ofzo. Dat risico wil ik gerust nemen! Pfff, deze gyn ziet mij in ieder geval nooit meer.

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey lieve meiden,

hoe is het hier met jullie??

liefs suus

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Margootje, ik hoop dat je van de week bij die andere gyn een beter gehoor krijgt.

@Yvy, bedankt voor je duimpjes, we gaan vannacht goed ons best doen!!:):)

@Suusje, het gaat nu wel redelijk met me... hoe gaat het met jou?

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    broem broem heb Charpi al gesproken :) ...

Wij hebben vanmiddag weer wat beebie inkopen gedaan hihi, wat rompertjes spuugdoekkies bla bla bla de dingen waar je nooit genoeg van kan hebben haha ;)

Ik ga op de bank samen met me manneke..

Tot vant weekend

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hier gaat alles wel goed. heb wel last van mn borsten. die doen zeer!! en ze zijn groter haha, en had al cup H!!! verder heb ik af en toe nog zon ongi krampje maar dat hoort erbij. en ben veel moe. kan de hele dag wel in bed blijven. erg he. dus dat doen we ook maar niet anders krijg ik van vriendlief op mn donder haha.

liefs suus

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zooo mannetje is onderweg om de aanhangwagen op te halen. En dan gaan we beginnen met het leeg halen van de Beebiekamer :) . Het is nu een rommelkamer waarvan bijna alles weg kan dus lekker op en neer naar de stort :D kunnen we beginnen met sauzen ;) ik heb dr ooit een logeerkamer van gemaakt nogal kleur rijk, roodplafond met witte stippen groene rode oranje muren met cirkels bla bla bla dus ja dat duurt wel ff voor het goed wit is :) ..

Dru kDruk Druk

Doei Doei

Deel Deze Pagina