ach ja heb ik weer een reden om te janken. We hebben net wel ff gepraat. Hij vindt het gewoon heel moeilijk om te praten. Ik zal het er bij hem uit moeten trekken. Ik weet dat ik daar niet altijd de energie voor heb. Maar ik hoop dat als ik af en toe eens een gesprekje met hem aanknoop dat hij wel laat merken wat er in hem rondgaat. Het roken gaat hij niet laten. Jammer genoeg. Maar hij vindt het belangrijker om gezonder te gaan eten en af te vallen. Ik vind het wel jammer dat hij me niet eerder in vertrouwen heeft genomen, dan had ik hem kunnen helpen en had hij niet weer hoeven te gaan roken. Daarbij ga ik morgen kijken of ik niet al zijn uitslag kan krijgen. Dan slaapt hij tenminste ook weer een beetje.
He Zethu wat een verdrietig bericht.. Het is ook zo moeilijk allemaal.. *knuffel* Suusje is het al doorgezet? Ik heb geen idee of je ongi er dan aan komt eigenlijk. Zou kunnen! Nou meiden ik heb weer een druk weekend achter de rug. Het weekend is voor mij altijd iets waar ik tegenop zie, stom he! Meeste mensen hebben dat andersom. Ik heb het door de weeks lekker rustig maar in het weekend zo druk! En die drukte kan ik niet zo goed aan. Ik ben nu 4 maanden geleden ontslagen uit het ziekenhuis waar ik 3 maanden heb gezeten met psychische klachten. En van sommige dingen heb ik nog last; waaronder teveel spanningen en moeilijk kunnen ontspannen. Nu las ik door de weeks echt rustmomenten in voor mezelf om echt tot rust te komen maar in het weekend schieten die er altijd bij in! Op zondag avond ben ik dan ook nooit te genieten. Ondanks dat ik het bewust rustiger aan heb gedaan dit weekend voelde ik het gister alweer. Best vervelend soms.. Maar morgen heb ik een afspraak bij de GGZ die gaan me weer verder helpen gelukkig! ENNN hopen dat ik vandaag gebelt wordt door de gyn! Of zou ik anders zelf nog een keertje bellen? Hoe was jullie weekend?
hey meiden, @zethu: het is natuurlijk ook een heel spannende tijd he meid. ik hoop nadat jullie hebben gepraat dat het nu weer een beetje beter gaat en ik ben benieuwd naar jullie uitslag. ik duim voor jullie! @duchess ik hoop dat je je snel weer beter voelt meid! @All het lijkt alsof ik een beetje ongi ben ofzo. gister na die paar veegjes weer een beetje bruin en vandaag weer helderrood (heb een mini tampon nodig), ook is mn bmm heel laag. dus ik reken dit maar gewoon als mn ongi. vanmidag weer werken. iedereen die nu aan het werken is: fijne werkdag! grtz knuf suus
Heey meiden! @ mp; he.. balen weer van dat bloedverlies @ zethu: ohh jee *knufff* hier nog een vent die nooit wil praten.. moet ook alles eruit trekken..zooo irritant.. want je weet helemaal niet waar ie mee zit.. Sterkte meissie.. @ suus; ohh balen zeg Hier niets te melden eigenlijk.. zit aan de primolut.. lees gewoon mee enzo.. maar gewoon geen nieuws
Tnx dames, jullie knuffels doen me goed. Moet zeggen dat ik erg moe ben, maar me wel weer wat beter voel. Nog wel een beetje huilerig. Ik heb de boekjes van het ziekenhuis er bij gepakt gisteren om te zien hoelaat ik kon bellen, maar nergens staat het duidelijk. Dus ik bel gewoon na 14.00 uur. Dan zal het altijd wel goed zijn. Maar ik heb ook weer goed nieuws: kijk maar eens naar mijn banner: weer een dikke kilo eraf (1.1!) En dat terwijl ik dacht dat ik helemaal niet zo goed ging afgelopen week. @ duchess: Ik ken dat wel hoor die drukte in de weekenden. Ik had voor mijn burnout ook ieder weekend heel veel te doen, dus ik kwam helemaal niet meer uitgerust. Wel fijn dat het GGZ je weer gaat helpen. Ik plan nu in de weekenden bewust niet zo veel meer. 1 ding nog maar, als mensen meer willen jammer dan, ander weekend. @ suusje: gelukkig gaat het weer goed tussen ons. Gisteravond hebben we afgesproken dat we 1 keer in de 2 weken gewoon bij elkaar gaan zitten om overal over te praten wat ons bezighoudt. Dan komen dit soort dingen tenminste niet meer zo hard aan. Bij jou gaat het zo te zien ook lekker met het gewicht zie ik!
Hier ongi...bloedverlies is erger...afwachten of het echt helemaal doorbreekt maar zal wel.... Moe sjaggie buikpijn (krampen) rugpijn...alles zoals altijd voor ongi...
Zethu balen dat ze het niet mogen vertellen aan de telefoon! En goed idee om eens in de 2 weken met je man te bespreken wat jullie bezighoudt. Ik heb nu ook besloten dat ik nog maar één ding doe in het weekend. Maar ik werk de hele week bijna niet (soms een uurtje) en op zaterdag ga ik 's ochtends boodschappen doen en daarna meteen werken tot 's avonds. En 2 weken terug kwamen die avond vrienden op bezoek, en zondag gingen we met andere vrienden naar burger's zoo... Heel leuk en gezellig, maar echt téveel! Het vervelende is gewoon die zaterdag eigenlijk Ik wil natuurlijk wel leuke dingen doen in het weekend want mannetje werkt wel gewoon de hele week. Dus afgelopen weekend zaterdags avonds bij vrienden geweest en veelste lang blijven hangen, en op zondag gaan we eens in de 2 weken naar mijn oma. Máár als de hele familie daar is (wat redelijk vaak voorkomt) lopen er dus ook allerlei kleintjes schreeuwend rond en dan merk ik echt dat het te druk is geweest icm met wat ik er voor heb gedaan. Maarja komt goed.... Mgwc vervelend... doe maar lekker rustig aan! *knuff* Ik heb net zelf gebelt whiehoo! A.s. vrijdag om half 10 heb ik een afspraak. Ik ben nu al nerveus, ben zo benieuwd of ik nu ook met clomid mag starten! Ik hoop het zo!
hey meiden, hier weer geen druppeltje bloed te zien en dan stopt het weer ineens. echt raar. MP dat had jij toch ook? hoe is het vandaag met iedereen? grtz suus
He miranda toch: *knuff* @ Duchess: joehoe! je hebt zelf gebeld! wat goed! Ziet trouwens ieder weekend er zo druk uit bij jullie? Pff, ik zou dat echt niet trekken. We doen tegenwoordig de boodschappen bewust op vrijdag. Is het daar minder druk, de produkten die we nodig hebben zijn er dan ook (op zaterdag vaak uitverkocht) Nee dank je. @ suusje: wat vreemd zeg. Hoe het hier gaat? Gaat wel, zit in spanning voor mijn contract. En ben erg moe vandaag. Ga maar op tijd naar bed.
@ Zethu, wat een rotdag zo met je mannetje zeg.. Pff dat hij jou niet snapt zeg, jij moet idd heel veel laten. Maar mijn mannetje is eigenlijk net zo. Ik vroeg hem of hij voor het zaadonderzoek niet zoveel meer wou drinken, want we hadden zoveel feestjes die week. Maar hij dronk misschien 1 biertje minder dan normaal. Ze willen gewoon niet luisteren.. Misschien zijn wij vrouwen daarom wel sterker en moeten wij bevallen etc. omdat mannen gewoon dingen niet snappen @ Suus, ik heb nu nog steeds bloedverlies, maar bijvoorbeeld vanmiddag had ik er uren geen last meer van en dan later ineens wel weer. 's Nachts ook helemaal niks. Volgens mij beschouwt een gynae dit niet als een ongie trouwens hoor. @ Duchess, goed van je dat je zelf hebt gebeld meid. Ik snap wel hoe moeilijk die dingetjes voor je kunnen zijn. Dus ga zo door dan kom je er wel hoor . @ Miranda, jeetje, jammer van de ongie. Dikke knuffel! Ik heb alles even snel snel gelezen, want ga de pc nu meteen ook weer uit doen. Toedelss
MP: aha owkee. raar he allemaal. bij mij is het in de ochtend wat en dan de hele dag en nacht niks en dan weer in de ochtend een drupje. dan ben ik zus nog niet ongi. ggggrrrrrrr rotpco! mja. het zal heus wel een keer goedkomen denk ik dan. hey ik ga lekker slapen. morgenavond kom ik als ik tijd heb ff kijken en reageren. truste allemaal. grtz knuf suus
@ mp: Tja mannen zeggen wel eens dat zij van het sterke geslacht zijn. Dat zijn ze lichamelijk gezien dan wel, maar wij vrouwen hebben mentale kracht. En in mijn belevenis is dat veel belangrijker.
@ Duchess; wat goed dat je zelf gebeld hebt! Heb er zelf ook altijd moeite mee om wie dan ook te bellen, vooral als het onbekende mensen zijn. Gelukkig valt het achteraf altijd wel mee. @ Zethu; Da's wel een goed idee om gewoon 1 keer per 2 weken met elkaar te gaan praten, als je mannetje van te voren weet dat er gepraat gaat worden kan hij zich erop voorbereiden dus misschien dat -ie dan makkelijker praat. @ Suus; Vreemd van dat bloedverlies.. Vanmiddag had ik ineens twee veegjes bloed bij het afvegen, beetje bruin/rood ook niet echt helder bloedverlies. En de rest van de dag niets meer gezien, terwijl ik heel obsessief zo'n beetje ieder uur naar de wc ben geweest om te checken. Niets meer gezien, dus het zal allemaal wel... Ik word af en toe zo moe van mijn lichaam, waarom kan het nou niet gewoon doen wat het moet doen, denk ik dan...
@ Zethu, ja elk weekend is zo! Op zaterdagochtend ga ik boodschappen doen met mijn vader en dat wil ik niet schrappen omdat we alles op één grote hoop gooien en dan even uitrekenen wat ik moet betalen, maar dat is vaak een stuk minder als ik gekocht heb. En ik vind het ook altijd gezellig! Maarja daarna moet ik meteen gaan werken en dan kom ik 's avonds rond 6-half 7 thuis en dan eten we snel wat en gaan we dus vaak naar vrienden of die komen bij ons. Want ja je wilt toch ook socializen he. Het is gewoon 'jammer' dat ik door de weeks heel rustig heb en op zaterdag moet werken haha! Maarja ik heb al zon geluk dat ik door de weeks niet hoef, eerder werkte ik 6 dagen id week, dat trek ik niet meer! (ben ook niet voor niks opgenomen natuurlijk ) @ Anja, ja achteraf valt het altijd mee hahaha. Maarja van te voren zit ik te trillen als een rietje haha! Maar ik ben toch wel elke keer een beetje 'trots' dat ik het weer gedaan heb hoor. Vervelend dat je lichaam zo raar doet.. Bij mij is er nooit wat te zien 'gelukkig'. Lijkt me erg raar om telkens tussendoor bloedverlies te hebben enzo.. Ooh ik voel me zo blij he zo raar. Gister een super romantisch avondje gehad met vriendlief. We hebben allebei zo erg het gevoel dat het nu toch echt eens gaat gebeuren! We hebben de hele avond in elkaars armen liggen fantaseren over een kindje. Eerder vond ik dat zoo pijnlijk, maar nu heb ik zo het gevoel dat het nu helemaal goed gaat komen! Ik hoop zooo dat ik met clomid mag starten de volgende cyclus. Ik ben zo benieuwd! En vanmiddag naar de GGZ. Een gesprek van 2,5 uur. Ik vraag me af wat ze dan gaan doen! Maar ik ben erg blij dat ik eindelijk eens hulp krijg.... Tijdens mijn opname zijn we erachter gekomen dat ik alcohol verslaafd was en ook de reden achterhaalt uiteraard... Nl door onzekerheid en niet kunnen ontspannen... Ik ben nu dus ook 4 maanden clean (met hulp van verslavingszorg) en ben daar heel erg trots op maar het maakt het allemaal wel moeilijker hoor. Dus ik ben héél erg blij dat de GGZ me nu gaat helpen om wat minder onzeker te zijn en te kunnen ontspannen...! Ik ben op dit moment al gelukkiger als ooit te voren maar als dat probleem verholpen is, dan komt t helemaal goed! Dan nog een lief klein wondertje en dan ben ik de gelukkigste op deze aardbol. 8)
Duchess! whoohooo goed zo meid! En al zo snel een afspraak dat gaat goed! En jij hebt al een hoop overwonnen zeg! Vreemd bloedverlies...hm hier ook dacht echt dat ik ongi was...maar nadat ik dat hier verteld had...nog 1 uurtje wat bruin met naar wc gaan bij afvegen...niet in inlegkruisje...en nu al de hele avond en ochtend niets! Doen we allemaal onzeker deze maand hahaha. Iedereen een dikke knuffel voor als je het nodig hebt!
Mgwc wat raar dat je nu inens geen bloedverlies meer hebt! Die knuffel kan ik wel gebruiken......pfffff. Zon raar gesprek bij de GGZ gehad! Om het kort te houden; ik heb een vader-dochter relatie met mijn vriend, ik stel me aan, moet mijn verantwoordlijkheden nemen en ik gedraag me als een kind van 10. Ik ben kompleet normaal en moet niet doen alsof er iets mis is met me. Ik moet mezelf maar een schop onder mijn kont geven! Ohja en de stemmingswisselingen die ik heb is niet erg, want dat heeft meer dan de helft van Nederland. Ze wil me geen therapie geven bij een oudere behandelaar want dan zou ik me gaan gedragen als een klein kind en zielig gaan zitten doen. Ik moest ook maar zorgen dat ik niet meer op de PAAZ terrecht kwam want dan gingen mensen denken dat ik gek was. Verder moest ik maar meergaan werken en paarden zijn 1 keer in de week wel genoeg op mijn leeftijd. (joh een dier heeft niet elke dag verzorging nodig hoor!) En eigenlijk moest ik maar niet meer aan een paard beginnen, zeker niet nu met de crisis. En het raarste van allemaal is dat ze een paar keer gezegd heeft 'ik schrijf dit niet op hoor, dit is event ussen jou en mij' Ik ben echt totaal overdonderd! Ik begrijp hier helemaal NIETS van. Ik stel me echt niet aan of weet ik veel wat. En hoeveel ik werk is toch mijn zaak, ook of ik wel een paard koop of niet, heeft zij toch niets mee te maken?! Ik begrijp er echt niets van hoor........ Pffff! Ze wil me nu in een jong-volwassenen programma zetten zodat ik mezelf daar kan ontwikkelen; maar ik heb daar dus echt HELEMAAL geen zin meer in! Als iemand enig idee heeft waar ik wel voor hulp terrecht kan............... Sjonge ik voel me echt in de zeik genomen eerlijk gezegd...
pffffff met al die hormonen die wij moeten nemen en bijgevolg ook alle bijwerkingen... Hoe kan je nou nog weten of je zwanger bent of dat het weer eens bijwerkingen betreffen van al die medicatie... Ik word stilletjesaan gek, denk ik.
@ Tante Mars: Wat goed! @ Duchess: Lekker zo'n hulpverlener die je van de wal in de sloot helpt... Begrijp dat je je rot voelt. Ik zou zo gauw ff niet weten waar je wél terecht kan, maar ik wil je wel even een hele dikke virituele knuffel geven! Hier geen bloedverlies meer, het is bij die twee veegjes bruin/rood gebleven gisteren. Snap er helemaal niets meer van, wel nog steeds last van mijn borsten en een beetje ongi gevoel in mijn buik. Dus misschien dat het nog doorzet..