He bah suus! Maar je werkt er pas een korte tijd...mag je er niet inkomen of zo....jees...ik weet wel het verkopen is een groot iets in callcenter werk....maar zelfs dat mag je toch leren! Ben er ook bang voor...ik omet ook 2 sales per dag halen...of inkoppertjes doorgeven...en dat is best pittig...hou alle uitzendbureaus achter de hand hoor....het is nou eenmaal het nadeel van callcenter...in of outbound.. Meis jij doet dat eventjes hoor 7 sales in een week! en zo niet dan vind je direct weer wat nieuws! Callcenter werk is er genoeg...dus zowieso zou je daar in terecht kunnen komen...waar ik straks kom zoeken ze nog steeds mensen.....maar dat is in nijmegen en ik weet neit of je hier uit de buurt komt hihi
ooh duchess...dat maakt het duidelijker voor jouw hihi...nou laten we hopen dat het dit idd was!!! Ik lees langzaam verder en reageer op wat ik lees...dus daarom mijn eerste antwoord en nu dit hihi... Groetjes, Miranda
oh wow zethu...de crisis slaat toe...jees...hopelijk mag je gewoon blijven hoor! En zoniet...je vind vast wel wat anders!! Zal moeilijk zijn met je opbouw plan...maar ja hoe moet het anders. Groetjes, Miranda
hee tummetje, thx voor de knuff doet met goed hihi...jij ook eentje terug he!! Nu de primolut doet zijn werk dus...maar goed ook dan...nog een weekje en dan weer ongi en op naar een nieuwe ronde!
Hey, Heb het ook altijd vermoed...door de hormoon inbalans...maar medisch is het nog steeds niet bewezen...maar overal waar ik PCO meiden spreek...is er altijd wel een probleem geweest psychisch...of vroeger...of nu...en dan vanalles...varieren van familie problemen en geen contact meer...of verslavingen....en hele grote (weinig zelfvertrouwen)....echt heel diverse dingen.. Wie weet heeft het er wel mee te maken....we zullen het nooit zeker weteen totdat een of andere dokter er zin studie van maakt en het bewijst......
@ Duchess; niet gaan drinken, komop je bent sterker! Tja psychiaters bij het GGZ, praat me er niet van. Heb er zelf ook verschillende gehad en het werd steeds alleen maar slechter dan beter. @ Suus wat balen van dat gedoe met je werk.. @ Zethu; balen zulke dingen. @ all; knuffel voor iedereen die het nodig heeft. hier nog steeds geen bloed meer gezien, snap er helemaal niets meer van en ik heb op het moment ook even geen zin meer om moeite te doen om mijn lijf te begrijpen. Ben er even helemaal klaar mee. Weet niet wat het is de laatste paar dagen, ben zo emotioneel als maar kan. Heb steeds zo'n gevoel dat ik ieder moment in tranen uit ga barsten, om de kleinste en stomste dingen, kan echt helemaal niets hebben. Sorry hoor, even klagen...
Hier ook een rot kindertijd...was blij dat ik uit huis ging...(bij papa wonen) En mijn druppel was toen ik in mijn laatste jaar van MBO bleef zitten...en bij een rotgroep terecht kwam die mij verschrikkelijk pestte... Slaap lekker en Knock em dead morgen!
Hihi klaag maar lekker!! Hier ook lekker emo hoor! gisteren film gezien (al 5 keer eerder) wist dus wat er zou gebeuren en hoe...en toch zat ik te janken hahahaha. Nu net ook...zat dvd van mijn meisje te kijken die mijn man net had gebrand...van toen ze 6 maanden was...tranen liepen over mijn wangen....ze groeit zo hard...en nu ik dit typ....snif snif...brok in mijn keel...stom he!! Rare dingen die hormonen....
hey mgwc, ik werk nu ook op een callcenter in nijmegen dus ik ben benieuwd bij welke jij gaat werken? ik woon een kwartier rijden van nijmegen. is dus goed te doen. ik kom nu net van het uwv en ik moet ww aan gaan vragen. bah bah. het is echt ruk nu met die crisistijd.het was ook superdruk daar. grtz suus
hey mgwc, ik werk nu ook op een callcenter in nijmegen dus ik ben benieuwd bij welke jij gaat werken? ik woon een kwartier rijden van nijmegen. is dus goed te doen. ik kom nu net van het uwv en ik moet ww aan gaan vragen. bah bah. het is echt ruk nu met die crisistijd.het was ook superdruk daar. grtz suus
Ik ga werken bij UPC...ben je bij uitzend bureau adecco ingeschreven? Want daar vroegen ze nog steeds mensen! WEl voor inbound...weet niet of je ervaring in hebt..maar ze starten volgende week met een nieuwe cursus...wie weet!
Heeey meiden! Alles een beetje goed hier? @ mp; hihi, ja, je reactie was ook 2 keer aangekomen, maar heb er maar 1tje gepublicieerd Ik moet trouwens 3 pilletjes per dag, in een kuur van 10 dagen.. Zit al op dag 6.. haha Ik weet ook niet hoe je pco krijgt, volgens mij weten de artsen dat niet eens. Ik heb geen psychisch verleden.. @ miranda; ohh lekker hahaha die knuffel he haha ben een beetje melig geloof ik Zo gisteren was ik ff flink boos.. zat ik op de verjaardag van mn nichtje die 1 jaar werd, komt er een gezamelijk vriendin vrolijk vertellen dat ze al 16 weken zwanger is.. en "of wij niet ff gaan opschieten met kids krijgen"... Ik ben met de kindjes naar buiten gegaan.. want ik had dr geheid met de vloer gelijk gemaakt
hoi meiden Wilde effe melden dat ik 20 maart bevallen ben van een gezonde zoon, Jens Daniel. Hij woog 3475 gram en is 54 cm lang. Hij doet het erg goed, helaas zit ik met een ontstoken knip. Meneertje lag pnverwacht in een stuit, maar het was te laat voor een keizersnee en pijnstillers. Liefs!
gefeliciteerd poohbear! mgwc: ik heb op de site van adecco gekeken en het staat erop vanaaf als ik thuiskom zal ik er ff een mail naartoe sturen want moet nu gaan werken. in ieder geval heel erg bedankt voor de tip! grtz suus
graag gedaan suus..en als je snel bent...wie weet zou je deze ronde nog mee kunnen starten anders moet je 4 weken wachten...elke 4 weken is er eeen opleiding ronde! ooh pff heb ik tot 2 uur zitten wachten...want de HA was afwezig...zegt ze me dat ik gewoon de gynae kan bellen omdat ik daar voorheen ook liep....en die moet dus net dicht zijn om 12 uur....nog een dag wachten...en mijn moed zonk al in mijn schoenen met nu bellen........ Groetjes, Miranda
@ ladies: bedankt voor het duimen, maar het hoeft niet meer. Ik zit per 15 april zonder werk. Ik wist dat mijn TL het ging zeggen, maar toch zat ik te janken. Als je het hoort is het toch definitief. Ik moet nu wachten tot het werk bij het UWV doorgeeft dat ik ziek uit dienst ga, tot die tijd kan ik niets doen. @ miranda: Ga je voor het administratieve UPC werken of het technische? Ik heb voor de technische afdeling gewerkt. Wat vervelend dat je weer moet gaan wachten. Als je het eerder had geweten had je natuurlijk gelijk daar een afspraak gemaakt. @ tummetje: wat een opmerking zeg van die "vriendin"! @ poohbear: gefeliciteerd met je zoon!
@ Poohbear, gefeliciteeeerd met de bevalling van je zoontje! @ Tummetje, heb je geen bijwerkingen van de primolut? Ik had dezelfde hoeveelheid als jou, maar ik kreeg jeuk op me boven rug en borsten misschien had je dat al eerder gelezen. En wat een rotopmerking trouwens van die vriendin.. Ik snap dat je daar heel kwaad om kan worden, dat doet echt pijn. @ Miran, ah balen zeg wacht je tot 2u en dan schiet het nog niks op.. Zoo nog 2 weekjes en een dag tot ik naar de gynae mag ! Schiet het toch nog weer een beetje op ondanks die verschuiving van me afspraak. Het liefste zat ik er morgen al, want ik kan niet zo goed tegen dit wachten .
Hoi meiden Bedankt voor jullie lieve berichtjes ik had ze echt even nodig! Ik houd nu maar in mijn achterhoofd dat het idd een soort test was! Ik voel me een stuk beter nu. En ik heb dus ook niet gedronken. Ik stond niet echt op het punt om naar de winkel te rennen maar de trek was er wel..pfff. Maar gelukkig ben ik sterk genoeg. (en daarin helpt de wens om zwanger te worden wel heel erg hoor!) @ Tummetje, wat lullig van die vriendin zeg! Pffff! Om die reden weet mijn omgeving het gewoon, dan krijg ik ook geen vervelende opmerkingen. Maar kan me voorstellen dat zoiets erg hard aan komt! @ Poohbear, Gefeliciteerd! @ Mgwc, vervelend dat je nu te laat was om nog te bellen! Morgen maar meteen aan de telefoon!? @ Zethu, wat kl*te dat je je baan kwijt raakt! Jeetje ik weet niet zo goed wat te zeggen eigenlijk, alleen dat ik het écht heel vervelend voor je vind! @ MP, de tijd vliegt vast! Wachten is idd heel erg vervelend.pfff! Ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik naar de gyn! Ik heb er echt zin in haha! Ik hoop echt dat we nu met clomid mogen beginnen ofzo. Maar waarschijnlijk zullen er eerst wat testen volgen? Ik zit nog te twijfelen of ik nog een test zal doen of niet... Ik weet eigenlijk 90% zeker dat ik geen eisprong gehad heb maar ik heb helemaal niet elke dag getempt dus ja echt zeker weet ik t niet... Maar heb ook geen eiwit gehad of steken ofzoiets... Maar vanochtend was ik ineens misselijk en toen dacht ik, misschien toch maar een test doen? Nahja nu vind ik t eigenlijk weer weggegooit geld... Ik wacht wel af. Wat is het trouwens lekker weer he! Geweldig! Vanochtend gewerkt van 10 tot half 3, dr na naar het paard geweest maar die stond zo lekker in de zon dus die heb ik maar lekker laten staan na een paar knuffels! En zonet nog met de hond de bossen in geweest, heeeeerlijk.
@ Duchess, je krijgt bij de gynae als het goed is een inwendige echo, dit is je 1e afspraak toch? Dus een test zou ik idd niet doen. Succes alvast over 2 dagen! En over clomid, de ene gyn zet je meteen aan de clomid en de andere die wil eerst bloedprikken en zaadtest etc. Ik baal ook wel dat ik niet meteen met clomid mocht beginnen, maar aan de andere kant blijf ik wel positief dat onze tijd wel gaat komen . Je moet ook wel positief blijven anders maak je jezelf toch ook gek? Idd heerlijk weer is het vandaag! Doe mij de zon maar hoor, maakt mijn dag ook helemaal goed .