tsjah..zo een doosje had ik ook 3 jaar terug...weet niet (heb het niet nodig) of dat nu nog zo is...maar ik zou van de laatste pagina uitgaan die ik gaf...dat is van de producent en hun eigen bijsluiter...van 2009 dus helemaal up to date...
Hier is een site die ik via het werk tegen ben gekomen en dat is om te checken of geneesmiddelen nog goed zijn gekeurd...dus ook de bijsluiters... en daar staat die van 2009..dus ik vermoed tante mars dat jij een ouder product...of in ieders geval een oudere bijsluiter hebt ontvangen. wil niets zeggen over de werking hoor.... http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/humane-gen ... efault.htm
Ja heb m even doorgelezen en is exact het zelfde, maar omdat er staat stop onmiddelijk als bla bla bla lijkt het mij dat je wel je arts moet waarschuwen, de houdbaarheid van dit doosje is tot 2012 2 jaar terug had ik ook zo'n doosje. Dus die zal nog wel het zelfde zijn gebleven
hihi wat zijn we toch een bezorgde mutsjes.... wel lief van ons dat we dit allemaal uitzoeken zeg... Maar idd advies...huisarts of apotheek bellen als je je zorgen maakt...en het gaat dan wel om algehele jeuk over het lichaam in de bijsluiter...maar toch..bultjes...brr zijn nooit goed...en vooral niet als ze jeuken..... In ieders geval geeeeeen symptoom van naderende onig hoor....
Nee, de gyn wilde mijn eerste 'cyclus' zo bekijken. Drie keer bloedprikken en volgende week weer terug. Ik lees idd dat het vaak wordt bijgehouden middels echo's bij mij nog niet.
bloedprikken is ook heel duidelijk hoor! HIer op echo...eitje van 16 mm...toen na 2 dagen geen ei meer...gynae dacht dat het was terug gekrompen..dus bloed om te kijken...jaawel wel eisprong gehad volgens bloed...dus echo kunnen ze ook niet alles op zien. mijn ei is dan waarschijnlijk gesprongen toen het kleiner was...is niets geworden dat wel...maar toch wel eisprong! Groetjes en succes, Miranda Ooh vinden jullie het leuk om een lijstje bij te houden van wanneer je jarig bent en wanneer je op doktersbezoek moet enz...? Laat maar weten! Groetjes, Miranda
hihi, weer een lijstje. Ieder topic waar ik kom zijn lijstjes. Ik vind het wel fijn om te weten wie wanneer moet hoor. En verjaardagen is altijd leuk Moeten we wel een leuk plaatje hebben vind ik
@ Tante Mars, Ik heb een andere verpakking, mijne is wit met oranje. Misschien omdat ik mijne bij de spoedapotheek heb gehaald in het ziekenhuis? Ik kreeg een bijsluiter mee die ze hebben uitgeprint. Die bultjes jeuken alleen 's avonds heel gek.. @ Mgwc, jullie hebben dat snel geregeld in 3 dagen! Had je ook een jurk etc. in die 3 dagen? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk om het zo ff te plannen in zo'n korte tijd. Maakt het wel spannend. @ Zethu, ja dat zag ik gisteren toevallig dat je de 10e al heen moet. Komt heel dichtbij nog een klein weekje! Vliegt vast ook wel snel voorbij. Hey wat lief dat jullie op zoek zijn gegaan naar verschillende bijsluiters zeg! Dank jullie wel. Ik moet nog 2 dagen slikken dus ik ga er wel mee door . En dan meld ik het de gynae wel wanneer ik weer heen moet. Het is zo tegenstrijdig al die bijsluiters. Mijn primolut is trouwens geldig tot 07.2013
@ MyPrecious: alleen 's avonds jeuk? Wat vreemd.... Ik vermoed ook wel dat dit weekje snel voorbij gaat. Afgelopen 2 weken zijn ook voorbij gevlogen. Ik kijk er wel naar uit dat ik nu al geholpen kan gaan worden. Ben nog maar kort gestopt en ik word al geholpen. Is toch wel een prettig gevoel.
Oow zethu ik hoop echt dat de week snel voorbij is voor je.. Hoe sneller het de 10e is.. @ My Precious, Heb geen id of ht daar door komt. Maar ik moet 10 dagen slikken nu nog 4 te gaan mischien heb jij een zwaardere? Vreemd zeg.
@ tante Mars: In de ochtenduren heb ik meer als genoeg afleiding, alleen in de middag en avonduren helaas niet. Maar daar verzin ik nog wel wat op. Woensdag ga ik zowiezo sporten. Donderdag zal ik ergens in de loop van de middag terugzijn van de arbo, 's avonds darten kijken. Allen nog wat voor morgen en voor vrijdag bedenken. Zaterdag gaan we waarschijnlijk naar mijn moeder toe.
Ff shoppen ? Uhm argaponis aan een riempje en mee wandelen ? Nee dat was maar een geintje, nee ik zou het echt niet weten ik ben totaal geen stil zitter, als ik hier thuis ben en ben 1 dag alleen word ik helemaal depri.. Ben echt een appart mens wat dat aan gaat hah
haha, begin jij nu ook al over die vogel aan een riempje? Je lijk Mgwc wel! Ik zie het al weer voor me hoor. Ik denk dat ik me morgen ff op de was stort, moet nog ff naar de winkel en ik denk dat ik me ff in het natuurgebied die op de grens ligt hier ga wandelen. Vrijdag mss ff flink aan de poets denk ik.
@ Zethu, ja ik denk dat het door het laatste pilletje komt dat het dan teveel is voor me lichaam ofzo? Die bultjes zitten er wel, maar na het 3e pilletje gaan ze jeuken. Ja dat kan ik wel begrijpen dat het een prettig gevoel is dat je al zo snel geholpen wordt . Als het aan mijn huisarts gelegen had dan was ik nu nog niet bij een gyn. @ Tante Mars, ik hoef maar 21stuks. Jij hebt dus 30. Dan moet je ook nog langer dan mij door slikken. Me temperatuur is hoger dan normaal, komt zeker ook door de primolut? Ik zit gemiddeld altijd rond 36.3 nu is het al 2 dagen 36.8. Brr ga nu me bedje opzoeken want het is hier kouuudd. Hebben jullie je ouders ook verteld van het zwanger worden en de mmm trouwens? Ik wel en mijn ouders schrokken er wel van. Maar nu kan ik tenminste mijn verhaal wel kwijt .
ik toen 15 stuk...3xdaags1 en dan 5 dagen... En wij hebben het onze ouders achteraf verteld...die schrokken zich rot...hadden dat helemaal niet verwacht. Dus nu weten ze het al... Zethu, als je het niet aankunt dan moet je gewoon nog niet meer gaan werken. En het goeie weer gaat ook goed zijn voor je...hopelijk word het snel echt lente! Pff vorig jaar op mijn meisje haar geboortedag...toen sneeuwde het! Groetjes, Miranda
Ow helemaal overheen gelezen sorry . Mijn ouders zijn er van op de hoogte en me zussen ook zijn familie daar integen wil ik het het liefst pas vertellen als het kindje is geboren want die lui hebben overal wat op aan te merken.. Maarja Me moeder was meegeweest naar de echo en die stond nog harder te janken als mij.. Ben blij dat me ouders er van op de hoogte zijn kan je in ieder geval op iemand terug vallen