Ja dit is zeg maar de eerste afspraak sinds we weten dat ik PCO heb. Ze wilde graag een cyclus afwachten en als ik op dag 35 zat moest ik weer een afspraak maken. Zit nu geloof ik alweer op 41, dacht ik, heb de laatste dagen niet meer geteld. Bij het telefonisch consult had ze het er over dat ik dus op dag 35 een afspraak moest maken zodat we dan konden beginnen met medicatie. Dus stiekem ga ik er een beetje vanuit dat we dan mogen beginnen met clomid?! Maarja we zien het wel! Positief blijven is idd erg belangrijk denk ik! Anders ga je er echt aan onderdoor... Ik vind t niet niks allemaal, maar ben nu juist nerveus omdat ik nu zoiets heb van 'nu gaat het gebeuren!' doordat ik nu dus bij de gyn ben! Zo ik ga maar eens koken, heb de hele dag nog niks gegeten, gewoon vergeten, echt zo erg! Maar heb me toch een honger haha.
Zethu lieverd! een dikke knuffel voor jouw! Meis wat balen zeg je baan kwijt....en ga je nu dan de ziektewet in? oh en het is de technische afdeling!
MP dat gaat hartstikke snel joh!!! hihi die 2 weken en een dag zijn zooo voorbij!! En helaas het zwanger worden en de MMM is voor een groot deel wachten wachten en nog eens wachten.... En weet je wat! Ben je zwanger.....wat doe je dan......WACHTEN...hihi totdat je kindje geboren word.... En begint de bevalling.....wat doe je dan....WACHTEN....totdat de persweeen beginnen.... bijna 50 % van je leven sta je in de wacht op iets Groetjes, Miranda
Duchess, jaaa jij bent gewoon een sterke meid! dat terugvallen hoeft helemaal niet...daar zijn wij voor...kom hier maar lekker klagen en dan komt alles goed!! hihi nog 2 dagen! spannend hoor. Misschien gaan ze eerst onderzoekjes doen...enneuh ik zou je geld niet verspillen hoor aan een testje....toen ik de MMM inging wou mijn gynae uit zekerheid een zwangerschaps test laten doen...dus moest me plasje inleveren! Ook al had ik 4 dagen ervoor thuis getest en was die negatief....was op dag 100 ofzo in cyclus. Groetjes, Miranda
@ mp: Tja, wie heeft dat niet, liever morgen als over een paar weken. @ duchess: Wat goed dat je niet gedronken hebt! (ja mag gezegd worden) Het is heel moeilijk om een verslaving te weerstaan als je er enorme behoefte aan hebt. En die baan? Tja dat was te verwachten he. Ik kost wel heel veel geld als ik geen hele dagen kan wachten. En als ik nu ook terugkijk. Die 2 uur per dag die ik nu werk zijn eigenlijk ook best zwaar. Had nog heel lang geduurd voor ik helemaal terug was geweest. Nog 2 daagjes en dan gyn, spannend zeg. En volgens mij ga ik ongeveer gelijk met je op, ik zit op CD45, en heb ook nog geen ei gehad. @ miranda: ja ga nu de ZW in. Maar mijn werkgever moet mij aanmelden. Ze hebben me wel gezegd (UWV) dat ik binnen 48 uur dan gebeld wordt. Dat scheelt gelukkig wel. Houd er rekening mee trouwens dat het erg druk kan zijn op de technische afdeling. En sommige mensen stammen uit de periode dat het niet echt geweldig was met bereikbaarheid en hebben dus heel wat te zeuren. Ik kon daar niet tegen. Daarom ben ik na 9 maanden al weggegaan. Toen kwam ik dus op dit werk terecht. Trouwens, testen ben ik ook voorlopig niet van plan om te doen. Heeft weinig zin om te testen als je aan je temp ziet dat je geen ei hebt.
Goedeavond! @ poohbeer; nog gefeliciterd met je zoontje! @ zethu; he bah.. snap het wel hoor.. vermoeden is 1 ding.. het horen het andere.. sterkte! @ MP: joh wat raar.. ik had gisteren de hele dag last van 1 jeukende tepel.. zo raar was dat.. en dat had ik de vorige keer ook.. maar niet aan gedacht dat, dat van de primolut kan komen.. haha zo zie je maar weer Nog twee weekjes! Spannend! Is sneller dan je denkt! Helaas is het wachten niet afgelopen als je bij de gyn geweest bent.. daarna wordt je pas ongeduldig @ duchess: goed zo meid! Had niet anders van je verwacht Nog 2 nachtjes! Heel veel succes joh! Denk niet dat je al mag beginnen met clomid.. je baarmoederslijmvlies is daar waarschijnlijk al te dik voor.. denk dat je primolut/provera krijgt om je ongi op te wekken en daarna clomid.. zou er niet te veel op hopen, ben je straks alleen maar teleurgesteld
@ Miranda, Dankjewel hihi. Ik zal zeker hier komen klagen als ik het nodig heb hahaha. Het lucht in ieder geval wel héél erg op! Ik zal dan inderdaad maar geen test doen! We wachten wel af! @ Zethu, ook jij bedankt. Doet me altijd goed zulke berichten hoor.... En het is misschien 'begrijpelijk' dat je je baan kwijt raakt maarja, het maakt het niet minder rot! Jij bent dus 4 daagjes 'verder' dan ik! @ Tummetje, ik had ook niet verwacht dat ik echt meteen met clomid kon beginnen hoor. Had zelf wel al bedacht dat ik eerst weer primolut zal krijgen, ik bedoelde dus ook bij een volgende cyclus. Ik hoop gewoon heel hard dat ik primolut krijg, netjes ongesteld wordt, en dan met clomid mag beginnen! Ik ben ergens heel erg bang dat ze nog onderzoeken wil doen en ik vervolgens wéér maanden kan wachten. Maarja het is al bijna zover, dus we zullen het snel weten! Zo ik ga mijn bedje maar opzoeken denkik! Vriendlief moet morgen om 5 uur op, want hij gaat met mijn moeder naar Rotterdam naar het Turks consulaat.... Ben er helemaal nerveus voor. Hij moet nl zijn dienstplicht uitstellen. Hij is eind vorig jaar opgeroepen. Maar daar komt dus mooi niets van in haha. Dus we waren al eerder geweest, maar toen moesten we ineens weer allerlei papieren hebben, die hebben we nu allemaal netjes dus hopelijk lukt het nu wel! Dan proberen we ook deze maand nog zijn familie op te zoeken.... We kunnen nl niet naar Turkije zolang het niet uitgesteld is, dan pakken ze hem op en ben ik hem kwijt voor 15 maanden.. *zucht* Het is allemaal wat! Ik ga dus heeeeeel hard hopen dat morgen alles goed is, maar daar ga ik wel vanuit!
oh heb net ziekenhuis gebeld...kon op 24 april...maar dan kon ik niet...ik moet dus die 4 weken fulltime werken..maar nu heb ik een afspraak op 6 mei! kan ik er naar uitkijken...en ze adviseerde me als ik nu wil weten wat er aan de hand is met mijn lichaam om even aan de HA te vragen of ik een bloedtest mag doen! Dat ga ik zo meteen even doen dan! Enneuh...tis een intake gesprek hoor...dus hij zal nog niets gaan doen...denk zelfs niet kijken met echo...(hopelijk wel) maar ik zal wel zien...als die durft te zeggen nou je bent nog steeds niets afgevallen.....dan knijp ik em de strot dicht! En ga direct een klacht indienen........... ooh ben helemaal happy en zenuwachtig! groetjes, Miranda
@ tummetje: tnx, je verwoord het goed, het horen is het andere. @ duchess: het is voor jou te hopen dat je mannetje niet hoeft te gaan. Ik wens je iig heel veel sterkte met wachten vandaag. @ miranda: Yes intake! Jammer dat je nog wel even aan het wachten bent zeg. @ hier: Heb het vandaag enorm moeilijk met het verliezen van mijn werk. Ik moest vandaag thuiswerken, maar kon mezelf maar heel slecht motiveren. Ik merk dat ik de afgelopen weken te veel heb gegeven..... voor niets .... Gelukkig vandaag ook een afspraak met de arbo (laatste keer) Ik loop de halve ochtend al te janken hier thuis. Barst van de koppijn (besef me nu dat ik dat al sinds maandag heb) En ik mag vw mijn maag alleen maar paracetamol nemen, wat niet werkt bij mij. grrrrrrrrrrrrr, zit me ff niet mee. Trouwens mijn TL heeft een foute berekening in mijn verlofdagen gemaakt Ik heb er maar 22,5 ipv bijna 41. :x
Miranda, joehoeee de afspraak is in de pocket! Wel nog even wachten maar dat is vast zo voorbij! Zethu, wat vervelend dat je het er zo moeilijk mee hebt vandaag. Maar ook wel begrijpelijk natuurlijk.... *knuffel* Lekker van die verlofdagen trouwens... Vriendlief is weer terug en het is allemaal gelukt. Hij heeft nu vrijstelling t/m oktober. Beetje kort maargoed we kunnen in ieder geval op vakantie! En dan moeten we in november weer terug... En dan hoop ik heél hard dat het dan wat langer uitgesteld wordt! Ik word zo vrolijk van dit weer he, geweldig. Vanochtend naar t paard geweest lekker gereden, was helemaal in de wolken! En nu ga ik maar schoonmaken, moet ook gebeuren he. Maar vind dat ook zo heerlijk met dit weer! Lekker alle ramen en deuren open!
@ Duchess, Wat goed dat ie vrijstelling kon krijgen . Idd doe mij dit weer ook maar het hele jaar door haha . @ Miranda, 6 mei, iets op naar uit te kijken idd! Hoezo denk je dat ze geen echo gaan doen? Doen ze meestal bij de intake toch? Maar spannend i.i.g! @ Zethu, zo wat rot zeg. Dikke knuffel van deze kant! Doe je zo je best en dan krijg je een mes in je rug. Is niet niks. En mooie berekening van je verlofdagen ja pff . Nu snel naar mijn pannetje eten voordat het koud wordt fijne avond nog meiden.
hey meiden, thanx voor het duimen! ik heb de 7 scores gehaald dus ik mag voorlopig blijven! zethu wat K*T allemaal zeg! knuffel voor jou hoor! grtz suus
zethu, nou lekker dan je verlofdagen...hoe gaat het er nu mee? Duchess, jeuhh vrijstelling tot oktober...ach is in ieders geval toch iets he. Enneuh geld het misschien dat hij permanente vrijstelling krijgt als jij zwangern zou zijn? Ooh ik ben dol op paarden....ben er alleen als de dood voor om er dichtbij te komen hihi..gekke tegenstelling he. Hoe gaat het vandaag met jouw verder? MP, nou mijn gynae is niet de aller charmantste...en ik vermoed dat het gewoon een gesprek is om te kijken wat ik wil en hoe mijn cyclussen lopen...vermoed dat hij zo clomid gaat voorschrijven ivm geschiedenis...maar we zien wel! Ben er dan in ieders geval wel op voorbereid hihi...het bos even kappen en bijsnijden....... Suus! jeuhhh goed zo! moet je nu iedere week 7 scores halen of? En nog reactie gehad op UPC of ga je daar nu niet voor nu je mag blijven hihi. @all, heb de HA gebeld....maar krijg geen bloedtest...moet toch even afwachten. Ze zei me nou dat minimale bloed is waarschijnlijk geen ongi hoor ik denk aan een innestelingsbloeding! En dat had ik zelf niet gezegd he! Dus wacht nog maar eventjes en als je niet ongi word dan kan je nogmaals bellen en je zwangerschapstest is negatief......dan gaan we bloed testen! Oh...nu ga ik toch hopen hoor......................pffff voetjes aan de vloer! Groetjes, En allemaal een hele fijne gezellige avond gewenst...en een dikke knuffel voor iederen die het nodig heeft! Miranda
MP ja het weer is heerlijk, maar het hele jaar, geloof me, dan wordt jeh et zat hoor. Ik heb 2,5 jaar in Turkije gewoond, en zo rond augustus had ik het wel weer gehad met de hitte en het zonnetje! Dan keken we echt uit naar regen en een lekker windje. Maar voor een paar maanden is het geweldig! 8) Suusje wat goed! Fijn dat het gelukt is! Meiden ik heb eigenlijk een vraagje. Vraag het me al een hele tijd af maar 'durfde' het hier nooit echt te vragen! Sinds mijn vorige cyclus ruikt mijn urine heel vreemd, het stinkt echt en krijg dan ook regelmatig van vriendlief of ouders te horen dat het toilet stinkt als ik net geweest ben! Ik vind dit echt héél erg vervelend vooral bij mensen op bezoek! Maar ik vroeg me af of dit bij het PCO beeld hoort of is het misschien toch slim om er eens mee naar de huisarts te gaan?
duches, drink je voldoende? heb wel dat mijn urine sterk ruikt maar stinkt niet.....misschien toch even een testje op blaasontsteking laten doen...je kan die hebben zonder pijn he... Groetjes, Miranda
Hihi tegelijk geplaatst Miranda! Volgens mij maakt het niets uit of ik zwanger ben of niet wbt vrijstelling, helaas! Je ziet zovaak op (turkse) tv dat mannen het leger in gaan en vrouw + kind(eren) achterlaten. Zo zielig vind ik dat! Maar omdat hij nu in NL woont kan hij vrijstelling krijgen en dan moet hij voor zijn 39e in dienst (hij is nu 26 dus we hebben nog even ) maarja, als je dat dan elke keer met zo'n korte periodes moet verlengen... Dat worden heel wat ritjes naar Rotterdam! Ik had stiekem gehoopt dat ze het in één keer uitstellen tot zijn 39e. Zo doen ze dat wel bij turkse jongens met dubbele nationaliteit. Maarja die hebben we niet helaas haha. Met mij gaat het eigenlijk wel goed! Ik heb een hele fijne dag gehad en ik merk echt veranderingen hierdoor. Ik heb sinds een weekje weer een hoop meer contacten en dat geeft mij heel veel zelfvertrouwen! (maar ben er nog laaaang niet, helaas!) En dit weer helpt voor mij ook heel erg. Het viel me zelfs op dat ik sinds vorige week weer echt kan genieten van kleine dingen, zoals lekker eten, of een wandeling met de hond! Ik kan iig wel zeggen dat ik gelukkiger ben op dit moment dan ik me het laatste jaar gevoelt heb. Ohjeee wat spannend dat de huisarts denkt aan een innesteling! Nou ik duim voor je hoor.
@ Suus, toppie zeg dat je daar voorlopig blijven mag. @ Miranda, Oh jee dus je hebt geen aardige gynae? Of valt dat nog mee? Haha het bos kappen en bijsnijden grappig benoemd . @ Duchess, nou ik kijk niet uit naar die regen. Natuurlijk heeft de natuur het nodig, maar waarom kan dat niet 's nachts als we toch (bijna) allemaal in bed liggen . Ja echt doe mij de zon maar het hele jaar door en dan hoeft het ook geen 20 graden het hele jaar te zijn hoor, zoals vandaag mag ook .
Nou duchess, je klinkt uit je schrijven ook positief hihi...goed voor jouw! MP, Nou nee ik mag hem niet zo graag...maarja... Suus, ik hoop dat je ook mag komen bij UPC! dat lijkt me kei tof! Tis ook wel verkopen maar toch iets minder....
Tussendoor nog een berichtje van Miranda zie ik.. Ik drink idd wel genoeg en toen het begon dacht ik aan een blaasontsteking, maar dan zou ik nu al pakweg 3-4 maanden met een blaasontsteking moeten lopen? Lijkt me dat je dan wel wat voelt toch? Ik ging er eigenlijk vanuit dat het door de langere cyclussen kwam op de één of andere manier, in de eerste 2 weken van deze cyclus was het namelijk weer helemaal weg! En daarna kwam het ineens weer... MP, ik kijk nu ook eeecht niet uit naar de regen hoor hahaha. Het hele jaar door rond de 20 graden lijkt me nu ook wel lekker hoor! Maar ik denk dat als je dat echt elke dag hebt, je het ook wel zat bent. Ik ben ook echt gek op zon en warmte, maarjee, ik heb nog nooit zo hard gehoopt op regen als toen het vanaf maart elke dag zonnig was en tussen de 28 en de 48 graden...PFFF! Ik heb net ook even 'het bos gekapt en bijgesneden' whahaha. Die houden we erin. Morgen ochtend is het zo ver!