PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Whaha wat een gesprekken hier.. het bos gekapt.. :) :)

Maar.. MP en duchess allebei een turkse vriend die in dienst moet (ooit) ?

Toch wel leuk om iets van elkaar te weten :D

@ zethu; ohhh meisie toch *dikke dikke knuffel* wou dat ik wat voor je kon doen joh
    @ suusje; voor jou gelukkig wel goed nieuws!
    @ duchess: morgen naar de gyn! succes, laat je weten hoe het was?
    @ miranda; ohhh ik hoop het meis!

Zo.. hier niets bijzonders, morgen komen ze de spullen voor de tuin leveren, zand, tegels, gras.. dus dan kunnen er hier heel veel leuke mannen hard gaan werken voor me.. :) :) I hate my life hahaha :)

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: wat fijn dat het gelukt is met je vriend. Jammer dat het maar zo kort is, maar dan kunnen jullie tenminste zijn familie opzoeken

@ suusje: ach ja 22 dagen is ook nog een maand (zal waarschijnlijk maar een halve maand van overblijven, maar ja, krijg ik tenminste toch een maand uitbetaald. 1 zorg minder)
    mooi gedaan met je score!

@ miranda: op dit moment gaat het wel. Ben doodop. Heb een paar dagen heel slecht geslapen. Kon niet in slaap komen. en doordat ik zoveel gehuild heb vandaag ben ik ook nog eens extra moe. Denk dat ik morgen niet zo lang ga werken.
    hihi, leuk verwoord: bos kappen en bijsnijden.

@ MP: ja was ook best pijnlijk toen ik het had gelezen met die fout.

@ duchess: ik vind ook wel dat ik niet altijd even fris ruik, maar niet dat het na vertrek op toilet nog te ruiken is volgens mij. Ik heb met name als ik wat verder ben in de cyclus ben dat het dan meer ruikt. Maar het is zeker niet onverstandig om eens bij de HA langs te gaan. Ik heb in januari ook een blaasontsteking gehad die ik niet voelde. Vang anders eens voor de zekerheid in een potje urine op, kijk eens of die troebel of helder is. (helder is goed) Ik ben zelf ziekenhuislaborant van opleiding en heb mijn eindstage op urinesticks gehad, dus ik weet inmiddels wel hoe het er wel en niet uit moet zien.

Wat jammer dat zwangerschap niet helpt bij uitstellen. En super dat je wat meer van de kleine dingetjes kunt genieten. Is erg moeilijk als je niet lekker in je vel zit. Ik kon vandaag gelukkig ook nog ff genieten tijdens het wandelen. Er was een vrouw met haar hond aan het wandelen en ze had zo'n werpstok voor een tennisbal. Gooide ze die bal steeds ver weg en zag je die hond lekker ver de wei inrenne.

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: dank je. Ik ga zo ook naar bed. nog een paar reacties bekijken op zp en dan ga ik. En ik weet niet of ik morgen wel 2 uur ga. Ik ben doodop

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heb wel meegelezen de afgelopen dagen maar had even geen zin om te reageren, sorry meiden. :oops:

@ Zethu; bah het zit ook ff niet mee he. *Knuf*

@ Duchess; Succes bij de gyn!

@ Suus; Super dat je toch mag blijven!

@ Miranda; Ik duim ontzettend voor je!

@ all; bleh, ik zit nog steeds zo met mezelf in de knoop, ik weet het af en toe echt even niet meer.
    Ik heb eigenlijk ook niet echt een idee waar het vandaan komt, het is gewoon zo'n algemeen bleh-gevoel.

Nog iets raars trouwens, ik heb de laatste paar keren steeds bloedverlies na het vrijen gehad, dat heb ik echt nog nooit eerder gehad.
    De eerste 2 keer viel het nog wel mee, was bijna niets dus ik dacht dat we gewoon een beetje te ruw hadden gedaan. (ahum.. :oops: ) Maar gisteren kwam er ineens heel veel uit en het was niet rood, eerder bruin/oranje (?), toen ik ging 'leeglopen' zegmaar.
    (Jeetje, sorry voor de details. :( )

Weet iemand hoe dit kan, waar het vandaan komt? Heb het echt nog nooit eerder gehad en eigenlijk maak ik me wel een beetje zorgen.
    Denk dat het wel verstandig is om aan de gyn voor te leggen de 15e als dit zo doorgaat?

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    @ Tummetje, ik weet niet of MP ook een turkse vriend heeft? Heb ik nog niks over gelezen? :)

En ik laat zeker weten hoe het was! :D

En have fun met al die sexy mannen in jou tuin. ;) :)

@ Zethu, is het ook echt mogelijk om 3 - 4 maanden met een blaasontsteking rond te lopen zonder er wat van te voelen? Op een gegeven moment slaat dat dan toch naar binnen?
    Vorige cyclus toen was ik er van overtuigd dat ik zwanger was en ik zei ook tegen mijn vriend, als ik níet zwanger ben dan moet ik wel een blaasonsteking hebben... Maar na de primolut was het dus weer weg en ietsje later weer terug!
    Ik vind het maar raar! Maar zal het straks eens opvangen!

Fijn dat jij toch ook nog even kon genieten tijdens het wandelen! Dat scheelt toch wel heel veel vind ik. Ik heb heel lang geen gevoelens gehad (misschien ook wel door medicatie, ben nu medicatie-vrij!) en dat was echt vervelend. Was nooit blij of gelukkig, maar ook niet verdrietig of boos ofzo... En nu begin ik echt weer emoties te voelen, en wel hele gelukkige. ;)

@ Anja, geen probleem, we hebben denk ik allemaal wel eens een periode dat we even geen 'zin' hebben...

Dat 'bloedverlies' wat je beschrijft heb ik ook wel eens gehad... Maar dan voordat ik ongesteld werd. Door de sappen lijkt het dan veel meer terwijl het normaal gesproken niet eens te zien zou zijn. Maar ik werd dan meestal binnen 2 tot 3 dagen ongesteld..
    Ik weet niet of dat het bij jou ook kan zijn? (sorry ik ben niet zo goed in onthouden hoe ver iedereen is in zijn cyclus etc ;) )

Enne *dikke knuffel* want zo te lezen kun je die wel gebruiken!

Ohhhh meiden, het is bijna zover! Ik ben er helemaal hyper van. ;) Werd ook alweer om kwart over 6 wakker! IK WIL NU!
    Ik ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren!

Na het bezoek aan de gyn gaan we meteen door naar t paard (is dicht bij elkaar) en daarna zal ik wel even komen vertellen hoe het gegaan is! :)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ duchess: haha geen idee hoe ik daar bij kom.. jullie hadden het toch over dienstplicht ofzo.. dus ik dacht; nou dan zal zij ook wel een turkse vriend hebben.. hahah lekker kort door de bocht he :) :)

ik kom strakkes nog wel ff kijken hoe het met je afspraak is gegaan, ben wel benieuwd ;)

fijne dag allemaal meiden.... ik ga met een dikke zonnebril in de tuin zitten 8)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ooooh wat stommmm!
    Sta ik daar aan de balie, ik zeg dat ik een afspraak heb, zegt ze 'Echt? Wat raar! Die is er helemaal niet vandaag!' dus even in de computer gekeken, heb ik vólgende week vrijdag een afspraak! :rolleyes:
    Echt zo stom haha. Ik dacht echt dat ik hoorde 'aanstaande vrijdag' ipv 'volgende week vrijdag' aan de telefoon....
    Ohh ik baal zo! Moet ik nóg een week wachten! :(

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh duchess....wat raar! heeft de assistente het toen niet verkeerd doorgegeven? of wilde je zo graag deze dag horen hihi...

kop op meis, nog een weekje wachten kun je ook wel...je hebt het ook tot hier gehaald!

Wel jammer...was er niet ff snel een plekje over dat je tussendoor kon?

Groetjes,
    Miranda

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee ze zei wel van, als ze er was vandaag had ik wel gekeken of ik wat voor je kon regelen. Maar ze is toch echt afwezig helaas...
    PFF!
    Nouja dat weekje daar ga ik ook niet dood van, maarja, het is wel balen. ;)

Hebben jullie het ook gezien? Het forum gaat dit weekend verhuizen, jeeee, hoe ga ik dit weekend door komen hahaha. :) ;)

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ohhh Duchess! He bah nou moet je nog een week wachten...

Ik zie nu pas dat het forum gaat verhuizen, wist ik helemaal niet.
    Een heel weekend niet op het forum :confused:
    Vanavond ben ik er niet, moet werken.

Dus meiden, heel fijn weekend allemaal en tot daarna op het verhuisde forum!

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames, mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    Gisteren een echo gehad, en helaas ook bij mij PCO geconstateerd. Dus wij gaan ook het medisch circuit in, de 28e hebben wij een afspraak bij de fertiliteitsarts.

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Miranda, zou je dan geen andere gyn kunnen krijgen? Lijkt me moeilijk om bij een gyn te komen die je niet mag, tenminste dat zou ik wel hebben. Vooral als je er dan moet liggen enzo :oops: ..

@ Duchess, Aaaaaaah wat balen dat je vandaag geen afspraak had... :( Echt irritant.

@ Anja, ik herken he "bleh" gevoel wel. Maar het komt goed met ons hoor, probeer positief te blijven. En over je bloed verlies, ik zou het wel tegen de gyn zeggen. Of misschien ben je nu ongesteld geworden? Of is het alweer weg?

@ Tummetje, haha nee ik heb geen turkse vriend.

@ yvy, welkom hier. Tuurlijk mag je hier mee praten, gezellig. Ookal is het met een rot reden. Wanneer ben jij met de pil gestopt enzo?

Nou meiden ben er weer vandoor, wat is het heerlijk weer vandaag he? :D

13. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Dank je voor je welkom, de reden waarom is idd. minder. Ben nog niet zo gek lang met de pil gestopt (sinds december 2008), maar omdat de symptomen er niet om liegen, gisteren een echo gehad. Ach, ik kom er liever nu achter dan dat ik nog een half jaar of een jaar voor niets lig te klooien.

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Helaas welkom yvy :(

Meiden.. heb echt niets te melden.. maar las net dat zp offline gaat.. dus iedereen een fijn weekend!

15. MyPrecious

@ Yvy, Wat voor symptomen beleef je dan? Mijn HA zou mij niet eens willen door sturen zonder eisprong wanneer ik niet langer dan een half jaar met de pil gestopt zou zijn.. Dus je hebt geluk dat jij wel gelijk geholpen wordt :) , nu hopen dat het straks ook zo snel mag gaan met zwanger worden natuurlijk.

16. MyPrecious

Wanneer gaat zp de lucht in? Vanavond?

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha ze gaan de lucht uit.. tussen 10 en 11, en na het weekend weer online..

je kunt wel lezen enzo, maar niets plaatsen

18. MyPrecious

Aah dat bedoel ik haha :oops: .
    Ik wil niet dat ze de lucht uit gaan ;) . Moeten we afkicken dames.

Trouwens, lijstje moet wel bijgehouden worden he andes verliezen we onszelf ;)

19. MyPrecious

AFSPRAKEN:
    Zethu: 7 april 2e afspraak Fertiliteitsarts, uitslagen bloed en zwemmers om 9.30u.
    MyPrecious: 16 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers.
    Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u.

NOD:
    Duchess: 21/03/2009
    Zethu: 26/03/2009
    Miranda (Mgwc): 08/04/2009
    tummetje: 08/04/2008

NOD afwachten:
    Suusje23: Laatste cyclus ... dagen

MEDICIJNEN:
    tummetje: 12 april starten met clomid 100mg

ZWANGER:

G E B O R E N :
    Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc)

JARIG:
    Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar
    Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar
    Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar
    Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar
    Suusje23 : 09/10/1984 - wordt 25 jaar
    Miranda (Mgwc) : 08/11/1980 - wordt 29 jaar

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3