PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: kan me goed voorstellen dat je er simpel van wordt dat het steeds maar niet doorzet. Ik weet van mezelf dat als er eenmaal bloed is dat het gelijk in alle hevigheid inzet. Maar als dat al niet komt wordt je er ook simpel van op een gegeven moment.
    Please laat me weer eens ongesteld worden. Ben ik weer een week of 5 van de buikpijn af.

@ tummetje: we gaan voor de laatste ronde clomid he!

@ hier: heb wel leuke dagen gehad. gisteren bij mijn moeder, vandaag bij mijn schoonmoeder.
    Heb gisteren ook weer eens geklust, maar de buikpijn is weer erger geworden. Wordt er vandaag echt niet goed van. Ik zit de hele avond al op de bank met mijn hand op mijn buik omdat ik weer zo'n pijn heb. Mss dat ik morgen maar weer eens naar de huisartsenpraktijk bel.

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ff nog een snel berichtje voor ik ga slapen.

hier is het minibeetje bloeden weer gestopt vanmiddag. :x :x kreeg vanmiddag een enorme steek in mn buik ik denk: yes het zet door :D maar nee hoor :rolleyes: weer niks. achja wie weet is dit wel een voorbode en zet het deze week wel een keer door. gggggrrrr ROTPCO!!

zethu: ik hoop dat je buikpijn snel minder wordt meid!!

in ieder geval allemaal weltruste en misschien tot morgen.

grtz en knuf suus

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja vervelend is dat als je denkt dat het eindelijk gaat doorzetten en dat het dan nog niets wordt he.

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik hoop gewoon dat het doorzet. wordt hier echt niet goed van.

eigenlijk hoop ik dat we allemaal gewoon kei snel zwanger mogen worden dan hebben we als het goed is 9 maanden geen last van bloed en dergelijke.

grtz suus

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja graag. wordt hier echt moedeloos van. Ik ga maar naar bed, hopenlijk heb ik dan niet zo veel last er van. rotbuik. Tot morgen dames.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemiddag dames!
    Ik heb het eindelijk weer wat rustiger, gelukkig!!!!'

Eventjes teruglezen. ;)

@ MP, ik ben ook absoluut wel blij dat ik clomid heb, daar niet van. Maar ik vind het zo 'zielig' voor degene die het nog niet hebben. Het leek mij ook zo verschrikkelijk als ik nog moest wachten... Ik vind dít wachten al verschrikkelijk! Laat staan het wachten tot je met clomid mag beginnen....

@ Miranda, wat vervelend dat je zo erg ongesteld bent! Maar wel goed dat je vanzelf ongesteld bent geworden toch?!

@ Mendiey, ik heb ook vaak last van steken! Ik vroeg het laatst aan de gyn maar zij zei dat het niet van de pco komt.... maar je leest het hier wel heel erg vaak!!!

@ Zethu, ik ben niet gegaan. :oops: Mijn oma was ook jarig, de BBQ begon om 17.00 en om 18.00 kwamen we thuis. Toen zag ik dat er bijna niemand was, iig niemand van onze kant (we hebben 2 flats en daar tussenin een grote tuin) en allemaal wat oudere dan wij. Ik stond al raar te kijken toen ik zag dat bij ons in de flat bijna iedereen op zijn balkon zat. Dusja wij zijn ook niet meer gegaan. Hebben nog wel even getwijfeld, maar mijn vriend's familie was ineens allemaal op MSN met webcam en dat komt eigenlijk nooit voor, dus we hebben de hele avond met ze zitten cammen. ;)

@ Suus, is het nog doorgezet? Lijkt me erg vervelend zo...

@ Tummetje, heeeeel veel succes dan maar deze ronde!! Wordt jij nog nerveus van de clomid, of is dat alleen de eerste keer? Hihi

@ Zethu, hoe is het nu met je buik? Ben je nog naar de huisarts geweest?

@ Suusje, ik hoop met je mee hoor hahaha! Het zou echt geweldig zijn als we allemaal zwanger mochten raken deze maand... Maarja dat is niet de (harde) werkelijkheid jammer genoeg... :(

Zo ik heb me toch een drukte achter de rug! Ik voel het echt heel goed...

Woensdag kwam een vriendin op bezoek, s avonds. 's Ochtends gewerkt, boodschappen gedaan, huishouden gedaan, vriendlief opgehaalt, snel gegeten en toen was ze er al. Toen ze weer weg was snel weer even afwassen en opruimen en naar bed!
    Donderdag kwam die ' verre vriend' met zijn nieuwe vriendin. Weer gewerkt, boodschappen, huishouden, vriendlief ophalen en zij waren al in de winkel, hierheen, gekookt, met zijn alle gegeten.. En om 12 uur gingen ze weer weg. Weer afwassen en opruimen. En naar bed!
    Vrijdag dus naar de gyn, dr na weer werken, savonds gelukkig wel een beetje rustig aan kunnen doen. Zaterdag weer werken, boodschappen doen, savonds eerst verjaardag van een nichtje van mij, daarna van mijn zus. Zondag verjaardag van oma, maandag zouden we eindelijk iets leuks gaan doen maar we moesten wel even 1 uurtje mijn vader helpen met wat dingen voor onze winkel. Uiteindelijk zijn we daar 6 uur mee bezig geweest ahum. Savonds uit eten geweest.....

En ik voel het dan zo goed. Vannacht zo slecht geslapen ook! Ik moet eigenlijk tussen de dingen door tijd voor mezelf nemen maar dat vergeet je dan zo makkelijk!
    pfffff
    Dus ik heb nu gezegd dat ik deze week eventjes rustig aan doe! :D
    Moet alleen wel naar de tandarts morgen....brrrrrrr

Ik zit alweer op de 5e dag van primolut jeeeej! Als het een beetje mee zit wordt ik dus over een week ongesteld en dan op dag 3 mag dat doosje wat hier ligt te schreeuwen eindelijk open. ;)

Zo ik ga nu maar weer aan de schoonmaak. :) Helemaal geen zin vandaag, dus doe maar eventjes snel hoor. :)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Buikpijn is weer erger. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Die heeft weer zitten duwen en ik moest zonder me af te zetten omhoog komen (buikspieren gebruiken dus)
    Nu doet mijn buik dus nog meer pijn :(
    Hij vermoed dat ik een blauwe plek heb in mijn buik door het duwen van de gyn. Dat zou 2-3 weken kunnen duren
    Wat heb jij trouwens een drukke week achter de rug zeg! Ik word al onrustig als ik het lees.
    Zo nog ff 1 topic lezen en dan kan ik weer ff weg (ik wil nog ff bij CWI info opvragen, anders ga ik UWV maar weer eens bellen)

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

zethu: een blauwe plek onder de spieren enzo zou wel kunnen maar dan heeft de gyn wel erg hard geduwt hoor!!

duchess: jeetje wat heb jij het druk gehad zeg! succes bij de tandarts morgen he.

hier alles rustig. niks geen bloed of bruin of wat dan ook meer te zien. tja we doen het er maar mee he. ik verheug me zo op 5 augustus!! ik hoop zo dat wij dan ook eindelijk kunnen beginnen. nog 4 maanden (ben al echt af aan het tellen erg he haha)

vandaag toch maar ff een extra dagje vrijgenomen. erg druk weekend gehad en dan moet ik meestal wel een dagje bijtanken. gelukkig kan dat ook op mn werk en dat scheelt veel. ze weten dat ik hartpatient ben en dat ik echt als laatste zomaar vrij pak om tot rust te komen. maar als ik dan eens een keer zon dagje nodig heb weten ze ook dat ik het echt nodig heb. vandaag ga ik dus helemaal niks doen.

hebben jullie trouwens ook een senseo die terugmoet naar de philips?? wij wel. mn ouders, schoonouders en zwager hebben er ook 1 die terugmoet.

grtz suus

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, zo drukte zeg haha. En 's avonds laat nog afwassen poeh ik moet daar ook niet aan denken hoor.

@ Zethu, hopelijk is het een blauwe plek, want dan houd je er niet standaart last van..

@ Suusje, senseo die terug moet??.... We hebben wel een senseo.. Het lijkt me zo erg om zo 4 maanden te moeten door klungelen zoals jullie moeten doen :( ..

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: de gyn heeft vorige week idd heel hard zitten duwen. En nu zit ik er dus mee. Ach ja, ik doe gewoon wel de dingen die ik wil doen, alleen wat rustiger en voorzichter dan ik normaal zou doen.
    Ik hoorde idd net wel iets van op het nieuws van die senseo's maar kreeg niet mee welke er terug moesten....
    Merk je trouwens dat je nu tot rust komt?

@ mp: ik hoop ook dat het iets simpels is als een blauwe plek. Al is die pijn nu echt niet om vrolijk van te worden.

@ duchess: helemaal vergeten te zeggen: succes morgen biji de tandarts.

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi meiden...

kom mij ook nu officieel aanmelden (helaas)

vandaag bij de gyn geweest en heeft voor 99 % zeker vast gesteld dat ik ook pco heb.
    donderdag nog even bloed prikken voor de zekerheid.

inwendige echo gehad en in bijde eileiders zaten 12 eitjes(eiblaasjes) dus tja echt te veel.

dinsdag 28 april terug komen voor uitslag van het bloed en dan bespreken hoe en wat.

we zijn nu nog niet bezig voor een kindje maar ik wou het toch allemaal wel even laten checken... (het idee was rond de zomer voor nr 2 te gaan) en ik gebruik nu geen pil meer en we deden het dus veileg met voorbehoudsmiddelen.

ik heb al een zoontje die 22 dec 2007 is geboren maar voor dat ik van hem zwanger was had ik ook hele lange cyclussen en stond op het punt doorverwezen te worden naar een gyn maar dat hoefde gelukkig niet meer.

de gyn heeft vandaag gezegd dat ik heeeeel veel geluk heb gehad dat ik toch zwanger ben geworden binnen 9 maanden (4 of 5 x menstruatie gehad geloof ik) maar dat dat waarschijnlijk geen tweede keer zal lukken....

dus ik denk dat we nu besluiten alles aan de kant te gooien en de natuur toch een kans te geven en als het met de zomer nog niet gelukt is dan naar de fertiliteits arts te gaan om toch met bv clomid te gaan beginnen.

nou wat een verhaal he.....

xxx

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

momhairy: helaas welkom hier. ik hoop dat we je kunnen steunen en als je vragen hebt dan moet je ze gewoon stellen he meid!!

@all: ja merk dat als ik een dag echt helemaal niks doe dat ik echt wat rustigger wordt en dat ik gewoon lekker uit kan rusten. morgen gaan we er dus weer gewoon tegenaan op het werk!

grtz suus

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    thanx suusje

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ momhairy: helaas welkom hier. Succes in de mmm.

@ suusje: fijn dat je zoveel profeit hebt van een vrije dag. Ben ook blij voor je dat ze je die vrije dag dan ook geven.

15. MyPrecious

@ Momhairy, helaas welkom hier.. En zo zien we maar weer dat wonderen toch bestaan: dat je ondanks pcos toch een zoontje hebt gekregen op de natuurlijke manier!

Morgen nog een dagje en donderdag zitten we weer bij de gyn :) .
    Zou ik dan nog een echo krijgen? Wat denken jullie?

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Je had al een echo gehad he? Vermoed dat je er nu dan geen krijgt. Maar dat weet je nooit.

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden hier ben ik weer ff snel, ben zo weg, moet om half 3 bij de gyn zijn.
    Zal mij benieuwen...

Ik kom straks even verslag doen en alles bijlezen, want ben al een paar dagen niet geweest.

Tot straks!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Je leest het niet meer, maar het is nog voor je afspraak, dus ik wens je heel veel succes!

19. MyPrecious

@ Zethu, ja ik had een echo gehad idd. Nou ben benieuwd.

Waar hangt onze lijst uit trouwens :p . Die is een end weg volgens mij.

@ Anja, hoe was het bij de gyn?

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Momhairy; Welkom hier.

@ Zethu; Hoe is het nou met je buikpijn? Al beter?

@ MP; Ik heb geen echo gehad bij deze afspraak, was niet nodig. Maar ik denk dat dat in ieder ZH weer anders gaat..

@ All; Nou, vanmiddag naar de gyn geweest, uitslagen terug gehad en gelukkig geen Chlamydia of iets anders naars.
    Gyn heeft officieel bevestigd dat ik PCO heb, wisten we al, maar we moesten de bloedonderzoeken afwachten om van de 99% zekerheid 100% te maken.
    Verder heb ik Primolut meegekregen, moet nu een kuur van 10 dagen doen en begin morgen, daarna beginnen met Clomid!
    Ben wel blij dat ik er zo snel mee mag beginnen.
    Vriendje moet morgen zwemmertjes inleveren en dan krijgen we daar woensdag de uitslag van.

Deel Deze Pagina