Ennn even de lijst naar boven halen. AFSPRAKEN: MyPrecious: 16 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers. tante Mars: 17 april fm om 15.00 Yvy30: 28 april 1e afspraak fertiliteitsarts MGWC: 6 mei. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30 Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Duchess: 21/03/2009 Miranda (Mgwc): 08/04/2009 tummetje: 08/04/2008 Zethu: 19/04/2009 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde) tummetje: 12 april starten met clomid 100mg Duchess: starten met Primolut, op CD3 starten met Clomid Anja89: 16 april starten met Primolut, op CD 3 starten met Clomid 50mg. ZWANGER: G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - wordt 25 jaar Miranda (Mgwc) : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
AFSPRAKEN: =D> MyPrecious: 16 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers. tante Mars: 17 april fm om 15.00u. Yvy30: 28 april 1e afspraak fertiliteitsarts Mgwc: 6 mei 1e afspraak Gynaecoloog om 8:45u. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Duchess: 21/03/2009 tummetje: 08/04/2008 Zethu: 19/04/2009 Mgwc: 03/05/2009 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde) tummetje: 12 april starten met clomid 100mg Duchess: starten met Primolut, op CD3 starten met Clomid Anja89: 16 april starten met Primolut, op CD 3 starten met Clomid 50mg. ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
@ anja: ah mooi, jij dus ook aan de medicatie. Schiet lekker op dan. En nu nog hopen dat de zwemmers van het mannetje goed zijn! Buikpijn is weer iets beter. Hoop dat de genezing door blijft zetten. @ miranda: hoe is het met je?
Zethu... Hoe gaat het met het dieet?? Lukt het allemaal nog?? Ben nu al 3,5 kilo afgevallen en ik heb vandaaag clomid 50 gekregen. deze week ga ik beginnne met inslikken.. Hoe is het bij jouw?
Vorige week ging het ff iets minder met het afvallen. Komt door de paasdagen en doordat ik door de buikpijn niet zo veel kon bewegen. Maar deze week ga ik er wat harder tegenaan weer. Zodat ik deze week het gewicht wat ik vorige week ben bijgekomen weer kwijt ben. Constant de boog gespannen laten is niet goed he. Je moet het af en toe een beetje los kunnen laten. Zodat je weer wat energie opbouwt om verder te kunnen. Fijn dat je al mag gaan slikken zeg.
Hoi meiden, Sorry ik heb wel alles mee gelezen maar was (en ben) niet zo in de mood om te reageren... In een ander topic waar ik zit is een meid meteen de eerste ronde zwanger, en ik ben heel erg blij voor haar, maar zoiets maakt me dan zo verdrietig, dat wil ik ook!!! Ik wist natuurlijk dat zoiets er aan zat te komen, maarja, ik ben toch verdrietiger als dat ik zou denken van te voren!! En ik ben ook nog eens zo huilerig de laatste dagen, ik denk van de primolut. En op de een of andere manier loop ik mezelf steeds gek te maken door babykamers te bekijken en andere spullen... Ik heb ineens heel erg de drang om te gaan kopen! Dat heb ik de laatste 3,5 jaar nog helemaal niet gehad.. Zo raar! Ook was ik gister bij een vriendin op bezoek, die had het badje opgezet voor haar zoontje en later kwam een vriendin van haar met haar zoontje. Ik vond het geweldig die 2 kleintjes, maar ik had zo sterk zoiets van 'kon ik ook maar een wondertje mee nemen om hier te spelen!' Maargoed, ik moet nog vier dagen primolut en dan hoop ik zo hard dat de clomid aanslaat... Als ik me beter voel, dan kom ik zeker weer fanatieker posten, maar het lukt me nu niet zo... Ik lees wel mee hoor trouwens.
@ duchess: een hele dikke *knuff* voor je! Ik herken het wel hoor. De ene keer gaat het beter als de andere keer. Afgelopen weekend met pasen had ik totaal geen moeite met de kleintjes (zondag bij mam de oudste van mijn zus, maandag het petekindje van mijn vriend) Maar gisteren met de verjaardag van mijn moeder had ik toch wel veel moeite met de jongste van mijn zus. Ik wilde zo graag dat ik ook een kleintje kon meenemen naar haar verjaardag, of dat ik haar het grote nieuws kon vertellen op d'r verjaardag. Maar helaas. Ieder van ons heeft dat wel eens, en helaas ook jij bent er niet onderuit gekomen. Ik wens je veel sterkte!
AFSPRAKEN: =D> MyPrecious: 16 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers. tante Mars: 17 april fm om 15.00u. tummetje; 20 april folikkel meting 8:20 Yvy30: 28 april 1e afspraak fertiliteitsarts Mgwc: 6 mei 1e afspraak Gynaecoloog om 8:45u. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Duchess: 21/03/2009 Zethu: 19/04/2009 Mgwc: 03/05/2009 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde) tummetje: 12 april starten met clomid 100mg Duchess: starten met Primolut, op CD3 starten met Clomid Anja89: 16 april starten met Primolut, op CD 3 starten met Clomid 50mg. ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Zo.. nu ff reageren hoor.. @ momhairy; helaas welkom hier @ zethu; gaat ie al beter met je buikje? heel vervelend zo @ anja; jeeej! gelijk aan de clomid! super joh! begin je gewoon met 50mg? @ duchess: ohh meissie toch.. het enige wat ik er aan kon doen was tóch iets kopen. Geen hele kamers of kinderwagens, maar een pakje ofzo.. Iedereen verklaarde me voor gek, maar het geeft me wel de moed om weer door te gaan @ hier; vandaag laatste dag clomid! Deze ronde geen tot weinig bijwerkingen gehad.. de eerste dag alleen ontzettend moe en duizelig.. maar voor de rest niets.. Vrees dat ik gewoon a.s. maandag moet afwachten Fijn weekend allemaal alvast! Moet veel werken, dus zal er niet meer zijn denk ik
Ff snel reagere.. Ik ben nog niet geweest, over 2 uurtjes moet ik er zijn. Zit nu al in de stress, niet om de uitslagen ofzo, maar omdat we er straks zitten te wachten. Daar kan ik niet tegen. Dus ik reageer nu ook even niet op iedereen, want me hoofd zit nu echt vol . Tot straks!
@ tummetje: het gaat, met paracetamol is het enigszins uit te houden. @ mp: ik ben heel benieuwd! Hoop voor je op goede uitslagen
Slechte zaad uitslag .. nog geen 4 mil. zaadjes wat normaal rond de 20mil hoort.... Nu 2e keer zaad inleveren.. Afwachten.. Heb primolut + clomid gekregen. Kijken of we het aan de praat krijgen zei de gyn/fert. arts. Maar op zwangerschap is zo weinig kans.. Voel me heel dubbel.. Ik denk dat ik de schok nog wel krijg, want ik besef het nog niet helemaal.
mp: jeetje wat een rot bericht...kan me goed voorstellen dat je er van onderste boven ben... dat moet j eeven op je laten inwerken he.... dus jullie moeten dan aan een ander behandeling als je zwanger wilt worden? ik had het ook voor ik pco te horen kreeg. ik had het wel gedacht maar toen hij zei van je heb pco enz toen dacht ik echt van oh zonder medicijnen is de kans op zwangerschap heeeeeeeeeeeel klein en dan moet ik toch via het ziekenhuis mmm zwanger worden... succes meid.
@ mp: oh wat vind ik dat erg voor je! Hoop voor je dat de 2de keer een betere uitslag geeft. Wel fijn dat je aan de medicatie mag. Wanneer begin je met de primolut? En het doordringen gebeurt helaas meestal pas de dag erna. Ik wens je veel sterkte!
Ik ga nu primolut slikken en dan ben ik over 2 weken ongesteld als het goed is en op CD3 beginnen met Clomid en hopen dat ik een eisprong ga krijgen... Me vriend moet nu weer zaad in leveren.. Hopelijk lukt het toch op de normale manier met hormonen dan. Zonder Clomid is de kans echt 0% omdat ik geen eisprong heb.. Ik besef het nog steeds niet dat we via de mmm zwanger proberen te worden eigenlijk... Ik heb PCOS, maar zo voelt het niet.. Het dringt nog niet door. Soms ff 1 moment, maar het lijkt alsof me hoofd het niet opslaat dat ik onvruchtbaar ben zonder hormonen.. En nu komt dat met zijn zaad er nog bij. Ik voel me egoistisch dat ik het denk maar ik hoop dat we snel zwanger mogen raken, want dan maak ik de grootste klap niet mee. Pff gaat zoveel in me om :s .
Sorry dames maar even totaal ego want hoeveel klappen kan een mens opvangen??? Vorige week zelf VMK, Gister te horen gekregen dat het zoontje van me beste vriend overleden, hij leed aan MSA (SMA) 1 van de twee. En gister op zijn derde verjaardag is hij gestorven, hij kon niet meer zijn lichaampje was op! Hij heb moedig gestreden en de strijd verloren... Ik ben zo ontzettend verdrietig. Zo klein zo weerloos zo ontzettend ONEERLIJK.. Pff sorry, ben echt helemaal kapot
Zethuu Ja, ik mocht al beginnen omdat ik al 3,5 kilo was afgevallen.. Ik ben vandaag ongesteld geworden, en ik begin zondag met slikken... Ik had nog wel een vraagje aan jullie dames. Nu heb ik bruine afscheiding, het is niet zo dat ik al bloed krijg. moet ik vandaag ook meetellen en dan zaterdag beginnne met clomid?? of is het zo dat je eerst echt bloed meot zien en dat je dan moet beginnen met tellen??