PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mars meissie.. heel veel sterkte.. en neem een heeeele grote afstand van het forum.. even tijd voor jezelf meis.. zoveel kan je niet aan :(:( sterkte mop

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Mars, nogmaals Ik heb het je al meerdere keren gezegd: Vind het echt heel erg voor je.
    Als je wil hoef je het me maar op msn te zeggen en dan laat ik het de dames hier wel even weten. Naar maar flink afstand van het forum!

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    allereerst tante mars:

wat een week heb jij achter de rug zeg!! :cry: ik hoop zo voor je dat bij de volgende fm toch wat te zien is! ben er namelijk ff stil van! al een hele moeilijke week en dan ook nog eens dit nieuws. heel veel knuffels meid!

de rest ben ik ff vergeten sorry :oops: :oops:

hier snap ik weer niks van mn lichaam. gisterochtend best wat bloed verloren en daarna is het weer gestopt. gisteravond nog een beetje bruin en dat is het. heb ik nu spotting gehad of is het wel een ongi geweest?? ik snap er niks meer van. ik was het zelfs zo zat dat ik in staat was de gyn te bellen om wat voor te schrijven dat het nu een keertje wel doorzet. ik wordt hier echt zo gestoord van. je sleept continu tampons en inlegkruisjes mee en dan denk je yes ik ben ongi maar nee hoor dan stopt het weer :evil: :evil: :rolleyes: :x ggggrrrrrr. we zullen wel weer zien.

grtz en knuffels voor iedereen die het nodig heeft,

suus

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: Lijkt me echt lastig als je telkens een beetje verliest, maar dat het niet echt doorzet. Ik zou dan ook de neiging krijgen om de gyn te bellen. Die neiging heb ik al een beetje doordat ik zo lang moet wachten op de volgende ongi.

Heb jij trouwens een link van dat artikel van je gyn over afvallen en zo?

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey zethu ik zal s kijken of ik m kan googlen voor je.

frtz suus

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    zethu: gevonden hier komt ie:

http://www.medischemallemolen.nl/index. ... Itemid=200

ik ben onder behandeling van het radboud en zo te zien aan het artikel is dat helemaal niet verkeerd. mijn gyn is toevallig de heer kremer die ook in het artikel wat dingen verteld.

ik hoop dat je er wat aan kunt hebben misschien.

ik heb nu trouwens weer wat bruin/rood verlies.......ben weer benieuwd.

grtz suus

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Zethu, idd heel gek dat het in ieder ziekenhuis weer anders gaat. Mijn gynaecoloog is ook gewoon mijn fertiliteits arts, ookal zo apart. Maar ik ben er blij mee, want we kunnen heel goed met hem.

@ Mars, jeetje meis ik krijg het er koud van.. Je moet in 1x zoveel verwerken. Ik vind het zo verschrikkelijk voor je :( .. Maar hou vol lieverd! En blijf geloven, houd hoop dat jullie ook een kleintje mogen krijgen. Het helpt mij om "gewoon" door te gaan en te blijven geloven dat we alles vergeten zijn wanneer we eindelijk zwanger mogen zijn. Ik leef echt op de automatische piloot, want anders zit ik ook met die gedachte om uit het leven te willen stappen.. Het is allemaal niet niks.. En vooral niet wanneer je zoals jullie in 1x zoveel tegenslagen moet verwerken en het verlies van een kindje :( .. Maar houd hoop!!

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,
    ik kwam dit gedichtje nog tegen in mijn documenten op de pc. ik vind m echt mooi!!

Ik mis je toch

Ze zeggen dat als ik teveel aan je denk, dat je dan niet komt. Dus ik denk niet aan je. Tenminste, dat denk ik. Ik ben blij, ik zing en dans, ik feliciteer iedereen, en gun het anderen zo. Ik doe leuke dingen, drink mijn wijntje, eet veel bloederige dingen en lekker veel met rauwe kaas. Ik ga op stap tot in de late uurtjes, zeg dat ik zo van mijn luxe vrije leven geniet. Ik denk vooral niet aan jou.

Ik richt me op van alles en nog wat. Die kast moet maar eens opgeruimd, en wat is die gootsteen vies zeg. Die muur kan wel een verfje gebruiken, en wat moet ik ook alweer allemaal doen voor mijn werk? Ja, doe vooral van alles zeggen ze, en weet je wat je vooral niet moet doen? Eraan denken! Slecht hoor. Eraan denken. Dus ik denk er niet aan, vooral niet aan jou.

Ik hou me groot, hef mijn hoofd. Ga naar de drogist en sla maar weer eens in voor deze maand. Had ik deze week niet een feestje? Goh wat fijn.. Heb wel zin in een mojito. En ja, de vakantie is toch al geboekt, eigenlijk wel praktisch zo. Ja.. Het komt eigenlijk wel beter uit zo.. Hoe plan ik mijn agenda vol genoeg? En waaraan kan ik allemaal denken? Want dan denk ik vooral niet aan jou.

Maar dat gaat niet.. Want voor hetzelfde geld was je er nu al. Dan wist ik al hoe het moest, had ik je al eens in bad gedaan. Had ik je al vol trots getoond aan iedereen die je wilde bewonderen. Had ik met je gewandeld buiten toen het gesneeuwd had. Had ik ‘s nachts naar je gekeken als je sliep. Had ik je geknuffeld en geroken. Maar dat kan niet. Ik mag zelfs niet aan je denken. Want dan kom je niet. Zeggen ze..

Maar ik mis je toch.

en net weer wat rood bloed gehad. heb nu voor de zekerheid maar een mini-tampon gepakt. kijken hoe het nu gaat. volgens mij als dit zo een paar dagen is dan ben je denk ik wel ongi. of toch niet???

ggggrrrrrrrr ROTPCO!!
    grtz suus

9. MyPrecious

Mijn gyn zag mijn bloedverlies niet als ongie.. Dus ik weet het niet bij jou :( ..
    Dikke knuffel voor jou Suus

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: tnx! Zal ik de volgende keer de gyn eens onder haar neus schuiven.

@ mp: ik vind het ook idioot dat het overal anders gaat ja. Het zal wel ergens goed voor zijn.

@ gedicht: had hem al eens gelezen, maar het blijft enorm mooi. Ik zou hem graag op mijn hyves willen zetten, maar aan de andere kant hoeft ook niet iedereen te weten dat wij voor kinderen bezig zijn.

11. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    haha nee idd ik had m ook graag op mn hyves gezet. niet iedereen weet ook van onze kinderwens dus ik doe het ook maar niet.

hier sinds gisteravond meer bloedverlies yes yes yes. ff een vies detail maar ik had in 2 uur tijd een minitampon vol en heb stolsels en zo (excuus). dus ik ga er maar nu toch echt vanuit dat ik ongi ben geworden!

grtz suus

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    YESSSSSSSSSSSSSS. Na hoeveel dagen was het bij jou?

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik hou gewoon 15 april aan want toen is het rood ook al begonnen dus dan zou ik op een cyclus van 60 dagen zitten. of tenminste die heb ik nu dus gehad. net was het weer wat minder helaas. alleen een beetje bruin weer. kun je nagaan hoevaak ik ff stiekem ga kijken. erg he zoiets. maar het is gewoon dat ik het een beetje zat ben/was. haha.

ga jij nog wat leuks doen vandaag??

grtz suus

14. MyPrecious

Wat een gedoe hé suus.. Ik herken het allemaal.

Hoe gaat het met afvallen bij jullie dames?

Hoop dat jullie wanneer jullie de mmm ook ingerold zijn, snel en goed geholpen gaan worden. Dan heb je niet zoveel stress meer.

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Tante Mars; Wat een vreselijk nieuws zeg, kan me heel goed voorstellen dat je even helemaal kapot bent.
    Meis doe rustig aan en een hele dikke knuffel vanaf hier.

@ Suusje; Heel herkenbaar, zodra er hier iets roods te zien is zit ik ieder uur op de wc, haha.
    Goed dat het nu wel doorgezet is en ik hoop dat het straks gewoon weer rood is ipv bruin.
    Zo frustrerend he, dat bruinverlies..

@ All; Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.

@ Hier; Vandaag 4e dag Primolut, moet zeggen dat ik behoorlijk last van bijwerkingen heb, heb echt enorme stemmingswisselingen en ik ben steeds enorm misselijk als ik net een pil heb ingenomen.
    En ik voel de hele tijd mijn rechter eierstok, maar daar kon ik niets over vinden in de bijsluiter, dus weet niet of dat normaal is?
    Weet ook niet of het van de Primolut komt.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden ik kom even snel mededelen dat mijn laptop het begeven heeft.
    Ik verveel me dood zonder dat ding pfff! ;)
    Ik hoop dat ik hem snel weer werkend heb! Morgen komen ze hem hopelijk ophalen om hem na te kijken. Ben nu mijn broer over aan het halen dat ik een laptop van hem kan lenen zolang. ;) Dus jullie zien me wel weer verschijnen!!

Nog even snel een heeeeele dikke knuffel voor Tante Mars...... Sterkte meid!!!

Tot snel hopelijk!

17. MyPrecious

Hé Anja, jij loopt een dag voor op mij! We gaan dus straks ook bijna tegelijk beginnen met de clomid! Ga je straks ook tempen enzo?
    Ik heb dit x geen bijwerkingen, vorige keer was ik doodmoe. Maar misschien komen de bijwerkingen nog. Ik hoop dat de primolut tenminste maar wel zijn werk doet.
    En hoeveel clomid heb jij gekregen? Ik heb 15 pilletjes clomid gekregen.

@ Duchess, ahh wat kut van je laptop zeg. Hopelijk kun je snel weer meekletsen of mag je die laptop lenen ;) .

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: 60 dagen, pfffffffff dat is wat he. Maar ik zou er voor tekenen. Nu is de tweede keer dat ik er weer overheen ga. Ik ga zelfs over mijn langste cyclus heen nu. Ik heb hem vandaag iig ge-evenaard.
    Ik wil ongi worden!

@ mp: Ik ga morgen weer op de weegschaal staan, maar heb het gevoel dat ik deze week niet zo veel kwijt ben. :s

@ anja: sorry over medicatie kan ik niet meepraten. Nog niet iig. Wel balen dat je zoveel last hebt van bijwerkingen.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Oops, niet in de gaten gehad dat er een volgende pagina was. Ff verder met mijn reacties dan

@ duchess: balen hee, je laptop kapot. Hoop dat je broer je er een kan lenen.

20. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Tante Mars: nogmaals heel veel sterkte met alles!!!!!

@Suusje: ik heb net het filmpje gekeken op youtube... de tranen stroomden over mijn wangen, wat ontzettend mooi. Net als het gedicht!
    60 dagen!! Inderdaad lang, maar waarschijnlijk heel herkenbaar voor een aantal van ons...

@ anja: Balen dat je zoveel last hebt van de provera. Ik heb net een kuur achter de rug. Ik nam de pilletjes na het ontbijt in en had geen last van misselijkheid ofzo, tegen mij werd gezegd dat je ze in ieder geval niet op nuchtere maag in moet nemen.

@duchess: hopelijk ben je snel weer van de partij!

@all: gisteren ongesteld geworden na een kuur provera (netjes 3 dagen na de laatste pil). nooit verwacht dat ik blij zou zijn met de rode duivels :D Had gisteren een soort hormoondip denk ik. Ik voelde me zo down, had nergens zin in.
    Morgen moet ik beginnen met clomid. Ben heel benieuwd hoe dat gaat vallen, want het is de eerste keer. Ondertussen toch ook maar aan het afvallen begonnen. Ben niet veel te zwaar, maar die paar extra winterkilo's mogen er toch wel af.

Deel Deze Pagina