goede morgen dames @debby weer terug...en gelukkig heb je het heel fijn gehad... donderdag toch spannend.. nou ik ben moeten stoppen met spuiten en slik nu al 4 dagen prevera ik had al overstimulatie dus deze ronde weer niks,, ik wacht echt op je... @duchess lijkt me dat je beebje ging draaien en dat je eerder het kontje vasthad hahaha leuk... @nicky sterkte met de peetoom van je man!!!!!! en klus ze.... hier gister niet geweest lekker de hele dag gehangenop de bank we waren ook pas gisterochtend 7 uur thuis was zo gezellig bij die vriendin van mij hahaha.. me been is ook weer genezen moet vandaag nog broxil slikken en dan ben ik ervan af gelukkig,ga vandaag ook weer werken..en daar heb ik helemaaal geen zin in.. xxxcindy
@ cindy: het zijn hormonen he, en iedereen reageert er anders op. Maar je kan best chaggie worden van de provera lijkt me. @ Nicky: lijkt me idd best wel confronterend als je daar op bezoek gaat en ziet dat hij niets meer kan. @ provera: ik had erg veel last van duizeligheid toen. @ nicky: jee zeg, pregnyl voorschrijven om af te vallen? Dat zou toch niet mogen kunnen??? @ duchess: het verschil tussen provera en primoluut is dat mocht er toch sprake zijn van een zwangerschap dat het met primoluut een kleinere kans heeft om te overleven. Primoluut is dus ook een heftiger middel dan provera. @ mendiey: ik moest 8 kilo kwijt zien te krijgen voor ik geholpen werd. Maar bij mij ging het er sneller af als verwacht. @ minnie: het was toch dat je 3-7 dagen na laatste pil je ongi kon verwachten? bij mij was het dan pas dag 7 dat het doorbrak. Ik hoop wel voor je dat het snel doorbreekt hoor! @ Debbie: welkom terug! Hoe was het? Niet veel te melden hoor. Behalve dat ik 3 december weer een soll-gesprek heb @ mendiey: niets onderzocht bij je vriend? En dat terwijl je er al zo lang loopt? Heel gek hoor. Ik zou ergens anders heen gaan... @ sylcor: een eitje kan springen vanaf 20 mm. @ duchess: denk idd dat het de kleine is geweest. @ hier: heftig weekend gehad. zaterdag avond smaakte de wijn me een beetje te goed. ben doorgegaan tot de eerste trein. En was gisterochtend dus ook pas om kwart voor 11 thuis. Hele middag geslapen, maar ben alleen gisteravond ff uit bed geweest. Amper op internet gezeten daardoor.
Heeey meiden! Nicky, sterkte met je peetoom @duchess; ohh wat grappig dat je de kleine van buiten af gevoeld heb @debby; welkom terug!!! @zethu; zoo lekker los gegaan dit weekend zie ik Vanavond naar het stadhuis om de baby te erkennen, heb vorige week de aktes al op laten maken, dus we hoeven ons alleen even te legitimeren en een krabbel te zetten en dan is dat ook gebeurd. Net de gebruiksaanwijzing van de Stokke gelezen en alle onderdelen bekeken en schoongemaakt.. Ik dacht dat ik die wagen nooooiit ingeklapt zou krijgen.. laat staanuitgeklapt.. maar na een uur lukte het.. Had de verkeerde hendel *bloost* De hond is trouwens bang voor de wagen.. begint heel hard te piepen als ik langs rijdt of er mee bezig ben.. Haha, dat ding is dan ook wel heel groot.. zou ook gaan piepen als ik zo'n klein hondje was En gisteren weer geluisterd naar de beeb met de Angelsounds.. en de beeb lag erg dichtbij.. en toen kreeg ik een trap van binnen en waren we doof.. Volgens mij heeft ie recht op het apparaatje getrapt.. en dan hoor je toch een klap Toch apart.. na een poosje ga je geluiden onderscheiden (de beeb die langszwemt, het hartje, het beuken tegen de bmwand aan, het vruchtwater wat beweegt) en dan hoor je dus dat de kleine je schopt, maar je voelt nog niks.. echt heel apart ZO.. het is rustig hier.. niemand wat te vertellen?
Tummetje hoe bevalt de Stokke? Welke kleur isdie? Hihi ik ben ook wel benieuwd hoe de hond gaat reageren op een kinderwagen..! Ze is ook bang van een fiets. haha. Wat beschrifj je dat mooi trouwens! Lijkt me geweldig als je die geluiden allemaal kunt herkennen. Cindy kontje kan ook. Ik weet alleen dat het rond was en te groot voor een knietje bijvoorbeeld. Fijn dat je been weer genezen is enne, succes met werken!! Pff Zethu wat een weekend. NU maar even bijkomen denk ik? Haha. Zoo wat een rotweer hier zeg. Heb vriendlief maar weggebracht met de auto, laten fietsen door die regen is ook zo sneu!! T regent echt al de hele ochtend hard!!! De gracht hier waar we aan wonen gaat overstromen denk ik, zo hoog dat ie is! En in de stad ook zoveel straten helemaal vol met water. Pffff. Dat het maar snel stopt!
Wij hebben de rode stokke, op google kom je ze heel snel tegen. Er is maar één rode uitvoering, dus dat kan niet missen Voor de rest bevalt de Stokke wel hoor.. ben erg blij dat alles uit wasbaar is, beetje rare tic misschien.. maar alles moet gewassen worden En hij rijdt heerlijk! In de woonkamer dan hahah Alleen het begrijpen van de wagen en alle knoppen en hendeltjes dat is ff knudde.. daar moet je echt de tijd voor nemen. Zie mezelf al helemaal staan kutten op de parkeerplaats in de stad, de wagen niet uitgeklapt krijgen ofzo.. dat soort dingen Hier ook zo snert weer.. nu schijnt de zon dan.. maar in de stad waar mn vriend werkt (15km hier vandaan) staan de straten blank, en zij hebben automatische deuren, dus die laten steeds water naar binnen.. Dus daar zijn ze niet zo blij mee geloof ik
Haha handig van die deuren! Ja ik snap je goed hoor. Ik wil ook dat alles wasbaar is! Ik was zelf ook echt álles en voor de beeb straks al helemaal! Hier regent het nog steeds heel hard... al vanaf dat ik wakker ben (half 8).. het is nog geen seconde droog geweest! Pff nog een weekje... kan bijna niet meer wachten nu. Dit wordt een lange week hahaha. Ga maandag middag meteen shoppen denk ik.
haha tumm al volop aan het wennen achter de kwagen leuk man..haha duch het is echt shitweer jah hier staat achter ook alles onder water en het wil maar niet stoppen,hond kijkt me zo aan,van ik wil naar buiten haha echt niet met dit weer... en jullie krijgen gewoon allemaal meisjes,wat ik zeg haha jullie zullen zien...en 1 van jullie krijgt een jongen ben er alleen nog niet uit wie...hahaha
haha Cindy: Als ik uitga van wat ik heb gezien van me zus dr beide zwangerschappen. Krijgen ze allemaal een Jongen en ik een Meid haha. Me zus was bij de eerste totaal niet misselijk en had de zelfde nukken als mij en dat is een Meid EN bij de tweede heeft ze heel vaak met de WC pot geknuffeld en dat was een Binky hihi.. Ach we zullen zien als het maar gezond is he . Tum: Een stokke dus.. Ik zag vanmiddag nog 1 een gebroken witte. De wagen zelf vind ik wel mooi maar t lijkt me zo onhandig dat in elke kant van de (wandelwagen) zak een been moet. Wij zijn er nog altijd niet uit haha. Oh Regent het ?? Hier heeft vanaf 8 uur de zon geschenen maar daar in tegen hadden we vannacht storm tot WK 9 dus de pannen lagen weer raar te trommelen op het dak, hier en daar hoorde je wat door de lucht gaan. Maar verder vandaag prachtig weer
haha je was er toch al uit welke kinderwagen je wilde hebben ik denk dat je toch altijd wel een twijfel hebt niet?? mijn schatje vond de stokke ook geweldig toen ie net uit was maar ik vind hem eng als ze vallen vallen ze van een hoge afstand haha... maar hij is wel supercooll!!! tante kan je dat zonnetje even richting eindhoven/helmond sturen hahaha
Ja we waren er indd uit, maar dat was toen whaha. Nu niet meer, we hebben geen flauw id. Zonnetje komt die kant op hoor
Bedankt voor jullie reacties! Zethu dat is goed nieuws dat het sneller gaat dan je verwacht! We zijn vanmorgen geweest en gaat nu mannetje onderzoeken, ik moet nu een maand me tempratuur bijhouden omdat me cyclus nu zo regelmatig is en in die maand 3 keer bloedprikken, Januari mogen we weer terug.
Mars ik geloof daar niet zo in. Zou ook niet kloppen met de mensen in mijn omgeving trouwens! Mijn zus was heeeeeel misselijk de hele zwangerschap en heeft een meisje, vriendin van me is 8 weken verder dan ik en krijgt een meisje en is helemaal niet misselijk geweest. Mijn schoonmoeder heeft ook zon theorie trouwens. Ook hoe je buik groeit enzo. En of je puisten hebt. Ik geloof er allemaal niet in. Als ik schoonmama moet geloven krijg ik een meisje omdat ik misselijk ben en vooruit draag, een jongen omdat ik al de hele zwangerschap heel erg veel puisten heb. Zullen het er dan twee zijn?? Cindy als je denkt dat er iemand een jongetje krijgt.... misschien wij wel? Ik heb toch ineens het gevoel dat het een jongetje is, gek he... Maar niet echt heel duidelijk hoor.. Ik weet het echt niet meer. Nog maar 6 dagen wachten nu!! Volgende week maandag om 9.30... Mijn vader heeft gister te kennen gegeven dat hij toch wel graag wil weten of we een zoon of een dochter verwachten. Ben er erg blij mee. Ik had vorige week tegen hem gezegd dat ik het echt niet leuk vond, omdat ze er dan misschien wel via via achter kwamen (bijv: iemand die tegen hem zegt 'een kleindochter hoorde ik he!' of bijv mijn nichtje die tegen opa zegt dat ze een nichtje/neefje krijgt... een kamertje dat meer voor een jongetje/meisje is... kadotjes onder de kerstboom voor de beeb?? en ga zo maar door!!) ik had dus gezegd dat ik dat niet leuk zou vinden.. dat ik het veel liever zelf vertel.. En daar had hij over na zitten denken en hij vond dat ik daar toch wel gelijk in had! Dus maandag gaan we meteen vertellen of hij een klein zoon of dochter krijgt. Mendiey wat fijn dat ze toch je mannetje gaan onderzoeken!
@ Duchess, denk ook dat je het hoofdje gevoeld hebt hoe je het omschrijft wat geweldig hihi. Dus maandag weten jullie wat het geslacht is spannend. Wens jullie veel plezier alvast! @ Tummetje, goh wat klinkt dat geweldig zo'n angelsound! @ Babyhope, dan zal ik die jongen wel krijgen hahaha. Er denken echt heeel veel mensen dat die van ons een jongen is.
Neeeee meis dat meen je niet?! Jeetje zeg...hoe kan dat nou? Vorige keer had je toch 3 eitjes of zo? En nu ineens overstimulatie? Ik weet even niet wat ik moet zeggen, had het jou zo gegund, een mooi sinterklaascadeau!
Wat leuk Zethu, waar heb je een sollicitatie? Duchess, volgens mij was het echt de baby, heel vreemd gevoel he de eerste keer!! Verder las ik iets over kinderwagens uitproberen. Hahah, ik weet nog toen wij de kinderwagen hadden, dat ik het liefste en rondje met een lege kinderwagen in het dorp wilde gaan lopen. Maar mijn man vond dat wel een beetje een vreemd gezicht. Uiteindelijk heb ik hem overgehaald om 's avonds naar mijn zwager ens choonzus te lopen met de kinderwagen (leeg uiteraard ), zij wonen vlakbij ons. Ik was zo trots als een pauw :-D.
@ Debby, hahaha grappig met een lege kinderwagen rond lopen, maar kan me wel voorstellen dat je het dan heel graag wilt! En dat je zo trots als een pauw was natuurlijk. Lijkt me helemaal geweldig voelen als de kleine er eindelijk in kan liggen .
hey ladies mp ik weet niet ik heb het gevoel bij tante of jou haha dadelijk krijgen jullie allemaal jongens haha dan ben ik toch echt niet paranormaal aangelegd hahaha @debby ja ik had 3 eitjes ja toen je weg ging ik moest afgelopen maandag terugkomen en had ik dr kuijpers (chaggie vrouwtje) ze zag dat er niks was doorgegroeid. en begon meteen ben je aangekomen? ik zei ja ik hou veel vocht vast nou dan licht het aan je overgewicht.heb je pco heb je overgewicht,heb je overgewicht dan heb je pco.ben je afgevallen heb je nog pco.. dus liet ze me inplaats van 75 in 1 keer 112.5 spuiten..terwijl ik 6 dagen ervoor verhoogd had naar die 75.. ik helemaal overstuur door haar uitspraken...je kan het hier ook terug lezen hoor ik zal zo kijken vanaf welke pagina.. nu moest ik vrijdag dus weer terugkomen..bij dr ruis zelf(die ik al de hele cyclus had)en hij ging kijken en zag direct dat mijn eierstokken zo opgezet waren dat ik niet meer mocht spuiten (ik heb zelfs daar de provera in moeten nemen haha) links 18 eitjes rechts ong.14 toen zijn we gestopt met tellen.. omdat ik dus al opgehoogd had (wat hij niet wist)mocht ik niet meer ophogen anders moest ik ophogen naar 150 en dat deed hij toch niet... ik heb meteen in me dossier laten schrijven dat ik het er absoluut niet mee eens was,(drkuijpers)...en dat werd ook meteen serieus genomen.. hij zei ja nu heb je mooie eitjes maar TEVEEL en ik wil echt niet bij shownieuws komen zei hij haha.. dus zodoende maar ik ga even kijken vanaf welek pag ja...
hey debby op pagina 711 staat het verhaal van die dr kuijpers die me heeft laten ophogen en hoe ze me behandelde.. en op pagina 738 het verhaaltje van overstimulatie.... haha wat een gezoek zeg...
Hoi dames, Ik wil even laten weten dat ik zeer waarschijnlijk de komende dagen niet online zal komen. Vanmorgen te horen gekregen dat de peetoom van mijn man vanmorgen rond 7 uur is overleden. ik spreek jullie over een paar dagen wel weer. Groetjes Nicky