PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje Nicky, sterkte en gecondoleert!!

Debby ja heb het er net nog met vriendlief over gehad en die denkt ook echt het hoofdje. Heel apart en had helemaal niet gedacht dat dat nu al kon! Ik dacht rond 25-26 weken zullen we wel een keer wat aan de buitenkant voelen..... Ik voel heel veel nu aan de binnenkant, echt elke dag wel 10 tot 15 keer nu.. Maar dat er wat aan de buitenkant te voelen zou zijn had ik echt niet verwacht! Wel heel erg leuk, als ik er weer aan denk krijg ik helemaal kriebels. :)

MP hebben jullie al een afspraak voor de 20 weken echo?

Ik ben echt zoo benieuwd of het een meisje of jongen is... de hele zwangerschap gedacht van we zien wel, maar nu ineens ben ik heel nieuwschierig!!!
    Begin nu ook wel zenuwachtig te worden of alles wel goed is.. maar dat ik de beeb zoveel voel nu is volgens mij een goed teken. Nu nog hopen dat alles goed aangelegd is. :)
    En heb vreselijke drang om te shoppen, volgens mij ga ik echt los als ik weet of het een jongen of een meisje is. ;)

Debby, hoe was het nu in Disney??? :) Ben wel benieuwd hoor!! Met 'Leuk' doen we het niet hoor. ;)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nicky jeetje meid dat is idd wel heel erg snel he..
    voor jou en je man heel veel sterkte en gecondoleert met dit grote verlies meid....

@duchess haha lijkt me wel leuk ja om dat te voelen,ik vergeet nooit meer dat mijn beste vriendin zwanger was haha en dat voetje stak gewoon uit die buik en ikke kietelen jongen... maar zei schrok zo erg toen dat gebeurde dat ze helemaal omhoog sprong hahaha ik vond het wel leuk want je kon gewoon dat voetje vastpakken...

ik denk echt dat jij veel roze dingetjes kan gaan kopen,en natuurlijk heb je een beetje de zenuwen maar als er iets niet goed was meiss hadden ze het allang gezien!!!!!!
    haha shoppen jij hup hup...

xxxxx

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: ik was idd los gegaan afgelopen weekend. Ik heb lol gehad en dat is het belangrijkste
    Maar ik schaam me wel dat ik zoveel gezopen heb :(

@ duchess: ik heb de zondag eigenlijk al genomen om bij te komen. Maar moet zeggen dat ik het gister ook nog goed merkte hoor.
    Maar het gewone leven gaat weer verder he.

@ het weer gister: was echt erg ja. Hier in huis tocht het zowiezo nogal. En dat hoor je vooral als het hard waait.
    Gister waaide het zo hard dat er een geluid ontstond dat lijkt op dat van een stoomboot! Dus ik begon al sinterklaas liedjes te zingen, haha

@ mendiey: spannend, dan gaat het nu dus toch iets of wat beginnen voor jullie.

@ duchess: volgende week maandag dus he. Spannend. Ik weet niet of ik het die maandag al kan lezen, denk het niet.
    Kreeg gister een mail van het vrijwilligerswerk, maandag van 12.00-14.00 intro voor het SEH-project. Denk dat ik daarna ga sporten, en moet om 19.00 bij de reïntegratie zijn.

@ mp: hoe is het met jou? Ik zie je wel regelmatig reageren, maar zie je nooit iets over jezelf vertellen.
    Of heb ik daar over heen gelezen?

@ debby: ik heb een sollicitatie in het AZM op het hematologische lab (klinkt duur)
    Het is iig de richting van mijn studie én van mijn bijscholing! Dus ik hoop dat ik nu eindelijk de kans ga krijgen.
    Al ben ik wel heel realistisch en heb zoiets van: ik ben er al zo lang uit, de kans is minimaal.
    Ik heb iig mijn oude schoolboeken er wel weer bijgepakt.

@ nicky: sterkte. Mijn gevoel zegt dat het goed is dat het toch zo snel gegaan is.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy wat gaaf! Ik heb hier op het forum ook wel eens een foto gezien van een handje dat je echt door de buikwand zag steken, heel mooi!

Ik ga er ook maar vanuit dat alles goed is met de kleine, maarja, toch wel een beetje rekening ermee houden dat het ook anders kan zijn natuurlijk...
    De verloskundige heeft me iig wel verteld dat ik me niet snel druk moet maken. Ze vertelde dat het vaak voorkomt dat ze heel lang niks zeggen bijv, en dat veel mamas dan een beetje in de stress schieten maar dit schijnt gewoon zo te zijn omdat het een 'moeilijke' echo is..Ze zei zolang je niet doorgestuurd wordt naar maastricht is alles gewoon goed. :)

En roze? Wij denken allebei blauw hoor... gek he. :) Schoonmama denkt ook blauw!
    We zullen het zien. :D Ik heb echt geen voorkeur. 'Vroeger' wilde ik het liefst een meisje, maar nu vind ik het allebei heel erg leuk.

Zethu maandag een drukke dag dus! ;) Dan lees je het maar als je weer terug bent hihi.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: ik moet zeggen dat ik het de komende tijd vaak druk heb hoor. Vanmiddag moet ik bijvoorbeeld weer eens voor bloeddonatie (voor het eerst sinds 5 jaar)
    Morgen vroeg vrijwilligerswerk, en 's middags bijeenkomst daarvan (kom morgen dus ook niet online) donderdag een rustige dag. vrijdag is altijd een drukke dag voor me.
    Zaterdag met het NOD-forum uitje in utrecht. Zondag komt mijn moeder waarschijnlijk
    En volgende week heb ik donderdag ook al een drukke dag: fysio, sollicitatie en de 2e mex-griepprik

Maar is wel lekker om zo bezig te blijven hoor!

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo meiden,

even snel een berichtje want ben erg druk aan het werk op het moment. kon gister ook niet online komen.

vanaaf ga ik reageren op iedereen en alles!

gister was het dag 7 na de laatste provera pil. had gister wat roze en bruin maar het zette niet door. vandaag is dat bruine weer minder. het zet gewoon niet door dus baal echt vreselijk. heb gister wel de gyn gebeld en mag donderdag komen voor een echo om te kijken hoe en wat want ik wordt hier toch wel erg onzeker van en wil weten waar we aan toe zijn. als het vandaag of morgen doorzet is het natuurlijk mooi.

minniemouse

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dan doe ik de minnie-wordt-ongi-dans!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zethu fijn zo'n drukte! Ik houd er normaal ook wel van. Nu trek ik het alleen echt niet..

Minnie, wat vaag zeg,...!
    Ik heb zoiets vaak gelezen op t forum, maar ik heb dat zelf nooit gehad..
    Bij Primolut was ik altijd meteen 2 dagen na stoppen ongesteld. Maarja dat zal dan wel komen omdat hij heftiger is, zei Zethu een paar dagen geleden?
    Wel vaag vind ik.. Hopelijk wordt je toch snel ongesteld.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ minnie: ik heb eens nagekeken, ik had op 2 juli de laatste provera, en werd pas op 10 juli ongi...

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Buikfoto van 18 weken. :D (alweer bijna tijd voor een nieuwe dus!)

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En van de voorkant! Met duidelijke streep.:p

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    mooi buikje!

whaaa, ik heb hier voor het eerst in mijn leven een engelstalige sollicitatiebrief geschreven!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat goed van je Zethu! En waar is die voor? :D

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Medtronic (een Amerikaans medisch bedrijf) Die zoeken een Clinical Study assistant.

tja moet alle opties open houden he. En dit is werk wat ik echt heel leuk vind.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@tante mars; de stokke voetenzak heeft speciale ruimtes voor de beentjes, dus dan is het wel te doen. In de reiswieg heb je er niet zoveel last van hoor, leg de beeb gewoon wat hoger :p
    Maar tot nu toe vind ik hem echt een aanrader hoor! Maar ik hou dan ook wel van aparte dingen :p
    @debby; haha, ik wil het liefst ook een rondje buiten doen hoor! Maar dan stuurt mn man me naar het gekkenhuis heeft ie gezegd :p
    @cindy; ik denk dat ik dan de jongen krijg hoor :p hahaha
    @nicky; ohh gecondoleerd meis.. veel sterkte!
    @zethu; ja ach..kan een keer gebeuren toch? je hebt toch niemand kwaad gedaan?
    @minnie; ohhh wat balen zeg.. hoop dat het doorzet meis!!!
    @duchess; wow, wat een mooi buikje al zeg!!! en nog helemaal gaaf! Helaas heb ik een hele dunne huid, heb nu al striae :(

Gisteren de baby erkent, we zijn nog geen 30 seconden binnen geweest. Akte nakijken, krabbel zetten en doei. Haha, had vorige week alles al geregeld, dus was alleen een controle voor R.

Vanochtend controle gehad in het ziekenhuis. Alles was weer goed! Ik ben nu overgedragen aan de verloskundige in het ziekenhuis ipv de gynaecoloog. Dus het was even spannend, want ik kende haar nog niet. Maar het is een vrouw van rond de 45-50 denk ik, en erg lief. Veel uitgelegd, redelijk lange echo gehad (voor wat we gewend waren bij de gyn dan), en het hartje geluisterd. Alles zag er goed uit, de kleine draaide steeds weg als we wilden kijken..
    Moest mezelf wegen.. weer 2.4kg afgevallen.. maar ik schrok toen ik op de weegschaal ging staan!!! 220 gaf dat ding aan.. Dus ik schaamde me dood hahaha, zegt die vrouw.. oh ja.. hij staat op ponden (lbs) want ik had net een engelse vrouw als patient :D Dus ik schrok me dood van het gewicht :p

Ja... verder niet veel nieuws.. net boodschappen gedaan en wat cadeautjes gehaald voor mn moeder.. en dat was het.. zo ff de hond uitlaten en dan ga ik even een tukkie doen...heerlijk zo'n vrije dag

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess wat een mooi buikje zeg!!!haha leuk

@zethu goed van je (engelse solli)..succes meid..

@tummetje haha ja dan zal je wel schrikken jah..en wat goed niet meer bij de gyn..maar de vlos spannend!!!!

@hier ik heb buikpijn van de provera en lijkt wel of het niet wil doorzetten..maar ik moet nog 3 dagen slikken dus ja duurt nog wel even,,maar het gevoel is er al hahahaha

minnie ik heb net ook een danje voor je gedaan hahaha!!!!!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zo, 1 persoon heeft al verbeterde versie van mijn Engelse brief gemaild. Nu de 2de nog.
    Ik wil toch wel een goede indruk achterlaten daar. En ik weet dat mijn zinsopbouw niet altijd klopt in het Engels...

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Zethu. :)

Tummetje alles goed dus met de beeb? Krijg jij nu meer echo's dan 'normaal'?
    Hihi grappig van die weegschaal, kan me voorstellen dat je schrok. ;)
    Weer afgevallen, jee. Gaat het verder al wel beter met je?

Ik heb idd nog geen striae.. Maar heb van mezelf een erg elastische huid. Ik verwacht ze ook niet vroeg, misschien op het eind,d at weet ik niet. Maar mijn borsten zijn onwijs snel 2 cupmaten gegroeit en daar is ook niets te zien. Maarja je weet het nooit natuurlijk. ;)

Cindy hopelijk doet de provera zijn werk goed bij jou!! :)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey....

Verveel me....

Hoe is het hier???

Striae...klein beetje...vooral op het eind door een verkeerde beweging..ik viel van de trap en ving mezelf op..voelde het gewoon scheuren...is dus een dikke scheur van wel 5 cm lang....

Groetjes,
    Miranda

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; jup, ik krijg schijnbaar meer echo's.. weet niet of ik er een aparte rekening van krijg.. hoop het niet.. maar volgens mij doen ze het hier in het ziekenhuis standaard. Mn schoonzus heeft ook zoveel echo's gehad. Meer kiekeboe-momenten naar ons kleintje :D

Striae.. ik ga er maar vanuit dat ik eruit zie als een rood met roze zebra.. dan kan het alleen maar meevallen.. maar ik vrees het ergste.. op de zijkanten van mn borsten zitten ze ook.. alleen daar zijn ze wit.

Deel Deze Pagina