PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Haha...wij zijn getrouwd was ik 12 weken zwanger..... dus ook burgerlijk...

wilde toch wel trouwen...en toen kwam er familie naar nederland die anders niet zouden komen...dus tsjah...2 vliegen in een klap...lekker trouwen! En ook al is het niet groot, of duur, het kan toch eheel leuk zijn hoor!! Wij hadden trouwens onze eigen auto...en geen bloemen op de auto...goedkope ringen...goedkope jurk...leen schoenen hihi...pak was wel nieuw,maar niet duur en kan opneiuw gebruikt worden (helaas al 2 keer begrafenis) en nieuwe schoene voor ventje...die nog steeds overal voor worden gebruikt dusseuh...

Bloemen weet ik niet maar waren ook niet zo heel duur...Corsages en mijn boeket...

Kapster en visagie...waren bij elkaar maar 80 euro...dus niet duur!!

Eten en dingen erbij..hebben mijn mama en papa betaald...dus weet ik niet...

zaaltje was euhm...moet ik om liegen watn weet eht niet meer...denk 17 euro pp...voor ongeveer 60 man...

En dan de fotograaf die was het duurst na mijn jurk...500 euro...(en toch ben ik er niet tevreden over...heb er spijt van gehad......)

Debby, gewoon ff een dikke knuffel meis!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Miranda! En klinkt wel als een geslaagd feest jullie bruiloft :D.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh jah!! Ben de hele dag maar 4 keer misselijk geweest....en heb zo een lol gehad in mijn prinsessenjurk!!

Zal ff kijken voor een fototje...

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat mooi! En nu weet ik ook hoe jij eruit ziet :D. Ben ik al vriendjes met jou op Hyves? Ik zoek je morgen wel even op anders, ga nu even op de bank hangen...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hang ze!

hahaha lig in een deuk hier...kleine komt me wat geven...ikke kijken...zijn het piepers! Heeft ze uit de kelderkast die op een kiertje stond de zak leeg gehaald hahaha...dacht dat ze aan het spelen was met haar blokken.....

Ben haar naar bed brengen....en dan hopen dat ventje (ja alweer opgeroepen vanavond...terwijl ik ei heb.... :( ) snel thuis is....

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wauw Miranda wat zie je er mooi uit. :) Mooie foto ook!

Hier even denken..
    De kapper&visagie heb ik al afgesproken, gaat me 45 euro kosten incl proef make up en kapsel!! Ben daar super blij mee! ;) Moet wel zelf speldjes kopen en foundation, dus zeg dat het me in totaal 65 euro gaat kosten.
    Fotograaf regelt mijn vader, vriend van hem is fotograaf. :) Geen idee of ik daar wat voor moet betalen..
    Ringen hebben we al, laten we wel even weer netjes maken! Dat kost geloof ik een tientje, haha.
    Mijn broer is banketbakker dus die gaat de bruidstaart voor ons maken. Mijn zus is super creatief en heel erg goed met de computer, dus die ontwerpt de uitnodigingen!
    Catering hebben we het gister over gehad, wordt een turkse catering, meisje op turkse les heeft hier vorig jaar de catering van gehad voor 200 personen was ze 500 euro kwijt! Wij nodigen ongeveer 60 personen uit.
    Drank halen we zelf!
    Feest vieren we bij mijn oom en tante die hebben hun huis onderkeldert met een grote bar en muziekinstallatie etc. :)
    Auto mogen we de auto van mijn oom voor gebruiken, wil wel bloemen maar heb eerlijk gezegd nog geen idee waarop ik moet rekenen!

Mijn jurk zeg maar 200-250 euro. Wil iig uiterlijk 300 euro uittrekken voor jurk, schoenen en sieraden. Hoeft allemaal niet duur te zijn vind ik.
    Pak van vriendlief trekken we ook 300 euro voor uit maar ik vrees dat dat wat meer gaat worden. Zeg 400.

Dan zitten we op ongeveer 1500 euro! Wauw dat valt me ff mee!!
    Dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik het een beetje uitgerekend heb... maar ik zal wel wat vergeten zijn. ;)
    Moet ons iig wel gaan lukken...! Ben meteen weer opgelucht! haha.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lukt wel...als ik het zo lees...de aller grootste uitgaven zijn de zaal (bij jullie gratis) en de jurk......

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ik ben weer te stresserig. :) :) Valt idd echt wel mee.... Ik was alweer bang dat het niet ging lukken maar dit gaat met gemak lukken volgens mij. :)

Onze buurvrouw is zwanger vertelde ze vanavond...
    Weet je nog waar we het laatst over hadden? Dat je het mensen in de MMM veel meer gunt?
    Nou heb echt een raar gevoel nu.
    Een tijd terug (vlak voordat ik zwanger werd) heeft ze een miskraam gehad... zwangerschap was een ongelukje.. na de miskraam is relatie ook stuk gelopen. Nu is ze weer zwanger, 13 weken. Van iemand anders als ik het goed begrepen heb, diegene is er vandoor gegaan. Ze wordt dus alleenstaande moeder.
    Hoewel ik het best leuk vind, heb ik er gewoon een rotgevoel bij. Wij moeten zoveel moeite doen en zo iemand wordt gewoon twéé keer achter elkaar zwanger, per ongeluk...
    Bah... moest het echt ff kwijt... tis een hele aardige meid, en kan t goed met dr vinden, gezellig kletsen... maar dit ligt me gewoon niet lekker!!!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen deze morgen!

Zijn er vandaag nog spannende dingen te gebeuren? Ben het even kwijt....

Ik moet vandaag om 11.00 uur naar de bedrijfsarts. Ik ben heel erg benieuwd en toch wel een beetje bang. Je leest hier op het forum nou niet al te leuke verhalen.
    Nu heb ik het voordeel dat mijn moeder mijn baas is en ik niet voor een vreemde werk. Dus al zou de bedrijfsarts vinden dat ik moet werken, heb ik altijd nog mama en vriendlief achter me staan...
    Maargoed volgens de fysio nemen ze me wel serieus want zij zei dat die mensen daar echt wel weten en zien wanneer iemand echte BI heeft. Het enigste waar zij bang voor was was dat ik veel pijn zou krijgen na het gesprek want volgens haar worden er dingen gevraagt als je been 10 x optillen enzo... en als je je bedenkt dat vriendlief mijn broek aan moet doen sochtends omdat het mij niet lukt door de pijn... tsja....
    Maarja we zullen het zien. Ik heb het nooit zo op zulke dingen, maar vooral door alle bangmakende verhalen hier op het forum, haha.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ahaa duchess, succes bij de BA geen ervaring mee.

Ik ga nu dedokter bellen, ga dood van de buikpijn:(

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gadverdamme, over een uur bij de Verloskundige wezen :( ..
    Houd het dan nooit op, de dokter wou zich er niet in moeien omdat t allemaal al zo moeilijk is gegaan.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He bah Tante. :( Watvoor buikpijn voel je precies?
    Hopelijk is het niets ergs! *knuff*

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ik weet het niet, gister had ik ineens een harde buik ff weg weer een. Ik zei toen tegen me vriend t lijken wel weeenm, ja weet ik veel.. Maar het zit links, tis zo niet verrukkelijk... Tis gewoon niet uit te leggen.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He bah.. Ik ga voor je duimen dat het niks is... Hoelaat moet je naar de VK?

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

heb een beetje terug gelezen dus ga proberen overal op te reageren:

@miranda: mooi een eitje die wil springen! jammer van de man zijn werk zul je altijd net zien. hoop dat het nog is gelukt!

@cindy en duchess: trouwen is leuk!!! :)

@zethu: hoe is het met jou?

@nicky: gecondoleerd!! veel sterkte!

@mars: succes bij de vk!

@rest die ik vergeten ben sorry!!!

@all: ik mag zo dadelijk naar de gyn. weet niet wat ik ervan moet denken hoor. heb wel helderrood en slijm en alles maar zzoooowww licht maar. niet zoveel bedoel ik. en het begint in de ochtend met bruin en dan wordt het steeds meer en rood en slijm.

als ik morgen tijd heb zal ik vertellen hoe het was want moet straks gaan werken dus heb dan geen tijd helaas.

minniemouse

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie ik denk dat je gewoon ongesteld geworden bent maar een dun baarmoederslijmvlies hebt. Dan is er niet zoveel om af te breken.
    Succes bij de gyn!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @duchess: ja dat hoop ik dan ook maar. bij de laatste echo was het iets van 6 a 7 mm. we wachten af.........heb de clomis al in huis en dan moet ik als eerste dag dinsdag rekenen want had toen rrod met wat stolsel en slijm.

@nicky: zie dat je online bent. hoe is het?

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Mooie foto's meid!

@bruiloft: Hier 2 jaar terug getrouwd, ook geen dure bruiloft geweest maar wel super mooi! Ik had geluk met de jurk want de zaak waar ik hem heb gekocht ging er mee stoppen (de eigenaresse tenminste) en was voor nog geen 700 euro helemaal aangekleed. Schoenen had ik er niet bij maar die had ik nog thuis staan en die heb ik maar 3 uurtjes aangehad, ben daarna over gegaan op de gympen (ziet toch niemand). Manlief is bij de C&A een mooi pak gaan halen, was iets meer dan 100 euro kwijt. Feest hebben we thuis gehouden. Tent en vloer en wc wagentje gehuurd. Eten kregen we van pa en ma. Auto was gratis. Fotograaf maar 75 euro. Ringen 600 en dan natuurlijk nog het gemeentehuis. Bruidsboeket en corgases kregen we van een tante van mij. Al met al waren we zo'n 2500 euro kwijt en een TOP dag gehad! Oja, uitnodigingen heb ik zelf gemaakt op de pc.

@hier: Hier alles rustig. Tijdje geleden dat ik online ben geweest, heb wel tussendoor wat bijgelezen. Morgen crematie :( Maarja dan hebben we het ook weer voor een groot deel achter de rug en zaterdag hebben we lekkere afleiding met 3 verjaardagen!!!
    Gister weer naar Geertgen geweest voor slide onderzoek. Dit was allemaal goed. Als ik 10-12 niet ongi ben mag ik gaan testen. Is de test positief moet ik 3 weken daarna een afspraak maken. Is de test negatief dan moet ik meteen een afspraak maken. Mocht ik wel ongi zijn/worden dan moet ik op CD3 weer beginnen met clomid en dan op CD14 een afspraak maken voor een echo.
    Heb de laatste dagen wel een beetje steken aan de rechterkant, is maar heel even maar wel vervelend.
    Achja, laten we hopen dat ik 11-12 mag testen :D

Zo weer een heel verhaal.... Zit vandaag weer op school (half dagje).

Groetjes Nicky

Deel Deze Pagina