PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede

net zo spannend hoor!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie doet een eitje en zaadje wordt maar een mooi beebje dans

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

ff snel aanpassen voor ik een reactie op jou reactie kon geven he?

We dachten iig wel hetzelfde ;)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    waaaaah!! welke dag zit je nu eigenlijk?

Kei goed...lekker klussen dan! Hahaha teglijk met mij eisprong...laten we samen zenuwen aankomende 2 weken1!!! Knuffel meis...geweldig! was die cyste dus een ei!!

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik ga me toch maar eens wat doen in huis. Heb alleen bijzonder weinig zin :(

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zit nu dus op CD50 :-O! Het liefste zou ik de hele middag klussen, hahaha. Maar goed, vandaag hebben we geklust, morgen weer. Twee keer op een dag is niet nodig, toch???

@Miranda, oh grappig, dan lopen we nu inderdaad gelijk! Ik weet dus eigenlijk niet of die cyste een ei was, kan dat? Heb het wel gezien op het scherm, leek wel een skippybal zo groot :D.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    was bij mij ook! een eierstok was even groot bijna als die bal!! Haha dacht eerst dat het mijn blaas was...maar was dus ei....dus zou best kunnen!! En dat ze het voor cyste aan heeft gezien!

Hihi..als ik vandaag eisprong reken dan mag ik 12 december testen...jij ietsjes later dan..maar ik wacht morgen ff af wat ze zien met echo...

Snap niet helemaal waarom ik nu nog op echo moet..maar zal wel goed zijn...als controle ofzo...en ik wil een bloedtest voor waardes van progesteron...wil weten of die goed is!!

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    leuk leuk leuk!!!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat spannend he?! Ik moest bellen of mailen als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben geworden. Dus ga vandaag over 2 weken gewoon testen en bellen :D. Dus dat is dan voor jou, hahaha.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    het gaat allemaal goed komen met ons ik weet het zeker!!!!! ben helemaal hieper van mijn nieuws dat ik weer mag starten maar het nieuws van debby doet nog een hieper schepje erbovenop haha

ik moet ook echt even weer wat gaan doen hier. heb ook echt geen zin maarja....

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben helemaal niet meer in staat om ook maar iets te doen, hahaha. Ben helemaal hyper!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi debby..ik krijg spontaan ook meer hoop voor deze ronde...moet ik eigenlijk niet doen..want dan is het zooo een teleurstelling..

zou leuk zijn een december kadootje....ach ja ik mag ook over 2 weken al testen...maar ga gewoon lekker wachten als ik dat volhoudt..ik hou vandaag aan....en dan langere LF eigenlijk zou ook moeten maar die doe ik niet hihi..

Moet er weer vantusse..meisje is wakker!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie heeft zichzelf een schop onder de kont gegeven en gaat nu echt even wat doen.....

morgen ben ik er weer heb het vanavond erg druk.

minniemouse

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby wat een goed nieuws!!!! :) Dan is deze ronde toch nog niet voor niets geweest. :) Wie weet is het strakjes wel raak, spannend zeg!!!
    Je weet he he, hier ook telkens geen resultaat van de Clomid en ineens een hele late eisprong en zwanger. ;) ;) Hoop het zo voor je!
    En ook voor Miranda! :)

Maakt me wel even verdrietig, nu Cindy nog. :( Volgende ronde ga ik echt voor je bidden Cin..!!

En debby ik ben dus niet gek, jij had dus ook dat je na het gesprek met de arbo arts ineens rust kreeg. :) Heel raar is dat. Hoop dat het zo blijft!!
    Ik durf ook gewoon ineens te zeggen nee dit doe ik niet, want dan krijg ik nog meer pijn. Dat deed ik eerst ook niet haha.
    Heb nu idd het gevoel alsof ik nu meer kan gaan genieten van de beeb in mijn buik!!!
    Maandag 20 weken echo... AAA :D

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess de gyn had wel gezegt dat het heftig kan zijn en ergens geloof ik het ook wel,want heb al 4 dagen ofzo super erge buikpijn net of ik nu al ongi ben maar dat ben ik niet!!!!

haha ja de eerste keer dat ik vlos zag staan dacht ik ook aan de flos van onze hond hahahaha...

@debby wat een goed nieuwssss haha ik dacht zeker dat je zwanger was jij met je WAT BLIJKT hahahahaha..super en ja 1 keer per dag is perfect ik zou overmorgen ook nog klussenpuur voor the fun hahahaha...

@minnie ook al zo`n goed nieuws vanaaf beginnen met de clomid succes meid en hopenlijk weer zo`n posi nieuws aan het einde van de maand voor miranda,debby,en jou ik volg jullie wel hoor...

@hier oh wat een goed nieuws vandaag allemaal duchess die zich lekker relax voelt(en moet voelen)..
    debby aan de klus
    minnie beginnen met clomid
    mgwc ook al aan de klus...
    zethu binnenkort een solli..
    tante met nieuwe tabletten..

minder goed nieuws tante met buikpijn ik met niks hahahahaha

sorry dat ik er net niet was maar was even boodschappen gaan doen haha

xxxcindy

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx duchess ik hoop het ook dat het toch snel gebeurt....

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad heel spannend! Zo vreemd ook, het idee dat er een eitje op springen staat!!!! En ik moest ook direct aan Cindy denken, voelde me even heel schuldig tegenover haar. Maar goed...ik moet eerst maar zwanger zien te worden, dat eitje kan misschien ook wel niet springen...

Ik had dat rustige gevoel mijn hele zwangerschap door, heerlijk! Gewoon lekker genieten en straks shoppen :D :D.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh Cindy, durfde het bijna niet te schrijven van mijn nieuws. Ik vind dat jij eerst mag OF wij samen :D.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie doet een: cindy het komt allemaal goed dansje. wie doet er mee voor cindy????

en nu danst minnie de keuken in en gaat aan het werk.......oei onweer hier..

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames dank je wel ik vind het zo lief van jullie...
    ik kan me hier dan ook helemaal goed thuis voelen hoor!!!
    deb je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, we zijn allemaal bezig met 1 ding en hoe raar ook van al het goede nieuws dat ik hoor hier wordt ik eigenlijk best blij van.. ik voel wel dat ik heel blij voor jullie allemaal ben ...
    jullie kunnen er tenslotte niks aan doen dat mijn ***lichaam niet meewerkt dat kan ik zelfs niet eens is gewoon de natuur denk ik maar...

sow het regent en onweert in een keer super hier en ik moet zo op de scooter hahahahahahaha ik hoop dat het snel weer stopt...

Deel Deze Pagina