PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Wat een vermoeiende dag zeg! Blij dat het weer achter de rug is.

@mmm: heb al een paar dagen vreselijke last van steken onder de buik, richting schaamstreek en ook alleen aan de rechterkant. Weet iemand wat dat kan zijn?

Groetjes Nicky

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: nee weet niet zo wat het kan zijn. een eitje door de eileider of zo? hoe is het gegaan vandaag? was het wel mooi zoals ome bert was?

knuffel
    minniemouse

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Het was helemaal zoals ome bert was en zoals hij het wilde. Ook bij de koffietafel was het zoals hij het wilde. Het mocht niet droevig en zo zijn van hem. Hebben een lopend bufet (koud/warm) gehad. De zoon van ome bert zijn vrouw had zelf de kist in elkaar gezet, was echt super mooi om te zien.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dat is wel heel erg aparts zo van die kist. en nu lekker weekend meid! gaan jullie nog wat leuks doen?

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga er weer vandoor. morgen ben ik er weer. vanavond weer erg druk met alweer een feestje.....

tot morgen allemaal

minniemouse

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hier nog nieuwtjes? Sorry heb niet kunnen bij lezen :)

Hier gaat het goed voel de kleine elke dag! Vraag me echt af hoe groot het nu al is kan me niet voorstellen dat iets in me buik zit wat groter is dan mijn duim ofzo :p .

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: we hebben morgen 3 verjaardagen dus lekkere afleiding. Hubbie zit nu op het dak, waren afgelopen week wat golfplaten vanaf gewaaid met die "storm".

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nicky over de steken..heb ik nu ook...zo een soort spierpijn trekkingen..is toch echt je ei wat groeit hoor!!

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Miranda: Maar dan snap ik het nog steeds niet (kan aan mij liggen....) :( want volgens de gyn zou ik mijn eisprong al gehad hebben.
    Ik was vanmorgen ook mega misselijk toen ik opstond. Na een tijdje zakte dat gelukkig wel.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sommige vrouwen hebben ook napijn van een eisprong!! ;)

MP haha ik heb dat ook! Kan me niet voorstellen dat de beeb groter is geworden..heel gek. Daarom plaatste ik die foto hier ook van dat beebje... toen ik die zag kon ik me niet voorstellen dat dat in mijn buik zat!!

Meiden ik heb echt een geweldig mooie kinderwagen, box en maxicosi gekregen!! :) Ben zo blij! :D
    Vooral met die kinderwagen, echt precies de wagen die ik wilde hebben! Een quinny 3 wieler met 3 luchtbanden.
    Ze is alleen het pompje kwijt en er is een knop af (om hem in te klappen) dus moet even gaan kijken of die los te verkrijgen zijn. Maar ben zoo blij. :D

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen!

Tussen de bedriijven door, meld ik me ook nog even. Moet dadelijk nog eten gaan koken, geen zin in, bij de gedachte alleen dat ik dadelijk moet gaan eten, draait mijn maag zich al om. Maar goed, genoeg geklaagd, tenslotte weet ik waar ik het voor doe.

Probeer tussen het werk door nog wel wat bij te lezen, maar dat lukt niet altijd, laat staan te reageren.

@Nicky: alsnog gecondoleerd, de uitvaart was mooi en helemaal zoals Ome Bert het wilde, zag ik?
    @Miranda: succes met klussen!
    @Suus: he wat **** dat je ongi nog niet op gang is gekomen, nu is het ook maar wachten tot je verder kunt.
    @Duchess: al goed voorzien qua babyspullen, zie ik! Leuk!

@allemaal: knuffel, fijn weekend en tot gauw!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Na eipijn kan idd ook heb ik 1x gehad.

@ Duchess, geweldig zeg! Je zou wel zeggen dat die onderdeeltjes los te verkrijgen zijn.. Hopelijk kun je die ergens vinden.

Fijn weekend meiden :) ga zo languit voor popstars!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sjoww,,, ik ben klaar bepakt en bezakt, richting Utrecht :D .

Tot vanavond

14. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Heey dames
    Ik heb een goed gevoel over mijn cyclus deze maand. Door het tempen denk ik toch dat ik een eisprong heb gehad.
    Ik hoop dat het een "goede" eisprong was:p en we hebben ook veel geklust.
    Ik zit nu volgens FF op 12 DPO. Ik hoop dat ik snel ongi zal worden (of niet maar dat is misschien wel erg optimistisch;))
    Hoop dat het in elk geval niet weer zo'n lange cyclus word.

groetjes flubjuh

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ minnie: ja ik ben ook blij dat mijn cyclussen zo kort zijn geworden hoor.
    Kost me wel meer maandverband en tampons, maar ik heb die onzekerheid niet.
    Het is overigens vandaag pas echt doorgebroken.

@ nicky: was het een mooi afscheid? Wat apart van die kist zeg.

@ Yvy: je laat toch geregeld wat van je horen hoor. Al is het maar 1 keer per week.
    Fijn dat je weer een update kwam geven. Ik hoop dat het snel minder druk wordt voor je.

@ tante: je bent al onderweg, maarre, ik zie je dadelijk wel!

@ flubjuh: spannend zeg!

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Zethu: Het was zeker een mooi afscheid. Via een beamer werden er foto's geprojecteerd op een groot doek achter de kist. Er werd muziek van K3, Marco Borsato, Nick & Simon en nog een paar gedraaid.
    Het was wel mega druk, want er moesten zelfs mensen staan!
    Mooier kon het gewoon niet!

@Hier: Gister is me toch iets overkomen! Ik geloofde echt dat 1 van mijn tepels eraf vroor zoveel pijn deed die. Echt vaag.

@Vandaag: Zodadelijk hubbie wakker maken en dan de boodschappen doen. Rond 10.15 uur naar de eerste verjaardag.

Ik spreek jullie misschien vandaag en anders morgen wel weer.

Groetjes Nicky

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    wat fijn zeg Nicky

ik moet er vandoor. Anders haal ik de trein niet

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Zethu: Veel plezier vandaag en nog een fijn weekend.

@De rest: Jullie ook allemaal een fijn weekend!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zethu en TanteMars, veel plezier!

@Nicky, fijn om te lezen dat het was zoals oom Bert zou willen.

@hier, ik heb sinds de echo afgelopen donderdag last van bloedverlies :(. Het was eerst lichtrood, dan bruin, gisteravond na het vrijen ineens echt rood en het ging er zo uit, net of ik ongesteld was. Zaten ook een soort slijmslierten bij van rood bloed. Verder vannacht weinig bloed verloren, maar vanochtend bij het afvegen wel weer. Maak me toch wel zorgen, heb de fetiliteitkliniek maar een mailtje gestuurd of we er iets mee moeten :(.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey meiden, kom na het weekend bijlezen.. is zo veel, en we hebben nog wel wat te doen deze dagen :) fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina