@ Flubjuh, wat een pracht temp kaartje zeg!! Wow! @ Debby, he gets, zou je dan ongesteld worden??? Vreemd... Weer een onzekerheid erbij ..
ik kwam nog heel ff neuzen voor ik naar bed ga. Niet veel geschreven. @ debby: vreemd van die slierten en zo. Ik weet niet wat dat kan betekenen.
Debby raar zeg... Heb ook geen idee wat het kan zijn.. Misschien oud bloed ofzo? Ben benieuwd wat de fertiliteitskliniek hiervan zegt.
Zo vroeg was het niet toch. 9 uur. Ben elke ochtend om half 8 wakker. Zit zo in mn systeem, haha. Hier gaat het wel hoor! Ben erg emo de laatste dagen door de kinderwagen en maxicosi die hier staan... En heb een geweldig knuffeltje met muziek gekregen.. lig ik telkens mee in bed.. en moet er telkens van huilen... het is net alsof het nu pas tot me door begint te dringen allemaal!!! Morgen de 20 weken echo, zo spannend....!! Hoe is het met jou Zethu?
Goedemorgen, Wat is het rustig hier . Wij gaan vandaag Sinterklaas vieren op mijn man z'n werk. Dat betekent lekker met z'n drietjes met de trein naar Amsterdam. @Duchess, die hormonen zorgen er denk ik ook voor dat je emotioneler wordt. Gewoon lekker aan toegeven hoor! En ik had het ook, dan heb je de kinderwagen al en dan denk je ineens "straks ben ik mama en loop ik achter de kinderwagen". Krijg je ook nog wel als de babykamer helemaal klaar is .
Ja met de babykamer zal het inderdaad wel helemaal erg worden, hihi! Heb er nu wel echt vreselijk veel zin in... Wil echt gaan beginnen nu, shoppen, en ook de babykamer wil ik echt mee aan de gang! Over 12 weken wil ik alles klaar hebben. Debby veel plezier vanmiddag! Leuk is dat hè? Ik ben gister met mijn vader en het dochtertje van mijn zus naar sinterklaas geweest op het bedrijf waar mijn ouders werken. Was erg leuk! Kan niet wachten om volgend jaar met onze kleine te kunnen, want dan mag mijn nichtje niet meer. (die wordt volgend jaar 8!) Have fun vanmiddag. En wat gaat de rest doen Ik heb net het huishouden gedaan, alles is weer helemaal spik en span. En vanmiddag gaan we eventjes winkelen voor sinterklaas.. daarna naar mijn ouders om alle babyspullen uit te zoeken en het kamertje staat daar ook dus die gaat vanavond ook mee naar huis.
@debby kan je het niet deze kant op sturen dat het bij mij begint en bij jou stopt haha ik wil zo graag aan me nieuwe cyclus beginnen.... @duchess lekker laten gaan je hormoontjes meid morgen krijg je het leuke nieuwss..jongen,meisje,jongen,meisje....hahaha @hier de ongi is er nog niet mag nu wel komen hoor zo red ik eind 2009 helemaal niet nee hahahahaha zo ik ga weer verder... we zijn de achtertuin en de stal leeg aan het halen bah bah wat een troep we wel niet overhebben hahahaha
Stal? Hebben jullie stallen aan huiss?? (ik is jaloers, haha) Maar goed bezig dus!! Vriendlief heeft hier ook de berging leeg gehaalt vanochtend, want daar zet ik het kamertje neer om alles goed schoon te maken. Als het dan helemaal schoon is en het kamertje is geverft, dan gaat het naar boven. Heb er zon zin in allemaal!!!!! En jaa morgen is de dag, echt spannend hoor!!!! Woensdagavond heeft de Prenatal een koopavond met 15% korting, dus gaan we mooi meteen shoppen, haha!
@ Duchess, heerlijk he die hormonsters herken het. Ik wil jullie veel plezier toewensen voor morgen!! Oh en heeft de Prenatal trouwens overal 15% korting woensdagavond??
Ik ben op wat hydrofiele luiers washandjes en kleine hebbe dingetjes compleet . Dalijk alleen nog wat roze of blauwe kleertjes en dan ist weer voorbij hihi. Wij gaan zaterdag weer verder in de babykamer of nou ja vriend dan, nog een paar grote dingen als bed en tafel en wat losse kleine dingetjes plus vloerbedekking en dan is alles leeg, en kenne we sauzen en verfen ... Duchess veel plezier morgen vroeg ik ben er morgen avond pas weer wij hoeven pas om kwart voor 5 maar vriendlief gaat niet mee, ander word t voor mij zo'n heen en weer gereis dus moeder en zus gaan mee ..
@Cindy, ik gooi het jouw kant op, maar volgens mij is het geen ongesteldheid. Ik vloei niet constant en het is daarvoor ook eigenlijk te weinig . Verder heb ik ook van die slierten ertussen zitten, heel vies. Ach, morgen weet ik hopelijk meer! @Duchess en TanteMars, heeeel veeeel plezier morgen!!! Ik ben zooo benieuwd wat jullie krijgen!
Tante Mars, jij morgen ook veel plezier he!! Dat de kleine nu maar goed mag liggen !! Meten ze ook hoelang het nu eigenlijk is? Ben ik zo benieuwd naar ik kan me niet voorstellen dat er zo'n mini mensje ook in mij zit! En leuk he zo rommelen in de babykamer . Wij hebben de babykamer nu thuis en het staat ook al in elkaar hihi.
Wij hebben m nog niet in huis haha. Ik denk dat ik t ledikant volgende week meeneem en de commode over een paar week ophaal, want daar verschoont ze dr zoon nog steeds op (Krijg de kamer van me zus) .. Ik drink ff wat cola en koffie van te voren schijnt de beebie drukker van te worden. De vorige keer heb ze gemeten van voorhoofd tot punt van de teen (toen het 1 keer het beentje recht had) en toen was die uhm super groot 14.7 cm whahaa . Ohja Debby: We hebben de mutsearts trans4mer gekocht .
Heeey meiden! Pff heb niet zo'n zin om bij te lezen hoor.. sorry Beetje drukke dag gehad.. heb ik veel gemist? @duchess; leuk he, hormonen Kreeg vandaag 2 cadeautjes.. nou.. moest even moeite doen om de tranen te onderdrukken hoor.. en dat heb ik normaal echt niet! haha @cindy; *ongi, kom nou!!!* @prenatal; kreeg idd de mail gisteren ofzo.. misschien gaan we ook wel even kijken.. haha @debbyl ohhh hoop dat het geen ongi is hoor!!! @mp; ohhh leuk! welke kamer hebben jullie? Zo terug van verjaardagen, was erg leuk, maar wel vermoeiend.. pff merk nu wel dat alles wat meer energie gaat kosten hoor
Goedemorgen meiden! MP, volgens mij overal idd! Maar je kunt op de site zien of de Prenatal waar jij naartoe gaat open is woensdag! Zoo Tante serieus alles al klaar? Wauw. Baal je daar niet een beetje van? Ik wilde expres niet dat ik al vroeg klaar zou zijn, want het shoppen is zo leuk!! Haha! Heb je echt álles al? Wauwie zeg! Tante jij ook veel plezier vanavond! Ik ben super zenuwachtig. Heb ook slecht geslapen. Niet zozeer om de geslachtsbepaling, maar vind die SEO toch wel spannend. Zal alles wel goed zijn met ons kleintje? Maargoed we zullen het strakjes zien, hè! We moeten overigens om 9.30 daar zijn, maar rijden daarna meteen naar mijn ouders om de echos te laten zien en te vertellen of ze een kleinzoon of kleindochter krijgen. Daarna rijden we meteen door naar de winkel (om 13.00 uur) en ik moet om 14.00 uur bij de fysio zijn. Ik probeer dus wel tussendoor even te melden hier, maar durf niet zeker te zeggen of het gaat lukken! Denk het wel hoor. Debby hoe is hetm et je bloedverlies? Heb je al antwoord van de fertiliteitskliniek? Klinkt erg raar, misschien van na de eisprong? Vriendin van me heeft ook altijd 3 dagen heel licht bloedverlies na haar eisprong. Gister wezen winkelen maar sjonge, wat is dat moeilijk. Dat kind heeft al zoooveel. En ze krijgt ook altijd weer zooooveel. Mijn broer slaat altijd een beetje los en koopt echt uberveel grote dure kados. En daar heb ik dit jaar geen geld voor, dus heb maar wat kleine dingen gehaalt! Maar sjonge, dat is echt moeilijk!!! Voor kerst weet ik nu wel wat ze wil hebben, daar hebben we het gister over gehad, haha. Dus dat is makkelijker! Gister lotjes getrokken voor kerstmis. Wij doen altijd lootjes trekken en dan voor 30 euro wat kadotjes kopen voor degene die je hebt. Mijn vader koopt altijd voor meer geld whaha en hij zei gisteravond toen we met zijn 3e aan tafel zaten (ik, vriendlief en vader) degene die ik getrokken heb dit jaar gaat dat heel leuk vinden. Daar ga ik lekker veel voor kopen! Toen vroeg vriendlief heb je mama? nee die niet. Dus toen zei ik je hebt zeker mij. Moest die lachen. Hihi. Ben benieuwd wat ie gaat kopen!!! Vriendlief heeft hem getrokken, dus gaan we ook wel wat leuke opa dingetjes kopen he. Pfff. Ga maar even nog wat lezen op t forum en dan spring ik zo de douche in!
Vanochtend las ik het nieuws van de kliniek... ...maar niet het nieuws wat wij verwacht hadden, en zeker niet waar wij op gerekend hadden! Uit het bloed bleek inderdaad dat U een eisprong gehad had, dus eigen lijk had het geen zin meer om te vrijen en dat de menstruatie eraan zat te komen, binnen een week. Dus ik denk dt dit het begin is van de menstruatie en dan maken we dinsdag opnieuw een echo voor de start van de behandeling. dinsdag as om 9.30. Ik bleek dus al een eisprong te hebben gehad, terwijl ons was gezegd dat er een eisprong aan kwam!!!! Als ze ons dit hadden verteld, hadden wij ook wel geweten dat dit een menstruatie was!! Alhoewel ik bij lange na niet zoveel bloed verlies als normaal. Tja...hoe kan je mensen hoop geven? Zo dus... Morgen gaan we naar de echo en gaan we het zeker even navragen!!!
Nouu wat vaag dat zeg!!! Daar zou ik toch wel even wat van zeggen als je daar bent... Vind dit erg raar!