Nou meiden, wij gaan richting het diagnostisch centrum.. Ben één blok spanning. Heb ineens zo de angst dat er iets niet goed is met ons kleintje...... We gaan het zien!!! Tot vanmiddag!
@ duchess: met mij gaat het wel goed. Gister moest ik me heel snel gaan douchen, want mijn moeder kwam. Lekker samen de stad in geweest. Cadeautje voor mijn zus kopen, want die is morgen jarig. Gewoon aan die jankbuien toegeven. Doe ik ook. Was net op een ander topic aan het lezen wat ik volg en kreeg gewoon tranen in mijn ogen hoe ze met mijn sollicitatie meeleven. @ Debby: hoe was de sinterklaasmiddag op het werk van je mannetje? @ duchess: ik vind het ook altijd zo moeilijk om voor mijn neefje zijn verjaardag iets te kopen. Hij heeft ook al zo veel. @ Debby: huh dus toch ongi? Waarom zeggen ze van de week dan dat er een ovu aan zit te komen? Ikke niet snap. @ Duchess: je zal nu wel onderweg zijn, maar wil je toch veel succes wensen. En dat je bang bent dat er iets niet goed is met de kleine heeft schijnbaar iedere zwangere vrouw... @ hier: volgens mij heb ik een behoorlijke emotionele dag. Ik log in op mijn netlog en zag dat Mr. Utrecht een blog geplaatst had. Ik die natuurlijk lezen. Was dat een heel mooi gedicht. Ik had er de tranen door in mijn ogen staan. Toen wist ik al dat ik behoorlijk emo was...
@duchess je zal nu wel naar je mooie zoontje of dochtertje liggen te kijken,maar ik wil je wel heel veel succes wensen...dat je je druk maakt zegt zethu al dat heeft elke zwangere vrouw hoor!!!! cadeautjes ja ja het is heel moeilijk voor die kleintjes want voor je weet koop je iets wat ze al hebben haha... @debby wat raar dat ze dat nu zeggen he...maaaarrrr wel een eisprong gehad dus...dat is toch niet zo`n slecht nieuws... als het nu bij mij ook doorzet lopen we toch weer gelijk op hahaha... @zethu meid ik begrijp echtwel dat je emo bent en ik denk dat je je er het beste ook kunt aan toegeven...je gaat toch de feestdagen tegemoet,en je zei zelf al voor de eerste keer aleen,tuurlijk doet dat wat met je.... @tante bijna alles al haha hier ook 1 ik heb wel veel maar moet zeker nog wel veel dingen aanschaffen aar we hebbben zeker meer dan de helft al... ik vind het leuk maar het staat nu boven te verouderen hahahaha... @tummetje het wordt wel moeilijk toch om de dagelijkse dingen te gaan doen,,lijkt me wel want je hebt er toch nog iemand bij hahahaha je ademt voor 2 enzo lijkt me best wel vermoeiend... @stal jaa duchess ik bedoel een schuur hahahaha maar ja dat hebben wij we hebben een tuin van 26.5 meter lang en 7 meter breed en heleemaaaallll achterin staat de schuur haha en daar zaten van die hele vieze dikke vette zwarte spinnen in hahahaha.. ik doe net mijn ogen open en wat zit er boven mijn kop ieeekkkk zo`n dikke spin,,en nu is mijn mannetje niet thuis hahahha... @hier nou ik zit nu op dag 4 na de provera het mag nu toch echt wel doorzetten hoor!!! we lopen al het hele weekend te klussen zodat het opgang komt maar het wil niet....wat moet ik nu nogdoen????hahahahha... xxxxcindy
@ cindy: dank je wel meid. Tja, emotionele buien laat ik ook gewoon zijn gang gaan tegenwoordig. Ik ga niets meer zitten opkroppen. Heb ik alleen mezelf mee. En over de provera. Probeer een beetje geduld te hebben. Ik had dat zelf niet echt toen. Ik heb toen op dinsdag (5de dag na de provera) nog een flinke huilbui gehad omdat ik maar niet ongi werd. heb tot 8 dagen na provera zitten wachten op ongi toen. (heb het laatst ff teruggekeken)
ja pfff maar ik voel dat het wel wil,maar het komt niet hahaha... en ik hoop er gewoon zo op dat ik toch nog mag testen in december.. och ja ik wacht wel af in ieder geval had de gyn gezegt het KAN uitlopen tot 8 dagen maar meestal dag 5 a6 zei die ik ben benieuwd ffff
Heeey meiden! @mars hier hebben we op wat kleine dingen na ook alles al hoor. Ben zo blij dat ik vorig jaar geen koopstop op kon leggen bij mezelf.. scheelt nu echt in de centen merk ik hoor. EN ik ben er erg relaxed onder.. alle dingen zijn er.. dus ik kan mn aandacht op iets anders gaan richten.. Ik zal straks als ik het durf (ivm rommel) een foto maken van de kamer waar nu alles staat opgeslagen.. echt niet normaal meer @duchess; inmiddels weet je het.. dus ik ga zo verder lezen en hopen dat je al langs bent geweest!!! @debby; ohhh wat naar zeg zou het er niet bij laten zitten hoor!!! @zethu; ach *dikke knuffel* vind al die tegenslagen niet leuk voor je hoor @cindy; ik duim nog steeds voor je ongi hoor!!! Zo.. ik wordt helemaal gek hier.. heb eigenlijk al sinds het begin van de zwangerschap last van bloedneuzen.. maar de kwamen af en toe. En nu is het al ruim een week, iedere nacht raak. Maaaar.. ik merk er dus de volgende ochtend pas wat van.. want dan zit mn kussen en gezicht onder het bloed. Begint me nu wel een beetje te irriteren eigenlijk.. zo maar eens even googelen of het normaal is in de zwangerschap Nou duchie waar ben je
@tummetje volgens mij heb ik ooit gelezen dat het wel normaal is hoor bloedneuzen tijdens de zwangerschap... maar het is idd heel erg irritant ja.... duchessss laat ons niet langer in spanning pleaseeeeee hahahaha
tummetje, bloedneuzen..ieuw! maar ja het kan idd voorkomen...misschien even naar laten kijken door je HA om te zien of er niets anders mis is.....en anders watjes in je neus doen voor het slapen gaan....krijg je wel minder lucht maar zit niet alles onder het bloed..... Duches...ben je er nog niet!! @hier, vanmorgen laatste keer bij de gyn geweest!! Ei was idd gesprongen!! Zat mooi vocht in eierstok en achter baarmoeder...kon het echt zelf zien hihi. Nu moet ik vrijdag nog bloed laten trekken om te kijken of de progesteronwaarde hoog genoeg is...en dan volgende week woensdag word ik gebeld met de uitslag daarvan..en dan die vrijdag daarop zou ik ongesteld moeten worden volgens de gyn (of niet!) Maar ik hou het bij wel...want ventje is echt te ziek geweest om met de eisprong nog te klussen.....
Hee meiden!!! Haha beter lezen joh, ik had toch gezegd dat ik niet wist of het me ging lukken voordat ik naar de fysio moest (14.00 uur)! En nu is mn auto nog kapotook!!!!! Kon dus niet weg bij de fysio, heb 3 kwartier op mijn moeder gewacht pfffff! Mijn auto staat nu nog daar... waarschijnlijk moeten we een nieuwe auto gaan kopen! Dat kan er ook nog wel bij..! Maar ik ben er hoor!
Hihi zal ik het vertellen dan? Alles was goed, helemaal perfecto! Beebje ligt zelfs een beetje voor kwa groei, maar niet extreem. Weegt 340 gram. Enne het is een....... Meisje!! Whiehoo. Vind het geweldig om te weten en ben meteen wat echte meisjes dingen gaan shoppen!!!
whoooop whoooop! Gelukkig alles goed!! En een meisje, kei leuk!! Gefeliciteerd meis met jullie dochtertje!!
Dankjewel Miranda! Het is zooooon mooie echo die 20 weken echo... echt ongelooflijk. Heb echt met tranen in mijn ogen gezeten!! Echt zooo fijn om ons mooie meisje te zien!!
@ Tante Mars, goed idee idd om dat van te voren te drinken en goeie tip ook . @Duchess, ik had al op prenatal gekeken maar ik kan nergens vinden waar dat staat dat ze woensdag ergens open zijn . @ Debby, jeetje zeg geven ze je hoop en dan dat... @ Zethu, knuffel! @ Tummetje, fijn he die bloedneuzen ik heb er ook zoveel last van . @ Duchess, gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!!! Fijn dat alles goed is! Hoe groot is ze nu? Wat apart om een beebje al hij of zij te kunnen noemen hier . Ik las toevallig dat tandvleesontsteking kan lijden tot vroeggeboorte?? Ik heb net een ontsteking in mijn gehemelte gehad en nu nog aan de rechterkant van mijn onder gebit... Moet ik hier iets mee doen of zo laten rusten wat ik ook met mijn gehemelte gedaan heb..?? Het is namelijk al niet zo erg meer als hoe het was, denk dat het over 3 dagen wel weer over is als ik het vergelijk met de vorige x.
MP, het staat volgens mij niet echt vermeld op de website. Maar je kunt altijd zoeken naar een prenatal bij jou in de buurt en daar staan dan de openingstijden bij. Hier is woensdag de hele stad open ivm sinterklaas. Weet dus niet of dat overal zo is, maar neem aan van wel als ze er voor emailen. En hoe groot ze is zijn we vergeten te vragen!!! Stom he.. Is ook niet op gemeten trouwens.. Wel een onderbeen, bovenbeen, armpje en ga zo maar door.. omtrek van t hoofdje was bijna 15 cm.. Best groot dus!! Maar ik geloof dat beebjes met 20 weken rond de 22 cm zijn. De echoscopiste heeft wel uitgelegd hoe ze lag en ze is toch wel een stuk groter als dat ik zelf gedacht had hoor hihi. Wel zijn we de fotos vergeten, zo stom. Dus die krijgenw e morgen of overmorgen met de post, en dan zal ik ze ook hier showen. Tandvlees ontsteking... volgens mij is dat omdat je van een ontsteking koorts kunt krijgen en koorts is wee-opwekkend. Je kunt altijd je tandarts/mondhygieniste even bellen wat ej het beste kunt doen!
@ Duchess, oops daat heb je gelijk in dat staat wel bij de openingstijden idd! Stom, stom haha. Wauw he het hoofdje al 15cm in omtrek . Kan me dat ook helemaal nog niet voorstellen haha. Nog 3 weekjes dan weet ik hoe gelukkig jij vandaag bent . Kan nu ook niet meer wachten ben zo nieuwsgierig naar alles. Daar zeg je wat idd met die koorts.. Ik heb volgens mij wel koorts gehad toen met me gehemelte, maar dat was ook erger dan nu. Dan wacht ik het nu wel af want die gevoeligheid zakt wel langzaam af met de dag. Ik had vannacht zo'n rare droom. Gisteren had ik een gek gevoel in mijn buik en rechts zat een lange bol die me zeer deed, die kleine dus. Volgens mij heeft die ergens flink tegenaan gedrukt ofzo? Maar goed, ik ben toen in slaap gevallen en toen droomde ik dat die kleine met zijn hand tegen mijn buik aan zat en de hand naar buiten wilde duwen whaha. Zag van de buitenkant die hele hand verschijnen. Zette die de nageltjes in mij van binnen. Hoe kun je nou zo gek dromen . En heb gedroomd dat het een meisje was met een heel bos haar en 2 staartjes in had .
Hahaha wat een droom MP! Ik heb ook telkens zon gekke dromen, hihi. Nog maar 3 weekjes voor jou! Die zijn ook zo voorbij! Pfff ik ben aan t kijken voor een nieuwe auto... baal flink!!!! Beebje & trouwen kost al zoveel geld en nu is die auto ook nog eens kapot..aahhh.. maarja..