PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoppa wat een Meiden kliek ;) Gelukig was alles goed :D :D

Maar OOK WIJ KRIJGEN EEN GEZONDE DOCHTER

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is idd erg vreemd! Een foutje is menselijk maar dit is wel heel vaag hoor!

Watvoor auto ik zoek.... geen idee. ;)
    Iig eentje met stoffe bekleding (heb nu plasticke bekleding en vind dat echt niks!) en stuurbekrachtiging... En een goede verwarming, hahahaha.
    Verder heb ik weinig verstand van autos.
    Heb op marktplaats al wat autos bij mijn favorieten gezet. O.a. een Renault Megane, Seat Ibiza en Opel Corsa. De Megane is toch wel mijn favoriete maar vind ze alle drie leuk!
    Maar mams belde dat ze de auto opgehaald hebben en dat hij weer startte, ze gaan hem vanavond wegbrengen om na te laten kijken... Beetje dubbel nu dus, ik wil heel graag een nieuwe auto!! Maar het is toch een beetje balen als je weer zoveel geld uit moet geven. Maar doe toch maar liever wel. Gelukkig vinden mijn ouders het ook belangrijk dat ik een goede auto heb met de baby strakjes. :)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haaaa ik zei het toch!!! :D
    Gefeliciteerd Tante! :)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa gefeliciteerd Tante!!! Wat leuk!!!!

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, Nou dan ga ik binnenkort nog lekker ff rompertjes shoppen :D . Ja we hadden 22 oktober de laatste echo gehad. Met 11 weken en 3 dagen, hoezo? :)

@ Debby, ik vind het ook maar een vreemd verhaal allemaal hoor hoe ze met je omgegaan zijn nu. Denk dat ik ook een stuk of 10 rompers dan ga kopen, is idd handiger.

@ Tante Mars, aaah een meisje :D hihi had ik het toch fout!! Gefeliciteeeeeeerd!!! Wat geweldig en fijn dat alles goed is :D !
    Oh en hebben ze haar ook gemeten? :D

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tante & duchess: Gefeliciteerd met het leuke nieuws dat jullie alle twee een dochter krijgen!!!!

@debby: wat een raar gedoe allemaal zeg. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is.

@hier: "buikpijn" is gelukkig een heel eind weg. Vanmiddag toen ik in de auto naar huis zat nog een beetje laast gehad maar die pijn bleef aanhouden en niet zo'n stekende pijn die ik voorheen had. Gisterochtend 2 mega verschrikkelijke misselijkheidsaanvallen gehad met ondragelijke buikpijn erbij. Vanmorgen ook wat misselijk maar gelukkig snel weggetrokken.
    Ik ga nu even gtst kijken en misschien kom ik dan nog even terug.

Groetjes Nicky

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhhh duchess en tante een meisje!!!

hihi nu MP en ik nog he!!! Hoef nog maar 8 dagen te wachten :D

8. MyPrecious

@ Nicky, getsie niks aan zo'n pijn...

@ Tummetje, whaaaaaaaa jij ook nog voor mij hahahah nou over 8 dagen heb ik dan nog meer zin om ook onze kleine weer te zien en te weten wat het geslacht is :p hahaha. Maar wel super meis!! Heb je ook een voorgevoel van het geslacht?

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @MP: is inderdaad niet echt prettig die pijn maar zal wel wegtrekken.

@testen: Nog iets meer dan een week en dan mogen we al testen als ik niet ongi ben :D Begin nu steeds meer te hopen dat het dadelijk een positieve uitslag is.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @mp; ik dacht vanaf het begin een jongen. En nu sinds de laatste 3 weken een meisje. Eerst gingen de dromen over een jongen, nu een meisje.. heel apart.. dus ik ben zeeeeer benieuwd! :D

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    In het begin riep ik MEISJE en iedereen verklaarde me voor gek iedereen dacht Jongen. Maar moeders had gelijk :D , mar moet zeggen de laatste weken wist ik het echt niet!!

Me moeder en zus waren mee zo leuk!!

Paps was thuis die belde om kwart over 5 en ???? Ik zei Helaas Helaas :p gnif gnif... WE KRIJGEN EEN DOCHTER!! Wouwww zei die haha hij wou zo graag een meisje ..

ik ga nu naar huis

12. MyPrecious

Ga voor je mee hopen en duimen Nicky!!

@ Tummetje, grappig :p nou ben erg benieuwd!! Ik dacht eerst altijd mijn 1e wordt een meisje en toen ging ik twijfelen doordat bijna iedereen denkt dat we een jongen krijgen.. Maar nu sinds enkele weken denk ik ook echt dat we een meisje krijgen en gisteren over een meisje gedroomd. Ben benieuwd. Na jou echo moet ik nog 13 dagen wachten :p . Spanneeennndd.

13. MyPrecious

@ Tante Mars, aaaaah wat een lieve reactie :D en zo zie je maar dat je eigen gevoel wel kan kloppen he.
    Pff ben zo benieuwd of mijn gevoel dan ook klopt :p .

Kga nu lekker bij m'n mannetje zitten :D fijne avond nog meiden!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP kun je die echo eens laten zien??? :D
    Bij mij waren alle nub voorspellingen weer goed, en ook alle nub voorspellingen die ik tot nu toe voor anderen gedaan heb. Het hoeft natuurlijk nit maar het is wel leuk om te doen. :D

Oh sorry ik duik op de bank ik val bijna in slaap. Tis me een beetje teveel geweest de afgelopen dagen!!!
    Denk dat ik vroeg mn bed in duik. Wilde op iedereen reageren maar trek t ff niet!! Tot morgen!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga ook nog even lekker bankhangen bij mijn mannetje en dan lekker naar bed.
    Spreek jullie morgen wel weer.

Groetjes en nog een fijne avond. Nicky

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    16.8 cm hihi!

Oh Duchess: Wij zijn 3 dagen op zoek geweest voor ene beetje leuke betaal bare auto met inruil van eigen Lopende auto!! Maar het is allemaal duur alle goedkope autotjes liggen goed in de markt en gaan als zoete broodjes over de toonbank!!

Wij kwam bij de garage en hij had deze auto net binnen terstond een prijs bedach 1000 euro wij blij :p met inruil van eigen auto (750)!!
    Heeft ie wel spijt van gehad hahaha onze ouwe auto was niks meer stond 2 dagen later op marktplaats voor 200 euro whahaha.. En dan te bedenken dat we 150 euro extra betaalden voor de keuring voor de nieuwe auto die uiteindeijk 600 kostte.. dus die man heb niks verdient hahahahahahahahha ,..

EN wij hebben een prima auto met weinig kilometers :D :D

Maar goed al met al wel kloten dat ie kapot is natuurlijk..

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn vader wil deze toch laten maken... Want hij heeft hem opgehaalt gisteravond en hij denkt dat echt alleen de startmotor kapot is, hij vind dat t ding verder nog als een trein loopt!!
    Beetje jammer maarja het is nou eenmaal zo. Dan kijken we zelf wel, misschien nadat de beeb geboren is dat we een andere auto kunnen kopen.

Zoow gisteravond ging echt ff niet meer haha. Ben om kwart voor 9 op de bank in slaap gevallen! Al mn programma's gemist hahah. Is me echt te druk zo 3 drukke dagen. En dan ook nog eens 3 drukke dagen zonder overdag te slapen, dat hakt er bij mij echt in.
    Vandaag ga ik dus lekker niks doen!! :D Ja ik ga denk ik soep maken vandaag. En de normale dingen. Maar verder lekker lui. ;)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Luierse vandaag Duchess ;). En aan de ene kant wel jammer dat de auto gemaakt kan worden, aan de andere kant natuurlijk ook wel lekker, scheelt toch even geld.

Ik ga zo naar de kliniek (9.30 uur echo) en dan door naar het werk. Ik kom dus vanavond pas melden wat ze zeiden...

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yep het kopen van een nieuwe auto kwam nu écht niet uit!! Maar het is zo stom, ik baalde dat ik een andere auto moest, en nu baal ik weer dat ik toch deze kan blijven rijden waarschijnlijk. :p Lekker dubbel haha!

Debby succes bij de kliniek, daar ben je al nu (of al weg) ben erg benieuwd....

Ik heb het huishouden al gedaan, whaha. Hoezo rustdag? Alles is weer helemaal netjes... Vanmiddag soep maken.. nu ga ik proberen rustig aan te doen. (misschien even shoppen voor de beeb ofzo :D via internet dan he. :p )

Waar is iedereen? :D

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess whaaaaa zie je nu wel!!!! een meisje ohhh wat leukk echt proficiat met jullie dochter meid!!!!
    balen van je auto,en ik geloof best dat het nu dubbel is want je had al je zinnen op een andere gezet haha...

@tante woeghoeee ook al een meisje ohhh wat leuk we hebben hier dadelijk allemaal mini duchess en tantetjes rondhuppelen haha...
    en 16 cm is best groot ja...

@debby heeeelll veeel succes vandaag bij de gyn..
    krijg je meteen spuitinstructies???of denk je niet...

@mp en tummetje voor jullie komt de dag ook snel geloof me maar.....

@nicky ik hoop dat je volgende week een posi test in je handen hebt...zou wel mooi zijn eerste ronde toch!!!!

@hier gister werden we gebeld door mijn ouders gaan jullie mee naar steenwijk(daar woont mijn broer)..
    dus vandaar dat ik er niet was...
    en ik liep maar te denken ohhh duchess zou het nu wel weten,moest tante ook niet vandaag hahaha toen ik thuis kwam 2.30 heb ik wel alles snel gelezen hoor hahahaha....

nou de ongi is er nog niet pffff nu is het dag 5 na het laatste provera tabletje hahaha..
    ik zei gister tegen me vriend nu mag het wel doorzetten toch!!!,hij zei jaja jij mist gewoon je naaldjes junkie hahahahahaha ik moest wel effe lachen hoor...

Deel Deze Pagina