PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Even snel illegaal vanaf het werk. Het is geen ongesteldheid, de bloeding. Mijn baarmoederslijmvies was ook nog vrij dik zei ze, maar ze verwachtte dat dat nog wel dunner zou worden. Was nu 6 mm zagen we . Heeft iemand enig idee wat dat kan betekenen?

Ze had het erover dat het altijd moeilijk is om aan de waarde te zien of je eisprong al is geweest of dat het eitje is gesprongen. We moeten in ieder geval afwachten tot ik ongesteld word en dan bellen.

We hebben zelf nog wel hoop op een kerstcadeautje en dat we stiekem toch het eitje bevrucht hebben. We blijven positief ;)!

Oh ja, en de cyste zat er ook nog steeds en was nagenoeg niet kleiner geworden :(. Die moet sowieso weg zijn, willen we gaan spuiten!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Mijn baarmoederslijmvies was ook nog vrij dik zei ze, maar ze verwachtte dat dat nog wel dunner zou worden. Was nu 6 mm zagen we . Heeft iemand enig idee wat dat kan betekenen?

volgens mij is dat goed toch,,dus je hebt wel je eisprong gehad,,6mm is wel mooi voor in te nestelen,,
    en als ie dunner wordt breekt het af dat betekent dat je ongi wordt toch??
    ik hoop zo dat er binnen nu iets aan het werken is bij jou meid....

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja die hoop heb ik inderdaad ook :D. Ik had al zo'n gevoel dat het wel goed was dat het nog vrij dik was, hopelijk straks direct zwanger!!!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby ik snap er echt helemaal niks van hoor!
    Als ze verwacht dat het dunner zou worden dan zou je dus wel ongesteld zijn nu??? Ik vind het echt vaag! Is dit alles wat ze gezegd hebben? Want ej weet nu nog niks..
    En moeilijk te zien of je een eisprong gehad hebt of niet? Nou mij is altijd verteld dat progesteron pas vrij komt ná de eisprong.
    Ik vind het nog steeds erg vaag klinken allemaal en snap er niks van.
    Maarja idd maar afwachten. Wanneer moet nu je NOD zijn dan?

Cindy nou nu is het wel genoeg geweest het gewacht. ;) Hoop dat je nu toch ongesteld mag worden.
    En jaa een meisje! We krijgen een prinsesje hihi. :D Nu gaan we echt beginnen aan de babykamer etc!

Wilde gaan winkelen op internet maar bedacht me dat het wel een beetje stom zou zijn om nu van alles te gaan kopen, terwijl er morgenavond 15% korting is bij prenatal. ;) Dus heb me even vermaakt met rondsnuffelen, haha!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb geen idee waarom ze verwacht dat het dunner zou worden. Misschien omdat ze verwacht dat ik ongesteld ga worden? Het is allemaal erg vaag, de waarde van het bloedprikken was namelijk 'maar' 10.4. Dat betekent volgens mij geen eisprong, maar misschien dat die al was geweest en dat de waarde al teruggelopen is?
    Ze heeft dus eigenlijk niets gezegd over mijn NOD. Ik wacht gewoon twee weken af en ga dan voor de zekerheid testen als ik niet ongesteld ben geworden. En dan bel ik wel weer. Vorige week donderdag zeiden ze dat ik binnen toen en 2 weken ongesteld moest worden. Dat zou uiterlijk volgende week donderdag dan moeten zijn.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd progestron komt pas vrij na eisprong ja ik geloof ong,7 dagen na eisprong dat je het beste kan zien...

ik hoop het ook dat het nu in een keer raak is voor je debby....
    wordt wel tijd want jij hebt ook ang moeten wachten....

duch je kan ook online prenatal shoppen hahahaha
    ja cool man een meisje a meninha(betekent meisje)....kei gaaf man mini duch.hahahaha

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en weet je wat het ergste is ik heb nu al een week last van heftige buikpijn ongikrampen en wordt er niet goed van soms...

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby ik vind het echt eenbeetje vaag. die mensen mogen daar wel zorgen dat hun patiënten het allemaal goed snappen lijkt mij!
    Maargoed dan zul je idd geen goede eisprong gehad hebben denk ik, of hij is nét gesprongen, dankan het nog niet hoog zijn toch?
    Maarja eigenlijk weet je nu dus nog niet veel.
    Ik vind het gewoon vaag omdat ze bij mij altijd álles op de echo konden zien, ook dat een ei dus op springen stond en ook dat er een ei gesprongen was. Daarom vind ik het zo raar dat het bij jou zo onduidelijk is nu.

CVindy ja ik weet t ik was ook bij de website van Prenatal, maarja beetje stom om daar nu iets te kopen terwijl er morgen korting is he. ;) Daarom!
    Maar morgenavond gaan we naar de Prenatal om te shoppen. Als er dan dingen zijn die ik op de site heb zien staan maar die ze niet in de winkel hebben, bestel ik ze morgen avond nog via de website!

Misschien wordt je vandaag of morgen wel ongesteld..!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, we zijn bij mij ook midden in een cyclus (of geen cylcus eigenlijk) gevallen, dus misschien dat het vandaar nog een beetje vaag allemaal is...ik zit nu op CD54 of zo. Dus ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Ze hebben deze cyclus niet gevolgd. Misschien is het inderdaad nog niet zo hoog omdat hij net gesprongen was donderdag. Ach...we wachten twee weken af ;).

@Cindy, hopelijk ben je snel ongesteld, want die buikkrampen is ook vreselijk :(.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Moet je nu gewoon afwachten tot je ongesteld bent en dan weer bellen?
    Ga je dan beginnen met spuiten of wat gaan ze dan doen?

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja zo`n idee had ik ook vandaag of morgen...
    haha dat zeg ik al 4 dagen ik denk morgen hahahaha...

ik hoop snel want dan kan ik weer beginnen en mischien redden we het dan nog wel eind december ik zal eens kijken ik zit nu op cd 39.. als ik uitga dat ik morgen ongi wordt zit ik met dag 30 op 31 december...mooi toch
    normaal ong.33 dagen dan is het 3 januarie nou netjes in het begin van het jaar hahahaha

zit hier met me agendatje hahaha

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet afwachten tot ik ongesteld word en als ik niet ongesteld ben over 2 weken en geen positieve test heb, dan ga ik mailen, want ik denk dat ik dan met Primolut mag beginnen. Dat had ik donderdag al meegekregen voor het geval ik niet ongesteld zou worden.

Als ik ongesteld word, dan krijg ik eerst weer een echo om te kijken of de cyste weg is. Als die weg is, krijg ik instructies om te gaan spuiten. En als de cyste niet weg is, geen idee...

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha ja dat zou een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar he!! :)

(ohja, op je pc zit ook een kalender he. :p Whahah)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou spannend dan.... Hopelijk ben je dan snel ongesteld, maar het zal wel als ze zeiden dat het baarmoederslijmvlies dunner aan het worden is dan zal je wel snel ongesteld zijn!
    Maar ze hadden dus geen verklaring voor het bloedverlies van nu?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het echt voor je Cindy!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ik zeg toch ik ben een muts hahaha...

debby jij test gewoon posi en ze hebben je prog veel te vroeg geprikt...want hij was nu ook hoger dan met de clomid toch??

oh ik krijg soms van die heftige krampen net boven mijn schaambeen dus ik denk dat het nu aan het afbreken is of zo auwww

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze zei dus niet het dunner aan het worden is, maar dat ze dat verwacht. Dus misschien stiekem toch een innesteling. Ze hadden inderdaad geen verklaring voor het bloedverlies. Ik bedacht nog dat het misschien kan zijn dat dat door de eisprong toch komt (misschien donderdagavond eisprong gehad) en dat het baarmoederslijmvlies dik blijft omdat er een eitje aan het innestelen is :). Heel positief gedacht hoor ;).

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en ik hoop een posi test voor jou deb...

ja ik hoop dat je gewoon mag spuiten hoor!!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, je bent wel een lieve muts!

Ik hoop ook op een positieve test, zal wel schrikken zijn :). Met Clomid had ik een waarde van 1,8, dus 10,4 is voor mij al veel :D.

Auuwwwww...bloed kom maar op! Cindy wil je graag hebben :).

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik hoop het echt voor je en mischien is het gewoon een erge innestelingsbloeding jah

Deel Deze Pagina