haha ja cindydoethetbloedikwiljedansje hahahahahahahahaha duchess ik wist echt wel dat je een meisje kreeg zei ik toch haha ik ben er gewoon blij om...wat was de reactie van je vriend en je ouders???
Nou spannend Debby!! Maar bij een innesteling wordt het toch niet dunner? We will see! Hoop dat je gelijk hebt hoor!! Cindy, vriendlief was volgens mij toch een beetje teleurgesteld ofzo. Hij zegt van niet hoor, maar hij vroeg twéé keer aan de echoscopiste of ze het wel echt zeker wist. Haar antwoord was dan ook telkens dat het echt duidelijk een meisje was. Ik had het zelf ook al gezien, mooi 3 streepjes! En ik zei dus al zachtjes 'tis een meisje' voordat zij het gezegd had, haha. Vriendlief moest even wennen aan het idee, want die was er van overtuigt dat het een jochie was. Maar nu issie al helemaal gewend hoor, hij heeft t de hele dag over papa's prinsesje. Hihi! En mijn ouders vinden het ook leuk!! Was een erg speciaal moment. Ze moesten beide werken, dus zijn we daarheen gegaan. Eerst langs mams,d ie zit aan de receptie. Ze vroeg was alles goed en compleet?/ Dus ik zei ja helemaal gezond, alles erop en eraan, behalve één ding!!!! Haha toen zei ze al meteen 'een piemeltje zeker!' En bij mijn vader ging het net zo. Maar iedereen is blij hoor, maar ze zouden net zo blij geweest zijn als het een jongetje was, dat weet ikz eker. Al trekken meisjes vaak erg naar papa's en opa's toe, en ik merk dat mijn vader dat wel erg leuk vindt.
Ik heb geen idee ofhet bij een innesteling dunner wordt, maar ik denk dat zij ervan uitgaat dat ik gewoon ongesteld ga worden. Dan moet het dus nog dunner worden .
Hahaha wat een superleuke reacties van je ouders!! Kan me voorstellen dat je vriend even moest wennen, de meeste vaders zeggen dat ze een zoon willen, maar als ze dan een dochter krijgen, zijn ze helemaal trots!
debby werk ze meid!!!! nou die van mij wil echt geen jongetje hij wil eerst eenmeisje hahaha,,hij zou zeker wel blij zijn met een jongetje maar voorkeur ligt bij een meisje,,hahaha vooral omdat zijn nicht broer en 2 zussen +mijn broer dit jaar allemaal een zoon hebben gehad hahahaha
@ Cindy: dan is het het beste om er van uit te gaan dat het 8 dagen duurt. @ Tummetje: die tegenslagen zijn nodig voor mij om sterker eruit te komen. Komt wel weer goed met me. Maar soms is het gewoon zwaar. (Tja, ik heb weer een heel sterk moment sinds ik gisteravond Mr. Utrecht deels uit de put gepraat heb) Vervelend van je bloedneuzen zeg! @ miranda: hoop dat het snel raak is voor je hoor. Lijkt me anders zo vervelend om maar te moeten proberen @ Duchess: balen van je auto zeg. Is die niet te repareren? Enne een meisje? Ik wist het wel hoor! @ MP: dank je wel voor de knuffel. Lief dat jullie allemaal zo lief meeleven met me. Ik kan zelf geen antwoord geven op je vraag over tandvleesontsteking. Ik zou zeggen, als je je zorgen maakt bel dan met de vk? Hahaha, wat een droom zeg! Maar ik hoor wel vaker dat zwangere vrouwen hele rare dromen hebben. @ Duchess: ik zou ook enorm balen als ik nu iets aan mijn auto zou krijgen hoor. Vooral deze maand is me al duur genoeg. Heb tot het eind van dit jaar zoveel afspraken staan die ik met de auto ga doen. @ mp: evt met je moeder of een vriendin gaan, zodat hij niet meehoeft en als hij het toch wil weten om dan pas de foto te laten zien? @ Duchess: lekker hoor zo'n luie dag. Ik heb vandaag een relatief rustige dag. Kan ik me een beetje voorbereiden op de komende drukke dagen. Ik hoef vandaag pas vanavond de deur uit. Mijn Zussie is vandaag jarig. Morgenvroeg vrijwilligerswerk, dus dan kom ik weer niet online. Morgenmiddag sporten en daarna voorbereiden voor donderdag donderdag eerst fysio, 14.00 gesprek, en 's avonds de 2de mex-griepprik Vrijdag weer relatief rustig. En zaterdag weer weg. dus zondag weer rustig aan (kerstboom opzetten denk ik) @ Debby: ik snap er niets meer van hoor. Ik heb zo'n gevoel van: ze zijn maar aan het aanprutsen. Bij mij was de waarde op 6 dpo trouwens 66. Dus bij jou is ie waarschijnlijk net gesprongen, of het was geen goede eisprong.
ja en van je ouders leuke reactie jah hahaha...ut piemeltje zeker hahaha.. ja en je vriend moest denk ik gewoon wennen want hij dacht dat een jochie was haha nu heeft ie dadelijk 2 dames langs zich hahahha
Haha vriendlief had geen voorkeur, maar hij wist gewoon zeker dat het een jongen was! Zijn moeder had dit ook gezegd en zijn zus ook! Dus ik denk dat hij ff om moest schakelen naar meisje, nu issie heel blij. Hij is idd trots op zijn meisje. Nu heeft ie straks allemaal meisjes zei ik vanochtend al. En ik zag zijn ego echt groeien. Volgens mij is het 'zorg' gevoel van papa's groter voor een meisje dan voor een jongen, zeg maar. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen, want voor een jongen word uiteraard ook goed gezorgt, maar heb t idee dat papas meer t idee hebben dat ze een meisje meer moeten beschermen enzo.
hey zethu meid alles goed met je??? ja ik hoop gewoon dat het deze week nog komt hoor ik vermoed het haast wel met al die steken en getrek daaronder hahaha
ja hoor, alles goed. Ben aan het genieten van de rust die ik vandaag nog heb. Laatste dinsdag dat ik de hele dag thuis ben. Vanaf volgende week ben ik op dinsdagochtend ook vrijwilligerswerk aan het doen. Dus dan kom ik op dinsdagmiddag steeds bijlezen.
jaja langzaam aan komt het op gang bij je!!!! mijn ww loopt maar tot 27 december...dus moet denk ik ook iets gaan zoeken...is niet echt nodig maar voor mijn eigen gevoel...
@Zethu, leuk hoor dat vrijwilligerswerk! En fijn dat het nu weer iets beter met je gaat. Ik herken die ups en downs ook wel heel erg, bij mij gaat het nu gelukkig al een tijd erg goed! Gefeliciteerd met je zus!! En tja...ik wacht het rustig af. Misschien was mijn eisprong net geweest inderdaad of kwam die eraan. Ik heb geen idee....Het vervelende is natuurlijk ook dat we niet de hele cyclus hebben gevolgd vanaf CD1, we zijn er middenin gerold. Ik denk dat we nu rustig moeten afwachten de komende twee weken. Dan komt de Kerst er al aan, dus het zal wel volgend jaar worden.
Zethu wat ben je lekker bezig!! Fijn!! En fijn dat het ook goed met je gaat! Debby ik denk idd dat dat het probleem is.. Dat je midden in je cyclus daar terrecht bent gekomen.. Dat maakt het ook wel moeilijker natuurlijk. Volgende cyclus is het vast duidelijker allemaal!
Is wel lekker hoor om weer wat meer om handen te hebben hoor. Maar ik denk dat ik dan ook wel minder tijd voor jullie ga krijgen. En dat vind ik wel jammer. Ik hoop zo dat donderdag het gesprek wat opleverd hoor. Dat zou zoveel vooruitgang betekenen. @ Cindy: op hoeveel dagen na Provera zit je nu ook al weer? @ Debby: jij wilde zowiezo toch pas volgend jaar er voor verder gaan? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
@Duchess, dat denk ik ook! Afgelopen donderdag bleek namelijk uit de echo dat ik net een eisprong had gehad, daarom hebben ze toen mijn bloed laten prikken. Als daar niets uit bleek, zou ik begonnen zijn met Primolut. Maar omdat ik dus schijnbaar een eisprong heb gewacht, willen ze mijn eigen cyclus volgen en dus mijn ongesteld eerst afwachten. Bovendien mag ik toch nog niet gaan spuiten, omdat ik nog een cyste heb. Dus hoe je het ook wend of keert, we moeten toch wachten tot de cyste weg is. En tja..dan kunnen we net zo goed op de ongesteldheid wachten. Misschien is het zo iets duidelijker?
Ik heb zowiezo tot het eind van het jaar zo enorm veel te doen. Dus deze maand ga ik wel doorkomen, ondanks dat ik hier zo tegenop zag.