Zethu minder tijd voor ons is jammer maar niet erg, als je je maar wel soms komt melden!!! En het is hier toch al rustiger de laatste tijd vind ik!
@ZEthu, ik heb juist liever dat je minder tijd voor ons hebt, omdat je lekker bezig bent! En als je af en toe je gezicht gewoon even komt laten zien! Ga je trouwens nog een keer daten met mr. Utrecht?
Debby zo is het iets duidelijker idd!! Ik dacht namelijk dat ze géén eisprong hadden gezien op de echo! Daarom vond ik het ook zo vaag! NU is het alwat begrijpelijker. Ik dacht dus dat ze geen eisprong gezien hadden en aan de telefoon zeiden dat er een eisprong aan zat te komen. Dat vond ik al zo raar want volgens mij kan je dat niet zien aan progesteron waardes. Maare joh komt helemaal goed allemaal. 2010 wordt vast een super jaar!!
zethu ik zit nu op dag 5 na provera... het mag echt wel.ik kan het niet genoeg zeggen hahahha debby ik hoopdat je nergens op hoeft te wachten,,en dat het nu gewoon druk bezig is hahahha...
@ Debby: ik hoop wel dat je snel meer duidelijkheid hebt over hoe en wat en zo hoor... @ Duchess: natuurlijk kom ik me wel af en toe melden. Maar voorlopig valt er niet veel te melden he. Ik wil me eerst richten op werk krijgen en me daar dan in werken. En dan ga ik eens kijken of ik inmiddels al toe ben aan een nieuwe relatie of niet.
daten zou ik het niet willen noemen. maar we willen wel een keer vriendschappelijk afspreken. Ik meld het wel als het zover is.
Ik vind het ook heel gezellig, maar moet echt even gaan werken, hahaha. Dus ik ga nu echt uitloggen, misschien kom ik vanmiddag nog even stiekem kijken .
Genoeg te melden Zethu!! Het hoeft hier niet altijd over beebies, zwanger worden en mannen te gaan!!! Ik vind het ook fijn als je komt melden hoe het met je gaat, uiteraard!
van vriendschappelijkheid kan ook iets moois ontstaan haha.. ik hoop dat je snel weer hebt wat je wilt hebben meid
Hou er maar rekening mee dat het pas over 3 dagen komt. volgens mij had minnie het ook na 8 dagen na de laatste tablet.
hallo meiden, even snel vanaf het werk haha. erg druk weer hoor. zieke kids en zieke collega's. eerst even reageren op mars en duchess: GEFELICITEERD met jullie meiden!!!!! helemaal leuk joh. @zethu: geniet nog maar even lekker van je vrije dinsdag! @nicky: ja jullie posi en wij ook posi zou wel een actie zijn he haha. @babyhope: hoe is het met jou? @rest sorry ben ik vergeten maar kom straks nog wel even om nog een keer te reageren. hier gister de laatste clomidpil gehad en nu donderdag 1e fm. hoop zo dat er weer een mooi eitje zit! ben nu ook best al wel zenuwachtig. gek he. maarja. minniemouse
Ik weet zowiezo dat als ik weer werk heb dat ik de eerste tijd heel moe zal zijn. Ik probeer natuurlijk wel bij te lezen. Maar of ik kan reageren is een tweede.
hey minnie het gaat wel hoor... jij dionderdag 1ste fm spannend!!!!ik geloof best dat je staat te springen haha
Minnie spannend joh! Snap best dat je zenuwachtig bent!! Hoop echt heel hard dat er een eitje zit hoor!
ja zethu maakt eigenlijk niet uit het wordt nu toch 2010 voor ons als ik maar geen ivf hoef te doen haha
We hebben nu zulke fijne gesprekken dat er ook een hele hechte vriendschap aan het ontstaan is. Ik ben ook de enige met wie hij op dit moment kan praten heeft hij aangegeven. Familie en vrienden staan helemaal niet klaar voor hem. Dat valt hem zo vies tegen. Ik vind het ook zo sneu voor hem. Hij lijkt echt regelrecht in een depressie te vallen, maar ja, wat kan ik daar aan doen? Ik kan hem alleen tips geven en er voor hem zijn. meer niet.