PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja dat hopen wij ook. haha.

@babyhope: ik had ook pas de 8ste dag na de laatste pil ongesteldheid. dus het kan wel!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dan wacht ik wel tot vrijdag haha... ik ben nu toch al bezig met wachten...

en zethu gelijk heb je op dit moment kun je niet meer doen dan voor hem klaar te staan

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    mmmmmmmmmmm. lekker pompoensoep...
    Die heb ik al zo enorm lang niet meer gedronken!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hij heeft nu gewoon iemand nodig om mee te praten. Anders komt hij er nooit overheen. Ik heb gister ook eindelijk zijn nummer thuis gekregen. Scheelt me toch weer in de kosten.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    had trouwens gister op het werk een ouder die met een avent sterilisator, klein avent flesje en 4 potjes van avent aan kwam zetten. of ik dat misschien over wilde kopen. zelf hebben ze difrax en avent bijna niet gebruikt. zag er ook allemaal nog erg goed uit. leuk is dat als ouders ook een beetje met je meedenken enzo. dus ze heeft het nu voor mij appart gezet. die dingen staan toch al op ons lijstje.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    pompoen waar smaakt dat eigenlijk naar??
    ik wil het altijd kopen maar weet niet wat ik er mee moet doen hahahaha

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja is wel leuk dat ze meedenken en meeleven...
    maar ik persoonlijk zal de flesjes nieuw kopen..
    (ik heb er al 8) haha

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja het is ook maar 1 flesje en die zit nog in de verpakking. de potjes zijn er 2 helemaal niet van gebruikt en 2 daar heeft alleen een keer een speentje in gezeten. dus opzich. zelfs de sterilisator hebben ze niet gebruikt want ze deden alles met de vaatwasser. avent hadden ze allemaal gekregen van opa en oma maar ze wilden zelf liever difrax dus vandaar.

pompoen heb ik nog nooit gegeten. is dat lekker?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dames even een vraagje he.. kan je toch zwanger raken ook al heb je provera genomen??(vraagt me moeder haha)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok dan zal ik het wel overnemen jah hahaha
    haha ik weet ook niet of het lekker is??

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zwanger worden met provera lijkt me niet, je hebt dan natuurlijk geen eisprong. ;)
    En provera breekt je baarmoederslijmvlies af dus een innesteling lijkt me al helemaal onmogelijk.

Pompoen heb ik wel eens gegeten in Turkije. Maar dan met heeul veel suiker. Lekker vind ik het niet iig!

Heb net even een stokbroodje gegeten met kipfilet en kaas. Lekkerrrr. En nu nog een bak yoghurt en zometeen stoofpeertjes en dan heb ik weer gegeten voor vanmiddag. :p
    Wat is het super lekker weer trouwens!!!! Ik heb echt zin om te wandelen met de hond... maar dat durf ik niet meer alleen door die BI, soms zak ik door mn benen/rug en dan ben ik daar alleen.. :(

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik ga even naar de winkel....
    kom strakkies wel weer even bijlezen....

fijne dag allemaal...

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    volgens mij kan dat wel en merk je dat omdat je niet ongesteld wordt en een posi test hebt

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahah ik moet ook nog even eten hoor!!!!

ok ze snapt het weer hahaha thxx duchess want ze had op google gelezen dat die kans heel klein is en zei dat ik maar is moest testen ik zeg nee tuurlijk niet hahaha...

zo nu even wat eten want voel me licht in mijn hoofd en dan gaat ik even weg hahahaha

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja sommige zeggen van wel maar ik zou daar wel niet bijhoren haha

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja dat is wat ik denk hoor. ;) Misschien kan het wel... Maar t klinkt niet echt logisch? Al helemaal als je geen eisprong van jezelf hebt natuurlijk..

Cindy jij ook een fijne dag gewenst! ;)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja maar ik heb wel een eisprong van mezelf maar altijd heeelll laaat...
    och ja ik heb ze al gezegd mam zet je gedachte nu niet daarop want ik word gewoon ongi hoor hahaha

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zag net al dat er voor 2010 een nieuwe quinny buzz drie in het zwart en wit is. oei die zwarte is moooooi. durf nu af en toe ook weer stiekem op de sites te kijken voor babyspullen. na de mk heb ik dat weken niet meer gedaan omdat ik er zo verdrietig van werd. maar nu. ben ook weer op marktplaats aan het kijken voor leuke spulletje. is toch wel erg fijn om weer verder te kunnen.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tuurlijk fijn om weer verder te kunnen meis! :)
    Maare ik zou nog niks kopen, het is zo leuk om alles te kopen als je zwanger bent! Is moeilijk ik weet t.. Ik heb express helemaal niks gekocht voordat ik zwanger was. Zou er nu echt van balen als ik al heel veel compleet zou hebben eerlijk gezegd. Ik ben ook blij dat ik wat langer gewacht heb. Nu de misselijkheid weer weg is en er toch wat meer energie is, kunnen we veel fijner gaan winkelen. Alleen de BI helpt nirt mee maargoed de bekkenband is dan alweer prettiger.

Maarja als je wil kopen, gewoon doen!!! ;)

Ik ga even met de hond uit en dan ga ik lekker ff in bed liggen!
    Ook meteen even de brievenbus checken, of mijn echofotos er al zijn. :D

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    het is niet zo dat we alles meteen kopen. haha dat zou wat zijn. alles al klaar voordat he. in ieder geval is het wel zo dat we de kinderwagen, badje en babykamer pas kopen als het moment eenmaal daar is. maar net als een maxi cosi ofzo of die kleine dingetjes. als het in de reclame is heb ik zoiets van och waarom ook niet. dan is het straks niet ineens een hele aanslag op je portemonnee plus dat we van mijn ouders en schoonouders nogal al weleens wat krijgen.

Deel Deze Pagina