PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess/mp/tante: hoe voelde de beeb nou? ik voelde net iets beuken van binnenuit.. schrok zo hard dat mn boterham in één stuk in mn keel verdween :|

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Daar ben ik weer, weer een dagje school. Begon vanmorgen al goed, hadden stroomstoring op school dus konden een tijdje niks doen.

@cindy: Geertgen is gewoon open. De officiele feestdagen zullen ze wel gesloten zijn maar voor de rest zijn ze open. Wel fijn trouwens.

@zethu: Nogmaals heel veel succes en ik zal voor je duimen dat het goed zal gaan.

@flubje: Vervelend zeg van je vriend dat hij nog langer in het ziekenhuis moet blijven. Maar beter te lang en dat alles goed is dan te kort en er complicaties optreden. De hechtingen die hij heeft, zijn dat gewone hechtingen of heeft hij krammetjes (soort nietjes) gekregen?

@hier: De spanning neemt onbewust steeds meer toe voor volgende week donderdag. Probeer mijn gedachten ergens anders op te zetten maar dat lukt niet helemaal..... 10 december (en anders de 11e) ga ik toch echt testen mocht ik dan nog niet ongi zijn, wil het dan toch ook echt weten.

Ik ga kijken wat ik hier op school nog kan doen en dadelijk even lekker de stad in.

Groetjes Nicky

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby, volgens mij ben je gewoon ongesteld hoor? Wat is nou het verschil tussen bloedverlies en menstruatie? Ik dacht dat elk bloedverlies (mits rood) een menstruatie is.... (dus dan heb ik het niet over een stipje rood of bruinverlies, maar als je echt dagen rood verliest dan ben je toch gewoon ongi?!)

Tummetje, tja hoe het voelt.... Met 16 weken voelde het voor mij echt als een vlindertje en soms wat plopjes! Wanneer moet je weer naar je VK? Ik heb gewoon aan haar gevraagt hoe het precies moet voelen en waar, en vanaf dat moment kon ik het ook met zekerheid herkennen. :)
    Ik voel trouwens alleen onderin wat, bovenin ligt mijn placenta helaas!! Dus daar voel ik nog niets..

Zethu veel succes!

Nicky, logisch dat het spannend is!!! Hoop echt op goed nieuws van jou kant hoor!! :)

Hier een baaldag vandaag!! Vriendlief is normaal vrij op donderdagochtend, dan werkt mn zus, maar zuslief belde om 9 uur vanochtend dat haar dochtertje de hele nacht wakker geweest was ivm sinterklaas-zenuwen, en dat ze haar thuis gehouden heeft vandaag. Dus vriendlief moest toch werken.
    Goed voor mn hormonsters hoor, moest echt janken whahaha.
    Gelukkig werkt ze dan volgende week twee keer, dat betekend dat vriendlief maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag pas om 13.00/14.00 hoeft te beginnen! Dus dat is dan wél weer fijn, gaan we mooi aan de slag met de babykamer!

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Wel lekker dat je vriend volgende week 4 dagen later mag beginnen.
    Had jij trouwens kwaaltjes voordat je ging testen? Sommige dingen die ik nu tegenkom heb ik echt nog nooit gehad! Zo heb ik al een paar dagen een koud gevoel op mijn linker borst. Terwijl deze gewoon warm aanvoelt en nog een paar dingetjes.

@hier: minnie zojuist gesproken, die komt zo als het goed is ook even online.

Groetjes Nicky

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dames, ik ben er even vandoor. Even eten en naar de stad, ik kom strakkies weer online. Ben benieuwd hoe het gesprek van zethu is gegaan.

*knuffel voor iedereen*

Nicky

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

net mijn eerste fm gehad en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. misschien kunnen jullie me helpen.

vandaag cylcusdag 10.
    linkereierstok 1 eitje van 9.5 mm
    rechtereierstok 4 kleintjes tussen de 3 en 7 mm
    bmsv 7 mm

is dit nu goed of niet? vorige keer had ik op dag 8 al een ei van 11 mm. maar toen was ik op cyclusdag 2 begonnen met clomid en nu op cyclusdag 3. zondag moeten we weer heen en dan kijken we wel weer verder. had er toch al wat meer van verwacht.

minniemouse

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: Ik weet ook niet of dat goed is of niet. Had je denk ik het beste kunnen vragen aan de arts, die weten dat meestal wel.

Zoals jullie zien ben ik weer terug. Even lekker naar de stad en cadeautje voor kerst alvast gekocht, beetje vroeg maarja, beter te vroeg dan te laat. Had ook nog geluk. We doen cadeautjes voor 40 euro per stel, ik heel opgewekt naar de swarovski winkel toe, hadden ze daar ook nog opruiming op bepaalde dingen, heb dus 2 mooie hartjes aan elkaar van 60 euro voor 36! JOEPIE!!! Alweer klaar voor de eerste, nog 2 te gaan waarvan 1 mijn hubbie is dus die gaat maar mooi zelf wat kopen haha. Die andere moeten we even kijken want op het briefje stond: doe maar iets. Ja lekker makkelijk, ik zei al tegen mijn hubbie dat ik 20 euro mee zou nemen naar de xenos en dan allemaal rotzooi zou kopen wat die persoon niet kan gebruiken. Is het meteen het laatste jaar geweest dat die persoon dat heeft opgeschreven haha.

8. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Ben ik ook weer even tussen alle Sinterklaasvoorbereidingen door (moet nog een gedicht afmaken, en heb totaal geen inspiratie, hellup!).
    @Debby: wat een onduidelijkheid zo, met dat bloedverlies.
    @Babyhope: kan nu niet lang meer duren, tot je ongi door breekt, maar kan me voorstellen dat je het wachten moe bent.
    Als je dan toch ongi moet worden, dan ook maar snel.
    @Flubjuh: hopelijk over enkele dagen een mooie test in handen, je temp klinkt in elk geval goed. Beterschap voor je mannetje, ik hoop dat hij snel naar huis mag.
    @Nicky: kan me voorstellen dat de spanning toch zo langzamerhand toeneemt, had dat ook de laatste week voor NOD.
    @Duchess: gefeliciteerd met je dochter!
    @Tante Mars: jij ook gefeliciteerd met je dochter!
    @Minniemouse: dat ziet er goed uit, joh! Mooi dik slijmvlies en dat eitje in de linker eierstok gaat hopelijk mooi doorgroeien.
    @alle anderen: ik vergeet jullie niet, maar heb te weinig tijd en fut om alles terug te lezen en op iedereen te reageren.

@Hier: nog 4 nachtjes slapen tot de 12 weken-echo, en de spanning begint weer toe te nemen. Gelukkig gaat manlief mee, en heb ik de afspraak al om 9.00 uur, zodat ik die dag niet te lang in de zenuwen hoef te zitten.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @yvy: spannend zeg. Maar alles zal wel goed zijn denk ik. Ja een sinterklaasgedicht...... ben blij dat wij niks doen met sinterklaas, hoeven we tenminste ook geen gedichtjes te maken. haha.

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Waar is iedereen????

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie, volgens mij zegt dat nog helemaal niets, helaas... Slijmvlies is wel goed! Maar kwa eitjes nog niets. Dit zouden ze bij ons in het ziekenhuis ook niet gemeten hebben. De meeste gyn's vinden een eitje vanaf 11-12 mm pas noemswaardig. Vanaf 12 mm is het pas zeker dat ze doorgroeien. Dus er valt echt nog niks over te zeggen...
    Maaaar het kan dus ook nog groeien allemaal he! ;) Je bent nog vroeg in je cyclus, dus het kan nog allemaal. Wanneer mag je weer terug komen?

Nicky wat een geluk met die hartjes. :D

Yvy leuk om iets van je te horen weer! Heel veel plezier en succes bij de 12 weken echo. :) Gaat verder alles goed?

Ohja Nicky, ik had wel wat kwaaltjes maar ik moet zeggen dat ik er helemaal niet mee bezig was (was op vakantie en probeerde het echt los te laten) dus waarschijnlijk als ik erop had gelet had ik wel meer gevoelt.
    Ik had wel wat steken hier en daar maar dit heb ik achteraf pas in verband gebracht met het zwanger zijn (innesteling?)
    Had een paar keer een hele vieze sterke smaak in mijn mond, maakte niet uit wat ik at/dronk! Bleef hangen en ging vanzelf na een uurtje ofzo weer weg.
    Mijn borsten waren vanaf 1 dag na mijn NOD gespannen en vol. (heb 2 dagen na NOD getest) En heb op 11dpo ofzo een druppeltje bloed gehad na gemeenschap, dat was hetgeen dat ik zeker wist dat ik zwanger was. Dat had ik nog nooit gehad!
    Verder eigenlijk niets, volgens mij. Ja ik was dood en doodmoe, maar linkte dat met de vakantie (spanningen enzo) en dat ik normaal gesproken thuis smiddags sliep en daar niet. Maar achteraf had dat wel met mn zwangerschap te maken denk ik.
    Spannend hoor!!! :D

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik moet zondagochtend terugkomen. dus dan zien we het wel.

ik ga nu even eten.

minniemouse

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb geen flauw idee...in het zkh zei ze dus dat dit geen ongesteldheid was, maar de bloeding blijft een beetje hetzelfde :(.

@Minnie, hopelijk zondag beter nieuws! Kan je op zondag daar dan ook terecht?

@Nicky, goed geslaagd met cadeaus dus ;).

@Duchess, en je vriend alweerlekker thuis? Heb je nog iets leuks gedaan, ondanks dat hij onverwachts moest werken?

@Yvy, wat spannend bijna de 12-weken echo! Wel lekker dat het zo vroeg is, dat scheelt een hoop zenuwen inderdaad!!!!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Ben erg benieuwd hoe het metZethu gegaan is. :)

Debby vaag zeg.. volgens mij ben je gewoon ongesteld, wat kan het anders zijn. Volgens mij kán het niks anders zijn bij zon fikse bloeding?!

Vriendlief is idd gewoon om 18.30 thuis gekomen. :p Gisteravond zijn we bij vrienden op bezoek geweest. Die hadden we al veelste lang niet gezien, ivm een verbouwing van hun huis. En niet zon beetje ook, echt supermooi wat ze gedaan hebben hihi.
    Zij is 9 weken verder als ik, dus de babykamer was ook al klaar. Echt zo mooi!
    Het was erg gezellig, vriendlief zei in de auto dat we om 21.00 uur wel weer zouden gaan, we gingen gewoon even kijken naar de verbouwing en even bij kletsen. Maar uiteindelijk gingen we daar om 12 uur pas weg haha.
    Heerlijk om zo met iemand over baby's te kunnen kletsen hoor!! ;)
    Zij krijgen ook een meisje dus dat is erg leuk, kunnen ze straks samen spelen. :D

Vanochtend is vriendlief wél vrij tot 13.30 dus strakjes gaan we de babykamer helemaal leeg halen (en daar is t op t moment echt een rotzooi moet ik zeggen.. ik houd de deur expres dicht, hahaha) en dan gaan we vandaag echt helemaal uitzoeken hoe we het gaan doen enzo. Wordt nog moeilijk want ik weet t echt niet meer.
    Onze vrienden hebben de babykamer zilver met wit, errrrug mooi geworden!! Maarja, dat ga je niet hetzelfde doen he. :p Haha!
    Vriendlief wil graag een echte prinsessenkamer.... maar ik weet t nog niet zo. ;) Hihi.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ all: gesprek ging goed! Er zijn 4 mensen uitgenodigd voor gesprek.
    Daar van gaan er 2 door naar de volgende ronde. Ze laten dit zo snel mogelijk weten.
    Mogelijk maken ze vandaag al een beslissing. Maar ik denk eerder dat dat begin komende week wordt.

@ Nicky: het is idd moeilijk dat wachten. Maar het lukt je vast wel hoor!

@ Duchess: vervelend dat je mannetje gister moest werken. Wel fijn dat hij dan volgende week meer thuis is
    fijn aan de kamer beginnen dus!

@ minnie: het kan nog alle kanten uit nu ze zo klein zijn nog.
    We doen gewoon met z'n allen een dansje dat je eitje(s) goed gaan groeien!

@ nicky: haha dat zou ik dus nooit doen he, rotzooi halen. Ik zou dan toch proberen iets leuks te vinden.
    Maar het is wel vervelend dat ze dat opschrijven ja.

@ Yvy: wat fijn dat je zo vroeg al de afspraak hebt zeg! Ik ben heel benieuwd. Ik neem aan dat je daarna nog moet werken?

@ Duchess: Leuk om een princessenkamer te maken zeg.
    Moet je anders eens op de site van ikea of van een bouwmarkt als de Karwei (;))kijken voor ideeën

16. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    @nicky
    Ik zou het echt niet weten hoe ze hem hebben dichtgemaakt:p
    Maar hij mag vandaag naar huis. Wel pas aan het einde van de middag maarja beter dan nog langer daar blijven.
    De andere mensen die dezelfde operatie kregen waren 2 uurtjes na de operatie al ontslagen uit het ziekenhuis. Dus zo kon het ook gaan. Maarja.

@Babyhope;
    Je had gister gevraagd of ik al dingen had dat ik denk zwanger te zijn. Ik moet dit er nog aan toevoegen; Ik heb ook nog iets langer dan een week geleden een paar pijnlijke steken bovenin mijn vagina gevoeld. En het was zo pijnlijk dat ik ervan schrok:( Ik moest gelijk denken aan een innesteling.
    Bij mijn dochtertje heb ik de innesteling heel duidelijk gevoeld!

Mijn temp is nog steeds hoog 36.86. Elke dag dat ik niet ongi ben is er 1 die ons dichter bij onze wens brengt:D
    Als ik nog niet ongi word ga ik pas na het weekend weer testen.
    Ik denk ook dat mijn eisprong later was dan FF zegt anders had ik al ongi moeten zijn of een posi test hebben toch?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen dames...

@nicky nog even volhouden meid!!!het is best moeilijk en vooral de laatste 6 dagen maar je kan het meid!!!

@yvy leuk dat je bijna de 12 weken echo hebt.. jonge wat gaat de tijd toch snel he..die weken vliegen voorbij..

@minnie ik vind het wel een mooie grote hoor voor cd 10..ik kan me niet herrineren wanneer ik zo`n mooi ei had op cd 10 ja de eerste ronde gonal-f had ik op cd 10 1tje van 13mm maar toen deed mijn lichaam ook echt wat ie moest doen die cyclus....en zondag terug lekker dat ie open is dan,geertgen is wel open maar voor de puncties geloof ik,en als je echt niet anders kan mocht je wel even komen dacht ik...

@debby ik hoop dat je snel iets meer duidelijkheid hebt want het is wel raar zo`n lange bloeding...

@zethu ik hoop voor je dat jij 1 van de 2 bent echt wel!!! succes meid..
    en nu wachten tot ze bellen pff en dat duurt lang als je erop zit te wachten...

@duchess toevallig wilde ik vandaag vragen hoe en wat voor kleur jullie gingen gebruiken op de beebkamer...
    echt roze of toch niet???

@tummetje voel je je weer iets beter meid????

@mp kun je het nog een beetje volhouden tot de geslachtsbepaling??

@flubjuh ik hoop zo dat je posi test,,,zolang je niet ongi wordt kan er van alles zijn toch!!!!

@hier nou dag 8 is aangekomen en ik zie nog geen ienie mienie klein rood puntje hahahaha me (.)(.) doen verschrikkelijk pijn maar dat heb ik altijd als ik ongi ga worden,,oh wat is dit erg zeg,,ik hoop dat dit de eerste keer provera was en ook meteen de laatste hahaha want ik persoonlijk heb totaal geen geduld hiervoor hahahaha... wat nou als ik niet ongi ga worden wat dan???

xxxcindy

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ cindy: ik hoop het ook hoor. Maar ik weet het totaal niet. Ze vroegen nog naar een naam van iemand waar ze mee konden bellen. Om te vragen hoe ik ben om mee samen te werken.
    Ik dus maar gelijk na het gesprek naar mijn oude werkplek gelopen daar, heb het afdelingshoofd gevraagd of ik haar naam door kon geven.
    Ik hoop dat ze een goed woordje voor me gedaan heeft hoor.

En over het niet ongi worden. Ik zou anders vanmiddag ff naar de kliniek bellen wat je moet doen.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    maar het zou nu toch wel doorkomen toch,,ik heb zo`n opgeblazen onderbuik hahaha...

ik hoop voor je dat ze een goed woordje heeft gedaan maar dat zal vast en zeker toch wel!!!!!

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop het ja. Maar de tijd zal het leren he.

Deel Deze Pagina