PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

ik zit hier met een grote grijns op mn face achter de pc. heb net namelijk de maxi cosi opgehaald. ben er helemaal blij mee!

zal even een plaatje zoeken via google zodat jullie weten welke het is.

minniemouse

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en de voetenzak:

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: mooie maxi cosi!

@zethu: Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan. Nu maar hopen dat ze een goed woordje voor je hebben gedaan en dat je bij de laatste 2 zit!

@hier: Eindelijk weekend! Zat vandaag bijna te slapen op het werk zo moe was ik, ondanks dat ik vanacht toch goed geslapen heb. De pijn in mijn linkerborst was vandaag ook echt niet leuk! De hele ochtend last van gehad...
    Vanavond lekker rustig aan.

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, heb gister zw-testen gehaald (alvast voor volgende week). Die van het kruidvat, 2 voor 5 euro. Zijn die een beetje goed of niet?

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @minnie; die is mooi he, de papillion uitvoering! Heb je trouwens ook een kinderwagen van he ;) quinny papillion :)
    @debby; he bah, wat een onzekerheid joh :(
    @cindy; bij jou ook nog geen ongi?
    @nicky; die KV testen zijn echt betrouwbaar hoor! heb er 4 dagen voor nod al posi mee getest, en als ie ze nega zijn, heb je ook niets van een indrooglijntje ofzo ;) En je koopt je er geen buil aan voor die prijs ;)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel

@tummetje nee nog geen ongi te bekennen....geen een drupje of bruinverlies niks nada noppes...

zo nu gaan we even stadden haha

xxxx cindy

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @hier: was net even super misselijk, had het idee dat ik ieder moment over mijn nek heen kon gaan. Nu gaat het gelukkig al wat beter. Heb zo'n sterk voorgevoel dat we volgende week positief bericht krijgen.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Cindy....ik meen wel eens gehoord of gelezen te hebben dat bij overstimulatie het wel eens moeilijk kan zijn om een ongesteldheid op te wekken...het lijkt me toch verstandig dat je even je gyn belt hoor want je zit toch tegen de uiterste termijn dat het zou werken aan.....

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: ik zou ook maar eens contact opnemen met geertgen. Waarom heb je dat vandaag niet gedaan als ik vragen mag? Zo net voor het weekend, even op safe spelen maar dat is mijn idee.

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Minnie: leuke kleurtjes van de maxicosi en de voetenzak!

@ Nicky: ik hoop het ook zo dat ik bij de laatste 2 zit.
    Die testen zijn trouwens heel betrouwbaar. Schijnen niet veel HcG nodig te hebben.
    Ik heb er trouwens ook nog een van 2 voor 5 van de trekpleister liggen (zijn dezelfde als die van KV).
    Iemand interesse in?

@ cindy: hoe is het met je ongi? Is het al doorgebroken?

12. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Heey dames hoe is het hier?
    Met mij wel goed heb een afspraak met een andere gyn;)
    Ik wou gister een afspraak maken met mijn gyn voor in februari moest ik voor een uitstrijkje. Maar ze is met zwangerschapsverlof dus ik krijg een andere:D Ik heb aangekaard dat ik dit juist fijn vind. En of ik iets eerder mocht komen.. Die mevrouw zei ja je kan al eind van deze maand als je wil. Dus ik moet over een paar weken weer.
    Ben echt blij aangezien 'mijn' gyn me alleen maar een beetje tegenwerkte..
    Pas een jaar na mijn bevalling zou ze verder gaan kijken en ik moest maar aan de pil als ik buikklachten heb. Vorige keer was ik na 72 dagen eindelijk ongi geworden uit mezelf. Ze heeft niet eens gezegt dat als het te lang duurt ze het kunnen opwekken. Terwijl ik ook nog heb gezegt dat baarmoederhalskanker in de fam. zit.
    Dus ik ben heeeel erg blij dat ik nu bij een andere terecht kan.
    En mijn temp is nog steeds hoog, Elke dag krijg ik stiekem toch een beetje meer hoop dat ik misschien wel zwanger naar de gyn kan gaan;)
    groetjes flubjuh

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ flubjuh: fijn dat je bij een andere gyn wel sneller terecht kan zeg. Mss is het wel helemaal niet meer nodig...

14. brennietje

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum maar voel me nu al gesteund door alle berichtjes!
    Ik ben sinds 30 april 2008 gestopt met de pil en mijn ongesteldheid bleef maar uit, met elke keer de hoop zou ik dan toch zwanger zijn!
    Naar 6 maanden toch maar naar de dokter gegaan en die zij dat dit heel normaal is na 9 jar pil gebruik. Maar ik kreeg wel een kuur primolut om de menstruatie op te wekken en hij zei dat het dan vanzelf wel weer op gang zou komen. Niet dus! Na 2 maanden gewacht te hebben weer naar de dokter gegaan en kreeg toen een verwijzing voor de gyn. Daar inwendig onderzoek gehad en bloed onderzoek er kwam uit dat ik het PCO syndroom had.. m'n wereld storte zo ongeveer in.. M'n man kreeg ook een sperma onderzoek en zijn zwemmertjes waren van uitzonderlijk goed kwaliteit(gelukkig) maar wel rot dat ik zo'n boodschap kreeg! De gyn zei doodleuk tegen mij je bent te zwaar en ga eerst maar eens afvallen dan kunnen we je verder helpen! Ik woog toen ook 99 kg. bij 1.70 maar toch je wil zo graag een kindje! Ik ben dit jaar juni begonnen met een kuur Bio HCG en het ging als een speer gelukkig! ben nu 22 kg lichter en zit nu op een gezond gewicht voor mijn lichaamsbouw! En het wonder is dat ik weer een regelmatige cyclus heb vanaf juli! standaard 34 dagen maar helaas nog steeds niet zwanger. Deze maand weer ovu testen gebruikt en had eisprong maar vandaag weer ongi geworden!! Ben zo depri nu we wachten al 1,5 jaar op een wondertje!
    We weten ook niet zo goed of we nu weer naar de gyn moeten gaan(hij heeft ons toen zo rot behandeld) of nu ik weer gewoon ongi ben het een tijdje zo proberen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of misschien tips? zo een heel lang verhaal maar ben blij dat ik het even van me af kan schrijven!
    Goed weekend allemaal!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @brennietje: Jeetje meid wat een verhaal. En wat rot dat die gyn zo tegen jullie heeft gedaan. Mijn advies zou zijn om toch terug te gaan naar een gyn, maar ik zou dan wel voor een andere kiezen.
    Heel veel succes!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey ladies!

@nicky; nou, ik hoop met je mee hoor, voor het positieve gevoel!!! We willen heel graag weer roze zien in dit topic!!!
    @brennientje; Helaas welkom hier, ik ben zelfs langer dan jij en had het zelfde gewicht, maar werd wel geholpen. Hoe oneerlijk is het verdeeld he :( En gewichtverlies hoeft geen natuurlijke cyclus op te wekken, dat gebeurd maar in een heel klein percentage van de gevallen. Dus ik zou zeker terug naar naar een gynaecoloog. Desnoods die rotzak, en eisen dat je nu geholpen wordt, nu heb je aan zijn maatstaaf voldaan en kan hij je geen hulp meer weigeren. Zou ook zeker even aankaarten dat ie wat aan zn humeur mag gaan doen. En anders een andere gynaecoloog vragen, je hebt vrijheid om van arts te kiezen, dus maak er ook gebruik van!
    Succes meis!

Zo.. dames.. nog plannen voor het weekend?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nicky ik heb gister gebeld en heb 20 minuten in de wacht gehangen,toen heb ik maar opgehangen ik heb zoveel geduld en geld ook weer niet hahahaha...

@zethu nee hoor het is nog steeds niet doorgebroken maar ik verwacht het vandaag denk ik toch wel want heb me toch een paar kanonnen voor me hahaha en pijnlijk ook....

@brennietje helaas welkom hier..
    ik heb ook overgewicht maar hoef niet af te vallen hoor!!! gek he hoe het zo verschillend kan zijn...
    ik zou ook naar de gyn gaan ook al is het dezelfde zoals tummetje zegt,,dan kun je het altijd nog in je dossier laten zetten van die gyn die zo rot tegen je deed...

@nicky goed dat je zo`n posi gevoel erover hebt...ik hoop dat er ook een posi test uitkomt volgende week....

@flubjuh voor jou hoop ik ook op posi nieuws snel........

@mp hoe gaat ie met jou en je beeb????

@tummetje voel je je al weer wat beter nou?

@debby hoe is het met jou meid en met de bloeding,,ik hoop dat het al wat minder is en dat je snel duidelijkheid krijgt...

@duchesss ben je druk bezig met het kamertje??????

xxxcindy

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoop dat het doorzet bij je hoor, cindy!! Mag nu wel eens he!!

Hier gaat ie goed hoor, voel me soms net een oud omaatje.. :p Had altijd een redelijk goede conditie, kon trappen lopen zonder te hijgen, boodschappen sjouwen en dan daarna direct de hond uitlaten.. maar nu gaat alles net ff langzamer en ben ik sneller moe. Heel irri, want op mn werk heb je nogal wat trappen, dus als ik ff snel wat moet afgeven, kom ik hijgend aan.. en dat staat zo stom.. want in mn werkkleding (draag een pak) zie je niet zo heel goed dat ik zwanger ben. Dus voor mensen die het niet weten die denken dan; zo.. zo jong..en dan zo hijgen :p

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tumm ik hoop het ook echt,want het is nu al dag 9 haha na provera,,mijn lichaam is ergens mee bezig wat helemaal niet hoort,ze reageert helemaal niet op medicijnen meer hahaha officiele spuitjunk zou ik zeggen hahahaha...

ja je bent bijna 17 weken he,ik denk dat je tussen de middag gewoon even een uurtje moet gaan liggen mischien dat het iets helpt,,je hebt toch je rust nodig meid!!!
    en weet je wat ik gek vind ik wil dat zo graag allemaal voelen haha dan heb ik tenminste een reden om een uurtje te hangen haha..

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Brennietje,, Lekkere gyn zeg.. Wat is het raar verdeelt.

Ik zal vertellen heb nooit bij de gyn op de weegschaal gestaan!!!
    Toen ik geopereerd was zag ze vet om me darmen, waardoor ze er achter kwam want van buiten zie je het niet zo erg zei ze ( toen 101 kg nu 97 ), mocht wel af vallen maar hoefde niet en als ik het deed was het om de bevalling (benen vast houden) makkelijker.. Maar goed uiteindelijk was ik na de operatie 2 kilo afgevallen en toen was ik zwanger..
    NU val ik kilo's af en ben niet eens misselijk geweest of nog misselijk. Waar het blijft is een raadsel.

Ik zou gewoon een afspraak maken bij een andere gyn!! Nee heb je ja kan je krijgen..

Succes

Deel Deze Pagina