PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    haha, ik heb het ook over vlindertjes. maar heel ander soort vlindertjes dan jullie....

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

hoe is het hier? wel een beetje rustig haha.

@zethu: oooeeeewww mr utrecht. spannend allemaal!!!!!

@de rest: ben ik even kwijt doe zo tweede poging......

hier een beetje down nog steeds. snap er niks van allemaal dus hoop ook echt dat er donderdag wel iets te zien is hoor! probeer al steeds te bellen maar is steeds in gesprek en moet vandaag dus een afspraak maken.

minniemouse

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Minnie: kan dat niet nog een beetje van de mk komen dat je lichaam nog van slag is?

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dat zou misschien wel kunnen ik weet het niet. en anders volgende ronde clomid 100 denk ik.

hoe is het op dit moment bij mr utrecht ivm ex????

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hij heeft 3 kwartier geleden op zijn twitter achtergelaten dat ze er is. maar sindsdien geen reactie meer.
    Zit zo in spanning nu. Kan haast janken.

vooral nu ik net gelezen heb dat Caruli bevallen is van een gezonde zoon! (ik weet niet of jullie haar verhaal hier gevolgd hebben?)

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja wel een beetje gevolgd. mooi zeg een manneke!!!!

zou mr utrecht je bellen ofzo als ze weer weg is. knuffel meid en het komt echt allemaal goed.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @zethu; ohh vlindertjes!!!!! ;)

ik ga ff caruli's topic volgen

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zijn beltegoed is op, dus kan niet bellen. Ik hou gewoon zijn twitter in de gaten.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oei dat is vervelend dat hij niet kan bellen.

jaaaaa heb net eindelijk na een aantal uurtjes proberen te bellen het ziekenhuis aan de lijn gehad en donderdag om 9.20 heb ik de derde fm. hoop het zo meiden.............

ik ga gauw weer even wat doen in huis want het is echt weer schandalig haha tot straks

minniemouse

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ze is weg, ik ga nu op msn met hem.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En hoe is het gegaan met hem Zethu?

Minnie spannend. Gelukkig wel lekker vroeg, dan zit je niet de hele dag in spanning.
    Hoop op goed nieuws hoor, echt waar! Hebben ze al gezegd hoelang ze afwachten?
    Misschien moet je wel 100 mg strakjes, maar ik denk dat de kans groot is dat die zijn werk wel gaat doen, toch?
    Probeer toch positief te blijven!

Tummetje ja zo hard kan ik me ook neit voorstellen haha. Heb je daar buiten niks gevoelt? Geen plopjes ofzo?
    Van de week sprak ik met een klant die ook de placenta aan de voorkant had en die voelde ook echt pas met 20 weken voor het eerst wat. Die van mij ligt boven-voor dus onder voel ik haar gewoon heel erg goed.

Hier vanochtend lekker naar de bossen geweest met de hond, 3 kwartier gewandelt, tussendoor ff gaan zitten en het ging opzich wel redelijk.
    Voelde wel dat mijn benen helemaal gingen jeuken!! Komt natuurlijk omdat ik niet veel meer wandel... gaat normaal niet lekker met mijn bekken. Nu met mijn nieuwe bekkenband gaat het best, dus nu wil ik wel vaker gaan wandelen... Al deed het weer super pijn toen we thuis kwamen, maar dan kan ik weer gaan zitten. ;)

UWV gebelt.. hadden me vorige week gebelt maar lag te slapen.. kreeg dus een brief dat ik niet opgenomen had en moest dus zelf bellen. Werd me dus gevraagt waarom ik niet opgenomen had, dus vertelde dat ik lag te slapen, dus kreeg als antwoord dat ze toch een brief versturen wanneer ze gaan bellen en dat ik verplicht ben dan dus wakker te blijven. Dus ik zeg nahja normaal krijg ik altijd een brief idd maar deze keer dus niet, vandaar.Dus ging ze dat nakijken in de computer, maar nee mevrouw u heeft zekerweten een brief ontvangen. GRRR. Ik zeg nou ik heb toch echt niks gehad, daar ga ik toch niet over liegen????????? En toen geloofde ze me toch wel. Sjonge zo irritant vind ik dat. Snap best dat die mensen zo reageren, want er zullen vast genoeg mensen zijn die dat idd zeggen terwijl ze die brief wel gehad hebben maar pfff.
    Gelukkig is nu in mijn dossier gezet dat ik arbeidsongeschikt verklaard ben door de bedrijfsarts en is het nu helemaal afgehandelt tot het eind van de zwangerschap. Nu ben ik er dus écht vanaf!! ;)

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Duchess: niet zo super. Ze hebben flink ruzie zitten maken schreef hij. Ze wilde de Wii meenemen, terwijl die van hem is. Was niet leuk geweest om dan mijn profiel daar op tegen te komen denk ik...
    Heb hem net nog ff op msn gesproken. Hij was zo opgefokt. Hij is nu maar een stuk gaan wandelen om wat agressie kwijt te raken. En bij mij komt de spanning nu ff los in de vorm van tranen.

fijn dat je van het UWV af bent nu.

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Kutzooi, krijg net een mail dat ik niet door ben naar de tweede sollicitatie-ronde. Alleen als ze er met deze 2 mensen niet uitkomen hoor ik nog wat :(

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He balen zeg Zethu.. :(

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dan maar voor een andere baan :(

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halllo damess...

@zethu ohh leuk meid dat je afgesproken had met hem,ik begrijp dat je dat best voor jezelf wilde houden..en lekker gevoel he vlinders...ik denk dat het wel goed zit tussen jullie tweetjes...

@duchess ja uwv sjonge jonge soms he....
    goed dat je even eruit bent geweest met je hondje,,ik kan me best voorstellen dat het toch een soort van opluchting voor je moet zijn geweest(even eruit)....

@debby meid niet opgeven al die teleurstellingen zijn de reden dat je je moed verliest ik weet er alles van...
    maar er komt vast en zeker wel een tweede...
    ik zei gister toevallig nog tegen mijn moeder,let op nu hebben we het zo moeilijk met zwanger worden en dadelijk ben ik zwanger en zijn het er 2 of 3 nou dan neem ik alles wat ik ooit gezegt heb per direct terug haha...maar ik begrijp het voor de volle 1000%hoor meid...
    een hele dikke knuffel voor jou...

@minnie meid geef de moed niet op er kan nog van alles gebeuren...en zoals duchess net al zei het kan wel door de miskraam...

ik heb net gebeld met geertgen voor een afspraak te maken..en toen zei ze zo wat ben je laat ik zei ja ik ben op dag 10 na provera ongi geworden...nu blijkt dat de laatste keer ik helemaal niet ongi ben geweest dat was nog de bloeding van de miskraam,en omdat ik dus gewoon ben gaan spuiten op cd 3 is het helemaal door de war geraakt..ik moest iets afstoten maar tegelijk wilde ik wel weer eitjes opbouwen...duhhh

dus vandaar reageerde ik niet goed op de gonal...
    trouwens ik ga nu op cd 11 naar geertgen in plaats van 10 want cd 10 valt op dinsdag en dan is dr ruis er niet,,toen zei ze dr kuijpers en ik meteen NEE DANK U..dan kom ik wel een dagje later dat maakt ook niet uit...
    verder is geertgen alleen op 25 dec gesloten 1ste kerstdag ,,,2de kerstdag gewoon open behalve s`avonds...

@tummetje ik denk een meisje maar 1 van jullie krijgt er wel een jongen maar ik weet echt niet wie????
    nog 1 dagje of niet??dan weet je het spannend......

xxxxxxxcindy

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ohhh meid balen van die baan...
    ik duim voor je dat er 1tje niet komt opdagen zodat jij hem krijgt duimduimduim......

*knuffel**

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ cindy: nou, ik heb de hoop voor deze baan al opgegeven hoor. Dan maar iets anders.
    Ik zei je trouwens toch al van die reactie dat het mss aan de mk had kunnen liggen...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja klopt daarom toen jij het had gezegd ben ik er welis over gaan nadenken en eigenlijk klinkt het ook logisch toch..
    dat je lichaam eerst zichzelf gaat herstellen..voordat je echt ongi wordt..maar goed weer zo down geweest voor niks haha maar we kunnen nu weer verder morgen weer beginnen spuiten yes yes ik miste me naaldjes al hahahahaha
    en maar hopen dat er iets uit komt he....

ja qua baan heb ik ook zeg je nee is goed wanneer je me nodig hebt zeg ik nee haha maar ik begrijp je goed hoor!!!!
    ik vind het wel balen voor je

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hahaha Junky!
    Ik ga me maar sporten. Doe ik tenminste iets nuttigs.

Deel Deze Pagina