oh hahahahaa hoe kom ik er dan bij dat je echt Marsz heet? hahahaa vond het al humor van je ouders edit: haha weet het nu; het staat zo op je hyves
@Zethu, vervelend dat mr. utrecht zo van slag was . Heb je hem nog weer gesproken? He bah...vervelend dat je het niet bent geworden met die sollicitatie. Heb je ook gevraagd waarom niet? @Minnie, ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt, d.w.z. een groeiend eitje! @Duchess, wat een gezeur met het UWV, gelukkig ben je daar nu vanaf! @Cindy, ja dat klinkt ook wel logisch inderdaad dat je dan 2 dingen tegenwerkt...Oh jullie hebben ook al zo'n gave kerstboom! En die babyspullen, wat leuk dat je dat zo in een vitrinekast heb zitten! @TanteMars, ziet er supermooi uit hoor jouw boom! Hahah Tummetje, ben wel benieuwd wat jij uit een Noord-Nederlandse verstaat . Ik kom uit Groningen of eigenlijk Leek, geboren en getogen en toch is Debby niet echt een Noord-Nederlandse naam.
Whahah,, ik zal wel zeggen word nooit Marscha genoemd , het is altijd Mars. Zelfs op stage ist al Mars m en ben er nog maar net 2 maand lol
Tja...dan kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met onze kerstboom. Wij hebben dit jaar gekozen voor een echte "kinderboom" voor Ryan.
Hij is wel heeeeeeeeeeeerlijk kleur rijk en echt! Vorig jaar was onze voor kerst al dood waha vandaar dat we nu een nepperd ..