PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    en als het allemaaaaaaal meiden worden hier, komt t gewoon door Clomid ;) .. Maar dat kan natuurlijk niet zou wel puur toeval wezen haha..

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh ik ben zo blij joh!!! Haha klopte mn gevoel sinds de 13 weken toch!!! :D
    Mn mannetje zit helemaal te stralen hier, zo schattig!!!

We hebben toch maar geen 3D gedaan, want de baby was wel erg dun, maar we hebben heerlijk genoten van een mooie 2D echo. Alles zag er goed uit, deze vrouw deed ook 20 weken echo's, en heeft alvast een beetje gekeken, en alles zag er goed uit.

Enne.. er was geen twijfel mogelijk over het geslacht hoor :D Was super goed te zien!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bij ons indd ook gekeken, open ruggetje maagje niertjes en die hele rats..

Fijn dat alles goed is :D :D ..
    Die van mij zat ook te glunderen, nu nog haha zegt ie tegen iedereen, kijk ze is zwanger we krijgen een dochter whaha

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk man Tummetje!!!! :)
    Fijn ook dat alles goed was!!!

Enne ik zit op een ander forum in een mama topic, en daar zijn ook bijna allemaal meiden op t moment! Raar he!
    Ik denk dat MP een zoontje mag krijgen!!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Of of of of yvi krijg een jongentje hihi.. Andere maand verwekt lol.

Duch: Jij ook in augustus bevrucht?? Ik de 21e haha...

Dus t zou net kunnen dat die van jullie ook in augustus is bevrucht. Of net eind julie...

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Pff haha zit helemaal te stralen hier :D Haha die grijns blijft nog wel ff op mn smoel zitten hoor :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier in Juli Mars!!
    Mijn eisprong was op 27 juli!

Yvy kan ook idd, daar had ik van de week ook t gevoel bij dat ze een zoontje krijgt!
    Leuk hoor.
    Het klopt allemaal wel als je naar die chinese geslachtskalender kijkt volgens mij of niet? :D

En tum, ga je nu roze dingen en jurkjes shoppen? :D Haha!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heb geen id. ik kijk daar niet op, bij me zus kwam die beide keren niet uit was omgedraaid hihi..

Me pendel is niet uitgekomen de maand wel maar het geslacht niet, of er zit met de 20 weken echo een pielo aan. Ach dan is het zo hoor. Maar t was wel overduidelijk op de echo hahaha..

Ik ben zelf niet zo'n jurkje dame *schaam* , dus die komen hier ook echt niet, tenminste niet door ons aangeschaft hihi.

Vind dat onderste jurkje wat jij liet zien wel leuk overigens :D

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohh ik ben gek op jurkjes en strikjes en bloemetjes en ga zo maar door haha. :D
    Ik vind die jurkjes ook echt super, vooral de onderste idd. :) Ik vond ze zo leuk... en zijn nu bij de H&M voor kerstmis, en al in de uitverkoop... Dus dacht ik moet ze NU kopen, want strakjes heb je dat niet meer!
    Vind sowieso dat ze bij de H&M echt geweldige kleertjes hebben. Binnenkort eens gaan shoppen hihi.

Mijn pendel was wel uitgekomen kwa maand geloof ik. Maar die zei dat ik een tweeling kreeg en dat is niet zo. :p Haha!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whaaaaaa tumm een meisje...hartelijk gefeli met dit blije nieuws meid!!!!

en ik heb het toch gezegt dat jullie allemaal meiden krijgen hahaha...nee mp krijgt denk ik ook een meid en nicky en ivy krijgen een jongetje hahahaha....maar iets zegt me dat nicky een tweeling krijgt,met zo`n super posi test....

nou ik heb vanaf nu het rijk voor me eigen alleen pap belde gister op of me vriend mee wilde naar frankrijk dus die zijn nu 5 minuten geleden vertrokken en komen morgen nacht weer thuis...dus morgen is mijn moeder de gelukkige met spuiten hahahaha,,,

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik had indd ook een pendel voor een tweeling er zou 1 van overblijven en een jongen zijn :) .En ja we waren er vroeg bij met echo's maar na de eerste (5.3 weinig te zien alleen vruchtzak) heb ik n bloeding gehad met 7 weken en met 9 weken. Dus wie weet was de eerste bloeding wel iets anders geen id. Wil er ook niet aan denken..

Oh indd dan heb je ze alvast voor volgend jaar hihi.. En altijd fijn in de uitverkoop :D

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ik ben niet echt van de jurkjes maar die onderste is wel cool met een mooi legginkje eronder haarbandje in hahaha leuk...
    oorbelletjes erbij cool man..

ik hou wel heel erg van mutsjes en haarbandjes..
    als wij een meid krijgen wordt dat wat met die haren want ik heb al van mezelf heel veel krullen en beetje drogig,en vriiendlief heeft super kroes,,gelukkig kan deze dame vlechten dus dat ga ik ook al vroeg genoeg doen haha zodat ze eraan went(als het een meisje wordt dan he)...anders weet ik niet wat ik ga meemaken hier hahahaha

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wie weet tante maar je krijgt nu een super gezonde mooie dochter...

ohh meiden ik ben trots op jullie allemaal het bewijs is er al dat de vrouwen toch een sterker soort zijn hahahahahahaha

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zie net al bij de mei mama's word al misselijk bij de gedachten dat er een kind uit je muts komt whaha.. Maar het is er in gekomen en t komt er ook wel weer uit, t kan toch niet blijven zitten :)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik heb ook best wel schrik voor de bevalling maar ze zeggen dat op het moment je mag persen er zo`n grote druk van je afvalt...en eerlijk ik wil echt voelen hoe het voelt haha...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tum tum!! Een meisje!! Gefeliciteerd...had ik het toch heeeelemaal mis hahahaha..

Kei leuk!!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ben een half uur met de comp bezig geweest hij bleef vast hangen en reageerde op niks meer...haha heb maar de stekker een keer eruit getrokken haha...

en nu ga ik as the world turns kijken....
    xxxxxxxxxx

18. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik was ook heeel bang voor mijn bevalling. Ik dacht serieus dat ik in paniek zou raken als het zover was.:p
    Maar echt ik ben in een grote trance geraakt ( ze zeggen dat dat een oer-iets is door de hormonen enz.) Ik was gewoon heel erg afwezig en in mezelf gekeerd en ik kwam er pas uit toen ik mocht persen. Na een paar keer zeiden ze jaa we zien haartjes dan denkje jaaa snel ik wil je ook zien!
    Als ik er nu aan terugdenk ben ik de pijn vergeten, Ik bedoel dat het pijnlijk was weet ik wel maar niet hoeveel pijn ik had.
    De ontsluitingsweeën zijn het ergst het persen en de uitdrijving heb ik amper iets van gevoeld. Ik was ook ingeknipt en was daar heel erg bang voor , Maar zelfs dat kon me niks schelen en ik voelde er niks van.

Dus als ik weer zwanger raak ga ik vol vertrouwen de bevalling tegemoet.
    Het lukt jullie wel meiden :D niet teveel over nadenken. Het moet er toch uit. Wanneer het zover is dan neemt je oer-instinct het toch over.;)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!!

Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling, zo gek. Heb er alleen maar heel erg veel zin in!!!
    Behalve een knip of inscheuren, dat lijkt me vreselijk. Maar verder ben ik helemaal niet bang. Had het er laatst met de fysio over, zij doet ook individuele zwangerschapsbegeleiding. Dus we hebben het ook wel eens over de bevalling en technieken om te ontspannen etc. Ik was de eerste die al zo enthousiast was over de bevalling die nog komen moest, whaha. :p

Cin ik hou weer helemaal niet van mutsjes en haarbandjes haha. :D
    Wel heel erg van jurkjes! :p

Pfff ik ben hier de laatste dagen bezig geweest met een lijstje maken aan de hand van dat topic hier op ZP, met grootste aanraders en afraders! Had een heel lijstje gemaakt wat handig is, en wat ik echt wilde kopen. Nu had ik het nog niet opgeslagen dus de PC vannacht aan laten staan, issie vannacht opnieuw opgestart!!!! Ben dus alles kwijt..... bleeeeeh. Weetniet of ik nu wel opnieuw ga beginnen hoor, hahaha.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @flubjuh ja ik heb dat wel vaker gehoord dat je dan in een bepaalde trance raakt..ik kan niet wachten hahaha

@duch ohh balen laat je hem aan staan start die zelf opnieuw op hahaha..

@hier nou ik ben vanacht 5 keer wakker geweest door een hoop steken in mijn eierstokken,het was wel even pijnlijk maar dat wil zeggn dat de spuit is begonnen met zijn werk haha...
    en gek he vanaf gistermiddag na de spuit is mijn ongi in een keer van supererg naar minimaal gegaan lekker hoor!!!!
    ik kan niet wachten tot we weer aan de klus mogen hahahha we klussen toch wel maar dan is het voor een reden he haha

xxxxcindy

Deel Deze Pagina