niet leuk nicky...mijn schoonmoeder was ook zo..maar achteraf is ze gewoon heel blij met de kleine...ze is gewoon niet zo blij dat marco bij mij is...hihi...zelfde was ze niet blij toen we gingen samenwonen..of gingen trouwen....ach ja ze denkt dat ie nog altijd bij haar terug komt ofzo....raar mens af en toe! Gelukkig je ouders wel kei blij!!
@Nicky, ik kan me voorstellen dat het zo'n domper is dat je schoonouders zo reageerden . Maar gelukkig reageerden je ouders wel superenthousiast!!! @Miranda, jouw moeder denkt dat Marco nog bij je terugkomt? Ik denk dat ik iets heb gemist...
Ik zit hier in mezelf te kletsen, hahaha. Ik bedacht me net dat ik morgen misschien ongesteld moet worden, dan is het 2 weken geleden dat we voor het eerst naar de kliniek gingen en dat ik te horen kreeg dat ik een eisprong had gehad. Of kan er ook langer dan 2 weken tussen zitten?
@ Debby, Je LF kan altijd langer dan 14 dagen zijn, maar wie weet!! Anders ff testje wagen hihi. Wat ziet jullie mannetje er uit dat is altijd zo zielig om te zien.
Jeetje Debby, wat ziet dat eruit zeg! Nooit leuk de waterpokken maar gelukkig krijg je het maar 1x. Net even mijn frustraties bij hubby kwijt gekunnen. Even gezegd hoe ik over bepaalde dingen denk. Zoals wie er absoluut geen peettante wordt mocht het goed blijven gaan bij ons. Daar vond ie wel iets inzitten (ondanks dat het zijn eigen zus is) Hij vroeg meteen wie dan wel. Ja zegt ie, misschien veranderd ze als ze dadelijk zelf een kleintje heeft. Haha, dan is het mooi te laat, heb ook gezegd dat ik tegen die tijd al lang een beslissing heb gemaakt (samen met hem natuurlijk) en dat we daar dan niet meer van afwijken. Minnie weet hoe ze is.... en die wil ik echt no way als peettante van mijn kind(eren), die zus dan. Maarja, eerst maar eens zien dat het goed blijft gaan. Met het niet roken gaat het trouwens perfect! Heb er helemaal geen problemen mee en heb er ook geen behoefte aan. Ik merk wel dan hubbie ook minder rookt.
Spannend debby!! En arm kind die Ryan! Aanschouw onze kerstboom (in het echt veeeel mooier zo jammer dat je de lampjes ook niet ziet!) En een nieuwe buikfoto in mijn album!
Nicky weetniet waarom je je schoonzus niet als peettante wil, maar iig fijn dat je het hebt uitgesproken tegen je man! Hier gelukkig geen peetooms en peettante gedoes hihi. Goed ook dat het roken zo goed gaat! Super!!!! Alles voor je kleintje, he.
Zeker te weten alles voor het kleintje. Ga afsluiten voor vandaag en lekker optijd naar bed. Op het werk kreeg ik al een dipje.... En morgen zoals eerder gezegd 2 toetsen. Moet dus weer vroeg op wil ik om half 9 op school staan. Spreek jullie morgen! Groetjes nicky
Tjop TJop nog 2 dagen en dan WEEKEND WOEHOEE... Tot morgen, Nicky succes, en en en domme reactie van je schoonouders.. Niks van aan trekken, hun hoeven niet blij te zijn als jij dat maar bent (zo dacht ik tenminste) ... En die van mij waren 3 weken later aant shoppen voor de beebiee.
Ik wacht wel rustig af, ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger kan zijn! Dus die ongesteld moet vanzelf komen of de eisprong was toch niet goed.
aaah zielig!! Dat moet jeuken zeg....arm mannetje...beterschap voor hem hoor!! Hier heeft Alyssa nog geen waterpokken gehad...had eigenlijk gehoopt van wel....nu is het makkelijker ovor ze....
Hier ook geen peet ooms en tantes...ik ben katholiek en ventje nederlands hervormd....beide word er gedoopt maar ik vind dat ik niet kan beslissen voor Alyssa welk geloof ze krijgt......het kriebelde wel hoor...ben echt niet zo heel erg gelovend maar ben toch wel katholiek...En daar hoor je je kindje te dopen........ Maar nee ze is dus niet gedoopt...als ze dat zou willen kan dat altijd alsnog!! En dus ook geen peters en meters.... (nederlands hervormd kennen ze dat niet!!) schoonmoeder was best wel gepikeerd dat ik Alyssa geen geloof wou geven (voornamelijk dat van haar) maar het is niet mijn keuze vind ik..... Debby...spannend toch wel....mmisschien gewoon ff testje doen voor je eigen gemoedsrust...want je hoopt wel he...dat blijft!! Hier trouwens...krampen...maar geen bruin of rood...morgen is het 14 dagen later....wil zaterdag gaan testen....ei sprong snachts ergens op vrijdag... Of nog later...ventje wil nog wachten eigenlijk....
@ MP: dat is je goed recht om het geheim te houden hoor. Ik zou het denk ik ook geheim willen houden dan. Maar of ik het kan is een tweede. Haha... @ Duchess: de laatste tijd heb ik er meer moeite mee moet ik zeggen. Eigenlijk al sinds het met mijn ex uit is. Dan zie ik iemand roken, en dan krijg ik zo'n zin in 1 trekje. Maar ik weet dat als ik er 1 neem dat het dan bekeken zaak is. Dus ik doe het niet... @ nicky: spannend dan voor jou ouders... @ Duchess: wat een leuke jurkjes! @ flubjuh: balen van je ongi. Vind het trouwens nogal dom om voor NOD te testen. maar dat heb ik je al eens in een ander topic verteld. @ minnie: als je die vlinder steeds tegenkwam was dat een teken dat je hem moest halen... @ tattoo's: ik hou er wel van, maar heb er geen. Ik weet wel wat ik graag wil Ik heb iets dergelijks ook al als glaswerkje in de kamer staan. Ik wil graag 1 hartje met een roos er door heen. Dat glaswerk heeft er zelfs 2. vind ik eigenlijk wat mooier. Dus moet nog ff kijken. En ik zou graag een tribal willen waar mijn Chinese horoscoop (draak) en dierenriemteken (maagd) in verwerkt zijn. @ Tummie: hahaha hier tot nu toe dus alleen nog maar meiden. En toch zegt mijn gevoel dat iemand hier een jochie gaat krijgen. MP dan? Jammer dat we het bij jou pas over 22 weken weten dan... Maar als je het geheim wil houden moet je dat doen... @ Tante: haha zou wat zijn ja. Maar denk niet dat dat kan he. clomid de oorzaak van alleen meisjes, nah, anders zou er een studie naar zijn gedaan. Wel leuk dat je mannetje zo zit te glunderen hoor. En nog leuker dat ik dat over een tijdje ook mag zien @ Duchess: bij de V&D hebben ze ook altijd van die schattige jurkjes. Van Nijntje. Oh, ik had vorig jaar zo'n leuke jurkjes voor het petekindje van mijn ex gekocht!~ @ cindy: ik vind jonge meisjes met krulletjes zo schattig! @ tante: en als die eruit komt merk je gelijk dat het er toch gemakkelijker in gegaan is dan dat het eruit komt. hahaha (quote van mijn opa) @ Cindy: stekker eruit trekken is wel het slechtste wat je voor een pc kan doen! Als je het nog een keer hebt: de aanknop een seconde of 5 ingedrukt houden. Dan gaat ie ook uit. Maar het beste is nog de resetknop in te drukken als die op je pc hebt zitten... @ Duchess: over het algemeen kijken ze wel uit voor inscheuren. Dat is namelijk vele malen moeilijker te hechten dan inknippen. En inknippen doen ze vrijwel altijd tijdens een wee, dus dat voel je dan ook niet. En dat opnieuw opstarten kan idd kloppen. gister zijn weer nieuwe updates van Windows gekomen. En als je het zo hebt ingesteld staan dan installeerd windows dat vanzelf, en zal er ook vanzelf een herstart uitgevoerd worden. @ Cindy: ik vind het helemaal niet gek dat je ongi van supererg naar minimaal is gegaan. Komt namelijk door de hormonen. @ minnie: succes bij de FM (al heb je hem waarschijnlijk al gehad tegen de tijd dat ik dit kan plaatsen...) @ Duchess: Zoveel harde buiken is zeker niet de bedoeling. Is het teken dat je te veel aan het doen bent. Je bent zowiezo niet de enige die van jurkjes houdt hoor. Ik hou er ook wel van @ Tummie: ik heb je foto's op hyves gister al snel bekeken @ Debby: jee de waterpokken. Ik hoop dat je het allemaal geregeld krijgt met opvang en zo. @ Duchess: mooi boompje hoor! Ik ga dadelijk je buikfoto's kijken. @ Tummie: wat een lef dat je buurvrouw dat tegen je durft te zeggen. @ Tante: haha, wilde die hond dan niet zelf wandelen dat ie in de wandelwagen ging liggen? @ nicky: jee wat een reactie van je schoonouders zeg. Hoop dat ze toch wat meer gaan meeleven in de loop van de zwangerschap. Wel leuk dat je moeder gelijk al vanalles wilde regelen. @ Tummie: ik spaar die punten ook. maar krijg ze niet echt snel bij elkaar omdat ik bijna geen koffie drink. Op de thee zitten helaas maar 4 punten. Dus echt snel gaat dat niet bij mij. @ Nicky: oh, ik heb zo'n hekel aan mensen die altijd maar alle aandacht naar zich toe willen trekken he. Walgelijk gewoon... @ kerstboom: De meesten zullen hem wel op mijn hyves al gezien hebben. maar bij mij zie je mijn mooie nieuwe lampjes ook niet goed. Zal hem dadelijk ff plaatsen hier als ik alle topics heb bijgelezen. @ Tante: je schoonouders shoppen voor jullie baby? zo zeg! @ Nicky: succes met je toetsen! @ Debby: mijn gevoel zegt ergens dat de eisprong niet goed was. Ik weet niet waarom. @ miranda: je kan idd beter op jonge leeftijd waterpokken hebben. Worden de kleintjes minder ziek van. @ dopen: ik ben rooms-katholiek, maar heb dus echt niets met de kerk. Ik ga er alleen heen voor bruiloften, begrafenissen en doopsels. Ik heb ook altijd geroepen dat mocht ik ooit gaan trouwen dat dat niet voor de kerk zou zijn. @ miranda: Heel goed dat je nog wil wachten met testen hoor. Maar ik zou toch zaterdag gaan testen denk ik.