PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, oooh zo, nu begrijp ik het, hahaha. En gek genoeg schijnt Ryan er weinig tot geen last van te hebben gelukkig! Dus ook nog geen jeuk! Ik ga niet testen, want dat stel mijzelf alleen maar teleur. Ik heb net als Zethu ook het idee dat de eisprong niet goed is gegaan. En mocht ik zwanger zijn, dan zie we dat volgende week op de echo wel. Bovendien heb ik ook geen enkel teken dat ik zwanger zou zijn. Als ik jou was, zou ik ook wachten met testen tot zaterdag.

Hier ook geen peetooms en tantes. Ik ben hervormd opgevoed en Arnoud ongelovig. Wij voeden Ryan ook niet met een geloof op. Wel hebben we mijn broer gevraagd als voogd, mocht Arnoud en mij iets overkomen. Dat moeten we nog wel laten vastleggen.

@Zethu, ik heb ook het gevoel dat de eisprong niet goed is gegaan. Hoe gaat het met jou? Hoe bevalt het vrijwilligerswerk? Had je nu laatst op de spoedeisende hulp geholpen? Mooie boom Zethu! Inderdaad jammer dat de foto altijd veel minder mooi is dan in het echt!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Debby: Gaat goed met me hoor. Ben wel erg moe. Heb deze week veel nachten gehad dat ik te laat naar bed ben gegaan en ook nog eens slecht sliep. Ben daarom gisteravond op tijd naar bed gegaan. En dat merk je na een goede nacht meestal dubbel zo erg he. Vanavond maar weer op tijd naar bed.
    Ik geniet verder van het contact met Mr. Utrecht. We spreken elkaar echt vaak via msn en twitter. Heel leuk allemaal.

Ik heb idd dinsdag op de eerste hulp (SEH) geholpen. Was heel rustig die dag, dus had geluk om goed te wennen. Ben een keer of 4 meegelopen met patiënten naar de OK te brengen (1 keer om te halen) Beetje koffie zitten uitdelen aan mensen die als begeleiding mee waren.
    2 mensen zaten verkeerd, dus die naar de juiste afdeling gebracht 1 naar trombosedienst en 1 naar eerste harthulp (EHH)
    En gister weer het andere vrijwilligerswerk gedaan. Heb verschillende mensen met het golfkarretje naar de juiste afdeling gebracht en zo. Begon heel rustig. maar eindigde best heftig, omdat er een echtpaar was waarvan de vrouw alzheimer had (die moet aan haar oog geopereerd worden) en haar man was als begeleiding mee. Maar die is dus zo blind als ik weet niet wat. Dus we moesten die mensen met 2 man begeleiden tussen de verschillende poliklinieken...

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@nicky; nou ja, vind het wel een beetje vreemde mensen, sorry hoor. Maar in sommige situaties ga je zelf niet voor, maar een ander toch?
    @debby; ohhh arme ryan! hoop dat het snel weggaat hoor!!
    @duchess; mooie boom!
    @miran; ohhh spannend! ik duim heel hard voor je hoor!!!
    @tattoos; heb er 1, en straks met de kleine komt er een mooie op mn voet met haar naam :D Kan niet wachten!!!
    @zethu; hoe issie verder met jou? laat maar, haha net gelezen :p

Zo.. heb vannacht echt een kutnacht gehad.. werd om half 4 wakker omdat ik moest plassen. Nou prima, ik plassen en terug, om kwart over 4 sliep ik nog niet.. en toen was ik het beu. Ben eruit gegaan, beneden tv gekeken en toen weer terug. Eenmaal in bed werd ik misselijk, dus hup weer eruit, snel naar de badkamer en ja hoor overgeven was weer raak. Dus ik een beetje gefrustreerd daarna weer naar bed, en toen nog een half uur wakker gelegen en toen in slaap gevallen..
    En wat was ik gebroken toen ik wakker werd zeg.. sjeeee

Werd allemaal goed gemaakt omdat ik een vreemde bobbel op mn buik zag, dus ik voelen, was het er keihard. Beetje doorvoelen en toen kwam ik op iets ronds uit, iets kleins, dus ik denk dat ik het hoofdje van de beeb heb "gevoeld"! Was zo grappig, want iets erna zag ik de bobbel weggaan.. Maar van binnen heb ik het niet gevoeld.. dat vind ik dan weer wel raar :|

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Lijkt me zo gek om dat te voelen zeg. Hoop dat ik het ook ooit mee mag maken :(

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames:

@zethu: Mooie boom! Denk dat wij hem dit weekend gaan zetten.

@Tummetje: Wat vervelend zeg dat je zo'n Kl*te nacht hebt gehad. Ik hoop dat je komende nacht beter slaapt. Wel super dat je je beeb gevoeld hebt.

@toetsen: eerste toets ging naar mijn gevoel slechter dan de tweede maar is alle twee voor Nederlands en daar sta ik al een 8 of een 8,5 gemiddeld voor dus dat komt wel goed.
    Vandaag op school kwamen ze vanuit 3FM met Serious Request. Een hoop gedoe erom heen en volgens mij vond niet 1 leerling het leuk. haha, en dan moeten ze nog tot 18.00 uur vanavond!

Dadelijk met mams het dorp in maar eerst nog even op de bank liggen. Ben behoorlijk moe vandaag ondanks dat ik toch een goede nacht heb gehad.

Groetjes Nicky

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: Hoe was je FM?? Had je nog willen bellen maar weet niet waar mijn gsm ligt :(....

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hey allemaal,

vanochtend fm gehad en weer niks te zien. bmsv was wel 10 mm. heb bloed moeten laten prikken omdat ze echt uit willen sluiten dat er niks groeit of dat ze misschien wat gemist hebben ofzo. daar wordt ik straks over terug gebeld. zondag moeten we terug en als er dan nog steeds niks is krijg ik provera mee en clomid 100.

@debby: jeetje wat zielig voor ryan! hoop dat ie zich niet heel erg ziek voelt en dat de jeuk goed te doen is.

@nicky: nou ja zeg wat is dit nu voor reactie??????kan hem echt even niet bevatten. wist dat ze koel waren maar zo koel. mijn gevoel zegt dat het allemaal weer om zus draait en dat ze daar wel helemaal hoteldebotel van waren en niet doen hoor haar peettante laten worden. is zon ego mens. niks aan!

minniemouse

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: balen meis dat er weer niets te zien was..... :(
    Ik heb zelf het idee dat ze ons niet geloven (ondanks dat we de test onder hun neus hebben geduwd) ik heb zelf het idee dat ze denken dat wij jaloers zijn op die zus van hubbie en dat we daarom zoiets zeggen. Maarja als ze even wat beter nadenken..... Waarom zou je zoiets voor de grap zeggen?! Nee die mensen sporen echt niet! En die zus wordt ook echt geen peettante. haha. Als ze mij zou vragen waarom ze dat niet mag worden zal ik haar ook rechtuit zeggen hoe ik over haar denk. Niet dat ik dat niet eerder durf ofzo maar dan is er tenminste een reden voor waar ze niet onderuit kan.
    Was trouwens mooi gister: ik kom daar bij die ouders binnen en zeg netjes goedendag, die pa zegt wel iets tegen mij maar die zus helemaal niet! Daarna vraagt ze tijdens het eten iets en daar gaf hubbie niet echt een duidelijk antwoord op en vraagt ze vervolgens aan hubbie of hij niet met haar kan communiceren...... :(:(:( Wie kan er nu niet communiceren??? Wij wel in ieder geval.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ggggrrrr wat een raar mens zeg. ik snap echt niet dat je schoonouders zo reageren. misschien vinden ze dat je het te vroeg hebt verteld ofzo dat kan ook maar durven ze dat niet te zeggen. hebben ze de test ook wel goed bekeken???? en wat zeiden ze ervan???

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze hebben de test wel zeker goed bekeken. Het enige wat ze zeiden was: is die wel betrouwbaar?
    Te vroeg kan bijna niet, die dochter heeft het ook met de 5 weken al verteld.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hoe kunnen ze nu toch zo bot zijn door te vragen of ie wel betrouwbaar is. ik snap die mensen niet. nee je hebt met pen zelf een streep gezet jeetje zeg. wat een domme gans!!!

en hoe ging het precies bij jullie thuis????(opa en oma van boxtel)

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ben net gebeld door de gyn met de uitslag en er groeit idd niks en ze hebben ook niks gemist. dus zondag als er nog niks groeit dan krijg ik provera en clomid 100 mee. ben benieuwd of het dan wel aanslaat........

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @nicky; hoop dat de uitslag van je toetsen goed zijn hoor!!

@minnie; ohhh nee he, weer niets te zien :(

En ik heb zo'n idee dat jullie elkaar kennen? :D Haha

In mn album een nieuwe buikenfoto, heb niet echt het idee dat ie in vergelijking met 4 weken terug is gegroeid, alleen puntiger geworden.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ minnie: ah nee meis, wat een teleurstelling. had het nog zo gehoopt voor je.

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    we gaan gewoon weer een nieuw jaar in zonder beeb, buik of wat dan ook. dat is best een beetje moeilijk. de gyn zei wel dat we dit jaar nog maar eens goed van de kerst met zn tweetjes moesten genieten want ze gaat ervan uit dat we volgend jaar toch echt met zn drietjes zijn......

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tummetje: goh zouden minnie en ik elkaar echt kennen? hihi, hebben bij elkaar op school gezeten en zijn sinds dien al vriendinnen.

@minnie: opa en oma van boxtel vonden het prachtig nieuws. Mam vertelde net dat ze dinsdag zat te twijfelen, ze dacht in eerste instantie dat we of de loterij hadden gewonnen of ik zou zwanger zijn maar ze wist het niet zeker. Echt super. Mam leeft ook helemaal op als ze het er over heeft.

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik mag het voor je hopen meid.
    Tja, ik zit weer ff tegen deze kerst aan te hikken. Hopenlijk wordt dit mijn enige kerst als single dame...

Ik ga er trouwens vantussen, moet nog zoveel brieven schrijven en zolang ik hier blijf hangen komt daar toch niets van!

Tot morgen dames...

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijne dag nog zethu en succes met de brieven.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh wat grappig joh! Wist ik helemaal niet haha :D Nou leuk toch :)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, jeetje balen meis dat er geen eitje groeit :(. Wel fijn dat je dan direct de cyclus af mag breken en weer verder kunt gaan. Maar het blijft natuurlijk ($%(%*%($.

Deel Deze Pagina