PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kan niet echt goed zien of je buik nu gegroeid is, de foto van hiervoor is vanuit een andere hoek gemaakt volgens mij.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hum...bericht getypt..staat ie er niet...omat computer tussendoor ff moest opstarten ofzo....stomme updates!

Nou ja...

Minnie..meisje toch....weeral niets te zien...laten we er maar vanuit gaan dat het komt doordat je nog geen ongi tussen je miskraam hebt gehad....dat is het meest positieve....en dat je volgend jaar gewoon lekker reactie hebt en mooi eitje hebt dat bevrucht word zodat je idd geen kerst meer met 2 hoeft te vieren!!

Zethu, dikke knuffel voor jouw hoor!!

@ hier....stond in de etos...voor het schap....keek naar de prijs...naaahhh dacht het niet! 7,50 voor 1 test....dan maar zaterdag met ventje naar de stad om er 2 van kruitvat te halen...(als ze die hebben want die hebben ze bijna niet...)

Ik weet het niet meer..

Gisteren avond hele avond kei erge krampen gehad......maar vanmorgen lekker op de wc gezeten...(niets gedaan enkel flinke gaslucht die eruit moest) en nu geen krampen meer...af en toe een steekje..

En mijn borsten die lijken wel beurs van mijn bh ofzo...als ik er aan de zijkant tegenaan druk....maar mijn tepels zijn niet meer gevoelig...

Verder ben ik dood moe....wou even slapen maar kleien meis denkt er anders over....die wil niet slapen.... Maar snachts lig ik de klok (niet letterlijk) vooruit te kijken....word vaak wakker en kan dan niet meer slapen.

En ik heb het zooo koud.....dat heb ik altijd voor ongi worden.

Maar moet zeggen voor ongi heb ik altijd steen in je doos gevoel...maar dat heb ik nu helemaal niet.....

aaaaaahhh ik maak mezelf gek...zit ondertussen al te bedenken hoe ik het opa's en oma's zou vertellen met kerst of zou ik dat niet volhouden...(mijn mams weet mijn NOD....) En ik kan niet liegen!!

Ik moet gewoon ff denken dat ik ongi word want ik ga mezelf zo een pijn doen als ik het word...........denk dat ik ff in ga storten...gelukkig dan geen tijd voor zaterdag....want moet smiddags naar kinderpartijtje...en s'avonds wou ik naar een evenement hier in de buurt (met kaarsjes enz) is bij mijn oma.... Enkel ventje moet werken, meestal tot zo een uur of 1....

Ik ga maar eens een meisje eruit vissen...ze is niet boos en verveelt zich niet boven in bedje..maar ze ligt er al vanaf half 2 in........dus een uurtje is wel goed...ze wil toch echt niet slapen!!

misschien wil ze wel spelen en kan ik ff forummen.....

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Spannend miranda!!!!

@nicky; haha probeer jij straks maar eens een foto te maken terwijl je niet meer kunt draaien :p

Had net nog wat grappigs.. belde ik de zorgverzekeraar, moest mn verzekering omzetten naar collectief.. Maar die gast die ik aan de lijn kreeg verstond ik dus niet! Echt zo plat brabants als het maar kan! Achter iedere zin zei hij "he.." voorbeeld: dus dan moet je naar de website gaan he, en daar dan klikken op contact he, en dan je formulier invullen he. Haha dus ik schiet in de lach.. zegt ie; wat is er dan he? Dus ik vragen waar hij vandaan komt, uit Tilburg dus.. Volgens mij begreep ie niet waarom ik zo moest lachen :p

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tummetje: haha, grappig joh maar wel tegelijkertijd zwaar irritant elke keer dat "he" achter een zin.
    Ik weet niet of ik dat dan nog zou kunnen, denk het niet. Buikje van jou tum ziet er iig goed uit.

Wat is trouwens normaal dat je het echt gaat zien dat iemand zwanger is?

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Verschilt echt per persoon hoor, ik had van mezelf al een buikje, en dat werd alleen een beetje opgezet.. maar na de 12 weken konden de mensen die het wisten het al zien. Maar duchess had bij 8 weken geloof ik, al een flinke buik..
    Ligt ook een beetje aan je buikspieren hoor, als die stevig zijn duurt het een poos voordat de baarmoeder ze naar buiten drukt.

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nicky, fijn dat het zo goed gaat met het niet roken, vind ik echt knap van je! En alleen maar mooi dat je man ook minder rookt nu. Wij hebben het niet eens over peetooms/tantes gehad etc. denk ook niet dat we iemand gaan aanwijzen want ik vind veel niet geschikt :p .
    En wat zijn ze hard om te vragen of de test wel betrouwdbaar is!!! Grr...

@ Duchess, mooie kerstboom zeg! En wat gaat je buik snel :$ whooohw. Wel super mooi!

@ Zethu, jij hebt ook een mooie boom!

@ Tummetje, bleh verschrikkelijk wanneer je je zo voelt hé en vooral 's nachts... Niks aan!! Wat geweldig dat je de beeb gevoeld hebt hihi. Je kunt ook contact proberen te maken door je hand er op te leggen, bij mij drukt de kleine dan helemaal omhoog tegen mijn hand aan :D . Geweldig gevoel.
    Jou buikje is ook erg mooi :D .

@ Minniemouse, balen dat er niks groeit :( .. Hopelijk doet c100 jullie een wondertje geven hoor!!

@ Miranda, spannend meid.. Ik duim voor je hoor.

Buikjes,, ik kreeg al snel een klein rond buikje, maar echt dat anderen het zien is vanaf 16 weken. Heb nu een mooie ronde buik :D .

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He meiden, ik heb vanmiddag alles gelezen maar niet gereageert het spijt me.
    Het gaat hier vandaag helemaal niet lekker. Ik denk dat het niet verstandig is om nog dingen te ondernemen en kan dat nog ff niet accepteren, ik moet nog zo lang.
    Ik ben vanochtend naar het centrum geweest en op een gegeven moment viel ik bijna flauw en heb me de rest van de dag flauw gevoelt. Met mijn bekken lukte het me allemaal niet en ook mijn kniebanden laten het afweten. En het ergste van alles vind ik nog wel dat ik op het eind harde buiken om de 5 minuten had. Ik ben thuisgekomen en voelde me heel erg huilerig, ben gaan slapen en nu net pas wakker geworden. De harde buiken zijn gelukkig gestopt.
    Ik voel me verdrietig en vooral waardeloos. Ik kan nog niet accepteren dat ik bijna 22 weken ben en nu al niks meer kan. Dat maakt me op het moment echt heel erg verdrietig. Ik maak me zelfs druk om mijn bruiloft strakjes. :( :( :(

Om even op de buikvraag te reageren! Het verschilt echt heel erg, wel grappig om te zien.
    Mijn spieren zijn vrij snel slap geworden waardoor mijn buik zo groot is. Nu helemaal, mijn bovenste buikspieren voelen heel gek aan. En ik had al snel een opgeblazen buik van de hormonen. Dit heeft ongeveer 1 op de 20 zwangere vrouwen zei de verloskundige. Maar je hebt ook net zo goed vrouwen waarbij je aan t eind amper wat ziet! Sprak laatst iemand die nu 33 weken is en bij haar zag je bijna niets.

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @mp; showen!!!! :D
    @duchess; ohh meissie toch.. vind het zo rot voor je :(

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bah zit er echt ff doorheen. Heb flink zitten huilen. :(
    Heb de VK aan de tel gehad en die zegt rusten,rusten,rusten. Ik word nu al knettergek van het rusten. :(
    Toevallig belde mijn paps net nog en ben meteen in janken uitgebarst aan de telefoon. :( Maar wat heb ik toch een lieve papa.. hij stelde voor dat we desnoods elke avond bij hun komen eten en dat zij mijn boodschappen doen etc...
    Maar hooo ik kan het gewoon ff nog niet accepteren. :( :(
    Maar die harde buiken is ook echt niet goed.... ze komen al opzetten als ik kook of de was ophang.. :(
    Bah ik voel me er gewoon zo rot om... echt waar... ben echt intens verdrietig.. dat ik nog 18 weken moet.. en misschien nog wel 20! En niks meer kan... :(

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh, snap dat het moeilijk is om de accepteren, maar veel meer kan je niet doen meis. Misschien is het aanbod van je ouders zo gek nog niet, dan hoef je niet zo heel veel te doen, en je zit ook geen hele dagen thuis :(

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nicky ohh meisje toch jammer van de reactie van je schoonouders och ja meid zolang jij blij bent dat telt....
    en jou ouders super dat ze gelijk van alles willen regelen...

@tummetje wat heb jij een mooi bescheiden buikje zeg lief!!!!!

@minnie ohh meid het zit jou ook niet mee he...wel fijn dat je meteen door met de provera kan als er zondag niks te zien is...
    zoals ik al zei 2010 wordt ons jaar!!!!!

@mp show je buikje meid!!!!

@duchess wow je hebt een mooi buikje gekregen meid!!! ze groeit er goed van ahahaha balen dat je je zo slecht voelt,idd zoals tumm zegt mischien toch maar het aanbod van je vader accepteren meid,ik weet het is moeilijk om toe te geven maar in jou geval wel het beste....

@hier nou vandaag cd 5 en ongi bijna foetsie haha ik kan niet wachten tot volgende week woensdag...spannend als er iets zit ...

@miranda voor jou ook spannend dus...ik hoop het zo voor je...je gevoel is al goed toch???

@debby is het bloeden nu ondertussen gestopt??
    ohh arme ryan ja ze zeggen volwassenen hebben er veel meer last van...maar het blijft toch zielig...

@zethu je voelt je echt goed bij meneer he hahaha leuk om te lezen!!!!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @babyhope: ik zal een goednieuwsdansje doen.

@hier: vanavond eens met de ouders van hubbie gesproken over het geweldige gedrag van hun dochter. Van moeders moesten we maar eens samen om tafel gaan zitten om te praten. Heb ook gezegd dat ik daar niks tegen heb maar dat het wel van 2 kanten moet komen en niet maar van 1 zoals nu. We zullen zien. Die moeder weet ook wel dat ik haar (dochter dan) niet als peettante wil hebben als ze zo door blijft gaan en volgens mij wil ze juist wel dat haar dochter dat wordt. We zullen zien, tegen die tijd zal het nog wel een keer ter sprake komen.

Zit kaartjes te maken maar gaat niet echt van harte, wordt zo misselijk tussendoor als ik te lang voorover hang (hoogstens 3 minuten en dan moet ik weer recht gaan zitten)

Ik denk niet dat ik morgen online kom. Eerst werken, dan doggie ophalen en naar huis, lekker douchen en dan naar paps en mams. Morgen etentje wegens 25 jarig jubileum van pap zijn werk, en dan sinds heeeeeeeeeeele lange tijd weer een keer lekker een nachtje bij paps en mams slapen :)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even snel... verloskundige is net geweest, hartje gehoort (meisje was weer druk aan t rondzwemmen, hihi) en inwendig onderzoek gehad maar alles zat nog helemaal dicht, gelukkig. Had harde buiken met 3 minuten er tussen, dus we waren bang voor weeën.. gelukkig is dat niet zo. Rusten rusten en nog eens rusten dus... Duik nu dus maar snel op de bank.. :(
    Ben blij dat ik heb gebelt, want begon me toch ook zorgen te maken... gelukkig zit ons prinsesje nog warm en veilig binnen.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    He wat naar Duchess,

Ik had het onlangs ook maar dan iets sneller op elkaar en echt zo pijnlijk! Volgende dag VK mede doordat ik fulltime stage loop natuurlijk.. Maar geen rust hoor Gewoon doorgaan..
    NU stop ik gewoon als ik t aanvoel komen..

Veel succes met rusten, en hou je taai.

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, jeetje zeg echt flink rot dat je je zo voelt en dat het zo gaat.. Dikke knuffel!! Echt een lief aanbod van je ouders, ik zou er gewoon op ingaan het went dan toch wel op een gegeven moment.. Je er even doorheen bijten en doen wat het beste voor jou en de kleine is..

Zal binnenkort ff vragen of me lief een buikfoto wil maken voor jullie :D

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ben benieuwd MP. :)

Mars lijkt me toch wat anders als dat ik heb. Dit zijn echt voorweeën en als ik niet rust worden het echte weeën....

Inmiddels zijn ze afgezakt met elke 10-15 minuten eentje.. zometeen nog ff onder de douche, want dat werkt wel heb ik gemerkt. Dat het afzakt is een goed teken, als het er nog meer werden was er kans dat de baarmoedermond wel nog gaat verweken en dan moet je dus opgenomen worden met weeën remmers.. want hoe dan ook het is nog veeeeeeelste vroeg.

Ga morgen ff afwachten hoe het gaat en anders idd maar op t aanbod van mijn vader in gaan! Sowieso gaan we het ook in het weekend even wat rustiger aan doen... we zullen moeten accepteren dat het gewoon niet zo van harte gaat hier.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden.

Hier gaat het wel weer wat beter. Vannacht nog wel een paar keer wakker geworden maar volgens mij zat er niet zoveel regelmaat in als gisteravond. Wel meteen bij het opstaan weer een harde buik en toen ik wat te drinken ging pakken weer.
    Vandaag houden we ons dus maar aan de platte bedrust. Op de bank met een dekentje en de televisie en laptop denk ik maar.
    Psychisch voel ik me alweer beter, gister ging het ff niet maar gelukkig gaat het weer beter. Ik probeer alles wel te accepteren maar ééns in de zoveel tijd heb ik echt ff een huilavond, het spijt me voor mijn geklaag. ;)

Hoe is het met jullie?

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @duchess: je hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor want je bent echt niet aan het klagen meid! en de site is er ook voor om lekker je ongenoegen te kunnen uiten en te kletsen met de meiden. doe inderdaad maar lekker rustig aan vandaag!

minniemouse

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dankje minnie, hoe is het met jou? :)

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008