Nou lig lekker op de bank, met mn dekbedje laptop en televisie. Wie komt me vergezellen??? Zelfs toen ik net naar de wc liep kreeg ik weer een harde buik... ik hoop toch dat dit niet zo blijft tot t eind! Miranda, hoe is het met jou???? Morgen mag je testen!!!??
eerst ff ego. Gisteravond voor ik naar bed ging dacht ik nog ff leuk foto's op mijn zus d'r hyve te kijken. Ze had foto's van d'r verjaardag erop gezet. Dus ik kijken. Had ze die foto's in hetzelfde mapje als die van vorig jaar gezet. zodoende kwam ik ook bij een foto van mij en mijn ex uit. Jee, wat was me dat een schok zeg! Ik dat op twitter achtergelaten. Voelde me echt kut. Had het gevoel dat het nog heel lang ging duren voor ik in slaap zou komen. Ik vervolgens nog een bericht daarover op twitter achtergelaten. En niet lang daarna komt Mr. Utrecht online op MSN Hij was niet op msn omdat hij met een online spel (World of Warcraft) aan het spelen was. Hij spreekt me gelijk aan en hij was er voor het eerst echt ff voor me. Hij heeft me zelfs weer helemaal opgevrolijkt. Ik was namelijk al de hele week op zoek naar een liedje, wist niet hoe het heette en zo. En hij wist precies welk! Echt geloof me, dit geeft me zo'n enorm goed gevoel! Dit maakt mijn gevoelens naar hem toe alleen nog maar sterker. Zo, en nu mijn reacties... @ miranda: ja ik vervloek die updates ook regelmatig. Heb het nu zo ingesteld staan dat ik zelf kan beslissen wanneer ze geïnstalleerd worden. Je maakt het echt spannend meid met je klachten! Ik hoop het echt voor je hoor. En ik weet zeker dat je wel een manier viend om het te vertellen hoor! @ Tummie: haha, nou als die bij de zorgverzekeraar werkt waar ik gewerkt heb dan zullen ze hem dat snel gaan afleren. Want die stopwoordjes kunnen dus echt niet! Ik had ook van die stopwoordjes, maar toen lieten ze me een bandje van mezelf horen. Ik schaamde me kapot! hihi. @ MP: dank je. Ik moet zeggen dat het met de lichtjes nog veel mooier is. Mss ga ik zondag een poging wagen om het met lichtjes op de foto te krijgen! @ Duchess: rot voor je dat je zoveel last van je bekken heb. Je moet toch echt wat minder gaan doen hoor. Ik neem aan dat je niet in een rolstoel wil zitten aan het eind van je zwangerschap! Kan je niet iets van thuiszorg inschakelen, zodat je niet meer hoeft te zuigen? Want dat is echt funest! @ cindy: ik voel me echt super bij Mr. Utrecht ja. Vooral toen hij er gisteravond echt voor me was! @ Nicky: haha, ik ben ook druk bezig met mijn kaartjes. Moet nog ff kijken hoeveel ik er nog moet maken. maar heb in 2 avonden tijd 15 kaartjes af! @ Duchess: probeer wat te relaxen meid. Die stress is niet goed voor je kleine meid. (ik zeg dit niet om je aan te vallen, maar je komt zo gestressd over op me de laatste dagen) Wel fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt hoor. @ miranda: als je niet durft te testen zou ik het nog niet doen en afwachten je ongi wordt. En dan wachten tot na het weekend of zo?
Goedemorgen!! @duchess; klaag maar raak hoor Fijn dat de kleine nog veilig binnen zal blijven!!! @zethu; oeeehhh Je houd het allemaal wel spannend hoor @miranda; why not? Zo.. heb niet veel te melden eigenlijk..
@duchess gelukkig zit alles nog zoals het hoort en idd even rustig aan meid voordat ze je verplichte bedrust geven.... @miranda waarom wil je niet?????? @zethu ik geloof dat je bent geschrokken het haalt toch oude herrineringen op he...en fijn en lief dat mr er voor je was ga zo door meid!!!!! @minnie hoe is het met je meid??? @hier bijna weekeeennnnddddd hahahaha
Ik lig ook nog helemaal te zwijmelen over hoe hij me zo vrolijk kreeg gisteravond hoor. Het ene moment barst ik in tranen uit. en vervolgens brengt hij me zo aan het lachen dat ik zeg: je zou me nu eens moeten zien hier! Zet ie de cam ook nog eens aan. Haha, ik straalde helemaal zei hij!
Zethu, dat is idd ff schrikken. Kan je niet aan je zus vragen om die eraf te halen? Duchess....idd ben het met zethu eens...doe rustig aan meisje anders kom je nog in een rolstoel aan het eind van je zwangerschap.....En snap wel dat je je kut voelt hierdoor maar het is nu eenmaal niet anders.....wees blij...je hoeft geen platte rust.....want dan mag je dus echt neits!! Meiden...waarom ik niet wil testen...vertrouw mijn gevoel niet...daarom... Ik heb mijn eisprong gehad op vrijdag nacht of zaterdag ochtend vroeg.... Dus ik wil in ieders geval wachten tot morgen.... Ik zit nog steeds in mijn hoofd dat ik bij Alyssa pas met 18 dagen na ongi positief testte en de rondes ervoor ook iedere keer pas na 16 dagen ongesteld werd....en dat blijft er hangen.... Dus misschien volg ik Zethu haar advies op en wacht tot na het weekend.....Geen test halen is ook niet kunnen testen hahaha... Voor vandaag kan ik er geen halen...moet thuis blijven voor de monteur van de vaatwasser...die kon tussen 8 en 19 komen...lekker vaag! Kleine meis moet ook zo naar bedje ze zit te gapen en te staren.....en hangt tegen me aan en net in haar stoel ook al...ik wil het nog eventjes rekken tot half 1... Alvast een fijn weekend! Enneuh...als ik test zaterdag...weet ik niet of ik het kan vertellen.....heb het zo druk!!
@ miranda: ik weet nu gewoon dat ik niet te ver terug moet kijken in bepaalde mapjes van haar als ik die foto's niet wil zien. Enne over mijn advies.. Ik heb af en toe wel goede ideeën Wel vaag dat ze tussen 8 en 19 kunnen komen zeg. Hoezo ruim genomen? trouwens als je morgen test kan ik toch niet kijken, ben morgen de hele dag (van 7.00 tot 01.00) weg!
Lieve meiden, jullie hebben denk ik een verkeerd beeld. Ik ben niet gestressed en doe ook echt helemaal niet veel! Ja gister even naar de stad, maar een stukje wandelen moet toch kunnen! Iig heeft de fysio me dat alleen maar aangeraden. Ik let wel op en ik doe al de hele dag niks, dus het is niet zo dat ik maar door en door ga..... ik doe wat de fysio me adviseerd.. en dat is niet de hele dag niks doen, maar in lichte beweging blijven. Stofzuigen doe ik al weken niet meer, dus dat laten liggen dat doen we allang. Ik doe echt niet teveel, dat is het rotte!!! Rustiger aan als vandaag kan al helemaal niet, heb de hele dag dus al platte rust, en nog komen de harde buiken op t moment bij elke beweging. Zelfs als ik moet lachen krijg ik een harde buik. Ik probeer echt wel goed voor mezelf en voor ons meisje te zorgen, zo te lezen lijkt het alsof ik maar door ga maar dat is echt niet zo. Ik heb het er soms gewoon echt moeilijk mee, dat ik nog zolang moet en nu al niets meer kan! En gestressed ben ik eigenlijk al helemaal niet, als er iemand niet snel gestressed is... ja ik maakte me gister zorgen maar dat is niet gek met voorweeën.. Zethu fijn dat je je zo goed voelt bij Mr Utrecht. Wanneer ga je hem weer zien? Miranda als je niet wil testen gewoon even wachten inderdaad!! Had je met Alyssa dus een langere LF? Dan zou ik daar nu ook gewoon vanuit gaan!
Het spijt me geweldig Duchess: maar ik zag je van de week nog dingen plaatsen van kamer voor kamer zuigen. volgens mij was dat gister of eergister. Weet het niet precies meer. En zoals je hier schrijft komt het op mij neer dat je enorm aan het stressen bent. En dan vind ik het helemaal niet gek dat er zulke dingen als gisteravond gebeuren. Het is gewoon een indruk die ik van je krijg op wat je hier neerzet. En daar geef ik dus mijn reactie op... En wanneer ik Mr Utrecht weer ga zien? Geen idee. Zal volgend jaar worden. We hebben allebei geen tijd meer dit jaar. Volgende week heb ik eindelijk weer een weekendje rust. Dus daar wil ik ff van genieten. En dan hebben we al weer kerst. Hij heeft met een vriend afgesproken, ik met mijn moeder en zus. En na de kerst ga ik naar tante toe voor een week...
Ik heb idd geschreven dat dat misschien wel kan, maar ik heb nergens geschreven dat ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb! En tja dat ik gestressed over kom ik kan er niks aan doen, ik ben namelijk niet gestressed en ik ben sowieso al een persoon dat niet snel stressig is.. Dusja als dat wel zo lijkt, dan is dat zo, maar kan er weinig aan doen. Ik stress gewoon niet. Maar ik zal hier niet meer komen klagen, want geef alleen maar verkeerde signalen af schijnbaar en dat is niet mijn bedoeling.
@duchh ik vind je helemaal niet stressig overkomen hoor.. en ik vind je al helemaal niet klagen en klopt van dat stofzuigen je zei ik kan het kamer voor kamer doen maar er staat nergens dat je dat ook hebt gedaan... ik vind je tot nu toe rustig overkomen alleen een beetje overbezorgt en dat mag ook wel meid!!!ik geloof best dat je bang bent dat beebje eerder komt,is niet de bedoeling namelijk daarom doe lekker rustig aan en meer dan liggen kan je niet toch!!! @zethu fijn dat je je zo goed bij hem voelt ga zo door hahaha!!!! @miranda progestron was wel mooi netjes he???
Gewoon komen klagen meis..niet je gevoel wegstoppen. Dat je stressig overkomt kan ook aan je manier van typen liggen..... Als je bijvoorbeeld weinig leestekens gebruikt. En lange zinnen maakt, zodat het lijkt alsof je veel achter elkaar zegt. Terwijl dat helemaal niet zo is. Komt dat inderdaadt een beetje druk over.... als je bijvoorbeeld weinig leestekens gebruikt en lange zinnen maakt zodat het lijkt alsof je veel achter elkaar zegt terwijl dat helemaal niet zo is komt dat inderdaad soms een beetje druk over.... (zie je het verschil?) Of als je schrijft dat je zo graag wil schoonmaken...laat de boel de boel...het is nu eenmaal niet anders...vraag thuiszorg aan...die komen dan 1 uurtje per dag ff stofzuigen en afwassen ofzo...kan je al heel veel mee geholpen zijn...en je hebt er recht op hoor! Je bent letterlijk afgekeurd om te werken dus kan je thuis ook niets doen... Trouwens..ik lees je berichtjes niet als klagen..maar gewoon als onmacht dat je je zo graag optimaal zwanger wil voelen. En dat je er zo van wilt genieten..lekker rondwandelen met je buik pronken...overal naartoe gaan. Mooi je huisje klaar maken voor als de baby er is...(schoonmaak woede hihi) Maar niet ieder lichaam reageerd hetzelfde...helaas heb je het van een hele slechte getroffen..... Dus ik luister graag naar je als je verteld hoe je dag was en wat je niet hebt kunnen doen...want dat lucht jouw weer eeen beetje op en dat voelt voor mij alsof ik iets goeds gedaan heb die dag. Jullie luistern ook naar mij.... kus en knuffel voor iedereen! (p.s. hormonsteeeeeeeeeeeeerrrrs!)
hahaha miranda ja hormonsters idd.. ik zeg eerlijk ik merk nu wel verschil sinds ik weer spuit,, ik heb nu natuurlijk 3 weken ong. kunnen bijkomen en ben 3 weken heel fit geweest.. maar sinds gister ben ik zo moe en zo snel chaggie haha dus het zijn echt de hormonsters jah... en om eerlijk te zijn,ik heb helemaal geen last van je lieve duch totaal niet... ik begrijp het allemaal wel..maar mischien komt dat ook dat ik een persoon ben die niet snel iets zoekt of ziet bij mensen ik ben goed met iedereen zeg maar en begrijp iedereen haha.. je zou mij ook niet horen,dat je klaagt of dat het zo overkomt als ik dat vind hou ik dat gewoon voor mezelf maar zou nooit zeggen zeg maar totdat ze het me zelf vragen... en ik vind hoe kan je nou zien dat iemand gestressd is terwijl het wordt getypt..zonder dat die persoon zal zeggen ik heb stress kan je dat toch niet merken??? je hebt geen stress je bent gewoon bezorgt en dat is wat ik voel,maar totaal geen gestresst iets hoor!!!!! xxxxxcindy
Wat zijn jullie lief!!!! Ik moet er gewoon van huilen... Weet je wat t is.. Ik ben gewend om een druk leven te hebben.. Sinds een tijdje voor t zwanger worden moest ik al accepteren dat ik dat psychisch niet meer aan kon.. En nu kan ik ineens helemaal niks meer. Ik heb het daar niet moeilijk mee want het is voor een goed doel! Maar ik heb het er wel moeilijk mee dat ik de hele dag thuis zit, en wél nesteldrang heb, en dit wil en dat wil, en last heb van de hormonen die zeggen dat ik schoon moet maken en opruimen, en ik moet nog zoveel kopen en doen en ga zo maar door. En dan eens in de zoveel tijd als ik merk dat het echt niet gaat, heb ik een beetje een breakdown. Ik zit de hele dag alleen thuis, en ben daarom zo blij met dit topic. IK kom dus al snel hier typen hoe ik me voel, want dat lucht op, en ik vind het hier fijn en gezellig. Ik voel me hier fijn. Maar elke keer als ik hier negatief ga zitten doen, voel ik me wel rot en onzeker, zullen ze niet vinden datik me aanstel, of worden ze niet gek van mijn geklaag??? Als ik dan zo'n reacties krijg, dan denk ik inderdaad dat ik misschien loop te zeuren en dat jullie gek van me worden. Kijk ik zit veel in dit topic, ik typ veel en schrijf het hier dus ook alsik me goed voel en denk hee, zal ik misschien toch eens proberen te stofzuigen.. dat is echt de nesteldrang.. alles moet schoon en netjes.. maar dat kan niet. Ik schrijf enkel mijn gedachte hier neer, maar meestal voer ik het niet uit. De stofzuiger heb ikal weken niet meer aangeraakt ondanks dat het zo kriebelt. Thuiszorg heb ik niet nodig want het lukt best zo, vriendlief doet ook genoeg. Het zijn mijn hormonen die zorgen dat ik schoon WIL maken. Ik doe het niet maar het kriebelt en daardoor voel ik me onrustig. Ik schrijf enkel mijn gedachtes hier maar zover komt het nooit. En wbt het stressige dat ben ik gewoon niet. Ik ben een heel rustig persoon van mezelf. En neit gestressed. En volgens mij typ ik ook nooit zonder leestekens??? Dat vind ik namelijk zwaar irritant. Ik heb er gewoon moeite mee dat ik de hele dag thuis zit in me eentje, en niks kan doen. Ik begin me dood te vervelen en als ik er dan aan denk dat ik nog minimaal 18 weken moet, wil ik daar wel eens hopeloos van worden.. Wbt het zorgen maken ook dat valt wel mee.. Ik vertrouw opzich heel erg op mijn lichaam... maar voorweeën zijn niet goed.. en dinsdag had de verloskundige gezegd dat ik echt moest bellen als de harde buiken regelmatig kwamen, dus met telkens 10 minuten ertussen ofzo... nou uiteindelijk zaten er maar 2-3 minuten tussen, als t niet korter was.. en ze vond t echt goed dat ik had gebelt, want als ik gewoon door was gegaan (en dan bedoel ik met doorgaan gewoon rustig aan zoals normaal) dan hadden het weeën kunnen worden. Nu waren we op tijd want alles zat nog potdicht dus zijn het enkel oefenweeën! Dus ja ik ben blij dat ik heb gebelt!! He bah ik kan wel blijven typen.. maarja.. ik word denk ik gewoon verkeerd begrepen.. misschien typ ik hier ook veelsteveel.. Misschien moet ik gewoon wat minder langskomen, zoals de werkende aanstaande mamas, en maar niet meer over mezelf typen..
Nou, nou, nou zeg, waar gaat het allemaal weer over :S Ieder mag gewoon zn ding komen doen, maar zodra je hier iets zegt, weet je dat er reacties op komen. En vaak is dat puur uit goedheid.. Maar weet ook dat we geen van allen arts zijn, dus hecht niet te veel waarde aan wat een ander zegt. Wij kunnen helemaal geen diagnoses stellen als je hebt stress, dat is bandenpijn of je ei komt nog wel. Als je echt een probleem hebt, dan weet je wat je zorgverlener tegen je gezegd heeft om het op te lossen, en alleen naar hem moet je luisteren, klaar. en iedereen heeft wel eens zn momenten, maar kom op, dan gaan we toch ook niet massaal van het forum af?
hey duch je moet hier niet wegblijven hoor omdat iemand zegt dat je gestresst overkomt,want dat is totaal niet... en als er hier iemand zonder leestekens typt ben ik het want ik wil altijd gewoon mijn verhaal vertellen haha... ik begrijp het echt waar... ik zit namelijk ook elke dag alleen thuis(danwel niet zwanger),maar ik zit ook elke dag met dingen die ik kwijt moet en klopt daar hebben we zp voor,want ik heb wel het idee dat we elkaar allemaal goed aanvoelen enzo... kijk en ik begrijp je ook dat je allemaal de dinen thuis zelf wilt doen,jij hebt er toch niet om gevraagd dat je nu zo rustig aan moet doen... en vooral al sje altijd een druk bestaan hebt gehad.. kijk ik ben iemand als ik nu geen zin heb om op te ruimen doe ik het morgen wel snap je..maar toch lijkt me het best moeilijk om iets niet te doen terwijl je jezelf er verantwoordelijk voor voelt... van mij hoef je hier niet weg te blijven meid echt niet,want ik vind het alleen maar leuk dat jij er bent als ik ergens mee zit dan zijn jij en debbie er in ieder geval om naar me te luisteren en me raad willen geven... dikke knuffel meid xxxcindy
Misschien zijn het mn hormonen, maar ik voel me aardig aangevallen nu. Misschien is het niet zo bedoelt maar zo voelt het voor mij wel. Ik heb nergens gezegd dat ik weg ga van t forum maar als t zo moet. Ik snap niet wat nu weer t probleem is. Ik vraag aan niemand wat ik heb of wat ik moet doen? Dat weet ik zelf goed genoeg. Ik typ enkel hoe ik me voel maar schijnbaar kan dat niet, dus doe ik dat niet meer. klaar. Dan krijgen we dit soort gezeur ook niet meer.
er is toch niks aan de hand??????? ik vind het hier 1 gezellig clubje en wens dat er niemand weggaat...