PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Weetje lijkt me verstandig als ik nu iig maar ff niks meer typ want nu zijn echt mn hormonsters lekker bezig.
    Ik bedoel het allemaal niet zo aanvallend en rot als het lijkt als ik het na lees.. zucht...
    ik vind het fijn hier en ik ben op niemand kwaad ofzo... pffff
    ik kom nog wel eens langs als het weer wat beter gaat, want nu gaat dit echt ff niet..

en cindy thanks.. xxx

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Duchess....ga maar lekker ff tv kijken ofzo..en kom straks maar terug als je wilt...hopelijk voel je je dan beter. Knuffel meis!!

Tis niet niks...die hormonsters...hihi...

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je hebt gelijk Cindy.. ik kies ervoor om me aangevallen te voelen terwijl dit niet nodig is..
    Ik weet ook niet waar t vandaan komt.
    T spijt me, iedereen. Ik bedoel t allemaal niet rot. Bah ik zit gewoon ff in de knoop met die kut hormonen ofzo. Sorry.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Snap er geen fuck meer van :|

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meid maakt niet uit echt niet..
    soms heb je van die dagen..toch!!

ik hoop dat je je snel iets beter voelt,,want ik snap dat dit een beetje rot voelt...

dikke knuffel meid* en maak je niet zo druk het zal snel wel anders zijn...

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoe issie trouwens met jou Cindy, je bent er niet meer zo vaak? Druk?

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mwua niet echt,,maar meer omdat ik zo aan het wachten was op mijn ongi...haha en nu was ik ongi en kunnen we weer verder met klussen haha..
    en ik was er wel elke dag even hoor,maar we zitten de laatste dagen wat meer samen op de bank en doen samen wat meer dingen..
    we waren elke dag alleen maar thuis,weer werken weer naar huis..

het gaat wel goed hoor,,(wil alleen een babytje)haha

en met jou verder ben je nog ziek geweest?
    lijkt me wel irri jah en vooral in je dagelijkse dingen dan..

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh vandaar :) Dat baby'tje komt echt wel bij jullie meis!!!

Niet meer ziek geweest, gelukkig. Meestal duurt het maar een dagje dat ik me echt rot voel hoor. Maar altijd op mn vrije dagen! Daar ben ik dan minder blij mee :p

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sorry meiden ik ben maar ff wat gaan eten en voel me alweer beter. Bah ik zit zo alleen en dan moet ik schijnbaar toch ergens mn hormonsters kwijt. *schaam*
    T spijt me!! Ik wist dat er vandaag nog wat stond te gebeuren met de hormonen. Argh. Nogmaals sorry.......

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha dat begrijp ik..waarom dan niet op de dagen dat je moet werken haha..
    nee grapje beter helemaal niet,maar goed je hebt het allemaal voor een goed doel he..

onze tijd komt ook wel dat weet ik zeker,en voel het ook,op de een of andere manier heb ik er nu wel een goed gevoel over..
    of het klopt? de tijd zal het ons leren toch...
    wij zijn er klaar voor..en hij/zij is super welkom bij ons warme huisje...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    je hoeft je excuses niet te maken hoor meid!!!
    het kan altijd gebeuren,hoe shit het ook is toch..

ik word hevig emo als ik alleen ben,voel me dan helemaal niet op mijn gemak..ga binnenkort ook echt op zoek naar nog een baantje erbij want krijg de zenuwen tussen gesloten deuren...

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess..knuffel meis...tis ook niet makkelijk...

Kon ik maar ff bij je langs komen....de kleine meis zou je vast opvrolijken!!

die trouwens nog steeds ligt te snurken...whahaha slaapkoppie...gisteren en eergistern wou ze overdag niet slapen..maar vanmorgen heb ik ze na 12 uur slapen wakker gemaakt om te kijken of dat verschil maakt omdat ze in de avond zo sjaggie word van het niet slapen overdag.....

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ik schaam me echt rot. Haha.
    Ik heb dit zovaak, maar meestal tegen mensen in t echt. ;) Maarja nu was er niemand om tegenaan te schreeuwen en schelden, en dan ga ik jullie schijnbaar ermee lastig vallen. Voelde me gewoon te snel aangevallen met die hormonsters in mn lijf. Haha schaam me echt.........

Cindy fijn dat je een goed gevoel erover hebt nu!!! Ik hoop dat je dat gevoel niet voor niets hebt! :)

Hoe gaat het verder trouwens??(PB?)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oooh je bent welkom hoor Miranda met die kleine! Ze is zo lief. :) Zou me idd zeker weten opvrolijken. :p Maar het gaat alweer beter! Ik voel me ook ineens veel rustiger van binnen, stom he. De hormonen gierden echt door mn lijf.
    En wat een slaapkoppie hihi,

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop ook dat het snel is...
    we hebben al zolang moeten wachten(voor mijn gevoel dan he)

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind ook echt dat jullie het wel eens verdienen! Jullie hebben al zoveel pogingen gedaan...

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja dit wordt nu ronde 6 voor ons idee..
    volgens geertgen ronde 5 want afgelopen keer werd afgebroken dus die telt niet mee...
    + dat we al zoiezo 3 jaar zeker zelf bezig waren(zonder we van de pco afwisten),,en ik maar elke maand testen omdat ik dacht dat ik elke maand 4 weken of 3 weken overtijd was haha..

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    6 rondes ja? Ik dacht meer. Of 6 rondes spuiten nu? Want daarvoor heb je toch ook Clomid gebruikt?
    Nahja ik vind dat jullie t onderhand wel eens verdienen!!

Hier ook 3 jaar geprobeert zonder te weten over mn PCO. Lekker handig he.
    Maarja toen woonden we in Turkije en werden we weggestuurd door de gyn, ik was er teveel mee bezig!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja 2 rondes clomid.. en 3 rondes spuiten dit wordt de 4de keer spuiten..
    komt omdat de vorige ronde zolang was denk ik haha..

ja gister kwam ik ook iemand tegen die ik van schooltijd kon..
    voor fietstoeltje achter ook 1..
    ik zei nou dat doe je goed...ze zei ja jij nog niet dan..
    ik zei alleen nee daar zijn we mee bezig!!!
    oh daar moet je niet aan denken anders lukt het nooit..ik was ook 4 maanden bezig en toen raakte ik pas zwanger,en het is allemaal zo gegaan als we hoopten..

en ik stond daar maar te denken he ..
    ja meid maar jij zal wel geen pco hebben,en je zal ook wel geen medicijnen gehad hebben..
    volgens mij weet je niet eens wat de mmm is en inhoudt..
    heeft ze wel ooit van pco gehoord hahaha ik dacht echt zo op dat moment..hahaha nu kan ik eigenlijk wel lachen.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel illegaal vanaf het werk...onze laptop is gecrasht en hopelijk werkt hij vanavond weer...

@Duchess, heb je ook msn, want ik begrijp je gevoel wel heel goed! Ik heb zelf 4 weken (maar) plat moeten liggen, maar dan ook echt 24 uur! Dus als je wilt praten, je mag me ook altijd pb'en!

@Zethu, wat heerlijk dat mr. Utrecht je weer kon opvrolijken en je aan het lachen kon maken!

@Cindy, je bent een kanjer, zag een paar keer mijn naam bij jou voorbij komen ;). Met Ryan gaat het redelijk, hij heeft er nu wel last van, echt zielig! En soms erg vermoeiend al die aandacht die hij vraagt...hoe gaat het met jou? Volgende week toch FM?

@Hier, nog steeds niet ongesteld...we wachten het rustig af. Heb wel een beetje last van slijm, maar dat kan ook iets anders zijn, hahaha. Hopelijk kan ik vanavond even uitgebreid lezen en reageren op iedereen! Ben nu niet verder gekomen dan pagina 825!

Deel Deze Pagina