Nou debby na pagina 825 is het ook niet gezellig om bij te lezen. Hahahaha. Lief van je trouwens, wil je wel PBen, maar weet niet wat! Hahah. Cindy moeilijk is dat he! Ik had dat met die vriendin van ons. Die vertelde dat ze dacht dat er wat mis was (was in mei ofzo) ze waren ál 6 maanden bezig zonder resultaat.... Ik heb toen gewoon gezegd dan vraag je toch of jenaar de gyn mag? (zij is doktersassistente dus ze kon dat regelen) Naar de gyn geweest niks te zien en toen was ze meteen zwanger! Van de week ook nog met iemand op een ander forum... was zo aan t praten alsof t nooit ging lukken blablabla.. vroeg iemand anders hoelang ben je nu bezig dan? met heel veel medelijden.. ja 3 maanden!! AAAAAAh. Kan dat niet hebben dan hoor hihi.
hey debby tuurlijk noem ik je naam haha we gaan gewoon tegelijk.. al hoop ik dat jij nu posi test en ik volgende maand haha... ja zielig he voor die kleintjes en hoe dan ook. als moeder kun je niet even ziek zijn ,of rust nemen dat is wel weer minder haha.. klopt volgende week woensdag heb ik de eerste fm zit dan op cd 11 want op cd 10 was dr ruis er niet en ga echt niet meer bij een andere haha..zo brutaal ben ikwel hoor om dat te zeggen tegen de telefoon hahaha
ja voor ons ziet dat er kort uit 3 maanden maar je weet niet hoe erg ze er mee bezig zijn zodat het lang lijkt haha... nee ik heb het nu wel een beetje losgelaten(denk ik)haha ik moet wel anders maak ik mezelf gek en gekker dan dit kan niet hahahahaha
hahaha wat ik nu weer vindt een yoga beweging voor je vruchtbaarheid te bevorderen...hier komt ie.. Zit op de grond met je benen recht voor je uit. Adem diep in en leg je buik op je bovenbenen bij het uitademen, je armen voor je uit gestrekt. Hou je ellebogen en je benen gestrekt. Probeer deze pose 1 tot 3 minuten vol te houden, waarbij je probeert je handen achter je voeten in elkaar te vouwen.
lukt me toch niet met die buik die ervoor zit hahaha.. dan staat er dit ook nog bij... De eerste dagen heb je waarschijnlijk het gevoel dat je niet ver meer komt met deze stretchoefening en zit je bijna rechtop. Forceer je lichaam niet. Probeer diep en uit te ademen en herhaal de oefening. Na enkele dagen zie je al een verrassend resultaat. Concentreer je om deze oefening zonder je lichaam te forceren zo lang mogelijk vast te houden. En blijf ademen. hahahaha
nee dat is voor een betere doorbloeding van je eierstokken en baarmoeder,,is wel een interresante site over kruidenthee enzo ik heb gewoon bij google yoga oefening voor vruchtbaarheid ingetoetst en toen kwam ik op. wachtenopeenbaby.nl nu lees ik een intervieuw met een fertilliteitsarts over thee en vruchtbaarheid????
Hmm wel interessant!! Zulke dingen lijken me altijd t proberen waard toch! Maar werkt het ook bij aandoeningen als PCO? Of enkel bij onverklaarbare reden van uitblijven zwangerschap?
hahaha zover was ik nog niet gekomen hoor!!!!hahahaha ik heb hem bij favorieten gezet ,, moet nu echt gaan werken eerst tanken anders haal ik het niet hahaha..
Werk ze!! Zoo het is al bijna 17.00 uur en ik lig nog steeds op de bank. Nu ga ik lekker dr Phil kijken.
ciao ciao dr phil ze!!!!! hahahahahah ik kan alleen maar lachen ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk hahahahaha muts...
Hallo allemaal! Even snel een ego-berichtje: afgelopen maandag de 12 weken echo gehad met nekplooimeting en gelukkig alles in orde! Een mooi kloppend hartje gezien en gehoord, blaasje en maagje mooi gevuld, twee armpjes en twee beentjes waarmee uk flink aan het spartelen was. En de nekplooi was mooi dun; 2 mm. Nu nog wachten op de uitslag van de bloedtest, die krijg ik over 11 dagen. Tot gauw!
Goedemorgen! Hoe gaat het met Miranda? Heb je al getest of wacht je toch tot na het weekend? @hier, ook nog geen tekenen van ongesteldheid, denk toch dat de eisprong niet goed is gegaan .